ne ne ne
ono to bolo myslene ze budes nabijat pod lampu solarnou strechou
__
EDIT
a co sa budu kaslat s hlinikovymi kablami, tie treba este casom dotahovat sak daju pekne cyky za 30€ meter
ne ne ne
takze vies nabijat 5 aut naraz, bezna nakupna taska sa nabije s 2 kW za asi 8 hodin, takze 15 aut denne, ~100 aut tyzdenne, to je 1/2 ulice, ak na 650 metroch parkuje jedno auto vedla druheho (650 metrov deleno 3 metre je 216 kusov)
Neboj cyklistov rešpektujem, ale ak ide sám v 1/4 cesty a krajnica je v poriadku a ešte na frekventovanej ceste tak si tú spršku zaslúži._Mato_ napísal: ↑Po 07. Feb, 2022, 19:42
Som vodic a rovnako aj cyklista cez sezonu od jari do jesene. Ako vodic som nikdy nemal najmensi problem spomalit a az nasledne s rezervou obehnut cyklistu. Ako cyklista jazdim co najviac pri krajnici a aj tak sa obcas najdu jedinci, ktori maju pocit nadradenosti a potrebuju si nasledne za volantom nieco dokazovat. Asi 2 roky nazad som takto isiel na bicykli a oproti islo auto, takze ma auto iduce v mojom pruhu obehlo takym stylom, ze nechybalo vela a doslova by ma zhodil z bicykla. Zaujimave, ze nasledne nemal problem spomalit a zapnut ostrekovace ako dokaz sily. O niekolko kilometrov som to auto nasiel odparkovane kusok od krcmy, kde sa obcas zvyknem zastavit. V chladiacej vitrine mali vystavene "kvargle", tak som si jednu kupil a pekne som tomu "inteligentovi" vtlacil do vsetkych kluciek trosku tej dobroty. Verim tomu, ze si to zapamatal na isty cas . Mentalne nestabilni jedinci by za volantom sediet nemali.
ano, investicie do infry budu, lebo je to nevyhnutelnestanomx napísal: ↑Ut 08. Feb, 2022, 18:38 beardie to tazko to je planovane na zopar stovak w z lampy, urcite sa natej infrastrukture nedaju nabijat auta, ibazeby zvysili napätie
dalsie problem su trafa a dalsia inrastruktura
ale ten hlavny problem su elektrarne
tomu sa neda vyhnut, bud zacne kazda krajina stavat jadrove elektrarne, alebo ten sen o elektrickyh autach je proste nesplnitelny
Ze 135 miligramů úsad, které jsme na ventilech viděli ve čtvrtek, jich po dalších 60 hodinách na palivo s novou přísadou VIF zbylo průměrně 19 mg. Značkové palivo vyčistilo 86 % úsad
Na tryskách motorů s přímým vstřikem, pokud je co chvíli trochu neproženete, rostou karbonové úsady omezující průsvit otvorů, a tedy i průtok při dané době otevření a tlaku paliva. Řídicí jednotka na to reaguje prodloužením doby vstřiku. Doba vstřiku tak je funkce zanesení vstřikovače.