Mno... praveze tomu vobec nenakladam. Dnes som siel asi 2x 40 minut jazdu, dialnice + dedinky, ziadne prudke brzdenie, dokonca som sa snazil malo a jemne brzdit. Po prichode domov teplotny rozdiel v brzdach citelny rukou (salave teplo). Nemal som pri sebe termokamerku, ale bolo to citelne. Na hovno.
Co sa tyka brzd a A.B.S. - ako som pisal. Bolo to dostupne okamzite, beztak su to repasovane diely. TRW strmene nesedeli, bud mali zly diel, alebo zle oznacenie v katalogu. Zase takto... vsetky strmene kol dokola su teraz A.B.S., z coho nie som nadseny, ale tak na dvoch kolesach to funguje. A pozor, toto som zacal riesit este na starych OEM strmenoch. Po vymene sa situacia zasadne zlepsila na lavom zadnom kolese (dalsie som vtedy neskumal). Piskalo to stale, aj pred vymenou dosticiek, aj po vymene za dalsie. Cizeee... nefixlo to uplne situaciu, ale ani neopravilo uplne. Je to kus zeleza, jedno blbe tesnenie a piestik, tak hadam aj nejaky Ind pracujuci v Polsku, pouzivajuci cinske diely to vie zlozit. Chapem, ze to moze byt zle, ale vzhladom na situaciu, to asi bude menej pravdepodobne.
Rozobrat a zlozit brzdy by bolo najlepsie, ale to by som najradsej urobil po znamosti v rodine a to by som musel ist daleko od domu a tomu sa mi teraz nechce venovat. Mam co robit milion inych veci. Navyse tie brzdy uz boli rozobrate asi 4x v dvoch servisoch, s ktorymi mam OK skusenosti. Viem, ze vzdy sa da co dojebabrat, ale tak... no.
Jedna sa o Mitsubishi Lancer 2010, 1.8L benzin. Tie predne brzdy, mozu byt zvlnene kotuce a nie je problem ich vymenit, len ich vymenim, ak to bude az posledny problem. Nie ze dam nove a zanedlho ich mozem menit znovu. Tie brzdy piskaju... kratko po zahriati. Ked nastartujem rano, viem ist zopar krizovatiek bez piskania, ale potom to zacne. Neviem, ci to nieco indikuje. A ja viem, ze tam toho moze byt kopec, ale presne sa chcem vyhnut skumaniu a rozoberaniu vsetkeho. Najradsej by som to dal na 4 kozy v garazi a sam si to pekne rozobral a zlozil naspat. Akurat nemam garaz
![smutny :(](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/sorrov.gif)
. Ja viem, ze asi nic nevyriesim takto, len napisem tonu textu. Len som myslel, ci niekto nema nejaky tip. Potvrdil som si, ze rozdiel teplot je velky a nie je to OK a ak sa nic nevymysli, tak to pojdem rozobrat sam. Mozno este dam sancu nejakemu servisu. Vyskumam zatial, ktore kolesa presne robia to popiskavanie.