Všeobecná diskusia II
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
nejaky strasidelne vysoky manažéris co ma v Tata Motors cize aj Jaguar baterky zahlasil ze ak v aprili zdrazeju baterky len o 20% tak budeme vsetci sehr sehr happy.
Za posledny rok zdrazel v Cesku Wolcgagen ID3 o takmer 4.000 eur ; Tesla zdrazela niektore modely o 10.000 dolare. Niezeby to boli vsetko realne naklady, niekde si proste privyrobili viac "lebo mozeme" "lebo tvorime hodnotu firmy" a podobne sracky, ale urcite to nebolo len tak.
Pokrok nezastavis, za ziadnu cenu. Ale neboj nic, zachvilu tu mame tie vzduchove alebo hlinene ci teda vzduchovo-hlineno-vodnate baterie, dobre bude.
Za posledny rok zdrazel v Cesku Wolcgagen ID3 o takmer 4.000 eur ; Tesla zdrazela niektore modely o 10.000 dolare. Niezeby to boli vsetko realne naklady, niekde si proste privyrobili viac "lebo mozeme" "lebo tvorime hodnotu firmy" a podobne sracky, ale urcite to nebolo len tak.
Pokrok nezastavis, za ziadnu cenu. Ale neboj nic, zachvilu tu mame tie vzduchove alebo hlinene ci teda vzduchovo-hlineno-vodnate baterie, dobre bude.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Neviem aký máš budget, ale toto je kvalita https://shop.gt-sports.cz/merak-tlaku-v-pneumatikach/
ITX >>> ATX
Re: Všeobecná diskusia II
40€ je uz aj dost
A aj tak, baterkovy nechcem
A aj tak, baterkovy nechcem
Re: Všeobecná diskusia II
Tlakomer ? Hocjaky ciachovany 4-6bar manometer redukcia a koncovka na hustenie. Mas to lacne a urcite presnejsie ako meraky do XY bar
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
elektromobily boli vždy ppč, snad predbehne cenu striebra
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
sem tam vodom enyaq V Presove a nie je to taxik. tak to zrejme bude predvadzacka bo nikto pri zmysloch si to auto nemoze kupit.no nemoze
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia II
Mam taky napad. Co keby si na zaciatku vety zacal pouzivat velke pisneno. A na konci bodku. Mozno by potom tvoj text daval zmysel, a neposobil by ze mas nonstop 2 promile.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
no na 3 piva som to napisal luxusne. od dnes berem 3tie antibiotika za posledne 3 mesiace tak minimalne tyzden budem sa snazit nerobit chyby ty gramar naci, a pisal som o enyaqu, ze zopar aut vidim po presove behat ale to neverim ze nie su sluzobne/predvadzacky
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia II
Zatial neviem o beznych ludoch, co si dobrovolne kupia enyaq. Asi to budu skor predvadzacky ako pises.
Na gramatiku kasli, pokial to neni pisane rozsypanym cajom tak je to vpoho
Na gramatiku kasli, pokial to neni pisane rozsypanym cajom tak je to vpoho
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- zodiaq
- Používateľ
- Príspevky: 2029
- Dátum registrácie: Po 17. Aug, 2009, 09:14
- Bydlisko: Nové Zámky/Galanta
Re: Všeobecná diskusia II
Jeden Eniac s NZ SPZ stretavam na trase NZ - SA.
AsRock DeskMini H470 - Pentium G6400 4Ghz, Noctua NH-l9i, Ballistix 2x8GB 2666Mhz, WD Blue SN520 256GB, 2xToshiba L200 2TB, Intel AX200
Sony PS5 Slim/ 2TB Samsung 990 Pro , Samsung QE55QN90B, Redmi 10C
Sony PS5 Slim/ 2TB Samsung 990 Pro , Samsung QE55QN90B, Redmi 10C
- _Mato_
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2266
- Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
- Bydlisko: Beckov
Re: Všeobecná diskusia II
Znami si kupili minuly rok nejak cez leto, first edition ci ako sa volali tie prve kusy s plnou vybavou. Nasledne som im pomahal s aktivaciou Skoda karty na nabijanie (celkom zazitok ), i ked 95% casu nabijaju doma. Oni su ale domacnost, v ktorej auta vydrzia tak 3 roky maximalne, takze nejake dlhodobe skusenosti nehrozia.
When I was a young man, I had liberty, but I did not see it. I had time, but I did not know it. And I had love, but I did not feel it.
Re: Všeobecná diskusia II
Keby mal rsovy aspon 600km dojazd, tak by som ho kupil
Re: Všeobecná diskusia II
To plati aj pri elektromobiloch a co, aj tak sa predavaju (aspon obcas).
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> Keby mal rsovy aspon 600km dojazd, tak by som ho kupil
naco ? Fakt, jak som silno proti elektrodebilom, ale naco ? Pri dojazde 538km je to absolutne nepouzitelne a pri 600km je to uz najlepsie na svete ?
Ako casto rocne jazdis trasy dlhsie nez 500km ? Trikrat rocne ? Alebo nedajboze kazdy tyzden lietas zo Ziliny do Mnichova ? Okej a nemozes na tej ceste 30 minut volakde na rýchlovyondievačke vyondiť 350km dojazd cize normalne dojst do ciela a tam potom nabijat naplno ?
Nikdy v zivote by som nemohol mat tragac s dojazdom 142km v lete najpomalsou jazdou 60km/h medzi dedinami... ako nas hlavny elektro-úderca na autobazarovskom slepičinci Leafa, kde dorabal naftove kurenie hadaj kvoli comu, kde spekuluje vymenit baterku za 42kW pack hadaj kvoli comu, kde spekuluje ako dorobit solarpanel na strechu... ale musime si priznat ze 99% ludi jazdi 99% jazd pod nejake rozumne cislo, cojaviem 400km. Uprimne si musime priznat ze pri realnom dojazde 400-450km prakticky kazdy z nas moze PLANOVAT dopredu s tym, ze hentam zastanem na 20 minut, nasypem na dalsich 200-250km (to je absolutne realne za 20 minut) a idem dalej. Dojdem sice vytrieskany do ciela ale ide to.
edit : osobna skusenost, Mnichov-Bratislava, dvere-dvere 540km, Voyager 2.5crd 2004, Tesla S 90kWh 2018. Na tej Tesle mozes ist ako chces, 240km/h, 110km/h, vzdy dojdes do Blatisravy o 15-20 minut skor nez Vojadzerik ktory to prdka 105km/h po dialnici a vzdy dojde ta Tesla vytrieskana ze bude stat 35-45 minut na Inchebe aby sa nabila. Keby Vojadzerik isiel povolenou rychlostou, tak dojde o 15-20 minut skor ako Tesla (5:00 az 5:10 hod), ked sa loudá tak 6:00. A netreba spekulovat kolko sa vyondím na rychlovyondievačke vo Wjedňi aby som s vyplazenymi očkámi dosiel na vyondievačku na Inchebe... uz sa stalo ze chalan dosiel s dojazdom 2.000 samozrejme nie kilometrov, ale metrov. Riťka zavreta ze by platinove pruty mohol strihat.
Casy su vratane dvoj fajčpáuz ako spalovaku, tak aj bzučiaku. A to je trasa 540km ako pisem, takze na kratsej trase mas mensi rozdiel.
Ked sa ide na krv - ale ze absolutne na krv - tak sa rovnaka trasa da spravit za 3:30 az 3:45hod bez jedinej fajčpauzy, tu nebudes potrebovat (skor tak tabletky na srdce a roztrasene ruky). Audi W12, 260km/h absolutne vsade kde je sto metrov volnej cesty, dole Bavorskymi kopcami 280 a boh ta ochranuj keby bolo treba brzdy pritlacit, v Rakusku tiez 230-250, to ked ta zastavia tak amen tma - spomali sa jedine na znamych radaroch Salzburg, Vieden. Nebavime sa o tretej v noci, tam by sa este polhodinka usetrila. Na takej ceste sa vacsinou vytrhnu dva oh-shit-handle teda drziaky nad dverami - pri styroch osobach. Semtam sa aj tri podaria.
naco ? Fakt, jak som silno proti elektrodebilom, ale naco ? Pri dojazde 538km je to absolutne nepouzitelne a pri 600km je to uz najlepsie na svete ?
Ako casto rocne jazdis trasy dlhsie nez 500km ? Trikrat rocne ? Alebo nedajboze kazdy tyzden lietas zo Ziliny do Mnichova ? Okej a nemozes na tej ceste 30 minut volakde na rýchlovyondievačke vyondiť 350km dojazd cize normalne dojst do ciela a tam potom nabijat naplno ?
Nikdy v zivote by som nemohol mat tragac s dojazdom 142km v lete najpomalsou jazdou 60km/h medzi dedinami... ako nas hlavny elektro-úderca na autobazarovskom slepičinci Leafa, kde dorabal naftove kurenie hadaj kvoli comu, kde spekuluje vymenit baterku za 42kW pack hadaj kvoli comu, kde spekuluje ako dorobit solarpanel na strechu... ale musime si priznat ze 99% ludi jazdi 99% jazd pod nejake rozumne cislo, cojaviem 400km. Uprimne si musime priznat ze pri realnom dojazde 400-450km prakticky kazdy z nas moze PLANOVAT dopredu s tym, ze hentam zastanem na 20 minut, nasypem na dalsich 200-250km (to je absolutne realne za 20 minut) a idem dalej. Dojdem sice vytrieskany do ciela ale ide to.
edit : osobna skusenost, Mnichov-Bratislava, dvere-dvere 540km, Voyager 2.5crd 2004, Tesla S 90kWh 2018. Na tej Tesle mozes ist ako chces, 240km/h, 110km/h, vzdy dojdes do Blatisravy o 15-20 minut skor nez Vojadzerik ktory to prdka 105km/h po dialnici a vzdy dojde ta Tesla vytrieskana ze bude stat 35-45 minut na Inchebe aby sa nabila. Keby Vojadzerik isiel povolenou rychlostou, tak dojde o 15-20 minut skor ako Tesla (5:00 az 5:10 hod), ked sa loudá tak 6:00. A netreba spekulovat kolko sa vyondím na rychlovyondievačke vo Wjedňi aby som s vyplazenymi očkámi dosiel na vyondievačku na Inchebe... uz sa stalo ze chalan dosiel s dojazdom 2.000 samozrejme nie kilometrov, ale metrov. Riťka zavreta ze by platinove pruty mohol strihat.
Casy su vratane dvoj fajčpáuz ako spalovaku, tak aj bzučiaku. A to je trasa 540km ako pisem, takze na kratsej trase mas mensi rozdiel.
Ked sa ide na krv - ale ze absolutne na krv - tak sa rovnaka trasa da spravit za 3:30 az 3:45hod bez jedinej fajčpauzy, tu nebudes potrebovat (skor tak tabletky na srdce a roztrasene ruky). Audi W12, 260km/h absolutne vsade kde je sto metrov volnej cesty, dole Bavorskymi kopcami 280 a boh ta ochranuj keby bolo treba brzdy pritlacit, v Rakusku tiez 230-250, to ked ta zastavia tak amen tma - spomali sa jedine na znamych radaroch Salzburg, Vieden. Nebavime sa o tretej v noci, tam by sa este polhodinka usetrila. Na takej ceste sa vacsinou vytrhnu dva oh-shit-handle teda drziaky nad dverami - pri styroch osobach. Semtam sa aj tri podaria.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Mna trapi 99% ludi? Netrapi. Nebudem kazdych 350km polhodinu nabijat zeby som dosiel domov o dve hodky neskor. Uz tych 11 hodin pri fajn premavke je dost kde tankpauza trva max 10 min.