VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
Tak, autorizak
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
no a ? Jazdilo sa s autom ? V autorizaku pracuju vsetci rovnaki ? Ked tam mas 10 ludi a das im spravit absolutne tu istu robotu, bude 10x absolutne rovnaky vysledok ?
NEbude. Kazdy z nich ma ine skusenosti, ine vedomosti, iny problem k diagnostikovaniu zvysenej spotreby po vymene rozvodov.
Jazdilo sa s autom ? Ne ? Tak konec debaty, lajdacky autorizak. Mas v ruke aspon styri strany live data hodnot ? Nemas. Ukazali ti nieco, povedali ti nieco ze toto takto, tuto to sedi, tutaj ocakavam take cisla, hentake cisla ?
Cele. A moze byt aj pozlateny toten autorizak. Ja ked som kupil 1.9tdi 2001 kde je diagnostika 100x jednoduchsia ako na commonrailoch, tak autorizak povedal ze je pokazena prevodovka za 250.000 korun (vymena tiahla za 523,- SKK, to este boli koruny) a ze je odfajcene turbo (75.000 SKK, vycistene bolo za dve flasky dobreho tekuceho). Dalsich 12 rokov auto chodilo samozrejme na tej istej prevodovke aj turbe. IMPA Bratislava nech sa paci takze uz zopar tych 1.9tok v roku 2010 ked sa toto diagnostikovalo videli kedze tie stroje existuju od roku 1995.
Autorizak zazrak ? Fakt ?
NEbude. Kazdy z nich ma ine skusenosti, ine vedomosti, iny problem k diagnostikovaniu zvysenej spotreby po vymene rozvodov.
Jazdilo sa s autom ? Ne ? Tak konec debaty, lajdacky autorizak. Mas v ruke aspon styri strany live data hodnot ? Nemas. Ukazali ti nieco, povedali ti nieco ze toto takto, tuto to sedi, tutaj ocakavam take cisla, hentake cisla ?
Cele. A moze byt aj pozlateny toten autorizak. Ja ked som kupil 1.9tdi 2001 kde je diagnostika 100x jednoduchsia ako na commonrailoch, tak autorizak povedal ze je pokazena prevodovka za 250.000 korun (vymena tiahla za 523,- SKK, to este boli koruny) a ze je odfajcene turbo (75.000 SKK, vycistene bolo za dve flasky dobreho tekuceho). Dalsich 12 rokov auto chodilo samozrejme na tej istej prevodovke aj turbe. IMPA Bratislava nech sa paci takze uz zopar tych 1.9tok v roku 2010 ked sa toto diagnostikovalo videli kedze tie stroje existuju od roku 1995.
Autorizak zazrak ? Fakt ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
Nevravim ze nemas pravdu. Ale zrovna pracu s diagnostikou a rozvody by som oznacil za silne stranky autorizaku. A ked nema nejakeho manika ktory sa tomu rozumie tak je sanca u autorizaku nasobne vyssia ako v random servise.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
s tym suhlasim - pretoze oni to robia pripravkami a nie fixkami ako chlapci bez original pripravkov lebo su drahe.
Tam je hlavny rozdiel.
Nehovorim ze chceli vymenit aj klimakompresor za 54.000 korun pricom samozrejme stacilo vytiahnut napln z klimy a napustit nanovo za 600.
Povodny majitel sa zlakol a preto som auto kupil za cenu srotu + krochkal blahom celych 12 rokov co som ho jazdil.
Tam je hlavny rozdiel.
Nehovorim ze chceli vymenit aj klimakompresor za 54.000 korun pricom samozrejme stacilo vytiahnut napln z klimy a napustit nanovo za 600.
Povodny majitel sa zlakol a preto som auto kupil za cenu srotu + krochkal blahom celych 12 rokov co som ho jazdil.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
No takto, teraz to auto nebolo v autorizáku, bolo v normálnom servise. Protokol som nedostal, len slovné vyjadrenie. A dodatok, že je to stará nafta, že to má už 180 tisíc nabehané, že pri týchto kilometroch už je o chvíľu na výmenu aj turbo, dvojhmota, vstrekovače aj čerpadlo, že to môže fungovať dva roky ale aj týždeň, a že ku dnešnému dňu je to auto bezchybné a nemám do toho zbytočne zasahovať... Toť vyjadrenie servisu. Po tom ako som Superba predal s 500k na pôvodnom nikdy neriešenom DPF aj vstrekoch celkom zábavné. Podotýkam v čase predaja sa z výfuku stále dalo žrať.
Takže čo, kam teraz? Nejaké odporúčania v ZA kraji? Naposledy som bol v Japanese Customs pred rokmi ale tam sú tuším teraz mimo prevádzky. Alebo rovno kontaktovať p. Hlavateho z NZ? Len to mám úplne od ruky tam auto nechať.
Takže čo, kam teraz? Nejaké odporúčania v ZA kraji? Naposledy som bol v Japanese Customs pred rokmi ale tam sú tuším teraz mimo prevádzky. Alebo rovno kontaktovať p. Hlavateho z NZ? Len to mám úplne od ruky tam auto nechať.
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
Tak tam sa na to len pozreli, posuchali po brade a tam sa to skoncilo, hlavne ak nasledovali pro tipz ze to je pred smrtou. Isiel by som zase inde
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4770
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
Japanese uz nebude to, co byvalo, kedze majitel uz nie je medzi nami.
Skus autorizak, nasadia pripravky, skontroluju, mozno by som skusil OEM remen. Diesel so 180K je dnes na tom isto lepsie ako benzin so 180K
Skus autorizak, nasadia pripravky, skontroluju, mozno by som skusil OEM remen. Diesel so 180K je dnes na tom isto lepsie ako benzin so 180K
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
>> A dodatok, že je to stará nafta, že to má už 180 tisíc nabehané, že pri týchto kilometroch už je o chvíľu na výmenu aj turbo,
>> dvojhmota, vstrekovače aj čerpadlo
aj taketo vyjadrenia STRASNE nemam rad. Rovnaki babraci ako ten rozvodo-vymieňač.
Kazdy NORMALNY servisak nema problem povedat ze 180k diesel ma este v motore stopy po honovaní - ak ta zaujima, najdi si co to je. Okamzite pochopis co to znamena.
>> dvojhmota, vstrekovače aj čerpadlo
aj taketo vyjadrenia STRASNE nemam rad. Rovnaki babraci ako ten rozvodo-vymieňač.
Kazdy NORMALNY servisak nema problem povedat ze 180k diesel ma este v motore stopy po honovaní - ak ta zaujima, najdi si co to je. Okamzite pochopis co to znamena.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4770
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
Blok vydrzi kde, co... horsie je to s tymi serepetickami naokolo. Pokial to teda nie je subaru alebo iny konstrukcne nepodareny naftak.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
Nebude, lebo po smrti majiteľa zatvorili
ITX >>> ATX
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2315
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
Helou, trochu offtopic, ale toto ma naozaj zaujima. Ked hovorime o Japan Customs, myslime tym tuto stranku - www.japanservis.sk? Naozaj to ukoncili a zatvorili? Cele to stalo na jednom cloveku? Pytam sa, lebo som ich tak pred rokom objavil a chcel som sa tam popytat a informovat o veciach. Uvazujem nad Lexusom a vyzerali ako profici, nehovoriac, ze by mohli byt ako zalozny servis, keby uz vsetko ostatne zlyhalo (predsa len su na druhom konci sveta od BA). Ak to naozaj zabalili, tak to je nemile.
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
Ano, presne tych mame na mysli. A hej, boli to maximalni profici, ale bohuzial..
ITX >>> ATX
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4770
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
Jo stalo to na jednom cloveku. Ak sa aj niekedy znovuotvori, tak to bude asi trochu o inom. Nasli sa na nich aj negativne recenzie, co som pocul aj ceny trosku extrem, pre bezne auta.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
A nevie niekto že čo sa mu vlastne stalo? Čo si ho pamätám tak to bol relatívne mladý chlap.
Ale k tým cenám, áno, ako vravím svojho času mi tam robili Superba II 1.9 77kW, je pravda že sa tam toho robilo dosť, rozvody, žhaviče, nejaké tie ramená, repas turba, test vstrekov, zotrvačník so spojkou, menila sa vačka, ložiská kľukovky aj vačky, zdvíhatká, komplet brzdy, kadejaké tie blbosti okolo toho, no hlava ani nešla dolu a nechal som tam vyše 4 litre. Vadu tempomatu neodstránili, no novú páčku osadili aj naúčtovali. Na záver mi tam naliali 5W30 s Acea C2 a FIAT Normou (Motul EcoClean) na čo som prišiel hneď po príchode domov a nechal olej vymeniť za korektný na druhý deň. Po 60.000km tie vačkové ložiská boli opäť na výmenu, to už som dal robiť inde, ale auto dodnes jazdí.
Holt keď si človek raz zvykne robiť autá za 100+ tisíc, má už zaužívanú inú cenu práce.
Ale k tým cenám, áno, ako vravím svojho času mi tam robili Superba II 1.9 77kW, je pravda že sa tam toho robilo dosť, rozvody, žhaviče, nejaké tie ramená, repas turba, test vstrekov, zotrvačník so spojkou, menila sa vačka, ložiská kľukovky aj vačky, zdvíhatká, komplet brzdy, kadejaké tie blbosti okolo toho, no hlava ani nešla dolu a nechal som tam vyše 4 litre. Vadu tempomatu neodstránili, no novú páčku osadili aj naúčtovali. Na záver mi tam naliali 5W30 s Acea C2 a FIAT Normou (Motul EcoClean) na čo som prišiel hneď po príchode domov a nechal olej vymeniť za korektný na druhý deň. Po 60.000km tie vačkové ložiská boli opäť na výmenu, to už som dal robiť inde, ale auto dodnes jazdí.
Holt keď si človek raz zvykne robiť autá za 100+ tisíc, má už zaužívanú inú cenu práce.
Re: VAG 2.0 TDI CR CAHA, 7l spotreba po výmene rozvodov?
Auto bolo na diagnostike v ďalšom servise, tam mi bolo povedané, že autu nič nie je, hodnoty sú všetky dobré a všetko pracuje korektne. Na diagnostike bez jedinej chyby. Regenerácia DPF neprebieha nijako často (neviem presne ale na diagnostike svietilo že od poslednej reg. je to >600km). Skontrolovalo sa hnacie ústrojenstvo, brzdy sú OK, kolesá sa točia voľne. Skontrolovali sa rozvody, sedia presne na značky, synchronizačný uhol OK. Čerpadlo zaaretované a tak bolo aj pri výmene.
Spotreba aktuálne 6.3-6.5l trasa LM mesto => diaľnica RK => nemocnica RK a naspäť. Predpisová jazda, bez kolón, nie brzda plyn. Povedzte mi niekto, ako som mohol TÚTO ISTÚ TRASU s Superbom II, rovnako 2.0 TDI 125kW dokonca ešte s DSG prevodovkou, zajazdiť rovnakým spôsobom o liter úspornejšie? Pričom to bolo ťažšie auto s 400.000 kilometrami na hrbe.
Tak ja už neviem. Auto má nahraný Dieselgate SW ešte od prvého majiteľa, dostal som odporúčanie vrátiť tam pôvodný továrenský SW. Napadlo ma ešte rozobrať sanie a skontrolovať priechodnosť EGR ventilu a sania ako takého, ale to už sú len moje laické nápady. Ak by bolo niečo so vstrekovačmi, dajme tomu by prepúšťali viac nafty ako majú, tak by sa to zrejme odzrkadlilo na dymivosti a tj. aj na zanesení a regenerácii DPF nie?
Spotreba aktuálne 6.3-6.5l trasa LM mesto => diaľnica RK => nemocnica RK a naspäť. Predpisová jazda, bez kolón, nie brzda plyn. Povedzte mi niekto, ako som mohol TÚTO ISTÚ TRASU s Superbom II, rovnako 2.0 TDI 125kW dokonca ešte s DSG prevodovkou, zajazdiť rovnakým spôsobom o liter úspornejšie? Pričom to bolo ťažšie auto s 400.000 kilometrami na hrbe.
Tak ja už neviem. Auto má nahraný Dieselgate SW ešte od prvého majiteľa, dostal som odporúčanie vrátiť tam pôvodný továrenský SW. Napadlo ma ešte rozobrať sanie a skontrolovať priechodnosť EGR ventilu a sania ako takého, ale to už sú len moje laické nápady. Ak by bolo niečo so vstrekovačmi, dajme tomu by prepúšťali viac nafty ako majú, tak by sa to zrejme odzrkadlilo na dymivosti a tj. aj na zanesení a regenerácii DPF nie?