Pokazit sa moze vsetko. Ovela viac mi pride poruchovejsi nejaky motorcek + elektronika + este co ja viem co tam je, ako jednoducha mechanika s lankom. Cim zlozitejsi mechanizmus, tym horsie.
povedal by som ze kazda "verzia", teda manualna aj eklektricka, ma svoje pre aj proti...
kazdopadne mne sa na starom aute stalo s "manualnou" rucnou to, ze na jednom zadnom strmeni (kotuce) sa zasekol ten mechanizmus pre rucnu (v polohe stale povolena) a ani som o tom nevedel, kedze neparkujem nikde v kopci a nebyt stk kde som samozrejme kvoli tomu nepresiel tak o tom ani neviem a neriesim to.
jop a v servise museli vymenit cely strmen lebo to podla nich uz neslo rozhybat, takze celkom "potesila" neplanovana investicia.
Kolega na Sprinteri zatiahol slabo ručnú. Resp prázdne auto udržala. Pri šiestej palete už toho mala dosť a auto sa spustilo aj s kolegom v zadnej časti krížom cez areál asi 20m a zastavili ho až plastove kontajnery nikomu ani ničomu sa nič nestalo. Možno kolega potreboval vymeniť trencle ale k tomu sa zatiaľ nepriznal. Obe riešenia majú svoje pre aj proti. Výhodu elektronickej ručnej vidím v tom, že sa zatiahne pevne pri každom odstavení auta. Otázne je potom iba to ako výrobca ostrí kontrolu funkčnosti.
Ja som sa takmer prešiel vlastným autom. Zaparkoval som pred bankomatom a zo zvyku som zatiahol iba ručnú a nevyradil do P. Par sekúnd na to sa auto pohlo proti mne, našťastie bola tma a videl som ako sa ku mne približujú svetlá. Asi by nebolo moc príjemné byt pretlačený 2t plechovicou o stenu.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Elektricka rucna je ovela spolahlivejsia, bezpecnejsia, pohodlnejsia, menej ubera z priestoru pre posadku. Jedina nevyhoda ktora existuje je ze v zime nemozes robit drifty pred tescom... ale to uz nemozes tak ci tak kvoli nevypinatelnym ESP, takze to mas sumafuk....
Je dost navykove len dojst k semaforu, tuknut do brzdoveho pedalu a rucna je zatiahnuta...