Všeobecná diskusia II
-
- Používateľ
- Príspevky: 1931
- Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Veselé pri Pieš
Re: Všeobecná diskusia II
Pre bezneho cloveka co jazdi normalne aj trocha sportovo tak zbytocne.
Akoze pacilo by sa mi nieco ako Audi S8 alebo Mercedes E63 ale financne to je mimo moju sferu moznosti.
Akoze pacilo by sa mi nieco ako Audi S8 alebo Mercedes E63 ale financne to je mimo moju sferu moznosti.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
hej, toto je nas lahky problem - ze sme trosku chudobni a vyberame hovna. Tento okruh problemov sa ale neriesil : riesili sme techniku.
Tak nejak tvrdim ze 6.2i bez kompressora mi lahodi viacej v trenkach nez 1.0i kompresor turbo tri hrnčeky. Netusim preco.
Tak nejak tvrdim ze 6.2i bez kompressora mi lahodi viacej v trenkach nez 1.0i kompresor turbo tri hrnčeky. Netusim preco.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia II
Zaseknuty gramofon
Re: Všeobecná diskusia II
je to vypocitane, zaruku to dozije. musi.
zaciatky automobilizmu--intervaly oleja boli 500-1000mil a <30000 generalka. lebo motor upchaty specenym olejom (surovy ropny
destilat bez obsahu podpornej chemie).
cize nejaky technologicky posun tu je. nemusis pakou menit predstih a startovat klukou.
https://cdn.jiffylubeorlando.com/wp-con ... rlando.jpg
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
Lenze tie nezazivne atmosfery dali 350k len s vymenami oleja, filtrov a sviecok.marfan napísal: ↑Pi 10. Jún, 2022, 22:23 Mám rád reči, že 1.0,1.2 s turbom sú pomalé prdítke čo nič nevydržia. V rámci max rýchlostných limitov idú tie motory viac než dobre a veľa ľudí na tom spraví ročne veľa km bez nejakej závady tak isto ako keby mali atmosféry benzínové ako má toyota, mazda.
Mne osobne príde atmosféra, ktorá točí do 6500ot nezáživná musí to mať objem aspoň 2-2,5litra aby to nejak išlo ale potom to papá to isté ako turbo motory akurát tie turbo motory sú dynamikou niekde inde.
Nejake 1.2 tsi, tolko proste neprezije, je to nachylnejsie na zaobchadzanie. Ked si nejakej hondackej jednasestke denne nakladal, tak zila dalej. Tie prekonovane mini turbo motory skapu ak im zacnes sustavne nakladat, nemaju dobre riesene chladenie. O tom, ze svoj plny vykon podrzia niektore mozno max. 5 minut ani nehovorim.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Všeobecná diskusia II
kde na slovensku pri normalnej jazde potrebujes tak "dlho" vyuzivat plny vykon? poniektori pisete ako by ste denne pretekali
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia II
to som este nepocul akoze ides na 100kW 1,4tsi ked drzis podlahu 223 podla tachometra a o 5 minut mas zrazu len 50kW a rychlost spadne na 156 ci ako to bolo myslene
Re: Všeobecná diskusia II
Ved to zvladala aj 1.2 tsi.. minimalne do vymeny motora
S nohou na podlahe po dialnici celu cestu.
S nohou na podlahe po dialnici celu cestu.
.
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia II
urcite tam maju take dlhe rovinky ze ide podlahu 5min
volajaka divna ideologia sa tu rozmaha...
aj 3310 vydrzala vela no nikto ju uz nechce
ja sa v rodinnom renaulte 15r+ 1.4 16v necitim bezbecne zo ziadneho uhla pohladu, nehovoriac ze to vecne stoji v servise s niecim mimo motora, ale motor prezije to je zaklad, ibazeby nie
volajaka divna ideologia sa tu rozmaha...
aj 3310 vydrzala vela no nikto ju uz nechce
ja sa v rodinnom renaulte 15r+ 1.4 16v necitim bezbecne zo ziadneho uhla pohladu, nehovoriac ze to vecne stoji v servise s niecim mimo motora, ale motor prezije to je zaklad, ibazeby nie
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
Ked rozpalis vzduchom chladeny intercooler nad limit, tak nastupuju korekcie.
Okrem ineho, tie malorazky co lietaju 220 po dialnici, su presne motory, co nedoziju ani 100000km. Malokedy je dizajn dokonaly a konci to bud tesnenim pod hlavou alebo turbom, ktore maze zdegradovany prepeceny olej z maleho radiatora.
Trvale jazdit 200+ maju problem jazdit aj objemnejsie benzinove motory.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Všeobecná diskusia II
To je dobre, lebo snad kazde TSI ma intercooler chladeny vodou. A ohladom prehrievania oleja tiez nemozem povedat nic. Bol bezpecne pod 110°C aj ked som dal 3x po sebe jahodnu naplno. Ovela skor ta donutia spomalit brzdy ako olej. Bezne mavaju do 110°C aj na okruhu.
Naviac, ak nechces 13-14-15rocne auta, tak ti ostanu ledatak atmosfery s euro 5... Co je maximalne tak tragicky motorovy omyl, a nie nieco co chces dobrovolne pouzivat.
Naviac, ak nechces 13-14-15rocne auta, tak ti ostanu ledatak atmosfery s euro 5... Co je maximalne tak tragicky motorovy omyl, a nie nieco co chces dobrovolne pouzivat.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1931
- Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Veselé pri Pieš
Re: Všeobecná diskusia II
Z vlastnej skúsenosti viem, že 1,2TSI vydrží viac ako 5min mať na podlahu plyn. Bez závady to prežilo 205tkm až kým sa to nemenilo v rámci operáku.
S teplotou oleja pri TSI je to ešte OK, na dialnici to neprehreješ ale na okruhu je to už možné. Ja na TDI pri dlhšej jazde 180-220kmh mávam olej 116-122°C. Mám vyskúšané, že na okruhu aj v prípade že olej má 140°C výkon to neobmedzí (niekde som čítal, že limit je 150°C). Na dialnici ani upravené TDI neprehreješ a ani na okruhu.
Je pekné mať veľkú atmosféru, ale je fakt, že to musí byť objem 3litre a viac.
S teplotou oleja pri TSI je to ešte OK, na dialnici to neprehreješ ale na okruhu je to už možné. Ja na TDI pri dlhšej jazde 180-220kmh mávam olej 116-122°C. Mám vyskúšané, že na okruhu aj v prípade že olej má 140°C výkon to neobmedzí (niekde som čítal, že limit je 150°C). Na dialnici ani upravené TDI neprehreješ a ani na okruhu.
Je pekné mať veľkú atmosféru, ale je fakt, že to musí byť objem 3litre a viac.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
TDI maju vyssiu teplotu oleja ako TSI, co som si vsimol.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1931
- Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Veselé pri Pieš
Re: Všeobecná diskusia II
Ano maju. Aj rychlejsie stupa ale aj klesa. Rozmyslal som nad vacsim chladicom do predu. Len ma odradza cena. To si radsej kupim ine auto uz.
Spoiler: ukázať