Kúpa auta do 8k
Re: Kúpa auta do 8k
5 a 6 stupnove prevodovky casto tocia takmer identicke otacky(+-200-300rpm), len maju prevody bližšie pri sebe
Re: Kúpa auta do 8k
Ale ved pise ze hlavne bude vyuzivane na presuny v meste. A vikendovu jazdu da kludne aj swiftom vpohode. A este si môže aj v horach pekne zajazdit.
Swift je aj sofersky príjemné auto. Rozoberaju sa tu otacky ako keby s tym kazdy den jazdil nemecku dialnicu.
Swift je aj sofersky príjemné auto. Rozoberaju sa tu otacky ako keby s tym kazdy den jazdil nemecku dialnicu.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Kúpa auta do 8k
Drviva vacsina jazdy su kratke cesty. Obcasne dlhs8e trasy, kvoli turistike. Do da vo swiftovi s prstom v nose. Nie je to volvo s60, ale ani trabant. A spotrebu ma ten swift malu
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Kúpa auta do 8k
Zase Swift je motokára, ak si nechce užívať šoférsky zážitok v zákrutách sú aj pohodlnejšie autá.
Spoiler: ukázať
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5859
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Kúpa auta do 8k
Hlasky typu kupovat auto s turbom je nebezpecne neberiem,je nebezpecne si vobec nieco kupit, nikdy nevies, zalezi na stave daneho kusu.
Turbo aj neturbo motory maju svoje statistiky, jasne ze cielene nehladas 1.6 thp a pod.
Turbo aj neturbo motory maju svoje statistiky, jasne ze cielene nehladas 1.6 thp a pod.
Re: Kúpa auta do 8k
ked spravi cez tyzden 5x20km do/z prace, a potom cez vikend 300km dakde na vylet na turistiku, drviva vacsina jazdy su kratke cesty?
ITX >>> ATX
Re: Kúpa auta do 8k
Miso122, dobre rady si sem zatial dal.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Kúpa auta do 8k
noze radsej nieco porad. Ano su to kratke trasy. Aj keby tyzdene dal 600km, stale su to kratke trasy. Ja mam mesacne okolo 700km na sukromnom, zvacsia kratkych tras. Neviem ci chapes medzi trasou a dajme tomu mesacnym najazdom
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Kúpa auta do 8k
Len teraz sa mi dalo ozvať sa ospravedlnujem sa, v prvom rade dakujem za názor každého a ochotu poradiť
čo sa týka dialníc tam to bude fakt že sem tam preferujem cesty mimo dialnice ale samozrejme tomu niekedy nedá vyhnúť, momentálne auto mám ford mondeo 2005 2.0tdci ale odchádza mu spojka a už spomínaná dvojhmota klepká a velmi sa mi nechce do neho vrážať peniaze
popozeral som si odporúčania a auto so 4x4 som dostal viac krát aj od známich že by to bolo vhodné kedže niektoré turistické/lezecké trasy/steny sú horšie situované čo sa týka cesty a Duster sme mali požičaný na Islande a to autíčko zvládlo komplet všetko čo od neho sa očakávalo o tej suzuki som čítal ale sakra to auto sa mi strašne nepáči :/ rovnako tak ten seat .. čiže ostáva mi prmýšľať čo sa týka rozpočtu asi len nad tým Dusterom pravdepodobne a kedže duster aký aký ročník atd. lebo fakt netuším a nechcem zasa tiež kúpiť nejaký trash čo budem banovať
Ešte raz velká vďaka !!
čo sa týka dialníc tam to bude fakt že sem tam preferujem cesty mimo dialnice ale samozrejme tomu niekedy nedá vyhnúť, momentálne auto mám ford mondeo 2005 2.0tdci ale odchádza mu spojka a už spomínaná dvojhmota klepká a velmi sa mi nechce do neho vrážať peniaze
popozeral som si odporúčania a auto so 4x4 som dostal viac krát aj od známich že by to bolo vhodné kedže niektoré turistické/lezecké trasy/steny sú horšie situované čo sa týka cesty a Duster sme mali požičaný na Islande a to autíčko zvládlo komplet všetko čo od neho sa očakávalo o tej suzuki som čítal ale sakra to auto sa mi strašne nepáči :/ rovnako tak ten seat .. čiže ostáva mi prmýšľať čo sa týka rozpočtu asi len nad tým Dusterom pravdepodobne a kedže duster aký aký ročník atd. lebo fakt netuším a nechcem zasa tiež kúpiť nejaký trash čo budem banovať
Ešte raz velká vďaka !!
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Kúpa auta do 8k
Prechod z Mondea do Swiftu by bol riadny šok...
SX4 to je také dôchodcovské auto, má to 4 dvere, na pohlad chabé sedačky, radio... Nič viac nepotrebuješ, stačí že ťa to odvezie, emocie NULA cela nič. Kupovať ho pre možnosť 4x4, tak to je úplne paródia, niečo to prejde, ale je to skôr ako auto pre rýbara čo sa dovezie po nespevnenej ceste na svoje miesto.
Po skúsenostiach s kamošovou Grand Vitarou DDIS 2007, by som žiadne Suzuki asi nechcel, hlučné že človek potrebuje štuple do uší už pri 80-90km/h
Nemá to daleko od firemnej VW Caddy SDI 2007, čo je suverejne najhlučnejšie auto v ktorom jazdím.
A k tým otáčkam na dialnici, môj 2,5i s iba 4°AT si pri 150 budíkových šepoce na 3500rpm (170km/h = 4000rpm) a niekto ide onanovať nad tým aby mal 6 kvaltov.
Ked raz nie je výkon a ani krútiaci moment, tak to bude vždy točiť vysoké otáčky
Osobne by som po prechode z Mondea volil už spomenutú Mazdu 6, či už kombíka, alebo 5 dverovú variantu liftback, samozrejme iba z benzínom, kludne aj 2.0i (1.8i je najprimitívnejší z nich) pohladať nejaký zachovalý kus, kde pri troche štastia bude mať audio systém BOSE
A ak nechceš kúpiť niečo aby si nelutoval, tak sa vyhni autám čo majú štart/stop, inteligentné dobíjanie, vyhni sa autám čo majú elektronickú ručnú
SX4 to je také dôchodcovské auto, má to 4 dvere, na pohlad chabé sedačky, radio... Nič viac nepotrebuješ, stačí že ťa to odvezie, emocie NULA cela nič. Kupovať ho pre možnosť 4x4, tak to je úplne paródia, niečo to prejde, ale je to skôr ako auto pre rýbara čo sa dovezie po nespevnenej ceste na svoje miesto.
Po skúsenostiach s kamošovou Grand Vitarou DDIS 2007, by som žiadne Suzuki asi nechcel, hlučné že človek potrebuje štuple do uší už pri 80-90km/h
Nemá to daleko od firemnej VW Caddy SDI 2007, čo je suverejne najhlučnejšie auto v ktorom jazdím.
A k tým otáčkam na dialnici, môj 2,5i s iba 4°AT si pri 150 budíkových šepoce na 3500rpm (170km/h = 4000rpm) a niekto ide onanovať nad tým aby mal 6 kvaltov.
Ked raz nie je výkon a ani krútiaci moment, tak to bude vždy točiť vysoké otáčky
Osobne by som po prechode z Mondea volil už spomenutú Mazdu 6, či už kombíka, alebo 5 dverovú variantu liftback, samozrejme iba z benzínom, kludne aj 2.0i (1.8i je najprimitívnejší z nich) pohladať nejaký zachovalý kus, kde pri troche štastia bude mať audio systém BOSE
A ak nechceš kúpiť niečo aby si nelutoval, tak sa vyhni autám čo majú štart/stop, inteligentné dobíjanie, vyhni sa autám čo majú elektronickú ručnú
Re: Kúpa auta do 8k
dochodcovske je aj asx.
zbytocne je radit nieco s velkym motorom ak to realne nevyuzije. drahsie na servis a spotrebu.
lepsie by bolo povedat aky rozmer a typ auta a az potom by ludia prisli s navrhmi.
zbytocne je radit nieco s velkym motorom ak to realne nevyuzije. drahsie na servis a spotrebu.
lepsie by bolo povedat aky rozmer a typ auta a az potom by ludia prisli s navrhmi.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Kúpa auta do 8k
Drahé na servis vzhladom na objem je velmi diskutabilný pojem.
Novšie modernejšie plné techniky nie je o nič menej nákladné, práve naopak. A ak to má ešte turbo tak tým duplom...
Nemáš turbo, tak sa ti nikdy nestane že by ti zblblo nejaké čidlo a motor padol do núdzaku, čo sú najčastejšie problémy oturbených áut.
Nemáš turbo, nemáš intercooler, či vedenie vzduchu ktoré môže tiež prasknúť, respektíve intercooler sa môže preraziť od kamienka a zasa núdzový režim...
Nemáš turbo, tak sa nemôže pokaziť...
Inak je všetko ostané ako na klasickom benzináku, len to oturbené má niekolko dalších vecí naviac a dnes kedy práca niečo stojí a diely nie sú za facku, servisy preplnené, moderné auto nie je žiadna výhra
Vždy lepšie atmosferický 2.0i benzín bez turba, ako nejakú oturbenú 1.4 s rovnakým výkonom, či nebodaj ešte menší objem.
Kupovať malý oturbený benzín, tak to idem radšej do hybrida od Toyoty, čo by na tých 10km aj dávalo zmysel
Osobne som bol teraz pozerať s kamošom jedno Legacy ale v kombíku ako mám ja, je to rv05, socialka motor 2.0i 101kW, 4°AT, každé jedno má digi klimu, všetky el. okná, zrkadlá, tempomat. Auto v pôvodnom stave, nikde nič nechýba, jeden škrabanec na zadnom leme, sadú zimných kolies s takmer novými pneu a chce za to 2300€, verím že 100vku by spustil vždy, a možno aj dve...
Ja verím že to auto by malo minimálne náklady na prevádzku a kolko že chýba do 8000€? Ani nemusí riešiť spotrebu, alebo do toho hodiť LPG a vozí sa za menej ako s kachlami...
A čo sa velkosti týka - nuž niekto kto sa vozil roky v Mondeu, si ťažko bude zvykať na malé auto, ale to chápe hlavne ten čo sa v takom aute vozí.
Nemôžeš chcieť komfort Mondea v aute typu SX4 = nedá sa porovnať auto čo stálo 30k€ s autom čo stálo nejakých 13-14k€
Kto sa chce potrestať na pár rokov tak nech si kludne kúpi aj SX4, spolahlivosť nebude vôbec zlá s jednoduchým benzínom, ale všetko ostané bude voči Mondeu tragédia
Novšie modernejšie plné techniky nie je o nič menej nákladné, práve naopak. A ak to má ešte turbo tak tým duplom...
Nemáš turbo, tak sa ti nikdy nestane že by ti zblblo nejaké čidlo a motor padol do núdzaku, čo sú najčastejšie problémy oturbených áut.
Nemáš turbo, nemáš intercooler, či vedenie vzduchu ktoré môže tiež prasknúť, respektíve intercooler sa môže preraziť od kamienka a zasa núdzový režim...
Nemáš turbo, tak sa nemôže pokaziť...
Inak je všetko ostané ako na klasickom benzináku, len to oturbené má niekolko dalších vecí naviac a dnes kedy práca niečo stojí a diely nie sú za facku, servisy preplnené, moderné auto nie je žiadna výhra
Vždy lepšie atmosferický 2.0i benzín bez turba, ako nejakú oturbenú 1.4 s rovnakým výkonom, či nebodaj ešte menší objem.
Kupovať malý oturbený benzín, tak to idem radšej do hybrida od Toyoty, čo by na tých 10km aj dávalo zmysel
Osobne som bol teraz pozerať s kamošom jedno Legacy ale v kombíku ako mám ja, je to rv05, socialka motor 2.0i 101kW, 4°AT, každé jedno má digi klimu, všetky el. okná, zrkadlá, tempomat. Auto v pôvodnom stave, nikde nič nechýba, jeden škrabanec na zadnom leme, sadú zimných kolies s takmer novými pneu a chce za to 2300€, verím že 100vku by spustil vždy, a možno aj dve...
Ja verím že to auto by malo minimálne náklady na prevádzku a kolko že chýba do 8000€? Ani nemusí riešiť spotrebu, alebo do toho hodiť LPG a vozí sa za menej ako s kachlami...
A čo sa velkosti týka - nuž niekto kto sa vozil roky v Mondeu, si ťažko bude zvykať na malé auto, ale to chápe hlavne ten čo sa v takom aute vozí.
Nemôžeš chcieť komfort Mondea v aute typu SX4 = nedá sa porovnať auto čo stálo 30k€ s autom čo stálo nejakých 13-14k€
Kto sa chce potrestať na pár rokov tak nech si kludne kúpi aj SX4, spolahlivosť nebude vôbec zlá s jednoduchým benzínom, ale všetko ostané bude voči Mondeu tragédia
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Kúpa auta do 8k
idealne je nekupit nic, tym padom sa nikdy nic nemoze pokazit, co tam po turbe
Re: Kúpa auta do 8k
pri atmosfere si treba tiez este uvedomit jednu vec:
Ak chces atmosfericky motor tak si limitovany na rocnik tak 2009 a starsie. Cize uvazujes o 13rocnych autach v najlepsom pripade. Preco nie novsie? Lebo novsie su uz emisne normy euro5 a euro6 ktore vsetky atmosfery totalne zabili. Akoze fakt ze tak totalne ze na tom nechces jazdit lebo maju extremne otupenu reakciu na plyn, a casto este aj variabilne casovanie ked motor do tych 4000-4500rpm ide na "eko" casovanie kde to netaha uz vobec.
Ak chces atmosfericky motor tak si limitovany na rocnik tak 2009 a starsie. Cize uvazujes o 13rocnych autach v najlepsom pripade. Preco nie novsie? Lebo novsie su uz emisne normy euro5 a euro6 ktore vsetky atmosfery totalne zabili. Akoze fakt ze tak totalne ze na tom nechces jazdit lebo maju extremne otupenu reakciu na plyn, a casto este aj variabilne casovanie ked motor do tych 4000-4500rpm ide na "eko" casovanie kde to netaha uz vobec.