peugeot 206 sw 1.4E, rok 2005
peugeot 206 sw 1.4E, rok 2005
potrebujem poradiť. Jazdím na Peugeot 206 sw 1.4E, rok 2005, benzín + LPG. Problém auta spočíva v tom, že niekedy sa mi stane, že za studena, resp. ked auto stojí 1-2 dni, bez štartovania, má problém s naštartovaním, ale nakoniec naštartujem, lenže auto ide asi na 3 valce. Menila sa lamda sonda a niečo na sviečke, čo ukázala diagnostika. Skrátka, čo ukázala diagnostika, tak to vymenili, i ked nevideli poškodenie. Samozrejme, výmena nemala vplyv na to štartovanie, ani na chod valcov. Sranda je v tom, že ked som auto zohrial, vypol a po chvíli, asi 20-30 min. auto už šlapalo ako hodinky a celý deň, pokiaľ som neodstavil. Som si tiež vedomí, že mám chybu v prepínači diaľkových svetiel, jednoducho ten pliešok tam nejak nedolieha, vydratý, ked to rozobral v servise. Je to volante srdce auta, len originál výmena stojí vyše 200€, zatiaľ mi to nevadí, nepoužívam diaľkové svetlá a na denné svietení mám letky a večer mi stačia stretávacie. S problémom som bol aj v Peugeote a tam mi technik povedal, že to štartovanie je vlastne neopraviteľná chyby, je to chyba softvéru a to sa už nedá opraviť. Zhrniem: Pokúšal sa už niekto opraviť štartovanie a chod auta za studena na 3 valce, príp. v spojitosti s prepínačom svetiel? či to náhodou nesúvisí, keďže je to neviem či riadiaca jednotka auta, ale určite srdce auta. Po zohriatí a opätovnom naštartovaní auto šlape úplne v pohode, ticho s neskutočne malou spotrebou. Dík.
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: peugeot 206 sw 1.4E, rok 2005
Začal by som tým, že by som pojazdil pár km na BENZÍN, napríklad 20-30km
Ak máš málo benzínu tak si dotankuj premiového.
Druhý den to isté, zasa len na benzín a potom uvidíš nasledujúci den, ako bude štartovať studené...
Ak normálne, tak máš ten istý problém čo mnoho majitelov LPG áut, zalepené vstreky od BIO zložky a budeš musieť tankovať premiový, alebo klasiku a pridávať nejaké pripečené aditivum a babrať sa s flaštičkou na čerpačke
Čo sa týka tých prepínačov, je to choroba všetkých PSA z daných rokov, foter s tým mal problém na Berlingu, kúp si to druhé, kludne aj použité, len funkčné a tie LED vyhod do p<>e, to tam nemá čo hladať, ked to nevyhodíš ty, tak ťa vyhodí technik na STK, pretože to svetlo má úplne iný rozptyl a oslnuješ. Dnes ťa vyhodí aj za zažltnuté svetlá...
Ak máš málo benzínu tak si dotankuj premiového.
Druhý den to isté, zasa len na benzín a potom uvidíš nasledujúci den, ako bude štartovať studené...
Ak normálne, tak máš ten istý problém čo mnoho majitelov LPG áut, zalepené vstreky od BIO zložky a budeš musieť tankovať premiový, alebo klasiku a pridávať nejaké pripečené aditivum a babrať sa s flaštičkou na čerpačke
Čo sa týka tých prepínačov, je to choroba všetkých PSA z daných rokov, foter s tým mal problém na Berlingu, kúp si to druhé, kludne aj použité, len funkčné a tie LED vyhod do p<>e, to tam nemá čo hladať, ked to nevyhodíš ty, tak ťa vyhodí technik na STK, pretože to svetlo má úplne iný rozptyl a oslnuješ. Dnes ťa vyhodí aj za zažltnuté svetlá...
Re: peugeot 206 sw 1.4E, rok 2005
Dík. To jazdenie na benzín mi jasné, to som skúšal a robím to stále, že v zábehu idem normal na benzín a potom manuálne prepnem. Benzín tankujem Slovnaft, klasiku. Zmena nie je.
Použité prepínače - to som kúpil, podľa WIN a nepasuje, problém je, že v r.2005 bolo pod typom vyrobených viac aut ale súčiastky idú len originál, ale neviem podľa akého kódu, takže tam mi "hrozí" kúpa originál prepínačiek. Asi ich kúpim a uvidím, či to nemá vplyv na to štartovanie.
LED svetlá mi prešli, to je v pohode.
Použité prepínače - to som kúpil, podľa WIN a nepasuje, problém je, že v r.2005 bolo pod typom vyrobených viac aut ale súčiastky idú len originál, ale neviem podľa akého kódu, takže tam mi "hrozí" kúpa originál prepínačiek. Asi ich kúpim a uvidím, či to nemá vplyv na to štartovanie.
LED svetlá mi prešli, to je v pohode.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: peugeot 206 sw 1.4E, rok 2005
Nie manuálne prepnem, ale idem 2-3 dni len na benzín aby si ten palivový systém poriadne "prepláchol" a ideálne vyjazdil to palivo čo máš v nádrži a doplnil ho palivom ktoré obsahuje menej biozložky, prípadne použil nejaké aditívum a to stále len na benzín.
To je to najlacnejšie riešenie aby si zistil či to je alebo nie je palivom čo je dlho v nádrži, potom už prídu iba drahšie riešenia
To je to najlacnejšie riešenie aby si zistil či to je alebo nie je palivom čo je dlho v nádrži, potom už prídu iba drahšie riešenia
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: peugeot 206 sw 1.4E, rok 2005
natankuj na slovnafte 100vku E5. Este ju zatial stale maju a ako pise IVKO, jazdi iba na benzin niekolko dni. Ideal celu nadrz vyjazdit bez pouzitia LPG. Inac by som navstivil servis. Evidentne by to chcelo spravit udrzbu celeho vstrekovania
Naposledy upravil/-a HellAngel v So 27. Aug, 2022, 07:49, upravené celkom 1 krát.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: peugeot 206 sw 1.4E, rok 2005
Dakujem. Vyjazdenie benzínu má logiku, ak je taká skúsenosť, že by som sa pohol z miesta a auto by zmenilo správanie, urobím to. Aj ked rozumiem, že postupne riešiť opravu od najlacnejších možností a vedieť, čo sa robí s autom a ísť ďalej v skúmaní závady. Téma je otvorená...
Re: peugeot 206 sw 1.4E, rok 2005
Vyjazdi stary benzin, natankuj maxxx101 alebo podobny E5 ekvivalent, pojazdi s tym a pokracujeme podla toho dalej.
.
Re: peugeot 206 sw 1.4E, rok 2005
Pri LPG aute je ideálne raz za dva mesiace vyjazdiť benzín a natankovať nový. E10 + aditívum, alebo prémiový E5. Môžeš skúsiť BG 208 44K Fuel System Cleaner alebo Prins Injector Care, neskôr na "udržiavanie" vif benzin pri každom tankovaní benzínu.
Ideapad 3 14IIL05 - i3-1005G1 1.2Ghz | 12GB ram | 128GB ssd
Xbox Series S
Xbox Series S