Všeobecná diskusia II
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: Všeobecná diskusia II
Ja by som zobral to Clio 3 rs, je to presne to čo hľadáš - ostrejší a rýchlejší Swift.
Zároveň tiež náklady na servis nebudú výrazne horšie.
Zároveň tiež náklady na servis nebudú výrazne horšie.
Re: Všeobecná diskusia II
Otazka je, ci miso naozaj vie co chce.
Ak tomu dobre chapem, tak realne pohodlne auto este nikdy neskusil. Ci by vážne nebolo lepsie nieco na styl leonu cupra atd...
1. Kludne v tom mozes dat trip cez cele Slovensko bez toho aby si skoncil ohucany
2. Mozes si na dialnici kludne dat 160tempomat, motor pri tom prevalovat pri 3300rpm a pocut len vietor okolo spatakov a rádio na ktorom si ani nemusel zvysovat hlasitost
3. Zaroven to stale bude dost zabavne, bude to fungovat na slalome, bude to mat skvele casy na okruhu, bude to proste rychle.
Proste mam pocit ze si sa na to hrr brr nahrnul, listujes recenzie na internete a vyvodzujes z nich prisilne a nespravne zavery.
Ak napr. Mm automotive povie ze cupra je nuda, tak to nepovie preto lebo je to auto nudne, ale preto ze je zvyknuty ist v BMW Z4 v 180tke dverami napred na mokrej okreske, zatial co cupra bude naladena proste neutralne, stabilne a aj za limitom len mierne nedotacavo...
Uz len z tych onboardov ktore som od teba videl si myslim ze skor ocenis ked sa auto bude chovat presne a predvidavo(aka nudne) ako ked ta ma obiehat zadok pri kazdom ubrati plynu(aka zabavne)
A mozno sa mylim, to len tak na zamyslenie
A hej, prispevok som zacal.pisat v tretej osobe, a skoncil v druhej, ale nechce sa mi to prepisovať
Ak tomu dobre chapem, tak realne pohodlne auto este nikdy neskusil. Ci by vážne nebolo lepsie nieco na styl leonu cupra atd...
1. Kludne v tom mozes dat trip cez cele Slovensko bez toho aby si skoncil ohucany
2. Mozes si na dialnici kludne dat 160tempomat, motor pri tom prevalovat pri 3300rpm a pocut len vietor okolo spatakov a rádio na ktorom si ani nemusel zvysovat hlasitost
3. Zaroven to stale bude dost zabavne, bude to fungovat na slalome, bude to mat skvele casy na okruhu, bude to proste rychle.
Proste mam pocit ze si sa na to hrr brr nahrnul, listujes recenzie na internete a vyvodzujes z nich prisilne a nespravne zavery.
Ak napr. Mm automotive povie ze cupra je nuda, tak to nepovie preto lebo je to auto nudne, ale preto ze je zvyknuty ist v BMW Z4 v 180tke dverami napred na mokrej okreske, zatial co cupra bude naladena proste neutralne, stabilne a aj za limitom len mierne nedotacavo...
Uz len z tych onboardov ktore som od teba videl si myslim ze skor ocenis ked sa auto bude chovat presne a predvidavo(aka nudne) ako ked ta ma obiehat zadok pri kazdom ubrati plynu(aka zabavne)
A mozno sa mylim, to len tak na zamyslenie
A hej, prispevok som zacal.pisat v tretej osobe, a skoncil v druhej, ale nechce sa mi to prepisovať
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia II
Accord TypeR, ostrejsia "rodinna limuzina".
Na tu vahu to jazdi velmi agilne a po stope, ale treba to tocit je to proste atmosfera, seriovo ma torsen LSD, zadna naprava je multilink, okrem ABS to nema ziadnych asistentov.
To to sice vysoka cena ale just a food for thought:
https://auto.bazos.sk/inzerat/140651858 ... type-r.php
Na tu vahu to jazdi velmi agilne a po stope, ale treba to tocit je to proste atmosfera, seriovo ma torsen LSD, zadna naprava je multilink, okrem ABS to nema ziadnych asistentov.
To to sice vysoka cena ale just a food for thought:
https://auto.bazos.sk/inzerat/140651858 ... type-r.php
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 1797
- Dátum registrácie: Pi 09. Jún, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia II
Honda S2000, toyota gt86 budú mimo stanovený finančný limit
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia II
tak nie je to lacna sranda. To je fakt, ale tie auta naberaju na cene rok co rok a fun faktor maju obrovsky. Ich kupa je vlastne investicia do buducnosti, ak s nim neskoncis v garate a auto bude na totalku
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia II
GT86 s tymi 200 my little pony musi byt teda vrchol zabavy. Ved tomu ujde aj passat 2.0TDI
Re: Všeobecná diskusia II
to odvolas
Ach tie slovenské mamičky
shiro napísal:blba mamicka s kocikom sa mi vdrbe do cesty a pre istotu kocikom napred, nech najprv zrazim dieta a mam o to vacsi trest....
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4774
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
GT86 je velmi zabavne rychle a agilne auto. V KE je aj jedna oturbena v kazdom pripade aj seriovky lietaju jahodnou velmi slusne, na ringu to iste aj ked samozrejme ku 200km/h uz chyba vykon ale na to tie auta nie su.
Podobny scenar s typeR FN2. Za mna favorit, najviac auta za rozumne peniaze s udrzatelnym servisom a obrovskym aftermarketom. Nie kazdemu ale sadne mrtva atmoska na spodku.
Clio RS je fajn volba ak si ochotny urezat si velky kus z vyuzitelnosti auta. Megane RS je tiez dobra volba, bude to o kuse co najdes tie auta uz maju vek.
WRX samo o sebe nie je sportove auto, pokial sa bavime o STI to ide aktualne 15-20k aj v starsich rocnikoch. Viem o jednom STI co je von a ma spraveny poctivo motor ale to je 20K.
Long story short, ci focus ST, megane RS, wrx, gti a pod. neboli drahe auta na kupu a ked su tyrane nevydrzia vela, cize v konecnom dosledku by som by viac riesil co bude stat prevadzka, novy motor, prevodovka, poloosy brzdy pripadne nejake upgrady.
Atmosky su na to jemne lepsie kvoli nizsiemu krutaku.
Za mna TypeR, da sa s tym jazdit daily, da sa z toho spravit track car. Ale ked bazis po vykone v zmysle pocitu ako ta tlaci do sedacky alebo to chces ukazat firemnym oktavkam na dialnici ( alebo nechces aby to oni ukazali tebe), tak by som siel do turba (megane RS, polo/golf GTI idealne s DSG).
Jo a velmi dolezite je, ci chces mat auto v stave street legal.
Este dodam, ze na zabavu ti nebude stacit nejakych 200-230ps v turbe lebo od toho budes cakat viac. Turbo sa oplati s upravami, kde ides niekde k 250-300PS.
Amerika s 8 valcom je dobra v tom, ze si za relativne maly peniaz mozes lietat rychlostami k 300km/h bez nejakych vacsich obav. to mozes s 2.0T zabudnut.
Podobny scenar s typeR FN2. Za mna favorit, najviac auta za rozumne peniaze s udrzatelnym servisom a obrovskym aftermarketom. Nie kazdemu ale sadne mrtva atmoska na spodku.
Clio RS je fajn volba ak si ochotny urezat si velky kus z vyuzitelnosti auta. Megane RS je tiez dobra volba, bude to o kuse co najdes tie auta uz maju vek.
WRX samo o sebe nie je sportove auto, pokial sa bavime o STI to ide aktualne 15-20k aj v starsich rocnikoch. Viem o jednom STI co je von a ma spraveny poctivo motor ale to je 20K.
Long story short, ci focus ST, megane RS, wrx, gti a pod. neboli drahe auta na kupu a ked su tyrane nevydrzia vela, cize v konecnom dosledku by som by viac riesil co bude stat prevadzka, novy motor, prevodovka, poloosy brzdy pripadne nejake upgrady.
Atmosky su na to jemne lepsie kvoli nizsiemu krutaku.
Za mna TypeR, da sa s tym jazdit daily, da sa z toho spravit track car. Ale ked bazis po vykone v zmysle pocitu ako ta tlaci do sedacky alebo to chces ukazat firemnym oktavkam na dialnici ( alebo nechces aby to oni ukazali tebe), tak by som siel do turba (megane RS, polo/golf GTI idealne s DSG).
Jo a velmi dolezite je, ci chces mat auto v stave street legal.
Este dodam, ze na zabavu ti nebude stacit nejakych 200-230ps v turbe lebo od toho budes cakat viac. Turbo sa oplati s upravami, kde ides niekde k 250-300PS.
Amerika s 8 valcom je dobra v tom, ze si za relativne maly peniaz mozes lietat rychlostami k 300km/h bez nejakych vacsich obav. to mozes s 2.0T zabudnut.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
takze budem vela spekulovat preco rovno nezobrat zadokolku 300c hemi 5.7 a nemat problemy s firemnymi oktavkami a potom budem pridavat vylepsovat turbo ze... 300c je daily odjakziva.
https://youtu.be/A1c8ZVnJRPs?t=18
https://www.youtube.com/watch?v=-zNs8Mx2z7k
https://www.youtube.com/watch?v=OErtrx5N27o
a najdu sa aj za 7000 lebo vsetci vedia ze Renoalt Klio 2.0 je proste lepsi.
https://youtu.be/A1c8ZVnJRPs?t=18
https://www.youtube.com/watch?v=-zNs8Mx2z7k
https://www.youtube.com/watch?v=OErtrx5N27o
a najdu sa aj za 7000 lebo vsetci vedia ze Renoalt Klio 2.0 je proste lepsi.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia II
hmm zaujimavy nazor. AK spravne chapem, nebavime sa tu o aute co vie ist na rovinke rychle. To mozes zobrat aj oktaviu RS TDi. GT86/S2000 su auta o niecom inom.
Zo vsetkeho co tu bolo spomenute asi mi ten Civic Typer vychadza ako najnormalnejsia volba
turbo: suhlasim s tebou, c300 s HEMI je urcite zaujmavy kusok a aj zabavu si stym uzijes ked budes chciet, ale primarne je to velka pohodlna lod na hltanie kilometrov.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia II
praskajuca hlava + vsetky inzertovane kusy maju obrovsky najazd
================================================================================
================================================================================
Posledny rok som mal Golf 7 takmer ako druhe daily (sice TDI, ale vela veci to ma spolocne s benzinom). Tazka spojka (asi kvoli dvojhmote?), preposilovane brzdy, ziadny cit vo volante, radiaca paka ma feeling ako keby je strcena v kocke masla. Ako auto na presuny? Dokonala vec. Mne tam ale chybalo mechanicke cvakanie radenia, informacie co robia predne kolesa vo volante, moznost trochu citlivejsie davkovat brzdy.
Na taketo vyuzitie suhlasim, Cupra by bola lepsia volba ako vsetko uvedene. Ale osobne nepotrebujem auto, v ktorom viem dat 500km po dialnici na druhy koniec republiky. To je cele. Raz mesacne davam BA-PRG a naspat, ale aj to idem radsej vlakom, lebo po ceste sa da cas vyuzit aj efektivnejsie ako sediet za volantom.
Naschval som si dohladaval informacie aj od beznych ludi, co nemaju take skills a moznosti ako profi automotive novinari (ako napr spominany muldix). A tento fakt povrdili aj oni, GTI/Cupra boli oproti mensim autam inych znaciek (Corsa/Clio/Fiesta) menej zabavne, jazdili bez emocie (napr spominany pocit zo soferovania Golfu vyssie), aj ked rychlo.SKiLEX napísal: ↑Po 19. Sep, 2022, 23:49Ak napr. Mm automotive povie ze cupra je nuda, tak to nepovie preto lebo je to auto nudne, ale preto ze je zvyknuty ist v BMW Z4 v 180tke dverami napred na mokrej okreske, zatial co cupra bude naladena proste neutralne, stabilne a aj za limitom len mierne nedotacavo...
Uz len z tych onboardov ktore som od teba videl si myslim ze skor ocenis ked sa auto bude chovat presne a predvidavo(aka nudne) ako ked ta ma obiehat zadok pri kazdom ubrati plynu(aka zabavne)
Dobre zamyslenie, stravil som celkom dlhy cas podobnym uvazovanim. S autom ako Cupra by som rad skoncil o par rokov, ked uz nebudem vediet pouzivat motokaru typu SSS ako daily auto. Nehovoriac o tom, ze dobry kus stoji takmer dvojnasobok ceny. Napr: https://auto.bazos.sk/inzerat/141829726 ... rtstop.php
================================================================================
================================================================================
Rodinna limuzina a auto bez asistentov mi zrovna nejde dokopy. Ale kazdopadne to nie je typ auta, ktore teraz hladam.
================================================================================
================================================================================
vysoko cez budget, S2000 sa hybe cez 30k
================================================================================
================================================================================
nechcem byt zly, ale strc si tu americku <>tchovinu uz dakam
================================================================================
================================================================================
Jednoznacne, cele to stoji na tom, ze budem schopny najst kus v dobrom stave, co nie je predrazeny (ako tento v BA - https://www.ar-cars.cz/renault-clio-2-0 ... ort-recaro). Z Clia vyhovuje jeden kus v Olomouci (z celej CZ/SK), ktory ma ale keramicku spojku cize musim vyskusat ako na tom bude pouzitelnost, kedze tieto spojky su vacsionu on/off pedal.
Subaru ide mimo mna, servis toho motora je drahy ak si to clovek nevie spravit sam doma (tahat von motor pred panelakom v BA naozaj nebudem).
Ukazovat to druhym ludom na dialnici vobec nemusim, ide mi cisto o zabavu na okreskach/okruhu.scream napísal: ↑Ut 20. Sep, 2022, 10:46Za mna TypeR, da sa s tym jazdit daily, da sa z toho spravit track car. Ale ked bazis po vykone v zmysle pocitu ako ta tlaci do sedacky alebo to chces ukazat firemnym oktavkam na dialnici ( alebo nechces aby to oni ukazali tebe), tak by som siel do turba (megane RS, polo/golf GTI idealne s DSG).
Urcite hej, nejake prestavby, pridavanie turba alebo swapy motorov (2.0 turbo z Meganu do Clia) su nerealne.
S tym pocitam, atmo 150kw+- (TyperR, Clio RS), alebo potom 250+ konove turbo (Megane RS, Cupra)
ITX >>> ATX
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4774
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
Naopak, motor je tam za 5korun doslova. 2000E novy OEM shorblock, zrovnanie hlav a nejake tesnenia 1000E, poskladanie a nahodenie nech 1000E si na 4K za prakticky novy motor z fabriky, kde sa nemusis bat nejakej vybrusenej kluky, valcov atd. Blok, piesty, kruzky, loziska, kluka, ojnice vsetko nove a osadene z fabriky. Hlavne ten motor neodchadza, len tak bez priciny ale preto, ze si ludia myslia, ze si kupili rally special, maloco jazdi bez remapu. Prevodovka zulova, dokonala, ta znesie daleko viac jak seriu. Rovno poviem, ze ak su peniazky treba kupit STI, odlozit 4K na motor a to auto nikdy nepredas. Vie to byt daily, vie to byt rodinne auto, vyzera to, ma to zvuk, ma to prevodovku, motor, vykon, emocie a hlavne to brutalne dobre jazdi. A hlavne je to 4x4 takze zabava nekonci ked zaprsi, zasnezi alebo s prezutim na zimne gumy.Subaru ide mimo mna, servis toho motora je drahy ak si to clovek nevie spravit sam doma (tahat von motor pred panelakom v BA naozaj nebudem).
Jemne som tym chcel naznacit, ze toto sa ti moze stat aj u megana RS, focusu ST a podobne ale tam ovela viac boli investovat 4-5K do GO motora ak je to relativne slaba predokolka v hatchbacku s cenovkou, co ti to pri pripadnom predaji nepokryje. Preto ked uz nieco starsie tak atmosku alebo auto v ktorom aj ked servis bude stat, tak to bude stat za to.
V tomto rezime bude to auto zabavne presne 10minut, potom sa porucaju bud gumy alebo motor. 4 valce turbo je proste v autach ineho konceptu, tak to proste je to je fakt. Cize ano vylepsuje sa to co je v danom aute.mp3turbo napísal: ↑Ut 20. Sep, 2022, 10:59 takze budem vela spekulovat preco rovno nezobrat zadokolku 300c hemi 5.7 a nemat problemy s firemnymi oktavkami a potom budem pridavat vylepsovat turbo ze... 300c je daily odjakziva.
https://youtu.be/A1c8ZVnJRPs?t=18
https://www.youtube.com/watch?v=-zNs8Mx2z7k
https://www.youtube.com/watch?v=OErtrx5N27o
a najdu sa aj za 7000 lebo vsetci vedia ze Renoalt Klio 2.0 je proste lepsi.
Naposledy upravil/-a scream v Ut 20. Sep, 2022, 14:55, upravené celkom 1 krát.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia II
jeden prispevok je malo, treba tri hej
https://youtu.be/nP11hXtmZ7g?t=1267
https://youtu.be/nP11hXtmZ7g?t=1267
Re: Všeobecná diskusia II
vsak kup novu cupru. lizing a jedem