Všeobecná diskusia II
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
presne tak, mozes startovat aj inych a kludne aj seba ... keby nahodou bolo treba. Moze sa stat.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- fallenblue
- Používateľ
- Príspevky: 226
- Dátum registrácie: Po 20. Sep, 2021, 10:00
- Bydlisko: Trenčín
Re: Všeobecná diskusia II
Ja dám takú skúsenosť s mojou A3-kou.
Je to 1.4 TFSI 110kw manuál (CZEA) rok 2014. Teraz to boli tri roky, čo som auto kúpil (dovoz z DE). Pri kúpe malo nájazd cca 155k. Tento motor má predpis výmeny rozvodov pri 210k. Pri dovoze a prvom servise som chcel rozvody meniť, ale servisák hovoril že zbytočne, že sú ako nové. Tak že ok, vymením neskôr. Teraz som prekročil 202k a čakal ma pravidelný servis, teda olej, filtre a podobne. Dal som vymeniť aj rozvody. Po výmene mi ukazoval pôvodný remeň, vyzeral dosť novo, teda aspoň mne na pohľad, ale hovoril, že to ešte nebolo potrebné meniť, pokojne by to ešte rok počkalo. Aspoň mám zatiaľ pokoj. Za tie tri roky som menil iba spotrebné veci - zadné tlmiče a brzdové dosky + pravidelne olej, filtre, čistenie klímy a podobné veci.
Ani som veľa neplatil, olej, filtre, rozvody s pumpou, chladiaca, brzdová kvapalina spolu s komplexnou prehliadkou niečo pod sedem stoviek. Diagnostika nič, žiadne chyby. Aj som sa pýtal že čo ma čaká najbližšie, v akom stave je spojka, prevodovka, turbo. No že nič, podvozok ako nový, že auto je v skvelom stave a aj keby som tam chcel niečo meniť, nie je čo (klop klop). A olej som nikdy nedolieval, ani kvapku.
Tak teda asi ako minule werwest písal o octe, zavolám nech mi auto posvätia, lebo sa mi podľa viacerých názorov malo auto rozpadnúť po prekročení 200k Minulý rok som prešiel STK+EK bez problémov, uvidím o rok, snáď nebude problém na EK.
Aj som ho chcel predať, ale fakt neviem, čo by som namiesto toho kupoval pri dnešných cenách. Takže zatiaľ ostáva, kým nemám deti tak aj rozmerovo vyhovuje, vozíme sa 99% času dvaja, aj som sa s tým autom sťahoval, aj prerábal byt a zmestilo sa všetko čo muselo
Ale teda pokukujem po A4 Allroad
Je to 1.4 TFSI 110kw manuál (CZEA) rok 2014. Teraz to boli tri roky, čo som auto kúpil (dovoz z DE). Pri kúpe malo nájazd cca 155k. Tento motor má predpis výmeny rozvodov pri 210k. Pri dovoze a prvom servise som chcel rozvody meniť, ale servisák hovoril že zbytočne, že sú ako nové. Tak že ok, vymením neskôr. Teraz som prekročil 202k a čakal ma pravidelný servis, teda olej, filtre a podobne. Dal som vymeniť aj rozvody. Po výmene mi ukazoval pôvodný remeň, vyzeral dosť novo, teda aspoň mne na pohľad, ale hovoril, že to ešte nebolo potrebné meniť, pokojne by to ešte rok počkalo. Aspoň mám zatiaľ pokoj. Za tie tri roky som menil iba spotrebné veci - zadné tlmiče a brzdové dosky + pravidelne olej, filtre, čistenie klímy a podobné veci.
Ani som veľa neplatil, olej, filtre, rozvody s pumpou, chladiaca, brzdová kvapalina spolu s komplexnou prehliadkou niečo pod sedem stoviek. Diagnostika nič, žiadne chyby. Aj som sa pýtal že čo ma čaká najbližšie, v akom stave je spojka, prevodovka, turbo. No že nič, podvozok ako nový, že auto je v skvelom stave a aj keby som tam chcel niečo meniť, nie je čo (klop klop). A olej som nikdy nedolieval, ani kvapku.
Tak teda asi ako minule werwest písal o octe, zavolám nech mi auto posvätia, lebo sa mi podľa viacerých názorov malo auto rozpadnúť po prekročení 200k Minulý rok som prešiel STK+EK bez problémov, uvidím o rok, snáď nebude problém na EK.
Aj som ho chcel predať, ale fakt neviem, čo by som namiesto toho kupoval pri dnešných cenách. Takže zatiaľ ostáva, kým nemám deti tak aj rozmerovo vyhovuje, vozíme sa 99% času dvaja, aj som sa s tým autom sťahoval, aj prerábal byt a zmestilo sa všetko čo muselo
Ale teda pokukujem po A4 Allroad
CPU: i9-9900K + Arctic II 360 + 3×NF-A12x25 chromax MB: MSI MPG Z390M RAM: 4×8GB HyperX 3200 MHz Predator RGB GPU: Asus TUF RTX 3080 SSD: 2×Samsung 980 1TB + CLR-M2 ALU PSU: Corsair RM850x(2018) CASE: Asus AP201 Black + 4×NF-A12x25 chromax LCD: 27GP850 + P2421D Repro: PreSonus Eris E3.5 Mouse: Logitech G502 Lightspeed + Logitech MX Master 3S Keyboard: Logitech MX Mechanical Headset: Logitech G Pro X Wireless MB: MacBook Pro 13 2020 | i5-8257U | 16GB | 256GB Apple: iPhone 15 Pro Black 256GB + Airpods Pro2 + Apple Watch 4 Grey 44mm + iPad mini 6 Grey Cell Gaming: PS5
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
A jazdis s tym vyhradne po meste a dialnicu aspon 150? Vymeny oleja 15K km? ...v kazdom pripade ozvi sa pri 250k a ked v tvojom pripade to trosku zachranuje manual, lebo automat to podtaca.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- fallenblue
- Používateľ
- Príspevky: 226
- Dátum registrácie: Po 20. Sep, 2021, 10:00
- Bydlisko: Trenčín
Re: Všeobecná diskusia II
Tak kto vie, či ho pri 250k ešte budem mať. Možno sa dovtedy rozpadne, vymením ho alebo najazdí 250k bez vážnejších problémov. Nikto nevie.
Jazdím s tým všetko, mesto, okresky aj diaľnica (ale teda asi v pomere 30/10/60). Posledná jazda TN-PO 2:40 aj s prestávkou na kávu. Niekedy predpisovo, niekedy už menej predpisovo. Olej mením každých 15k, čo je cca aj môj ročný nájazd, takže raz ročne. Prvý majiteľ tam vraj tankoval iba 100okt (samozrejme dôchodca čo s tým chodil na nákupy že?) ale teda neriešim, ja som tam za tie tri roky nedal nič iné ako 100okt (shell) lebo za tých pár € navyše na nádrž mi je to pre ten pocit fuk. Spotreba fajn, za tých takmer 50k tam mám dlhodobý priemer 7,5 a to teda nejazdím na spotrebu. Pri dovoze s tými 155k to malo priemernú 6,8 takže asi jazdím menej úsporne ako predchodca
Jazdím s tým všetko, mesto, okresky aj diaľnica (ale teda asi v pomere 30/10/60). Posledná jazda TN-PO 2:40 aj s prestávkou na kávu. Niekedy predpisovo, niekedy už menej predpisovo. Olej mením každých 15k, čo je cca aj môj ročný nájazd, takže raz ročne. Prvý majiteľ tam vraj tankoval iba 100okt (samozrejme dôchodca čo s tým chodil na nákupy že?) ale teda neriešim, ja som tam za tie tri roky nedal nič iné ako 100okt (shell) lebo za tých pár € navyše na nádrž mi je to pre ten pocit fuk. Spotreba fajn, za tých takmer 50k tam mám dlhodobý priemer 7,5 a to teda nejazdím na spotrebu. Pri dovoze s tými 155k to malo priemernú 6,8 takže asi jazdím menej úsporne ako predchodca
CPU: i9-9900K + Arctic II 360 + 3×NF-A12x25 chromax MB: MSI MPG Z390M RAM: 4×8GB HyperX 3200 MHz Predator RGB GPU: Asus TUF RTX 3080 SSD: 2×Samsung 980 1TB + CLR-M2 ALU PSU: Corsair RM850x(2018) CASE: Asus AP201 Black + 4×NF-A12x25 chromax LCD: 27GP850 + P2421D Repro: PreSonus Eris E3.5 Mouse: Logitech G502 Lightspeed + Logitech MX Master 3S Keyboard: Logitech MX Mechanical Headset: Logitech G Pro X Wireless MB: MacBook Pro 13 2020 | i5-8257U | 16GB | 256GB Apple: iPhone 15 Pro Black 256GB + Airpods Pro2 + Apple Watch 4 Grey 44mm + iPad mini 6 Grey Cell Gaming: PS5
Re: Všeobecná diskusia II
hej no, do 200k bez problemu, pri 250k sa to rozpadne.. pri 250 sa budes mat zase ozvat pri 300.
u mna na tedei sa menil kazdych 30k podla predpisu, az ja som zacal menit po 15k pri 200k, 275k a este sa to stale nerozpadlo, buduci tyzden idem na slovensko tak tam budeme mat uz 280k. ale asi tu uz auto aj necham a pojde na predaj
u mna na tedei sa menil kazdych 30k podla predpisu, az ja som zacal menit po 15k pri 200k, 275k a este sa to stale nerozpadlo, buduci tyzden idem na slovensko tak tam budeme mat uz 280k. ale asi tu uz auto aj necham a pojde na predaj
Re: Všeobecná diskusia II
pripajam sa k tomu. pretoze sa hovori, 100km dialnicnych je 10km mestkych ohladom opotrebenia. (a majitel nesmie byt hulvat na udrzbu)
ako priklad
ohladom startovania, https://www.alza.sk/auto/osram-startova ... 249316.htm
drzis to v pripravene cez usb charge, to v aute mas. 2x cvak a tocis.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
pri tych startovacich powerbankach je problem zivotnost baterie... das za to 80€, po 3-4r to mozes vyhodit a mozno to ani raz nepouzijes...
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
Hmmm, ten charger na startovanie vyzera sofistikovane, aj ked neviem ci to nosit v aute chcem, pozriem rozmery a nejake recky, ak su.
Re: Všeobecná diskusia II
Dnes som doniesol jazdeneho countrymana..
ryska ukazuje full olej, ked som otvoril hned po jazde uzaver na olej tak sa odtial jemne dymilo....je to normalne? Som este asi nikdy nevidel
ryska ukazuje full olej, ked som otvoril hned po jazde uzaver na olej tak sa odtial jemne dymilo....je to normalne? Som este asi nikdy nevidel
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
Je to normálne (ak to nedymí ako za cipnutym TDI, ale len trochu)
ITX >>> ATX
Re: Všeobecná diskusia II
len trochu isiel odtial jemny dym, akoze nic zasadne,len som ostal z toho prekvapeny
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
mne na karoqu sa stala uz 2* taka vec s keyless ze chcem zavriet dotykom auto a zacne cvakat central otvara zatvara nonstop a rychlo kym na kluci nezmacknem zavriet. co to bude?napada ma kluc. ale spravilo to 2* asi za za mesiac a jazdim dost.v aute ziadnu chybu nehlasi. nedavno mi menili olej a nevsimli si nic
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- _Mato_
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2263
- Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
- Bydlisko: Beckov
Re: Všeobecná diskusia II
Skus vymenit bateriu v kluci, pripadne skus pouzivat druhy kluc.
When I was a young man, I had liberty, but I did not see it. I had time, but I did not know it. And I had love, but I did not feel it.