plus okrem tazsieho auta tu mame aj aerodynamiku "chodiacej skrine na kolieckach"... 18 v meste je ze "to este neboli velke zapchy"
nema start stop, "inteligenčné" nabijanie teda likvidovanie baterky, nema vypinanie valcov, nema priamovstrek, proste bezny hladny americky motor
2.8crd je tiez absolutne bezproblemovy motor bez jedinej designovej chyby. Varianty boli tri, do roku 2008 to bolo 110kW ale ten je len v starsom modeli a teda sa nebavime ; zlahka posilena verzia 120kW bolo 2008-2012 co tiez neriesime, potom nastupili 130/131kW verzie. Vstreky vydrzia vela lebo je to euro5 a vybrat strasnych 130 kilowattov dokaze Renoault Dacia aj kazdy iny vyrobca z 1.6ky. Turba su elektricky regulovane ale vdaka malinkemu litrovemu vykonu netlacia ziadne velke tlaky, su fyzicky 2x vacsie nez pouziva Wolcgagen a maju obrovsku zivotnost. Masiny su velmi dobre odprevodovane (90km/h == 1500rpm, cize 130km/h = 2150rpm takze Skilex ked bude nabuduce vytlacat niekoho na zvodidla v 200km/h, tak bude mat len 3333 rpm) a vyhradne automaty takze odpada debilny majitel.
No odpada ako odpada, debilny majitel dokaze aj automat odfajcit. Nevymienat oleje, pouzivat nespravny typ lebo je schvaleny jeden jediny (Atf+4 norma, ide to vsade aj do serva proste je to univerzalna napln) tak tam mozgovi atléti budu nalievat cokolvek ine len nie atf+4. A samozrejme nespravne mnozstvo.
Nie je to masinka pre kazdeho. Benzinovy nenajdes, v inzeratoch je terazki jeden na Slovensku a to je Town&Country, cize dovezeny spoza mlaky. Pan tvrdi ze auto patri jeho svagrovi, je na polskych znackach, vozia sa vsetko VYHRADNE len tazke havarky aby z toho bol kseft po oprave. Ked som ho trikrat ziadal (za posledne dva mesiace co ma inzerat) aby poslal VIN lebo tvrdil ze urcite nebolo burane - a ze mu poslem potom fotky z aukcie ako konkretne bolo burane - tak zakazdym zostalo obrovske ticho. Podla VINu vies najst KAZDU americku aukciu za poslednych XY rokov takze velmi dobre vie kolka bije. Pri prvom hovore mi tvrdil ze ma o auto velky zaujem, ze uz ho bolo vela ludi pozerat blablabla a ked som sa opytal ze preco ho teda nikto nezobral kedze je perfektne nehavarovane tak bolo ticho ako vzdy.
99.9% Town&Country v Europe su dovezene po buracke opravene kusy a kedze lahke buracky sa opravia aj v Amerike, vsetko je to pecka jak howado. To mam z vlastnych zisteni, preveroval som si ich minimalne dva tucty, vsetko uplne vsetko burane. V Nemecku firma AutoKing mali nejake benzinove asi 15 kusov, vsetko buracky. Z Litvy atd, to iste buracky. A obrovske bacha na STK : míľe namiesto kilometrov == skoncili sme, mimo autorizaku prerabane svetla == skoncili sme ked narazis na aktivneho technika lebo to v zivote nezapises do papierov, atd, atd, proste
Town & Country u nas na Slovensku ROZHODNE NEBRAT POKIAL NIE STE VYRAZNE DOBRODRUZNE POVAHY.
ceny nahradnych suciastok su zlahka nezmysel : dva senzory blind spotu v zadnom narazniku : 1800,- bez dph.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.