Všeobecná diskusia II
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia II
Escpace splna velkostne podmienky, ale ten dizajn. Radim to auto vzhladovo ku Multiple a musel by som sa hodne nemat rad kupit toto. Zatial to vyzerana na Grand Voyager 3 liter benzin, rocnik 2013. Priestorovo je to super, vzhladovo tiez a co som pozeral recky na ten motor, tak paradicka. Potom tu je Sharan 1.9TDI. Co radil mp3
@SKiLEX multivan by bola paradicka, ale nie je na to rozpocet a staru vydojenu kravu na krk nechcem
@SKiLEX multivan by bola paradicka, ale nie je na to rozpocet a staru vydojenu kravu na krk nechcem
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia II
Tam je 3,6 alebo 3.0?
-
- Používateľ
- Príspevky: 1931
- Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Veselé pri Pieš
Re: Všeobecná diskusia II
Páni koľko aut stretávate ráno bez zapnutých svetiel resp. majú iba denné svietenie zapnuté.
Ja dnes 3 majstrov. A to bola ešte docela hustá hmla.
Ja dnes 3 majstrov. A to bola ešte docela hustá hmla.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
zatial ani jedneho no to bude tym, ze chodim este za uplnej tmy, ale za to stretavam kopec masochistov s permanentne zapnutou zadnou hmlovkou, aj ked bolo par svetlych vynimiek - ked som raz blikol dialkovymi vypli ju.
Spoiler: ukázať
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4775
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
No ak maju schopny senzor, tak to prepne z drl na stretavacky. Hmlu to ale nedetekuje. Na druhu stranu v inych krajinach sa jazdi bez, u nas sa tak tiez jazdilo, no big deal.
A zda sa mi, ze predne DRL su viditelnejsie ako low beam pre okolite auta.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Používateľ
- Príspevky: 1931
- Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Veselé pri Pieš
Re: Všeobecná diskusia II
Tu neni problem predne ledky ako denne svietenie ale ze mu nesvietili zadne a auto v hmle zbadas o dost neskor. A myslim hmlu rano o pol 7 ked je este tma.
Spoiler: ukázať
- adam102
- Nový používateľ
- Príspevky: 197
- Dátum registrácie: Št 10. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Košice 13
Re: Všeobecná diskusia II
Kto minulu nedelu rano/doobeda jazdil v KE, tak sa mohol napocitat. Hlavne smer dialnica Presov, Zeleny dvor. Tam bola uz sakra mala viditelnost kvoli hmle a par expertov aj tak s dennym (bez zadnych koncovych).
Niektori ale poctivo zadna hmlovka na dialnici. Kto by tam pred niekym utekal 200+ km/h, tak by to ocenil. Niektori zas mali aj predne.
Niektori ale poctivo zadna hmlovka na dialnici. Kto by tam pred niekym utekal 200+ km/h, tak by to ocenil. Niektori zas mali aj predne.
MB: Gigabyte B550 Vision D CPU: AMD Ryzen 9 3900X/Noctua NH-D12L RAM: Gigabyte Designare 128 GB 3200 MHz CL16 GPU: AMD Radeon Pro Ⅶ SSD: 2 × Samsung 990 PRO 2 TB HDD: 2 × WD40EZRZ PSU: Seasonic PRIME Fanless TX-700 ODD: Pioneer BDR-XS07B-UHD CASE: Lian Li PC-O11 WXC FAN: 6 × Noiseblocker Multiframe M12-1 LCD: NEC PA301W | NEC LCD2090UXi KB: Filco Majestouch 2 MX Brown | Ducky One 2 Mini MX Blue MOUSE: Zowie FK2/Zowie P-SR HP: Beyerdynamic DT 990 PRO TV: Pioneer PDP-LX5090H
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
dnes v krakowe ma jedna audina biela skoro dala z boku. sialene tie ich kruhace s semaformi. ale miliarda ludi a aj zapchy sialene ale ked oni dokoncia ich dialnice a nemaju ich malo tak zo slovenska bude uber lievik
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia II
V takom aute by som nad naftou neuvazoval, to pokazi uplne charakter auta. Ta 3,6 je idealna, bude s tym radost jazdit.
Re: Všeobecná diskusia II
Aj radost tankovat. Ten motor je super, urobil som na nom par tisic km v Chargeri. 12l v meste a 9 mimo. Grand Voyager bude o trochu tazsie auto, tam by som pocital este s nejakym litrikom naviac
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
plus okrem tazsieho auta tu mame aj aerodynamiku "chodiacej skrine na kolieckach"... 18 v meste je ze "to este neboli velke zapchy"
nema start stop, "inteligenčné" nabijanie teda likvidovanie baterky, nema vypinanie valcov, nema priamovstrek, proste bezny hladny americky motor
2.8crd je tiez absolutne bezproblemovy motor bez jedinej designovej chyby. Varianty boli tri, do roku 2008 to bolo 110kW ale ten je len v starsom modeli a teda sa nebavime ; zlahka posilena verzia 120kW bolo 2008-2012 co tiez neriesime, potom nastupili 130/131kW verzie. Vstreky vydrzia vela lebo je to euro5 a vybrat strasnych 130 kilowattov dokaze Renoault Dacia aj kazdy iny vyrobca z 1.6ky. Turba su elektricky regulovane ale vdaka malinkemu litrovemu vykonu netlacia ziadne velke tlaky, su fyzicky 2x vacsie nez pouziva Wolcgagen a maju obrovsku zivotnost. Masiny su velmi dobre odprevodovane (90km/h == 1500rpm, cize 130km/h = 2150rpm takze Skilex ked bude nabuduce vytlacat niekoho na zvodidla v 200km/h, tak bude mat len 3333 rpm) a vyhradne automaty takze odpada debilny majitel.
No odpada ako odpada, debilny majitel dokaze aj automat odfajcit. Nevymienat oleje, pouzivat nespravny typ lebo je schvaleny jeden jediny (Atf+4 norma, ide to vsade aj do serva proste je to univerzalna napln) tak tam mozgovi atléti budu nalievat cokolvek ine len nie atf+4. A samozrejme nespravne mnozstvo.
Nie je to masinka pre kazdeho. Benzinovy nenajdes, v inzeratoch je terazki jeden na Slovensku a to je Town&Country, cize dovezeny spoza mlaky. Pan tvrdi ze auto patri jeho svagrovi, je na polskych znackach, vozia sa vsetko VYHRADNE len tazke havarky aby z toho bol kseft po oprave. Ked som ho trikrat ziadal (za posledne dva mesiace co ma inzerat) aby poslal VIN lebo tvrdil ze urcite nebolo burane - a ze mu poslem potom fotky z aukcie ako konkretne bolo burane - tak zakazdym zostalo obrovske ticho. Podla VINu vies najst KAZDU americku aukciu za poslednych XY rokov takze velmi dobre vie kolka bije. Pri prvom hovore mi tvrdil ze ma o auto velky zaujem, ze uz ho bolo vela ludi pozerat blablabla a ked som sa opytal ze preco ho teda nikto nezobral kedze je perfektne nehavarovane tak bolo ticho ako vzdy.
99.9% Town&Country v Europe su dovezene po buracke opravene kusy a kedze lahke buracky sa opravia aj v Amerike, vsetko je to pecka jak howado. To mam z vlastnych zisteni, preveroval som si ich minimalne dva tucty, vsetko uplne vsetko burane. V Nemecku firma AutoKing mali nejake benzinove asi 15 kusov, vsetko buracky. Z Litvy atd, to iste buracky. A obrovske bacha na STK : míľe namiesto kilometrov == skoncili sme, mimo autorizaku prerabane svetla == skoncili sme ked narazis na aktivneho technika lebo to v zivote nezapises do papierov, atd, atd, proste Town & Country u nas na Slovensku ROZHODNE NEBRAT POKIAL NIE STE VYRAZNE DOBRODRUZNE POVAHY.
ceny nahradnych suciastok su zlahka nezmysel : dva senzory blind spotu v zadnom narazniku : 1800,- bez dph.
nema start stop, "inteligenčné" nabijanie teda likvidovanie baterky, nema vypinanie valcov, nema priamovstrek, proste bezny hladny americky motor
2.8crd je tiez absolutne bezproblemovy motor bez jedinej designovej chyby. Varianty boli tri, do roku 2008 to bolo 110kW ale ten je len v starsom modeli a teda sa nebavime ; zlahka posilena verzia 120kW bolo 2008-2012 co tiez neriesime, potom nastupili 130/131kW verzie. Vstreky vydrzia vela lebo je to euro5 a vybrat strasnych 130 kilowattov dokaze Renoault Dacia aj kazdy iny vyrobca z 1.6ky. Turba su elektricky regulovane ale vdaka malinkemu litrovemu vykonu netlacia ziadne velke tlaky, su fyzicky 2x vacsie nez pouziva Wolcgagen a maju obrovsku zivotnost. Masiny su velmi dobre odprevodovane (90km/h == 1500rpm, cize 130km/h = 2150rpm takze Skilex ked bude nabuduce vytlacat niekoho na zvodidla v 200km/h, tak bude mat len 3333 rpm) a vyhradne automaty takze odpada debilny majitel.
No odpada ako odpada, debilny majitel dokaze aj automat odfajcit. Nevymienat oleje, pouzivat nespravny typ lebo je schvaleny jeden jediny (Atf+4 norma, ide to vsade aj do serva proste je to univerzalna napln) tak tam mozgovi atléti budu nalievat cokolvek ine len nie atf+4. A samozrejme nespravne mnozstvo.
Nie je to masinka pre kazdeho. Benzinovy nenajdes, v inzeratoch je terazki jeden na Slovensku a to je Town&Country, cize dovezeny spoza mlaky. Pan tvrdi ze auto patri jeho svagrovi, je na polskych znackach, vozia sa vsetko VYHRADNE len tazke havarky aby z toho bol kseft po oprave. Ked som ho trikrat ziadal (za posledne dva mesiace co ma inzerat) aby poslal VIN lebo tvrdil ze urcite nebolo burane - a ze mu poslem potom fotky z aukcie ako konkretne bolo burane - tak zakazdym zostalo obrovske ticho. Podla VINu vies najst KAZDU americku aukciu za poslednych XY rokov takze velmi dobre vie kolka bije. Pri prvom hovore mi tvrdil ze ma o auto velky zaujem, ze uz ho bolo vela ludi pozerat blablabla a ked som sa opytal ze preco ho teda nikto nezobral kedze je perfektne nehavarovane tak bolo ticho ako vzdy.
99.9% Town&Country v Europe su dovezene po buracke opravene kusy a kedze lahke buracky sa opravia aj v Amerike, vsetko je to pecka jak howado. To mam z vlastnych zisteni, preveroval som si ich minimalne dva tucty, vsetko uplne vsetko burane. V Nemecku firma AutoKing mali nejake benzinove asi 15 kusov, vsetko buracky. Z Litvy atd, to iste buracky. A obrovske bacha na STK : míľe namiesto kilometrov == skoncili sme, mimo autorizaku prerabane svetla == skoncili sme ked narazis na aktivneho technika lebo to v zivote nezapises do papierov, atd, atd, proste Town & Country u nas na Slovensku ROZHODNE NEBRAT POKIAL NIE STE VYRAZNE DOBRODRUZNE POVAHY.
ceny nahradnych suciastok su zlahka nezmysel : dva senzory blind spotu v zadnom narazniku : 1800,- bez dph.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Nielen ceny, ale aj dostupnost nahradnych dielov je dost biedna, co som si tak zbezne pozeral. Nedavno som riesil podobny problem ako tuto kolega a nakoniec som kupil Grand Voyager rocnik 2008 s 2.8crd, tak snad to nebude katastrofa co sa tyka servisovania.
Par postrehov k autu: Je to american, takze kvalitou interieru nevynika - za jazdy vrzga horsie ako kedysi Golf IV co som mal. Variabilita interieru so sedackami sklopnymi do podlahy je ale fantasticka.
Mala perlicka k predimenzovanosti komponentov motora: priemerny najazd medzi regeneraciami DPF je podla diagnostiky vyse 1200 kilometrov.
Par postrehov k autu: Je to american, takze kvalitou interieru nevynika - za jazdy vrzga horsie ako kedysi Golf IV co som mal. Variabilita interieru so sedackami sklopnymi do podlahy je ale fantasticka.
Mala perlicka k predimenzovanosti komponentov motora: priemerny najazd medzi regeneraciami DPF je podla diagnostiky vyse 1200 kilometrov.