SKiLEX napísal: ↑St 22. Feb, 2023, 13:22Jediny kto sa bavi o autach pred 20rokmi si ty. Sam som sa ti snazil cez analogiu s fordom T vysvetlit aky nezmysel je porovnavat 20rocne auto s dnesnym. Odignoroval si ju.
nie, neodignoroval, len som na to nereagoval, lebo s tym viacmenej suhlasim
Teraz vpodstate sam sebe(kedze ich nikto iny 20rocne auta s dnesnymi neporovnaval) odpisujes aky je to nezmysel. Som rad ze si na to dosiel.
ja som sa len snazil upozornit, ze to, ze boli kratkodobo auta velmi lacne, vzhladom na priemerne prijmy, este neznamena, ze budu lacne i nadalej
A tiez som nikde nepisal ze auta zdrazovali vylucne kvoli emisnym normam. Pisal som ze emisne normy v posledných rokoch posobili zdrazenie o dvojciferne%. Ostatne faktory sposobili zdrazenie tiez, separatne od emisnych noriem. Na to ze sa tu ohradzujes ohladom citania s porozumenim som dost sklamany.
ja s tebou suhlasim
ale tuto vetu:
Cize zdrazenie spalovacich automobilov o desiatky % pomocou nerealistickych emisnych noriem a zaroven uplne uvolnene podmienky pre EV(wtf, preco ma kazdy elektromobil formalne 0g emisii) nepovazujes za nutenie do kupy EV?
by som nedaval do suvislosti iba s EV, je to jasne?
ja suhlasim s tym, ze sa ceny aut zvysuju, aj kvoli agresivnym normam, ale nie len kvoli nim
stefan222 napísal: ↑St 22. Feb, 2023, 13:56
vie sa aspon kedy sa budu moct este kupit klasicke spalovaky? 2034?
ich dostupnost sa bude s priblizujucim sa rokom 2035 skor znizovat, myslim ze Audi chce po roku 2030 predavat iba EV