Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
Tam je nejaky problem?
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
Hlavne textury... radsej bez RT
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 16GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
ak sa pytas na System Shock Remake, ano, je tam par problematickych veci (vianocna stromcekovatost je jedna z nich) na ktore sme poukazovali od predposledneho dema, ale to posledne nam ukazalo ze developer si k srdcu nezobral zhola nic.
co je skoda, zadarmo dostali komplet analyzu v kvalite za ktoru by ine firmy s radostou dali slusne peniaze (co je zle, preco je to zle, a ako to napravit). holt komu niet rady, tomu niet pomoci..
co je skoda, zadarmo dostali komplet analyzu v kvalite za ktoru by ine firmy s radostou dali slusne peniaze (co je zle, preco je to zle, a ako to napravit). holt komu niet rady, tomu niet pomoci..
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
Pytam sa, nesledujem to, na tu hru sa ale tesim.
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
katastrofa to nebude, ale mohlo to byt viac, a nestalo by to vela namahy. v kazdom pripade, ta podstatna cast je ze uvolnia zdrojaky SS2, na to sa tesime o dost viacej.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6992
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
ja som si uplne nahodou (teda nie uplnou nahodou, prisla mi nejaka notifikacia z kickstrateru) som si nahodil tu poslednu preview betu a som z toho dost sklamany, az prilis isli retrou cestou, vsade same velke pixely a hlavne som myslel ze navrhnu nejaky modernejsi level design a nie tie klaustrofobne priestory, ked porovnam citadel station s takym talos I s prey, alebo USG Ishimura z dead space tak vypada presne ako z nejakej hry zo zaciatku 90s
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
och tie pixely nexem
Myslis ze sa tpho niekot chyti a narube to do ue5? SS2 je moja srdcovka
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
pokial SSR nebude uplny prepadak, tak SS2R bude s najvacsou pravdepodobnostou nasledovat, takze ak potrebujes SS2 pod UE5, tak sa zrejme dockas z oficialneho zdroja.
zdrojaky stareho enginu tomu ale velmi nepomozu, tie su na nieco ine - modifikacie a upravy povodneho SS2 bez rizika pravneho postihu.
ta pixelacia je dobry priklad, resp ani nie pixelacia samotna ako skor fakt ze sa skratka neda vypnut, podla slov vyvojarov je do hry zabudovana na niekolkych urovniach a napr iba uprava textur by skratka nestacila. well, challenge accepted..
zdrojaky stareho enginu tomu ale velmi nepomozu, tie su na nieco ine - modifikacie a upravy povodneho SS2 bez rizika pravneho postihu.
ta pixelacia je dobry priklad, resp ani nie pixelacia samotna ako skor fakt ze sa skratka neda vypnut, podla slov vyvojarov je do hry zabudovana na niekolkych urovniach a napr iba uprava textur by skratka nestacila. well, challenge accepted..
Naposledy upravil/-a ps47 v So 25. Feb, 2023, 17:36, upravené celkom 1 krát.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6992
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
SS2R mozeme ocakavat niekedy okolo roku 2030 tymto tempom
Spoiler: ukázať
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
SS2 ma 25 rokov, tak vsetko najlepsie - Community Patch b6. plus cestina updatnuta aby vsetko fungovalo ako ma.
a nech tu este sme aj ked SS2 bude mat 50.
a nech tu este sme aj ked SS2 bude mat 50.