Všeobecná diskusia II

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa quicky »

Co sa tyka priestoru, treti rad sedaciek zlozis do roviny s kufrom, potom tam mas 4x kapitanske kresla pre ludi + kufor kde mozes podla mna naskladat aj 3-4 bajky (podla snahy), staci pozriet na google obrazky. K tym bajkom, mam aj gulicku cize nosic na gulu je idealny

Spracovanie je fakt vyborne, mam pocit ze sedim v luxus aute a nie dodavke. Vo vclass som nesedel ale ta palubova doska + posed mi stale pripomina dodavku, osobne s tym problem nemam, ale toto posobi skor ako limo vpredu.

Ano s tym jeepom suhlasim, bohuzial neni jeep ako jeep, kazdy model inde vyrabany asi aj inymi sucastkami a kontrolou kvality… proste v6 a podobne jednoduche motory su cesta, kupit jazdenku dieslovu triturbo a co ja viem co je financna samovrazda, radsej zaplatim o 1-2l na 100km viac, pri nasom rocnom nabehu 15tis km to je “zanedbatelne” vzhladom na servis.

Ale ako vravim pozerali sme aj ine auta, akurat teda ten treti rad vo vsetkych europach okrem vklass a pod dodavociek, je iba nudzovy… na tomto by som v tretom rade isiel aj ja sam na dovolenku, priestor na pohare, usb tj kludne pripojit na sedacku pred tablet, klima a nad hlavou stresne okno…

Fakt som mal relativne dost aut na to ze som neni bazarista ale toto spravilo na mna ozajstny dojem, zena si ma doberala, ze som viac nadseny ako z noveho lexu :D proste tie vselijake featurky sa mi lubia
Používateľov profilový obrázok
d3Xter
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1664
Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa d3Xter »

Citat UchoTD:
➡️Riešenie problemov s tlakom oleja u motorov
Audi,VW,Porsche,Bentley.
2.9/3.0/4.0TFSI EA839 EA837 CWGD CAJA, CAKA, CCBA, CMUA a mnoho ďalších v modeloch (S4,RS4,S5,RS5,S6,RS6,S7,RS7,A8,S8)
3.0TDI CRTx EA897 (A4,A6,Q7,Touareg,Cayenne atď.)
4.0TDI EA898 (SQ7,Panamera atď.)
Problem nízkeho tlaku oleja spočíva v nastavení riadiacej jednotky motora ktorá počas zabehu motora vyuziva plný tlak oleja bez dvojokruhovej regulacie,po uplynutí zabehu cca 1000km sa tato funkcia sama deaktivuje a motor zacne využívať dvojokruhovy system tlaku oleja,v nízkej zatazi a použití otacok do 2500 u diesloveho motora a do 4500 u benzínoveho motora,tento tlak oleja je takmer polovičný oproti bežnemu!!!
Čo ma za nasledok.... ano o stipinku nižšie emisie ale o to väčšie opotrebenie všetkých častí motora!
Od reťazového rozvodu cez vackove hriadele,kluku,turbá atď atď.
Množstvo motorov už bolo poškodených a zadretych aj vďaka tomuto "neduhu"!
Technologicky progres nezastavis...
kolko % je to mnozstvo motorov? ci sa vobec dostaneme nad % uspesnosti zadretia subaru
daleko vacsi problem ako tlak oleja v nizkch otackach je jeho nedostatocne mnozstvo kde pri prepnuti na vysoky tlak je ho vo vani malo, dalej su nastavovace a ramienka, pri 3.0tdi aj debilne vacky, dalsia skupina su chronicki tuneri a invalidni nemenici oleja
Používateľov profilový obrázok
_Mato_
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 2264
Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
Bydlisko: Beckov

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa _Mato_ »

Absolutne fenomenalne spracovanie videa. Rory to vie, ako malo kto.

When I was a young man, I had liberty, but I did not see it. I had time, but I did not know it. And I had love, but I did not feel it.
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4772
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa scream »

d3Xter napísal: St 08. Mar, 2023, 10:47
Citat UchoTD:
➡️Riešenie problemov s tlakom oleja u motorov
....
Technologicky progres nezastavis...
kolko % je to mnozstvo motorov? ci sa vobec dostaneme nad % uspesnosti zadretia subaru
daleko vacsi problem ako tlak oleja v nizkch otackach je jeho nedostatocne mnozstvo kde pri prepnuti na vysoky tlak je ho vo vani malo, dalej su nastavovace a ramienka, pri 3.0tdi aj debilne vacky, dalsia skupina su chronicki tuneri a invalidni nemenici oleja
Tebe platia za lobbing pre koncern? :D Ked je raz dizajn nahovno, tak skor ci neskor pride k nasledkom. To mas ako chybu v kode, proste tam je.
A ked uz si spomenul subaru, nevsimol som si, zeby trojlitre mali nejaky zasadny problem ... ked si niekto kupi 2.0D s chybnym dizajnom, bohuzial, rovnako v pripade lexusu a hocicoho ineho. No a potom je tu sorta ludi co s STI ( za cenu A4 2.0tdi vo vybave) jazdi hobby zavody a place, ze vydrzal motor len 100k km a treba platit ukrutnych 2500e za OEM shortblock s osadenou klukou a piestami :cool:
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
Používateľov profilový obrázok
d3Xter
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1664
Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa d3Xter »

lol ty si dobre mimo, jak furt :D pytal som sa ci mas zdroj aj na pocet kusov co umreli nie len na random text a dopisal som co vsetko je s tymi autami este zle, mas pocit zeby som to obhajoval? no napriek tomu ty tu ides svoju pescniku dookola, este dobre ze si rovno nespomenul svatu trojicu, lebo inak by si uz nemal co ine vytiahnut...
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa quicky »

ake motory ma lexus zle?
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5237
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa Chris »

minimalne dieslove, rovnaky shit ako toyota
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4772
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa scream »

Ked chces percenta napis Uchovi, sa tym zivi denne uz roky. Ked nieco povie, tak to proste plati.
Neviem kto je mimo, ked do koncernu pletie subaru...

Diesle v japoncoxh su hnoj, hlavne tie, ktore sa snazili postavit sami. Cest vynimkam (honda)
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
Pietro sk
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2556
Dátum registrácie: Ut 28. Dec, 2010, 13:25

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa Pietro sk »

scream napísal: St 08. Mar, 2023, 10:21 Citat UchoTD:
➡️Riešenie problemov s tlakom oleja u motorov
Audi,VW,Porsche,Bentley.
2.9/3.0/4.0TFSI EA839 EA837 CWGD CAJA, CAKA, CCBA, CMUA a mnoho ďalších v modeloch (S4,RS4,S5,RS5,S6,RS6,S7,RS7,A8,S8)
3.0TDI CRTx EA897 (A4,A6,Q7,Touareg,Cayenne atď.)
4.0TDI EA898 (SQ7,Panamera atď.)
Problem nízkeho tlaku oleja spočíva v nastavení riadiacej jednotky motora ktorá počas zabehu motora vyuziva plný tlak oleja bez dvojokruhovej regulacie,po uplynutí zabehu cca 1000km sa tato funkcia sama deaktivuje a motor zacne využívať dvojokruhovy system tlaku oleja,v nízkej zatazi a použití otacok do 2500 u diesloveho motora a do 4500 u benzínoveho motora,tento tlak oleja je takmer polovičný oproti bežnemu!!!
Čo ma za nasledok.... ano o stipinku nižšie emisie ale o to väčšie opotrebenie všetkých častí motora!
Od reťazového rozvodu cez vackove hriadele,kluku,turbá atď atď.
Množstvo motorov už bolo poškodených a zadretych aj vďaka tomuto "neduhu"!
Technologicky progres nezastavis...
minule som presne na tieto veci mieril, ze kazdy gram co2=kurvitka o akych sa nesnivalo...
doba ked auto dedili decka uz je prec. po zaruke je to rizikovy vergel.
Spoiler: ukázať
5800x ..b550aorus_pro 180€...6800xt stock 670€..nh-u12 am4...viper steel 32GB 4400... R.A.T. 6+
3600-16 1T 32GB#1800IF# curve per core -28max #PBO-175# <95W <65°c
ag241qx; seagate 600pro; firecuda520..
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa quicky »

Veru ani neviem ze by mal lexus v ponuke diesle, novinka?
Používateľov profilový obrázok
Miso122
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: St 27. Nov, 2019, 21:36
Bydlisko: BA

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa Miso122 »

Uz nema, v 2013 s tym skoncili
ITX >>> ATX
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa quicky »

Preto sa cudujem o com scream pise.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> doba ked auto dedili decka uz je prec. po zaruke je to rizikovy vergel.

neplati pre americke nepriamovstrekove neturbene 3.6i 211kW. Tie nam budu musiet zakazat alebo sa rozpadnu od hrdze.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7308
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa Papek »

ono aj pentastary si presli svojimi problemami, ale celkovo su to fajn motory... ticking noise ze ;-) inak za mna ano, Charger 3.6i je u mna momentalne volba c.2.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa quicky »

neviem jak je to mozne ale ten motor je tak tichy, ze ked stojis vonku pri aute ho nepocujes...a ked pomaly pacifica prechadza tak pocujes len valivy zvuk od pneumatik, tichsi motor ako benzinak v lexuse - bez srandy.

klop klop samozrejme dufam,ze bude sluzit, ale voci jazdenkam som skepticky, tj pocitam,ze sa isto nieco zosype, ja by som nemohol mat stastie,ze nie, ale tak s tym som to kupil...

v utorok idem do servisu na kompletku ho prezriet nech mam pokoj, koncom bud. tyzdna pridu aj pneu cize nasledne geometria a potom uz dufam,ze len jazdime. :-D

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"