Tak nakoniec spotreba “volva” sa posplhala takto, je to dost takej jazdy v nemecku cize zapcha zapcha zapcha. Nabijal som len raz. Idem zajtra pri slovensko tak som dal reset a som zvedavy ako to bude vyzerat, uz teraz ma stve ta 42L nadrz ze treba furt tankovat ale nabite neni, nabijacka sa rozhodla nefungovat, takze mam len tak 30% baterky pred cestou, ale neplanujem baterkovat
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
dnes sme sa vratili z Tour de DACHFL
2717 km, po D len kusok zo Salzburgu do Innsbrucku a kedze mam zimne gumy, tak max 160 => 8,4 l/100 km
tie stovky na rakuskych dialniciach su ubijajuce
DACHFL.jpg
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Cesko-zapad nemecka som s plne nalozenym autom dal za 7.7. Nemecko som siel dost agresivne, zeby ludia predomnou nezavadzali, asi to bude dole kopcekom trasa.
Cim sa dostavame k mojej otazke. Preco su zimaky jednym z dovodov na jazdu do 160.
Uprimne ma to zaujima. Ja na to dovod nevidim, ty ano. Co vacsinou neznamena ze ten dovod neexistuje, len to ze o nom neviem. Mam chut sa nieco priucit.