Auto do 10k €
Re: Auto do 10k €
Najprv napises, ze prve auto nema byt take, ze clovek bude trpnut ci nastartuje, a hned nato inzerat na auto s dorobenym plynom z ceskeho bazaru a nemusime si klamat, do bazarov sa 95% aut dostane preto, lebo ho nikto iny nechce kupit.
ITX >>> ATX
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4770
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Auto do 10k €
tie 2.4 od hondy su spolahlive, rovnako aj 2.0, pripadne 1.8 v civicu. By som povedal, ze celkovo mozno najspolahlivejsie motory v 10r autach. Honda ale nema nadpriemernu antikoroznu ochranu, takze pri takychto kuskoch uz sa teba poobzerat, ci to nekvitne. Ja osobne by som uz hrdzave auto nechcel ani vidiet. Nasypes do toho kopec prachov ( lebo je to stare) a potom kukas ako ti kvitne auto ku ktoremu mas nebodaj este aj nejaky citovy vztah.
A ver mi, ze v servisoch zrovna nechcu robit rozvody a hrdzu... Take zadne lemy kym vobec najdes niekoho bez ohladu na cenu, co sa mu s tym chce babrat sa zapotis.
Ak by si ozelel automat, mas rozhodne pestrejsi vyber a rovno by som ti tu odporucil druhu genaraciu swiftu sport nema sice 150koni ale ide ako by mal
A ver mi, ze v servisoch zrovna nechcu robit rozvody a hrdzu... Take zadne lemy kym vobec najdes niekoho bez ohladu na cenu, co sa mu s tym chce babrat sa zapotis.
Ak by si ozelel automat, mas rozhodne pestrejsi vyber a rovno by som ti tu odporucil druhu genaraciu swiftu sport nema sice 150koni ale ide ako by mal
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Auto do 10k €
Ja by som aj tak zvazil toho leona TDI s DSG
Ked si porovname sport faktor, tak je to nizke auto s dobre naladenym podvozkom ktore dava 0-100 nejak za 8,5sekundy.
Na 330i sice nema, ale stale s tym nemas problem obehovat, da sa s tym ist po okreskach dvojnasobok MPR. A da sa s nim ist aj dlhodobo ~160 po dialnici(skus si to vo swifte, alebo akejkolvek inej atmosfere)
Bolo by to relativne nove, pripadne diely su na to skoro vsade(hlavne ak porovname s aziatmi), nema to ziadne velke konstrukcne problemy... Overeny motor s overenou prevodovkou v overenom aute.
Ked si porovname sport faktor, tak je to nizke auto s dobre naladenym podvozkom ktore dava 0-100 nejak za 8,5sekundy.
Na 330i sice nema, ale stale s tym nemas problem obehovat, da sa s tym ist po okreskach dvojnasobok MPR. A da sa s nim ist aj dlhodobo ~160 po dialnici(skus si to vo swifte, alebo akejkolvek inej atmosfere)
Bolo by to relativne nove, pripadne diely su na to skoro vsade(hlavne ak porovname s aziatmi), nema to ziadne velke konstrukcne problemy... Overeny motor s overenou prevodovkou v overenom aute.
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2315
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Auto do 10k €
To CR-V som dal skor ako priklad, ze aj take dostat. Od Cecha by som auto nekupoval, ale OP pise, ze pojde navstivit rodicov na Slovensko. Z toho mi vyplyva, ze je asi v CR, tak preto. Pokial je v Rakusku, tak tam auto nechces kupovat (drahe) a pokial je v Nemecku, tak to je zasadne lepsia situacia, len to musi spomenut.
Stale plati to, ze mame malo informacii. Kolko najazdi? Kolko penazi je ochotny dat na benzin? Bude mu vadit 10L spotreba bez LPG? Viem, ze pisal obcasne jazdy, ale z pozorovania okolia vidim taky trend, ze "auto len tuto obcas do obchodu a navstevu rodicom", a potom zrazu "aha, mame auto... tak vylet sem, vylet tam, vlastne ani do prace sa mi uz nechce busom, tak aj do prace kazdy den". Ja som kvoli spolahlivosti kludne za 1.8L benzinovu atmosferu. Akurat tam nebude taky wow-efekt sportovej jazdy (skor to bude fail-efekt, vidim na mojom Mitsu). Takze opat, je ochotny to obetovat? Vadilo by mu auto ako ten Swift (velkost a vzhlad)? Mohol by mozno spomenut, co sa mu urcite nepaci a co nechce. Odfiltruje to nejaku ponuku.
Stale plati to, ze mame malo informacii. Kolko najazdi? Kolko penazi je ochotny dat na benzin? Bude mu vadit 10L spotreba bez LPG? Viem, ze pisal obcasne jazdy, ale z pozorovania okolia vidim taky trend, ze "auto len tuto obcas do obchodu a navstevu rodicom", a potom zrazu "aha, mame auto... tak vylet sem, vylet tam, vlastne ani do prace sa mi uz nechce busom, tak aj do prace kazdy den". Ja som kvoli spolahlivosti kludne za 1.8L benzinovu atmosferu. Akurat tam nebude taky wow-efekt sportovej jazdy (skor to bude fail-efekt, vidim na mojom Mitsu). Takze opat, je ochotny to obetovat? Vadilo by mu auto ako ten Swift (velkost a vzhlad)? Mohol by mozno spomenut, co sa mu urcite nepaci a co nechce. Odfiltruje to nejaku ponuku.
Re: Auto do 10k €
Co myslis, vadilo by mu auto ako ten swift ked pozeral E92 a W211?
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2315
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Auto do 10k €
No ja si myslim, ze ano, ale vyjadrit sa musi veduci. Lebo jedna vec je mat vysnivane auto a druha vec je prijat nejaku realitu (tj. kompromisy). A ak je prenho dolezity sportovy feeling, tak ten Leon moze byt fajn volba. Ak chce radsej velkost a vzhlad bezneho sedanu, tak dajme tomu ten Accord ci ine podobne auta. Ja mam aj dobre skusenosti s Oplom Astra, ale ako som pisal, to je skor take bezne auto, neouhuri, neurazi.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4770
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Auto do 10k €
Ja tak poviem, ze ani jedno auto, co mam by som si nekupil, keby som mal peniazky na lepsie...cize stale je to nieco za nieco, specialne v sfere do 10k. A swift su velke kompromisy ale to aj 15r 3er coupe so 6 valcekom.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Auto do 10k €
ono stare auto nemusi byt uplne tragicke. ale treba ratat s nejakymi vecami. ja mam staru hrcu, nechal som si ju aj ked som mal novsie a teraz uplne nove auto.
treba si dobre pozriet ktorymi chorobami trpi model ktory chces. tak isto treba skontrolovat dostupnost beznych dielov a ich ceny. neviem ci sa pamatam spravne lebo je to uz vela rokov ale bolo to nejake bmw mozno e36 kde boli vraj chore zadne napravy a stalo to bud 300 alebo 600/strana ked slo o opravu. vravim nepamatam sa presne ale bola to supa. mam A6 s benzinovou V6, a napr dizlove 2.5 V6 stali kludne 1/3 toho co benzinove, lebo znovu choroby, lamali sa vacky, alebo skapavalo cerpadlo, ktore znovu stalo bombu na vymenu.
Co sa benzinu tyka tam motor nemal problem katastroficky problem, a vseobecne model nemal ziadne velke choroby, takze som do toho siel.
Tak dajme si priklad z priamo mojej skusenosti. Choroba tychto starych V6 su tecuce vika ventilov, moj tym trpi, riesenie je jednoduche. Tiez su chore predne napravy a tiez som ich menil, kazdopadne 200 stala kompletka co je hodne akceptovatelne. Pri slovenskych cestach ale moze mat vybite napravy akykolvek voz, kludne aj vyrazne, vyrazne novsi. Este ostaneme pri podvozku a hucalo mi lozisko. Znova vec co sa moze stat pri comkolvek.
Jazdil som 30 000 rocne a auto slo bez problemu. Z elektrickych veci fungovalo vsetko, pokazila sa len jedna stahovacka, pretoze take plastove srandy co dvihaju sklo sa radi lamu. Znova 5 eurova oprava, tymto trpia snad vsetky vw group auta tej ery.
Stali sa mi ale aj 2 nepriemnejsie veci. No ale kedy sa mi stali, az ked som bol v nemecku a auto fajne dojil. Auto dostavalo pecky kazdy den, malokedy sa stalo zeby som nesiel 200.
Praskla nejaka hadica od chladenia. Oprava nebola tragicka, nakoniec diel stal 100 euro, robota 200 no to su nemecke ceny. Druha bola prasknuta brzdova hadicka. Mozme len spekulovat preco sa to stalo. Imo chladiaci system isto dostaval trosku vacsie tlaky ked si to supes rychlo, aj teplota mohla byt o daco vyssia co tomu pomohlo. Rovnako brzdenia 200-80 prehreju brzdovy system ovela viac jak by som to zvladol hocikde tu na slovensku. Cize ci to bolo vekom, tazko povedat. a to sa bavime o takmer (teraz) 25 rocnom aute. Poznam mnooho ludi s takto starymi hrcami, no a este cakaju ci sa im nieco podbne stane.
Cize overit si choroby a ceny dielov mame. Dalej zalezi ako velmi auto potrebujes, ci ta zivi a nejaky vypadok by bol tragicky, alebo dokazes prezit ked prinajhorsom budes musiet dat auto do servisu. Lebo ak je vypadok neakceptovatelny, vtedy treba ist do kompromisov a brat co najprimitivnejsie najjednuchsie auto a spolahlivost medzi tymi kompromismi nesmie byt. Ak byt par dni bez auta ta nijak neovplyvni, tak by som sa kludne pozeral dalej po tych starsich premiach.
Lebo ked si to tak vezmem, do servisu ze som musel ist akoze nejazdime tie dva spomenute neprijemne problemy. No mal som aj oktaviu, ktora bola 6-9 rocna pocas mojho vlastnictva a tiez som musel 2x ist do servisu: raz preto lebo prestal fungovat zamok nadrze, a skoro som nenatankoval (fun fact, neexistuje ani ziadny nudzovy prvok na otvorenie nadrze), a raz som dostal check engine a vykon prec, lebo odisiel senzor na dpf, a 1.6ka bez turba veru velmi nechodila. Ano je to trochu ine ako prasknuta hadica, no vysledok rovnaky co sa “musim ist okamzite do servisu” tyka. Je ale pravda ze co sa podvozkovych casti tyka riesit som nemusel nic, no zase auto prezilo 98% svojich KM v nemecku, cize ktovie akoby to vyzeralo keby jazdim tu.
Cize, keby som namiesto vtedy A6 kupil o 10 rokov novsi fiat, pokazil by sa menej? Je to mozne. A mozno by sa nieco pokazilo, pretoze stale, bude sa jednat o jazdenku. No dokazal by aspon s polovice poskytnut taky pozitok z jazdy ako limo so sestvalcom? V absolutne ziadnom pripade.
Cize ako som spominal, treba dany model dokladne pooverovat a vsetko si detailne pozistovat. Vyhol by som sa ale priamo klubom okolo danych modelov, kedze vela ludi tam je schopna odporucat aj priamo chore motorizacie, lebo ich sami maju. Zazil som to hlavne pri tom 2.5 tdi, sice maju uz vymenene druhe tretie vacky ajtak to je “paradny motor”.
treba si dobre pozriet ktorymi chorobami trpi model ktory chces. tak isto treba skontrolovat dostupnost beznych dielov a ich ceny. neviem ci sa pamatam spravne lebo je to uz vela rokov ale bolo to nejake bmw mozno e36 kde boli vraj chore zadne napravy a stalo to bud 300 alebo 600/strana ked slo o opravu. vravim nepamatam sa presne ale bola to supa. mam A6 s benzinovou V6, a napr dizlove 2.5 V6 stali kludne 1/3 toho co benzinove, lebo znovu choroby, lamali sa vacky, alebo skapavalo cerpadlo, ktore znovu stalo bombu na vymenu.
Co sa benzinu tyka tam motor nemal problem katastroficky problem, a vseobecne model nemal ziadne velke choroby, takze som do toho siel.
Tak dajme si priklad z priamo mojej skusenosti. Choroba tychto starych V6 su tecuce vika ventilov, moj tym trpi, riesenie je jednoduche. Tiez su chore predne napravy a tiez som ich menil, kazdopadne 200 stala kompletka co je hodne akceptovatelne. Pri slovenskych cestach ale moze mat vybite napravy akykolvek voz, kludne aj vyrazne, vyrazne novsi. Este ostaneme pri podvozku a hucalo mi lozisko. Znova vec co sa moze stat pri comkolvek.
Jazdil som 30 000 rocne a auto slo bez problemu. Z elektrickych veci fungovalo vsetko, pokazila sa len jedna stahovacka, pretoze take plastove srandy co dvihaju sklo sa radi lamu. Znova 5 eurova oprava, tymto trpia snad vsetky vw group auta tej ery.
Stali sa mi ale aj 2 nepriemnejsie veci. No ale kedy sa mi stali, az ked som bol v nemecku a auto fajne dojil. Auto dostavalo pecky kazdy den, malokedy sa stalo zeby som nesiel 200.
Praskla nejaka hadica od chladenia. Oprava nebola tragicka, nakoniec diel stal 100 euro, robota 200 no to su nemecke ceny. Druha bola prasknuta brzdova hadicka. Mozme len spekulovat preco sa to stalo. Imo chladiaci system isto dostaval trosku vacsie tlaky ked si to supes rychlo, aj teplota mohla byt o daco vyssia co tomu pomohlo. Rovnako brzdenia 200-80 prehreju brzdovy system ovela viac jak by som to zvladol hocikde tu na slovensku. Cize ci to bolo vekom, tazko povedat. a to sa bavime o takmer (teraz) 25 rocnom aute. Poznam mnooho ludi s takto starymi hrcami, no a este cakaju ci sa im nieco podbne stane.
Cize overit si choroby a ceny dielov mame. Dalej zalezi ako velmi auto potrebujes, ci ta zivi a nejaky vypadok by bol tragicky, alebo dokazes prezit ked prinajhorsom budes musiet dat auto do servisu. Lebo ak je vypadok neakceptovatelny, vtedy treba ist do kompromisov a brat co najprimitivnejsie najjednuchsie auto a spolahlivost medzi tymi kompromismi nesmie byt. Ak byt par dni bez auta ta nijak neovplyvni, tak by som sa kludne pozeral dalej po tych starsich premiach.
Lebo ked si to tak vezmem, do servisu ze som musel ist akoze nejazdime tie dva spomenute neprijemne problemy. No mal som aj oktaviu, ktora bola 6-9 rocna pocas mojho vlastnictva a tiez som musel 2x ist do servisu: raz preto lebo prestal fungovat zamok nadrze, a skoro som nenatankoval (fun fact, neexistuje ani ziadny nudzovy prvok na otvorenie nadrze), a raz som dostal check engine a vykon prec, lebo odisiel senzor na dpf, a 1.6ka bez turba veru velmi nechodila. Ano je to trochu ine ako prasknuta hadica, no vysledok rovnaky co sa “musim ist okamzite do servisu” tyka. Je ale pravda ze co sa podvozkovych casti tyka riesit som nemusel nic, no zase auto prezilo 98% svojich KM v nemecku, cize ktovie akoby to vyzeralo keby jazdim tu.
Cize, keby som namiesto vtedy A6 kupil o 10 rokov novsi fiat, pokazil by sa menej? Je to mozne. A mozno by sa nieco pokazilo, pretoze stale, bude sa jednat o jazdenku. No dokazal by aspon s polovice poskytnut taky pozitok z jazdy ako limo so sestvalcom? V absolutne ziadnom pripade.
Cize ako som spominal, treba dany model dokladne pooverovat a vsetko si detailne pozistovat. Vyhol by som sa ale priamo klubom okolo danych modelov, kedze vela ludi tam je schopna odporucat aj priamo chore motorizacie, lebo ich sami maju. Zazil som to hlavne pri tom 2.5 tdi, sice maju uz vymenene druhe tretie vacky ajtak to je “paradny motor”.
Re: Auto do 10k €
Dakujem znova vsetkym za diskusiu, velmi si to vazim. A doplnim nejake informacie.
Preco som sa dival na W211, je kvoli tomu, ze mam strasne rad mercedes, a vzdy som si vravel, ze moje prve auto bude mercedes, navyse ta W211 je podla mna dizajnovo velmi vydarena, preto som po nej pokukoval. Bohuzial uplne nove si nemozem dovolit, a aj keby ano, tak by som si ho nekupil, lebo mam debilny mindset, a bol by som otrokom toho auta (a to myslim vseobecne, nech by to bolo akekolvek). Uvedomujem si tuto moju “poruchu”, ale co uz, kazdy sme nejaky
Preco e92? o bmw som az taky zaujem nemal, ale ked som pozeral, co sa da za moj budget zohnat, tak som objavil tento kusok, a musim uznat, ze mi padol do oka, a dost sa mi zapacilo. Navyse som do casu cital celkom pozitivne veci na ten beniznovy 2.5 n62 motor. Zistil som, ze ten motor ma aj kamarat, ktory kupil 3ku tiez od ruky, ma uz nabehanych 300k a zatial ziaden problem. Klop…klop…
Preco benzin a nie dizel? Ako som uz spominal, chcem to skor niekam na vikendy na vylety, popripade aj po meste, kde sa mi nevyplati velmi ist mhd, lebo by to oproti autu trvalo o dost dlhsie. To je moje planovane primarne vyuzitie, inak v opacnom pripade vzdy radsej vyuzivam MHD. No a takisto sa trochu obavam toho, ze po roku budem riesit DPF, turbo, ako vsetci moji kamarati napr BMW 320d, alebo Opel s nejakym dizlom (rocniky cca 2009) a vedel by som pokracovat.
Ake auto si idealne predstavujem? Preferujem sedany a idealne by som vyberal nieco ako Passat, a4, C/E klasse, mozno aj nieco od skody. Po kupeckach by som skor nikdy nepozeral, ale ta e92 ma fakt ocarila.
Mali sme doma aj novsiu mazdu 6 v 2.2d a to auto sa mi sice strasne paci, ale jedneho casu som si povedal, ze japonca uz nikdy, no musim uznat, ze to bolo sposobene aj trochu emociami so skusenosti s autorizakom atd. Okrem toho ma stvali take drobnosti, ako nezamaskovany kabel omotany len nejakou textiliou pri spatnom zrkadle, priehlbinka na caluneni od lakta na dverach po 40 tisicoch km, nemoznost vytiahnut okna dialkovo klucikom, pritom predchadzajuca generacia to vedela atd. to by bolo na inu temu. Priznam sa vsak, ze som uz pozeral aj na benzinove 6tky. Nasiel som dokonca nejaku 3ku benzinovu, 2015 rocnik, 50k natocenych za nejakych. Myslim si, ze by to bolo super auto, bez investicie, ale zas to zvezenie by bolo asi nudne (80kw). Koniec koncov nevylucujem nakoniec ani takuto moznost. Pozeral som sa aj na tu hondu accord, ta biela ktora tu bola postnuta, vyzerala fajn, kym som si nevsimol ako kvitne. Takze neviem, ci by honda vseobecne bola dobra volba.
Spotreba 10L, asi not great not terrible. LPG nechcem. ak by som s tym vedel jazdit okolo 8 mimo mesta, tak to je fajn.
Co sa tyka moznosti kupy, tak preferujem SR/CR, no dalo by sa aj v nemecku okolie Mnichova. Tam vsak mam trochu obavy, pretoze tam jednoducho asi nezozeniem niekoho, kto by mi na to hodil oko, ci to nie je uplna rakovina.
Tolko k mojim idealom. Nemusime sa toho striktne drzat, kvoli tomu som tu aj prisiel, aby mi niekto popripade zbural moje predstavy a poradil nieco realnejsie.
Preco som sa dival na W211, je kvoli tomu, ze mam strasne rad mercedes, a vzdy som si vravel, ze moje prve auto bude mercedes, navyse ta W211 je podla mna dizajnovo velmi vydarena, preto som po nej pokukoval. Bohuzial uplne nove si nemozem dovolit, a aj keby ano, tak by som si ho nekupil, lebo mam debilny mindset, a bol by som otrokom toho auta (a to myslim vseobecne, nech by to bolo akekolvek). Uvedomujem si tuto moju “poruchu”, ale co uz, kazdy sme nejaky
Preco e92? o bmw som az taky zaujem nemal, ale ked som pozeral, co sa da za moj budget zohnat, tak som objavil tento kusok, a musim uznat, ze mi padol do oka, a dost sa mi zapacilo. Navyse som do casu cital celkom pozitivne veci na ten beniznovy 2.5 n62 motor. Zistil som, ze ten motor ma aj kamarat, ktory kupil 3ku tiez od ruky, ma uz nabehanych 300k a zatial ziaden problem. Klop…klop…
Preco benzin a nie dizel? Ako som uz spominal, chcem to skor niekam na vikendy na vylety, popripade aj po meste, kde sa mi nevyplati velmi ist mhd, lebo by to oproti autu trvalo o dost dlhsie. To je moje planovane primarne vyuzitie, inak v opacnom pripade vzdy radsej vyuzivam MHD. No a takisto sa trochu obavam toho, ze po roku budem riesit DPF, turbo, ako vsetci moji kamarati napr BMW 320d, alebo Opel s nejakym dizlom (rocniky cca 2009) a vedel by som pokracovat.
Ake auto si idealne predstavujem? Preferujem sedany a idealne by som vyberal nieco ako Passat, a4, C/E klasse, mozno aj nieco od skody. Po kupeckach by som skor nikdy nepozeral, ale ta e92 ma fakt ocarila.
Mali sme doma aj novsiu mazdu 6 v 2.2d a to auto sa mi sice strasne paci, ale jedneho casu som si povedal, ze japonca uz nikdy, no musim uznat, ze to bolo sposobene aj trochu emociami so skusenosti s autorizakom atd. Okrem toho ma stvali take drobnosti, ako nezamaskovany kabel omotany len nejakou textiliou pri spatnom zrkadle, priehlbinka na caluneni od lakta na dverach po 40 tisicoch km, nemoznost vytiahnut okna dialkovo klucikom, pritom predchadzajuca generacia to vedela atd. to by bolo na inu temu. Priznam sa vsak, ze som uz pozeral aj na benzinove 6tky. Nasiel som dokonca nejaku 3ku benzinovu, 2015 rocnik, 50k natocenych za nejakych. Myslim si, ze by to bolo super auto, bez investicie, ale zas to zvezenie by bolo asi nudne (80kw). Koniec koncov nevylucujem nakoniec ani takuto moznost. Pozeral som sa aj na tu hondu accord, ta biela ktora tu bola postnuta, vyzerala fajn, kym som si nevsimol ako kvitne. Takze neviem, ci by honda vseobecne bola dobra volba.
Spotreba 10L, asi not great not terrible. LPG nechcem. ak by som s tym vedel jazdit okolo 8 mimo mesta, tak to je fajn.
Co sa tyka moznosti kupy, tak preferujem SR/CR, no dalo by sa aj v nemecku okolie Mnichova. Tam vsak mam trochu obavy, pretoze tam jednoducho asi nezozeniem niekoho, kto by mi na to hodil oko, ci to nie je uplna rakovina.
Tolko k mojim idealom. Nemusime sa toho striktne drzat, kvoli tomu som tu aj prisiel, aby mi niekto popripade zbural moje predstavy a poradil nieco realnejsie.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4770
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Auto do 10k €
Vezmem to z inej strany... kupim si RX8, porobim vsetko, jazdim s tym denne streky, vikendy slalomy, auto ma drahsi servis, spravim GO motora a dalej na tom aute jazdim dalsich 50k km a zmykam ho kazdy den. Z tohto pohladu to dava zmysel auto robi radost a vyuziva sa.
Potom rovnaku RX8 parkujem pred blokom, kde mi ju otrepu susedia, robim na nej 300 lenivych km mesacne ak vobec, postupne robim podvozok, motor, hrdzu a predavam po 2 rokoch s najazdom 15000km v cistom smutku ako som na aute prerobil a ze mi take auto ani nebolo treba pre trosku frajeriny.
Potom rovnaku RX8 parkujem pred blokom, kde mi ju otrepu susedia, robim na nej 300 lenivych km mesacne ak vobec, postupne robim podvozok, motor, hrdzu a predavam po 2 rokoch s najazdom 15000km v cistom smutku ako som na aute prerobil a ze mi take auto ani nebolo treba pre trosku frajeriny.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Auto do 10k €
tak nemecke auta maju vacsinou dobru antikoroznu ochranu takze nezhniju
-
- Používateľ
- Príspevky: 1600
- Dátum registrácie: Št 21. Jan, 2010, 16:25
- Bydlisko: Bratislava / Kosice / Presov
Re: Auto do 10k €
ako ked chces zabavu tak laguna je fajn. ma 4 control brutalne kvalitne drzi v zakrutach a z mojho subjektivneho hladiska je pekna aj po rokoch a o coupe ani nehovorim... a ked na to dupnes tak ver mi ze ide. mal som aj bmw (E91) aj ine sportovejsie ladene auta ale laguna je u mna zatial najdlhsie
CPU: Intel Core i9-14900K COOLER: ARCTIC Liquid Freezer II 420 A-RGB MB: ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI RAM: G.SKILL 64GB KIT DDR5 6800MHz CL34 Trident Z5 RGB Black VGA: MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO 24G SSD SYSTEM: WD BLACK SN850X NVMe 1 TB SSD GAMES: WD BLACK SN850X NVMe 2 TB + Samsung 980 PRO 2TB PSU: ASUS ROG Thor 1200W KEYBOARD: Corsair K95 MOUSE: Razer Deathadder V2 X HyperSpeed SCREEN 1: LG OLED42C21 SCREEN 2: 27" MSI Optix MAG274QRF-QD CASE: PHANTEKS Enthoo Evolv X Matt White + 6x ARCTIC P14 PWM PST A-RGB OS: Windows 11 SPEAKERS: Mackie MR624 + Topping E50 HEADPHONES: Bezdrôtové slúchadlá Philips Fidelio L3
NAS: Synology DS920+
NAS: Synology DS920+
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4770
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Auto do 10k €
Pozri, ked najdes dobru 3er za peniaz, kde mas 2-3k rezervu a motor je OK, tak to zober. Budes mat z toho najvacsi pozitok pri soferovani. Passerati sa tomu nevrovna ani nahodou, co sa tyka radosti z jazdy. Nemusi to byt nutne 325i, co bude zrat liter oleja na 1000km. Mozno by stacila aj 320i. Do 2008 mam nepriamovstrek vyssie uz len s DI.
Rataj pri starom aute este s jednou nevyhodou. Nepoistis to. Budes mat auto za 10-12K, ktore ked jemne niekde trafis, bude ti treba dalsich 10-12k na dalsie.
Rataj pri starom aute este s jednou nevyhodou. Nepoistis to. Budes mat auto za 10-12K, ktore ked jemne niekde trafis, bude ti treba dalsich 10-12k na dalsie.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Auto do 10k €
320i urcite nie, 4 valce v BMW z tej doby su uplny odpad co ma milion problemov.
Takze ak ist cestou BMW E9X - 323i, 325i alebo 330i. Motor urcite N52 s nepriamym vstrekom. Tento bol v 325i do 08/2007, v 330i do konca vyroby (ale iba 190kw verzia, 200kw mala N53 priamovstrek, ktoremu by som sa oblukom vyhol).
Takze ak ist cestou BMW E9X - 323i, 325i alebo 330i. Motor urcite N52 s nepriamym vstrekom. Tento bol v 325i do 08/2007, v 330i do konca vyroby (ale iba 190kw verzia, 200kw mala N53 priamovstrek, ktoremu by som sa oblukom vyhol).
Ako keby na slovensku vacsina ludi mala havarijne na autach za 10k...
ITX >>> ATX
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4770
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Auto do 10k €
Of kors, ze to neni najlepsi motor, to by sme sa tu bavili len o honde 1.8, 2.0, 2.4 a toyote 1.8 ak zhrnieme spolahlive 4 valce po 2010 bez DI a a vykonom aspon 100kw. Pripadne este mazda s DI.
Akoze tazky vyber v kategorii sedan levelu aspon passerati v benzine, spolahlivy, pohladny, nebodaj este jazdecky zaujimavy...automat velmi kazi vyber.... mne z toho vychadza ozaj aj 320i... pripadne accord 8g, tam ne servis smiesny na dnesne pomery ale musi sa kupit dokonala kasna (neburane, nehrdzave).
Akoze tazky vyber v kategorii sedan levelu aspon passerati v benzine, spolahlivy, pohladny, nebodaj este jazdecky zaujimavy...automat velmi kazi vyber.... mne z toho vychadza ozaj aj 320i... pripadne accord 8g, tam ne servis smiesny na dnesne pomery ale musi sa kupit dokonala kasna (neburane, nehrdzave).
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X