Elektromobilita a vsetko okolo nej

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
Používateľov profilový obrázok
Miso122
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: St 27. Nov, 2019, 21:36
Bydlisko: BA

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa Miso122 »

Bezproblémov. Ohnutá podlaha s kostrou, poškodené baterky, atď.
ITX >>> ATX
tron44
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 874
Dátum registrácie: Po 12. Dec, 2016, 00:43

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa tron44 »

lol tebe zase pekne prepína :D hento je iba deformačna zona to sa vymení https://youtu.be/S_OYwfC3JfQ?t=1300
Používateľov profilový obrázok
Miso122
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: St 27. Nov, 2019, 21:36
Bydlisko: BA

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa Miso122 »

druhe auto, ty deformacna zona
ITX >>> ATX
tron44
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 874
Dátum registrácie: Po 12. Dec, 2016, 00:43

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa tron44 »

elektromobily maju 3x vačšiu deformačnu zonu z predu, Tesla to aj využiva pri designe. To znamená že tie auta pojmu 3x vaščiu energiu ako spalovak s motorom v predu a tomu zodpoveda aj poškodenie/oprava.

To že sa to tebe nezdá, nepáči alebo to len jednoducho ignoruješ je tvoj problem to ale na faktoch nič nemení
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5829
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa SKiLEX »

Otazka je kde spravili chybu ked designovali teba

Bavime sa o tomto aute kde sa explicitne spomina ze to bola totalka
Obrázok
stanomx
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3457
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa stanomx »

jedna vec vecsia deformacna zona druha je aj vyssia vaha cize celkovo na tom moze byt spalovak lepsie pri naraze
samozrejme nieco ine je posadka
tron44
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 874
Dátum registrácie: Po 12. Dec, 2016, 00:43

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa tron44 »

stanomx napísal: Po 29. Máj, 2023, 18:39 jedna vec vecsia deformacna zona druha je aj vyssia vaha cize celkovo na tom moze byt spalovak lepsie pri naraze
samozrejme nieco ine je posadka
a tretia vec je softvér ktorý eliminuje tie narazy resp. minimalne stlmí
dsadadasdsss.jpg
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
stanomx
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3457
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa stanomx »

no sak ok software moze byt aj v spalovaku to nieje otazka EV
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa mp3turbo »

skoda ze v hentom pripade software nezafungoval :)

akoze chalani vazne, hentake lahucke tukanice sa vozili mnohe desiatky rokov a opravovali s prstom v nose a cigaretou v druhej ruke. Len dofrasa teraz to budu totalky extremne drahych eveciek (snad je financny rozdiel totalka na 13.998,- eurovom Fiate Tipo ktory je hentak cvaknuty a sakra rozdiel na 79.000,-eurovej Teslicke S ktora je hentak cvaknuta)...

mne to proste hlava nechce zobrat. Na tom aute zoberem 98% suciastok a strcim to hocikde inde, skoro vsetky tie najdrahsie veci su neporusene.
Proste sa mi nechce do totalok pri hentakej "lajtovke"... ked niekto skrati auto o meter a pol tak v pohode, to je financne v prdeli, ale hento ?


henten US graf je nepodstatny - na havarkovych videach absolutne jasne vidis, ze tam 99.999994329% naroda visi na telefonoch nonstop. To su tak nepochopitelne veci ze clovek ktory sa kuka cez predne sklo dopredu to nemoze spravit (a presne tak to bolo v pripade toho videa co som teraz dal naco sa nam rozprudila diskusia). Takze tak.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
maniak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1950
Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
Bydlisko: Kittsee, Rakusko

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa maniak »

Turbo, ty si to auto konstruoval? Ty si znalec? Si likvidator z poistovne? Zarucis sa za rovnaku bezpecnost auta nasledne?
FVE 12.45 kWp V/Z
Používateľov profilový obrázok
beardie
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3352
Dátum registrácie: So 25. Mar, 2006, 02:00

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa beardie »

SKiLEX napísal: Po 29. Máj, 2023, 18:05 Otazka je kde spravili chybu ked designovali teba
Myslím, že tu dochádza k nepochopeniu

Cieľom deformacnych zón je co najviac stlmit naraz, aby bola posádka co najviac ochranena
O auto ide až na poslednom mieste
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5829
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa SKiLEX »

Jediny kto spominal deformacnu zonu je tron44 a teraz ty. Ja som o nej nepovedal ani slovo.


Inak totalka za to mi pride uplne v pohode. Potrebujes vpodstate odrezat vpodstate vsetko az po zadne podbehy. Vyrovnat zbytok podlahy, pochybujem ze si zadne stlpiky zachovali svoj tvar, tam padom aj strecha nebude tam kde by mala byt.


Pri spalovacom aute a nepohnutej streche na slovensku by to na osobaku bola faktura tak na 20k€. V murrice kde je cena prace v nasobkoch? Totalka bez rozmyslania :D
Používateľov profilový obrázok
beardie
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3352
Dátum registrácie: So 25. Mar, 2006, 02:00

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa beardie »

takze ten dizajn nema ziaden suvis s deformacnymi zonami?
Pietro sk
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2556
Dátum registrácie: Ut 28. Dec, 2010, 13:25

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa Pietro sk »

tron44 napísal: Po 29. Máj, 2023, 18:53
stanomx napísal: Po 29. Máj, 2023, 18:39 jedna vec vecsia deformacna zona druha je aj vyssia vaha cize celkovo na tom moze byt spalovak lepsie pri naraze
samozrejme nieco ine je posadka
a tretia vec je softvér ktorý eliminuje tie narazy resp. minimalne stlmí

dsadadasdsss.jpg
ano ten rozbesneny softver co potom zraza ludi na chodnikoch :hysterical:
riadny teslafanboi, vy vsetci si tam slahate riadne copium z gigacisterien
Spoiler: ukázať
5800x ..b550aorus_pro 180€...6800xt stock 670€..nh-u12 am4...viper steel 32GB 4400... R.A.T. 6+
3600-16 1T 32GB#1800IF# curve per core -28max #PBO-175# <95W <65°c
ag241qx; seagate 600pro; firecuda520..
maniak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1950
Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
Bydlisko: Kittsee, Rakusko

Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej

Príspevok od používateľa maniak »

Pietro, zas kolko takych incidentov bolo? Ano, aj mna dnes pri tempomate hodil k jednej ciare (zahlasil som to hned ako chybu). Toto sa vyladuje a ma to kde aky vyrobca. Tradicne ako vo všetkom, keby to bola seriova vada, tak uz us auta stiahnute z ciest.
FVE 12.45 kWp V/Z

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"