Elektromobilita a vsetko okolo nej
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
>> aj mna dnes pri tempomate hodil k jednej ciare (zahlasil som to hned ako chybu)
skoda ze sa taketo veci deju vo verzii 290 roky po tom ako Vodca ohlasil ze auta sa uz budu soferovat same
skoda ze sa taketo veci deju vo verzii 290 roky po tom ako Vodca ohlasil ze auta sa uz budu soferovat same
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
Celkom zavidim ten mindset ze dokazete pouzivat asistenta jazdnych pruhov Ja uz nezvladam ani adaptivny tempomat. Nie to aby mi to este cukalo do volantu zakazdym ked chcem prejst kolesom cez ciaru.
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
mozno skus pouzit smerovku, obcas to robi divy
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
Vzdy pouzivam smerovky.
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
potom ti nemoze robit asistent pruhov problem, kedze sa vypina po zapnuti smerovky
mne to dokonca po podrzani smerovky zmeni pruh bez vlastneho tocenia volantu, na dialnici ideal
mne to dokonca po podrzani smerovky zmeni pruh bez vlastneho tocenia volantu, na dialnici ideal
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
Nehovorim o zmene pruhu, ale o tom ked chces prejst kolesom cez ciaru(napr. cez krajnicu) a pekne ta to chce zhodit z apexu.
V situaciach ako napr. tu fakt ocenis to stuchnutie.
Na dialnici tiez fakt ideal ked kazdy den stretnes kamionistu co v telke pozera hokej a random si prejde kolesom cez stredovu ciaru do laveho pruhu. A ty sa mu chces vyhnut cez lavu krajinicu
Tym nevravim ze je to nepouzitelne pre kazdeho. Len to ze zavidim ludom ktorym to nevadi.
V situaciach ako napr. tu fakt ocenis to stuchnutie.
Na dialnici tiez fakt ideal ked kazdy den stretnes kamionistu co v telke pozera hokej a random si prejde kolesom cez stredovu ciaru do laveho pruhu. A ty sa mu chces vyhnut cez lavu krajinicu
Tym nevravim ze je to nepouzitelne pre kazdeho. Len to ze zavidim ludom ktorym to nevadi.
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
Je to fajn, mozes driemat za volantom
Len ma stve ze hajvej asistent nejde nad 150 (ze je to este aktivnejsie drzanie v pruhoch, odbaca za teba). Zapnes, opres sa na zapade nemecka a zrazu sa zobudis v cesku.
Len ma stve ze hajvej asistent nejde nad 150 (ze je to este aktivnejsie drzanie v pruhoch, odbaca za teba). Zapnes, opres sa na zapade nemecka a zrazu sa zobudis v cesku.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
auto mas na to aby si driemal za volantom ? aby si sa zo zapadneho nemecka prebral pred moskvou ? nehrabe nam trosicku ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
Skilex: ta situacia podla obrazku nemoze byt problem, ani na tesle ani na superbe nesahal asistent jazdnych pruhov do riadenia, ked si isiel do vnutra zakruty. Primarne ta drzi voci vonkajsiemu pruhu.
Ale inak ja drzim nohu na plyne, takze ked nahodou tempomat chce ubrat a nemam ten pocit, ze treba, tak mu plynom pridam.
Ale inak ja drzim nohu na plyne, takze ked nahodou tempomat chce ubrat a nemam ten pocit, ze treba, tak mu plynom pridam.
FVE 12.45 kWp V/Z
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
ak sa drzim v strede, resp pri pravej krajnici, tak nemam dovod prejst do opacneho pruhu
taka situacia je velmi nebezpecna
bud mi to adaptivny tempomat pribrzdi alebo sa rucne natlacim viac k lavym zvodidlamNa dialnici tiez fakt ideal ked kazdy den stretnes kamionistu co v telke pozera hokej a random si prejde kolesom cez stredovu ciaru do laveho pruhu. A ty sa mu chces vyhnut cez lavu krajinicu
ale uprimne, to sa stava naozaj len zriedka
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
Trojkova octa zasahovala celkom dost ked si chcel prejst cez pravu ciaru do odstavneho pruhu. Toyota proace tiez(aj ked tu som soferoval len kratko)
Vo 4rkovej octe to uz vraj funguje o dost citlivejsie, este som nemal moznost vyskusat
Vo 4rkovej octe to uz vraj funguje o dost citlivejsie, este som nemal moznost vyskusat
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
A nemal si zapnuté prediktivne vedenie v pruhu (to mal Superb ako option on/off)
FVE 12.45 kWp V/Z
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
Vyzera ze mal
Cize ked vypnes prediktivne vedenie v pruhu, nechas iba lane assist ktory sa zapne pri kazdom starte, tak to pravu ciaru bude uplne ignorovat a necha ta to zajst meter a pol do odstavneho, bez smerovky a bez toho aby to tuklo do riadenia?
Ak hej tak by to mohlo byt prekvapivo pouzitelne.
Cize ked vypnes prediktivne vedenie v pruhu, nechas iba lane assist ktory sa zapne pri kazdom starte, tak to pravu ciaru bude uplne ignorovat a necha ta to zajst meter a pol do odstavneho, bez smerovky a bez toho aby to tuklo do riadenia?
Ak hej tak by to mohlo byt prekvapivo pouzitelne.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Elektromobilita a vsetko okolo nej
Nie pravu, vnutornu ti bude tolerovat. Cize zakruta dolava ti dovoli ist viac vlavo a na pravu ta bude upozornovat a pri opacnej zakrute ta kludne na stredovu ciaru bude upozornovat.
FVE 12.45 kWp V/Z