Legislativa nezkazuje pouzivanie M+S v lete, rovnako ako nezakazuje offroad gumy a kdejake ine veci co nebrzdia (vranik).
Na margo poskodenia... mne sa to proste nezda normalne poskodenie agresivnejsou jazdou... este to je z vnutornej strany... keby pisal, ze ma smykalo cez retardery na jahodnej tak ok ale nie slalomik na CRV.
Mne to skor pride ako nejaka stara skoda z offroadu, kde gumka nemala trakciu a ohoblovalo ju o nejaky ostry kamen.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
tak ja momentálne jazdím relatívne málo a jak dôchodca nakoľko mám v aute skoro vždy "malého prezidenta planéty"
letné gumy mám, ale po tejto zime sa mi zdali tieto dosť slabé tak som sa rozhodol ich zošľahať úplne, uvidím ako bude tá guma vyzerať za pár dní, keď tak prezujem a hodím ich na pracovnú dodávku ktorá sa kvázi tiež už len dokončuje svoju púť na cestách
NTB ASUS Vivobook M3504YA AMD Ryzen 7 7730U, RAM 16GB, 1TB PHONEiPhone 13 PRO - 256GB Watch Series 7 (45mm)
Ved staci ist na nejakych vitazoch testu (zimakoch) za teplejsieho pocasia (18 st) 160 po tiahlych okreskach a uz boky ohlodane, kusky na okraji dezenu chybaju..
scream napísal: ↑Po 10. Júl, 2023, 13:42
Legislativa nezkazuje pouzivanie M+S v lete, rovnako ako nezakazuje offroad gumy a kdejake ine veci co nebrzdia (vranik).
To nie, ale zakazuje burat. Obzvlast prisne zakazuje ranit a zabijat pri tom ludi.
Alpiny teplo znasaju fajn. Vredestein wintrac napr. tiez davali v pohode aj 20°C. Fakt to asi zalezi model od modelu. Mozno aj rozmer od rozmeru.
Ja som tiez este 3 tyzdne dozadu jazdil na zimnych BF Goodrich Force Winter 2. Aj som mierne prekrocil V rychlostny index aj som sa par krat posmykal (v ramci toho, co pusti 4 kolka), spravim okolo 1200 km mesacne a pneumatikam nic nie je.
Brzdna draha je asi horsia, nez pri letnych, ale podla toho, co som nasiel (google / chatGPT), tak to spravi okolo 10 az 20 % rozdiel. To je priblizne rovnake ako rozdiel medzi premium a lower end letnymi pneu.
Asi mesiac dozadu som dost prudko brzdil na D1 lebo sa predomnou z nicoho nic objavila kolona v pravom pruhu, o ktorej nevedel ani google. Dobrzdil som relativne v pohode (bez ABS) ale sofer kamionu (druhe auto za mnou) bol asi na TikToku a zjavne nas nedal dole iba vdaka automatickej nudzovej brzde. Z pod kolies mu vyletel kudol dymu a skrizilo ho tak, ze vysiel asi do polovice stredneho pruhu. Keby sa pozeral na cestu, tak z kabiny kamionu musi vidiet daleko dopredu.
Tym sa mi len potvrdilo, ze je ovela bezpecnejsie jazdit na D1 v lavom pruhu. V pravom a strednom pruhu su kamiony, rozbite dodavky, vacsina soferov, ktori nevedia naco maju na aute spatne zrkadla, auta nesposobile na cestu a duchom nepritomi dochodcovia.
geroswen napísal: ↑Po 10. Júl, 2023, 17:03
Tym sa mi len potvrdilo, ze je ovela bezpecnejsie jazdit na D1 v lavom pruhu. V pravom a strednom pruhu su kamiony, rozbite dodavky, vacsina soferov, ktori nevedia naco maju na aute spatne zrkadla, auta nesposobile na cestu a duchom nepritomi dochodcovia.
Tým sa len potvrdilo že ty nerešpektuješ dopravné predpisy, alebo ich neovládaš.
Všetko to treba pekne pokutovať, lebo potom si bude každý robiť čo sa mu chce, vymýšlať si stupidné dôvody prečo v lavom, lebo bla bla bla a bude to tu ako na divokom západe
Ja som bol v piatok v BA a nerobilo mi problém ísť v pravom pruhu a ked som chcel obehnúť tak som šiel do lavého / stredného
Ono je to tak, že lavý, alebo stredný + lavý zaplnia keketi a pravým vojdeš aj tak skôr. V podstate šli všetci pekne ako ovečky 110-120km/h budíkových až na jedného pretekára s dodávkou.
Asi si to zle vysvetilil. Bezdovodne nejazdim ani v strednom pruhu. D1 od SC po BA je dost casto plna aut a ked si mam vybrat, ci pojdem 110 v pravom pruhu alebo 130 v lavom pruhu, tak si vyberiem ten lavy. Nie kvoli tomu, ze pridem o 3 minuty skor, ale kvoli tomu, ze nepridem do styku s tymi sofermi a autami, ktore som popisal vyssie.
Ak si ty dobrzdil ltt bez ABS tak sa nečuduj že kamión s tým mal o dosť väčší problém. Či ty si tiež jeden z tých čo si myslia že plne naložený kamión zabrzdí na rovnako dlhej dráhe ako osobák? A ak tá zápcha prekvapila teba, prečo nemohol byť prekvapený aj šofér kamiónu? Či používame dvojaký meter?