Inak secret tlacitko v Jeepe na zavodny rezim (ako sa uz len na 2,5t krabici da), je TOW/HAUL rezim na tahanie velkeho privesu
![Velky usmev :-D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/biggrin.gif)
CVT
S CVT v Mitsu som uz nieco najazdil (~90k km) a beriem to cisto ako "automat". Len aby som v aute nemal manualnu prevodovku. Totizto bud mam (pre mna) normalne auto, tj. viac valcov, vacsi vykon a s nim zabavku pri jazdeni, alebo je to len presuvadlo. Viem, ze CVT prevodovka sa ludom nepaci, lebo nie su napriklad zvyknuti na konstatne otacky pri akceleracii (plati do urcitej miery, pri rychlejsej akceleracii tie otacky menia). Ja som s tym problem nemal, lebo to nemam ako zavodne auto. Je to 1.8L atmosfera, to neprida na dynamike, ale beriem to ako komplexny balicek toho auta - nie je to V8, tak to ide o hovne a neviem posudit, do akej miery na tom ma zasluhu leniva CVT prevodovka.
Co do spolahlivosti a komfortu nemam vycitku. Ziadne pazvuky, ci nebodaj trhanie pri "radeni". Aj locknutie virtualneho prevodoveho stupna stale funguje v pohode (napr. jazda dole kopcom). Diagnostika nepise ziadne chyby/varovania v riadiacej jednotke A/T. Komfort fajn, kedze nemame prevodove stupne, tak auto sa plynulo rozbieha a to aj v roznych situaciach ako stop'n'go kolona do kopca. Ziadne trhanie/presmykovanie pri pomalickom posunuti sa o 2 metre. Tazne na Mitsu nemam, takze som nic netahal. Viem, ze CVT nie je nejaka heavy-duty prevodovka, ale drzi a to jazdim teda plyn/brzda.
Zhrnul by som to, ze to nie je prevodovka na vysoky vykon, nie je to prevodovka na pocit zo sportovej jazdy (aj zvukovy prejav - preradovanie gearov pri akceleracii). Je to prevodovka na presun a nemam problem ju mat znovu v aute. V beznom aute som s nou spokojny (spolahlivost, komfort jazdy). V Jeepe by som bol zrejme nespokojny (chceme radenie gearov pri akceleracii + istotu, ze nieco zvladne a vydrzi). Vec pohladu.