Všeobecná diskusia II
Re: Všeobecná diskusia II
Ja ti rozumiem turbo, ale kde je ta hranica? Rovnako mozes argumentovat ze 130 je vela a v 80 by sa ti to nestalo.
Re: Všeobecná diskusia II
Vsetky auta nechame odparkovane pred bytovkou a ziadne nehody nebudu
ITX >>> ATX
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
vyhmatal !
hranicu exaktne zadefinovat samozrejme neviem.
Exaktne ale viem, ze 160 by sa na Slovensku jazdit nemalo. Ci s tym niekto pocita / nepocita, ci by mal / nemal, to je ina diskusia.
hranicu exaktne zadefinovat samozrejme neviem.
Exaktne ale viem, ze 160 by sa na Slovensku jazdit nemalo. Ci s tym niekto pocita / nepocita, ci by mal / nemal, to je ina diskusia.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- michalesku
- Používateľ
- Príspevky: 756
- Dátum registrácie: So 02. Jún, 2012, 11:56
- Bydlisko: Zvolen
Re: Všeobecná diskusia II
Tak je trochu rozdiel ist po R1 medzi ZV a ZH, kde je povolena 130-ka a musis tie zakruty (a v poslednej dobe aj jamy) dost dobre poznat, aby si to presiel 130 tempomat a po novych usekoch dialnic a rychlostiek, kde je tiez povolena 130 a pri tej rychlosti zaspavas a nebyt kamionov, tak si myslis, ze parkujes..
Spoiler: ukázať
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia II
no vidis, kopec balastu, a ja som presne vedel ze takuto odpoved nechcem
mna nezaujimaju topove verzie modely aut, s min max top vlastnostami, zohriate racingove gumy na super teplotu na desatinne miesta...
chapes.
je mi jasne, ze ta jazda je rozdielna a komfort sa zvysuje s vyssimi triedami aut.
ale, ked si do toho sadne noob tak sa rozbije rovnako, ako by sedel v klasickom standarde z tovarne prave vylezenej lowbudget oktavie.
pre niekoho je 230 ok lebo tak jazdi denne, ale pre bezneho sofera to tak rozhodne nie je.
rovnako je rozdiel 130-180-230-400. to nejsu LEN cisla.
sedel tu vobec niekto v aute v 400km rychlosti? ja nie.
a to sa ani nebavme, o dialniciach na sk. v podstate mi ani nenapada taky usek, kde by si mohol bezny uzivatel pohodlne testnut tych 230
(radary neratam, ak nameraju, tak rip)
ale ok, nemam sk cesty nabehane, tak nemam vobec prehlad.
ja som sa ozval, pretoze turba tu vidim pisat dost a vie si celkom pekne ulietavat niekedy.
e: alebo je to len jeho forma komunikacie, a ten sarkazmus tam proste nevidim. mea culpa.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
nevidis.
>> 150 v Česku je už vporiadku ?
myslis to ktore mozno budu mat do dvoch rokov na VYBRANYCH USEKOCH dialnic ? Cize tam kde je rovna cesta tri kilometre dopredu vidim ?
>> 150 v Česku je už vporiadku ?
myslis to ktore mozno budu mat do dvoch rokov na VYBRANYCH USEKOCH dialnic ? Cize tam kde je rovna cesta tri kilometre dopredu vidim ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia II
Tomu audi by pomohli aj take veci ako vedenie v pruhu (lane assist) a kontrola mrtveho uhlu (side assist).
FVE 12.45 kWp V/Z
Re: Všeobecná diskusia II
Tak kazdy ma tu hranicu inde. Ze by to nebolo v pohode som zazil asi len 2xparanoid.asian napísal: ↑Ut 15. Aug, 2023, 00:06je mi jasne, ze ta jazda je rozdielna a komfort sa zvysuje s vyssimi triedami aut.
ale, ked si do toho sadne noob tak sa rozbije rovnako, ako by sedel v klasickom standarde z tovarne prave vylezenej lowbudget oktavie...
Prvy krat to bol zigulik... Prehodeny motor z nivy, vacsi karburator, diferenciál s dlhsim pomerom... Ide to cez 200. Dialnicnu znamku samozrejme nema
A potom este v takej vtipnej octe 1.9tdi. Najskor dosla rucicka rychlosti tesne za 240 a tam ostala zaseknuta(uz nemala kam ist). Rucicka otacok stupala este dalej az dosla niekde za 4000rpm do obmedzovaca(samozrejme zaradena 6tka).
Vtedy si povies ze na toto uz tieto auta asi stavane neboli.
Re: Všeobecná diskusia II
Ah no, ja som myslel dialnicu v civilizovanej krajine ako nemecko, nie tu “vec” ako R1 az po zarnovicu tam by som asi na tej oktavii 180 neletelmichalesku napísal: ↑Po 14. Aug, 2023, 23:53 Tak je trochu rozdiel ist po R1 medzi ZV a ZH, kde je povolena 130-ka a musis tie zakruty (a v poslednej dobe aj jamy) dost dobre poznat, aby si to presiel 130 tempomat a po novych usekoch dialnic a rychlostiek, kde je tiez povolena 130 a pri tej rychlosti zaspavas a nebyt kamionov, tak si myslis, ze parkujes..
#fetacinechdrziaticho
#nafetkynereagujem
#nafetkynereagujem
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12521
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia II
my stale sme poniektori seknuty tu na Slovensku
chlapci, chodte si ako chcete, pre mna zamna aj 200. Len ratajte s tym, ze na cestach su aj ludia, co takto nechodia/uz nechodia. Vacsina z nas vlastni prditka zo strednej triedy a nie su konstruovane na rychlosti typu 180 a tak. To ze to auto ide takouto rychlostou, neznamena, ze je to OK. Staci zazit v tychto rychlostiach par kritickych situacii a pohlad sa na danu rychlostv tychto autach zmeni. Mam to, mozno stastie, ze som obcas mohol sadnut za volant premiovejsim autam a proste v takej S500, Q7 a pod. som nemal zly pocit ked som lietal 200. Nebol problem pohodovo zabrzdit z tejto rychlosti na 120, pripadne spravit mysku a vyhnut sa trulovi atd. Na octe som tento problem pocitil pri 150tke a uz na tom aute tak nelietam, lebo viem, ze je to pruserova rychlost pre to auto. Teraz neriesim gumy, stav podvozku atd
V drvivej vacsne uz vozim rodinu (zena, 2 deti) a jazdim tak, aby sa citili pohodlne, aby ich v zakrute nevyhadzovalo zo stolicky, aby sme nemali v aute hluk a mohli sa rozpravat...
Robil som Blavu za hodku a pol (cca 230km trasa) teraz ked ich mam za chrbtom idem do blavy 3 hodiny.
Tie situacie s vodicmi co tu popisujte, som takmer nezazil. Iba raz som, no mozno 2x za cely dobu co jazdim (18rokov) som vystupil z auta a nablacal som na ineho vodica. Vacsinou jazdim uz len pasivne, rychlejsim sa uhnem, snazim sa davat pozor, ale obcas sa urcite stane ze spravim volovinu.
chlapci, chodte si ako chcete, pre mna zamna aj 200. Len ratajte s tym, ze na cestach su aj ludia, co takto nechodia/uz nechodia. Vacsina z nas vlastni prditka zo strednej triedy a nie su konstruovane na rychlosti typu 180 a tak. To ze to auto ide takouto rychlostou, neznamena, ze je to OK. Staci zazit v tychto rychlostiach par kritickych situacii a pohlad sa na danu rychlostv tychto autach zmeni. Mam to, mozno stastie, ze som obcas mohol sadnut za volant premiovejsim autam a proste v takej S500, Q7 a pod. som nemal zly pocit ked som lietal 200. Nebol problem pohodovo zabrzdit z tejto rychlosti na 120, pripadne spravit mysku a vyhnut sa trulovi atd. Na octe som tento problem pocitil pri 150tke a uz na tom aute tak nelietam, lebo viem, ze je to pruserova rychlost pre to auto. Teraz neriesim gumy, stav podvozku atd
V drvivej vacsne uz vozim rodinu (zena, 2 deti) a jazdim tak, aby sa citili pohodlne, aby ich v zakrute nevyhadzovalo zo stolicky, aby sme nemali v aute hluk a mohli sa rozpravat...
Robil som Blavu za hodku a pol (cca 230km trasa) teraz ked ich mam za chrbtom idem do blavy 3 hodiny.
Tie situacie s vodicmi co tu popisujte, som takmer nezazil. Iba raz som, no mozno 2x za cely dobu co jazdim (18rokov) som vystupil z auta a nablacal som na ineho vodica. Vacsinou jazdim uz len pasivne, rychlejsim sa uhnem, snazim sa davat pozor, ale obcas sa urcite stane ze spravim volovinu.
Naposledy upravil/-a HellAngel v Ut 15. Aug, 2023, 13:18, upravené celkom 1 krát.
NB: Asus ROG Strix G16
- michalesku
- Používateľ
- Príspevky: 756
- Dátum registrácie: So 02. Jún, 2012, 11:56
- Bydlisko: Zvolen
Re: Všeobecná diskusia II
Ja som reagoval na turba, ze "160 by sa na SK nemalo"..
Podla zakona nie, ale z hladiska bezpecnosti take useky urcite su..
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
takze nemalo.
Su aj useky kde sa da ist 350 a su aj ludia ktori davaju v Bratislave cez 300.
https://www.youtube.com/watch?v=rrYLoqFlTOk
tu bratislavsku trojstovku teraz neviem najst, bolo to samozrejme oznacene ako germany hajwej akurat ze s tabulami Lamac doprava odbocit a Stupava rovno
toto bol kolega Igorko https://www.aktuality.sk/clanok/561451/ ... -216-km-h/
Einsteinova, Aupark Incheba Bratislava, viezol tri dievčence na intrak po velmi vydatnej noci. Holt zavideli sme mu vsetci. Toto skoncilo za 800 eur.
no vidis ako sa da bezpecne jazdit... a to este brzdil ked zacal mat zly pocit ze su za nim ale to uz je samozrejme nepodstatne pretoze za 800 to mas daleko skor nez pri 216km/h
Su aj useky kde sa da ist 350 a su aj ludia ktori davaju v Bratislave cez 300.
https://www.youtube.com/watch?v=rrYLoqFlTOk
tu bratislavsku trojstovku teraz neviem najst, bolo to samozrejme oznacene ako germany hajwej akurat ze s tabulami Lamac doprava odbocit a Stupava rovno
toto bol kolega Igorko https://www.aktuality.sk/clanok/561451/ ... -216-km-h/
Einsteinova, Aupark Incheba Bratislava, viezol tri dievčence na intrak po velmi vydatnej noci. Holt zavideli sme mu vsetci. Toto skoncilo za 800 eur.
no vidis ako sa da bezpecne jazdit... a to este brzdil ked zacal mat zly pocit ze su za nim ale to uz je samozrejme nepodstatne pretoze za 800 to mas daleko skor nez pri 216km/h
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5815
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
Krásne videjko, a ku tomu 21:9? nice. prácu presúvam na vedľajší displej
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
u mna Lancia.
Nie tie novodobe trojvalcove hyperuvrešťané prďáky... niezeby Integrale malo zrovna najlepsi zvuk osemvalca, to uplne nie, ale ked si mam z hentoho vybrat...
Nie tie novodobe trojvalcove hyperuvrešťané prďáky... niezeby Integrale malo zrovna najlepsi zvuk osemvalca, to uplne nie, ale ked si mam z hentoho vybrat...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.