áno volá sa to otáčkomer
Pokiaľ viem, tak ten istý výrobca vyrábal motor (niekde v DE) pre CIVIC 10G 1.0T a "skoro ten samý" má aj 1.2T Peugeot... koncept je ten, že na výmenu remeňa a čokoľvek s rozvodmi, musíš vybrať motor, vypustiť olej atd. Je to celé zaknitované.... vravím u Civica 1.0T servis medzi 1200-1500 EUR. Plus ten máčaný remeň je vraj problematický... a tým litrom sa každý vyhýba, stačí googliť CIVIC 1.0T beltJednoduska napísal: ↑Ut 15. Aug, 2023, 19:16V tom case mali tie iste problemy ako 1.6? Lebo viem ze tie moderne 1.2 su spolahlive, sry ak som sa pomylil...CageJ napísal: ↑Ut 15. Aug, 2023, 17:49preboha nie, tam je remeň máčaný v oleji, výmena rozvodov tak 1200 - 1500 EUR....Jednoduska napísal: ↑Ut 15. Aug, 2023, 09:15 Tak ak nechces dizel PSA ma velmi podarene 1.2 turbo, ma to okolo 110 koni a plynulejsi prejav ako atmo, ale na dialnici to menej nezozerie...
https://youtu.be/3mu2gWwkFT8