>> Rozpravky o francuzskej elektrike su a budu aktualne vzdy.
vzdy je velmi dlha doba
>> Skutocne sa to podla internetov to da podla internetov oklamat tak ze DPF pred smrtou sa bude tvarit ako plne funkcne. Minimalne pri prehliadke.
>> Tak ci tak to uz je sranda na urovni stacania kilometrov.
bohuzial vidime ze vselijake pribehy sa stavaju, zo zatial prezretych perfektnych aut nebolo perfektne ani jedine. Ano, je to svinstvo.
>> Jop vidím to tak že proste budem checkovat bazár na Mazdu a keď bude tak vezmem aj keď za viac. Nejdem spekulovat s dislom
priamy kolega mal dislovu Mazdu sestku, kvoli cirkusom s DPF ju predal. Vtedy, bolo to asi 5 rokov dozadu, mu v autoterorizovanom servise zahlasili STVORKU za opravu. Stvorku ano akoze styri tisice a ano, to uz davno boli eura. Celozivotny kamarat ma tu hrdzavejucu Sestku, tentokrat 2.5i, uz ju ma stvrt miliona kilometrov a este nehrdzavie. Pod kapotou bol naposledy pred kovidom, vymienal xenonovu ziarovku.
Japonske DPFka nevyriesi len tak hocikto. Problemom je uz aj samotna diagnostika, na japoncov nemas nic na styl VCDS. Samozrejme furt fyzika plati cize vycistit ho je mozne bez akejkolvek diagnostiky blablabla ale neviem ci sa chces ako aut neznaly dostat do tohoto kolotoca. Navyse ako zaznelo, vacsinou sa taketo cirkusy uz spajaju aj s volacim inym a tam bez katastrofalne detailnej znalosti a schopnosti diagnostiky zaverecna.
Nevies naklepat do autobazaru cenovku do 9.000 alebo akekolvek cislo ti vyhovuje, palivo benzin (pripadne LPG), eventualne rok vyroby nad XYZ a popozerat ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.