Všeobecná diskusia II
Re: Všeobecná diskusia II
ja som roky rokuce pouzival nieco taketo:
https://www.alza.sk/alzapower-holder-fc ... 6.htm?o=11
nevylomil som mriezky ani na audi, ani na skodovke, ani na kii.
https://www.alza.sk/alzapower-holder-fc ... 6.htm?o=11
nevylomil som mriezky ani na audi, ani na skodovke, ani na kii.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
jj take podobne som mal z pepca a sa zlomilo po 2-3r asi a objednal som toto z aly, dik borci,
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia II
https://www.alza.sk/swissten-av-m9-drzi ... 133698.htm
Ja mam tento a na to aby sa to pohlo by asi museli vyletiet airbagy...
Ja mam tento a na to aby sa to pohlo by asi museli vyletiet airbagy...
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
presne ten som premyslal ale vravim, ten magnet mi vadi
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4773
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
magnet vadi akurat tak bezdrotovemu nabijaniu.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 1797
- Dátum registrácie: Pi 09. Jún, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia II
Za 3 roky co mam kiu som vstavanu navi pouzil asi 2x ina stale fucim na waze pred 3 rokmi bola jediná moznost AA iba po kabli ale zacsl som pouzivat magneticke koncovky a kable do telefónu kedy mi nevadilo zakazdym pripojit telefon na kabel cim som ho zaroven aj nabíjal akurat mo meste sa mi to nechcelo riesit aktualne som dokupil mudru krabicku ktora spravi bezdrotove AA takze super funguje to tak ma 95% uspesne sem tam po ceste sa pripojenie ako keby restartovalo ale to skor pripisujem xiamoi custom rom ako AA krabicke
Re: Všeobecná diskusia II
Som si teraz robil porovnanie jazdnych schopnosti medzi touranom a toyotou v jednej technickejsej zakrute. Nebol som si isty ci je to placebo, alebo to auto naozaj jazdi tak tragicky. Tak som to zacal merat.
V jednej jedinej odbocke(ktora cela trva asi 6sekund) strati toyota na tourana dobrych 9m - 2dlzky auta pozadu . Toyota je pri tom ovela tazsie ovladatelna.
Touran:
1. Dobrzdim, otocim volantom
2. soferujem plynom(pridam - auto ide dolava, uberiem - bocime doprava, uberiem velmi - ideme dverami napred)
3. vyrovnam volant, plyn na podlahu.
-Dalo by sa to robit snad aj poslepiacky s jednou rukou na volante. ESP nezasahuje. Vsetko funguje ako ma. Usmev od ucha k uchu.
Toyota:
1. Otocim volantom, auto zacne zatacat
2. Odskoci predok, musim to korigovat
3. Odskoci zadok nasmeruje ma to o dobrych 30cm viac doprava
4. Rychlo to korigujem nech sa nesuchnem o zvodidla, tak ci tak jazdna stopa uz je ovela viac utiahnuta ako som planoval
5. Blizime sa k vyjazdu, kvoli bodu 3 musime zachranovat vyjazd, auto sa v nom hrnie von.
6. Uz je po zakrute, mozme pridavat ale neda sa, ESP je stale v panike
7. Uz mame volant rovno dobrych 10m, plyn stale odpojeny
8. Uz sme aj zabudli ze nejaka zakruta bola, preslo 30m z rovinky. Auto konecne pripaja plynovy pedal k motoru. Vo vysledku idem v rovnakom bode uz o dobrych 30kmh pomalsie. Ak by som nahanal sam seba v druhom aute, tak je medzi nami do konca videa 50m rozdiel.
Miesto usmevu len tazky povzdych a zamyslenie nad tym preco to clovek robi, a ci vobec ma zmysel robit podobne veci.
Obe prejazdy sa daju povazovat za suche. V tom druhom toyotackom spadlo par kvapiek vody na okno ale nic co by malo vplyv na prilnavost cesty.
https://youtu.be/Ad_HEbdRaM4?si=EdNHQCqIgccjcTfg
https://youtu.be/M1aSXGWeu5E?si=QRjr419pyCQQxG4Z
A potom sa cloveku nema otvarat nozik vo vrecku ked sa niekto snazi talianske ci francuzke auta vykreslovat ako rovnocenne v nemeckymi
V jednej jedinej odbocke(ktora cela trva asi 6sekund) strati toyota na tourana dobrych 9m - 2dlzky auta pozadu . Toyota je pri tom ovela tazsie ovladatelna.
Touran:
1. Dobrzdim, otocim volantom
2. soferujem plynom(pridam - auto ide dolava, uberiem - bocime doprava, uberiem velmi - ideme dverami napred)
3. vyrovnam volant, plyn na podlahu.
-Dalo by sa to robit snad aj poslepiacky s jednou rukou na volante. ESP nezasahuje. Vsetko funguje ako ma. Usmev od ucha k uchu.
Toyota:
1. Otocim volantom, auto zacne zatacat
2. Odskoci predok, musim to korigovat
3. Odskoci zadok nasmeruje ma to o dobrych 30cm viac doprava
4. Rychlo to korigujem nech sa nesuchnem o zvodidla, tak ci tak jazdna stopa uz je ovela viac utiahnuta ako som planoval
5. Blizime sa k vyjazdu, kvoli bodu 3 musime zachranovat vyjazd, auto sa v nom hrnie von.
6. Uz je po zakrute, mozme pridavat ale neda sa, ESP je stale v panike
7. Uz mame volant rovno dobrych 10m, plyn stale odpojeny
8. Uz sme aj zabudli ze nejaka zakruta bola, preslo 30m z rovinky. Auto konecne pripaja plynovy pedal k motoru. Vo vysledku idem v rovnakom bode uz o dobrych 30kmh pomalsie. Ak by som nahanal sam seba v druhom aute, tak je medzi nami do konca videa 50m rozdiel.
Miesto usmevu len tazky povzdych a zamyslenie nad tym preco to clovek robi, a ci vobec ma zmysel robit podobne veci.
Obe prejazdy sa daju povazovat za suche. V tom druhom toyotackom spadlo par kvapiek vody na okno ale nic co by malo vplyv na prilnavost cesty.
https://youtu.be/Ad_HEbdRaM4?si=EdNHQCqIgccjcTfg
https://youtu.be/M1aSXGWeu5E?si=QRjr419pyCQQxG4Z
A potom sa cloveku nema otvarat nozik vo vrecku ked sa niekto snazi talianske ci francuzke auta vykreslovat ako rovnocenne v nemeckymi
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
Kefaline, su to proste rozlicne auta. Aj pneumatiky si mal uplne rovnake, aj tych par kvapiek na okne ta vobec nerozhodilo (ale na ceste sa to prejavilo, neboj nic), aj podvozky mame uplne rovnake, aj tazisko, aj vysku vozidielka, aj 1.4tsi je presne ten isty motor ako 2.0d s rovnakym priebehom točáku, vykonu, aj proste vsetko. Su to ine auta. Maju ine naladenie, maju iny prikaz od konstrukterov, od uctovneho oddelenia.
Ani Golf 1.2TSi nejazdi uplne presne rovnako ako ten isty model generacia variant Golf R... ci jazdi ?
A to ze nezasiahlo ESP na tom Turane je zvlastne - myslim si, ze proste malo zasiahnut. Dverami dopredu je uplne presne ta situacia kedy ma ESP spinkat a nic nerobit, ved vsetko je v poriadku a presne na to bolo ESP robene : aby clovek mohol ist dverami dopredu.
Ci ?
Ani Golf 1.2TSi nejazdi uplne presne rovnako ako ten isty model generacia variant Golf R... ci jazdi ?
A to ze nezasiahlo ESP na tom Turane je zvlastne - myslim si, ze proste malo zasiahnut. Dverami dopredu je uplne presne ta situacia kedy ma ESP spinkat a nic nerobit, ved vsetko je v poriadku a presne na to bolo ESP robene : aby clovek mohol ist dverami dopredu.
Ci ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Obe maju podobne dobre pneumatiky - Ventus S1 evo2 vs primacy 4.
Obe su vysoke MPV ktore pojmu 7ludi, postavene na zaklade mensieho osobaku(u touranu na zaklade golfu, u toyoty na zaklade citroenu C4)
Obe maju vpredu lahucky hlinikovy motor(touran 1.4TSI, toyota 1.5HDI)
Kvapky neboli rozdiel, je tam dost drsny asfalt. Ale tak jazdim tamad kazdy den. Mozno zajtra sa to bude dat o 5kmh rychlejsie tym ze budu po lejakoch cesty splachnute od prachu. Ale vacsi rozdiel tam nebude. Ak by som tam vosiel rychlostou tourana tak na druhej strane vyburam zvodidla.
Fakt si nemyslim ze porovnavame hrusky s jablkami. Myslim si ze hlavny dovod je ten ze jedno z aut vyrobili retardi.
------
ESP u VW zasahuje vpodstate az v momente ked auto ide inam ako smeruju predne kolesa. Ak ides dverami napred ale volant mas smerom do zakruty(pripadne rovno) tak auto to ignoruje.
Az ked to zacnes kontrovat, otocis volantom do opacnej strany, az vtedy si auto povie ze aha, asi mame problem... Smerujeme inde ako chce vodic, idem riesim.
Trebars ak na klzkom povrchu prudko otocim volantom, ESP ta posle do smyku cielene Normalne ti ustreli zadok akoby si zatiahol rucnu... Aby ti pomohlo zatocit. Chapes, nechce zatacat predok tak zatocime zadkom.
Obe su vysoke MPV ktore pojmu 7ludi, postavene na zaklade mensieho osobaku(u touranu na zaklade golfu, u toyoty na zaklade citroenu C4)
Obe maju vpredu lahucky hlinikovy motor(touran 1.4TSI, toyota 1.5HDI)
Kvapky neboli rozdiel, je tam dost drsny asfalt. Ale tak jazdim tamad kazdy den. Mozno zajtra sa to bude dat o 5kmh rychlejsie tym ze budu po lejakoch cesty splachnute od prachu. Ale vacsi rozdiel tam nebude. Ak by som tam vosiel rychlostou tourana tak na druhej strane vyburam zvodidla.
Fakt si nemyslim ze porovnavame hrusky s jablkami. Myslim si ze hlavny dovod je ten ze jedno z aut vyrobili retardi.
------
ESP u VW zasahuje vpodstate az v momente ked auto ide inam ako smeruju predne kolesa. Ak ides dverami napred ale volant mas smerom do zakruty(pripadne rovno) tak auto to ignoruje.
Az ked to zacnes kontrovat, otocis volantom do opacnej strany, az vtedy si auto povie ze aha, asi mame problem... Smerujeme inde ako chce vodic, idem riesim.
Trebars ak na klzkom povrchu prudko otocim volantom, ESP ta posle do smyku cielene Normalne ti ustreli zadok akoby si zatiahol rucnu... Aby ti pomohlo zatocit. Chapes, nechce zatacat predok tak zatocime zadkom.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
asi budeme musiet akceptovat fakt, ze su to rozlicne auta, rozlicne naladene, rozlicne prevedene. Ani Porše Boxer nie je rovnake s Mazdou MX5.
Len tak zo srandy : https://www.autohled.cz/a/volkswagen/to ... etla-vyska
vidim tam svetle vysky od 124mm do 211mm, to by malo seriozne zamavat s jazdnymi vlastnostami. Nepozeral som hmotnosti, rozlozenie hmotnosti na napravy a taketo tie nudne DDD (driftérsko-dodávkové discipliny).
Ano, podla toho co pises to naozaj vyzera ze ESP na japonskom vozidle vyrabanom francuzskymi ingredienciami v spanielskom zavode zasahuje este agilnejsie ako moja stara ked vidi ze sa decka blizia k autostrade. Pravdepodobne cielovou skupinou azijskych sudruhov nebude zivnostnik, driftujuci po šichte do kostola na predokolkovej 1.5d alebo v slabsom vydani jeho nemenej rozbujačená driftmanzelka cestou domov zo skolky s tromi harantami...
Len tak zo srandy : https://www.autohled.cz/a/volkswagen/to ... etla-vyska
vidim tam svetle vysky od 124mm do 211mm, to by malo seriozne zamavat s jazdnymi vlastnostami. Nepozeral som hmotnosti, rozlozenie hmotnosti na napravy a taketo tie nudne DDD (driftérsko-dodávkové discipliny).
Ano, podla toho co pises to naozaj vyzera ze ESP na japonskom vozidle vyrabanom francuzskymi ingredienciami v spanielskom zavode zasahuje este agilnejsie ako moja stara ked vidi ze sa decka blizia k autostrade. Pravdepodobne cielovou skupinou azijskych sudruhov nebude zivnostnik, driftujuci po šichte do kostola na predokolkovej 1.5d alebo v slabsom vydani jeho nemenej rozbujačená driftmanzelka cestou domov zo skolky s tromi harantami...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Ale prd su rozlicne. Koncern PSA ma problem vyrobit auto ktore by jazdilo akceptovalne cez zakruty. A je jedno ci si sadnes do golfoidneho peugeotu 308, 408, 5008 alebo Riftera(toyoty)
Sadnes do koncernu a aj ten golf 1.2TSI na balonovych pneumatikach a tuhou zadnou napravou bude oproti 308cke formula.
Kludne mozme do porovnania vtiahnut VW T6. Plnohodnotna dodavka konstrucne na urovni roku 2002... 2100kg pohotovostna hmotnost, 23cm svetla vyska(ja to auto bez problemov podleziem), dodavkove uzucke pneumatiky. Menej "sportovy" je uz asi len mercedes unimog. Aka je tam asi cielova skupina? A aj tak to jazdi cez zakruty lepsie ako vacsina peugeotov.
Sadnes do koncernu a aj ten golf 1.2TSI na balonovych pneumatikach a tuhou zadnou napravou bude oproti 308cke formula.
Kludne mozme do porovnania vtiahnut VW T6. Plnohodnotna dodavka konstrucne na urovni roku 2002... 2100kg pohotovostna hmotnost, 23cm svetla vyska(ja to auto bez problemov podleziem), dodavkove uzucke pneumatiky. Menej "sportovy" je uz asi len mercedes unimog. Aka je tam asi cielova skupina? A aj tak to jazdi cez zakruty lepsie ako vacsina peugeotov.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> Koncern PSA ma problem vyrobit auto ktore by jazdilo akceptovalne cez zakruty.
ano, velmi realna moznost.
ano, velmi realna moznost.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4773
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
Tam bude gro v naladeni podvozku, tipnem, ze toyota bude pohodlnejsia a plyn letargickejsi. Sam mam v avensise obcas nervy na odozvu plynu, to ma snad sekundove oneskorenie. Jak sa to na to makkom podvozku o trochu viac zabara, moze byt trochu ine tazisko, mozno sedis k tomu par cm vyssie a viac v predu, mozno je iny pomer hmotnosti medzi predekom a zadkom a uz idu pomnalicky tie jazdne vlastnosti do kopru. Ja v aute citim aj spolusediaceho pri agresivnejsej jazde, takze uplne ine auta budes vnimat tiez inak.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Všeobecná diskusia II
Aby to nebolo že pre 95% vodičov bude lepšia tá Toyota, ale autíčkari budú odporúčať VW lebo ten je lepší pre tých 5% autičkárov čo radi chodia dverami napred (poprosím nebrať úplne vážne ale len polovážne a neurážať sa )
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
Pri prepise aute resp vlastnikov auta, musi mat obdarovany/kupujuci v momente prepisu uzatvorene PZP?
Spoiler: ukázať