Aku mate spotrebu?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Aku mate spotrebu?
Skillex ano presne tak
Tym padom ked malo brzdis nezhniju ti zadne kotuce
Tym padom ked malo brzdis nezhniju ti zadne kotuce
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3085
- Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
- Bydlisko: Sp.Nová Ves
Re: Aku mate spotrebu?
Zhniju - jazdim 1000km mesacne a aj tak sa mi to na corolle deje, uz druhy rok ma na to v toyote upozornuju, aby som z casu na cas prebrzdoval. Je to proste tak, ak jazdis stylom pre hybrid vlastnym.
TUF B650+ Wifi, 9800X3D @ Kraken 360, TridentZ 32GB 6000 CL30 Expo, 7900XTX Nitro+, 980PRO 2TB, 990PRO 4TB, Strix Aura 850W, H6i Flow + 7x A12X25 + 2x NF-A14, LG OLED42C44, Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, LGTCH G15, KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Note24 Ultra & Watch6 Classic 47mm LTE Stolicka Antares Syn Omnia 1850
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Aku mate spotrebu?
A toto tvrdim ze ma passat z roku 2006 zabudovane aby kotuce nehnili. Chapeme ?
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Aku mate spotrebu?
Nemá nič Passat zabudované, neviem kde si taký blud vyčítal...
Ale ved daj odkaz na nejaký odborný článok kde popisujú fungovanie toho systému.
Ostatné autá majú potom čo ked kotúče nehrdzavejú???
Ale ved daj odkaz na nejaký odborný článok kde popisujú fungovanie toho systému.
Ostatné autá majú potom čo ked kotúče nehrdzavejú???
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Aku mate spotrebu?
je tam vlastnost susenia kotucov aby nehnili, neviem ci az v takej dalekej historii 2006 ale teraz je to uz normalna vec
Re: Aku mate spotrebu?
kotuce sa susia preto lebo inak na konci mokrej dianice stupis na brzdu a 2sekundy skoro nebrzdis.
S hrdzavenim to nema nic, absolutne nic. To trenie je tam uplne minimalne trebars v porovnani s tym ak brzdis trebars zo 60tky do odbocky.
Ono to je uplne jednoduche - niektore kotuce proste hrdzaveju viac ako ostatne. Co mam odskusane tak trebars kamoka, bosch, niektore VW OEM hrdzaveju strasne. Ate skoro nehdzaveju. Najmenej hrdzaveju brembo, to moze stat auto 2tyzdne v dazdi a ziadny problem.
S hrdzavenim to nema nic, absolutne nic. To trenie je tam uplne minimalne trebars v porovnani s tym ak brzdis trebars zo 60tky do odbocky.
Ono to je uplne jednoduche - niektore kotuce proste hrdzaveju viac ako ostatne. Co mam odskusane tak trebars kamoka, bosch, niektore VW OEM hrdzaveju strasne. Ate skoro nehdzaveju. Najmenej hrdzaveju brembo, to moze stat auto 2tyzdne v dazdi a ziadny problem.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Aku mate spotrebu?
ja mam nejake najlacnejsie kotuce co sa dali kupit vzadu a su ako zrkadielko, kdezto na starsom superbe 1 som s tym mal velke problemy vpodstate stale som musel menit vzadu kotuce
_
samozrejme aj s novymi brzdami a odvzdusnenym abs, hadicami atď atď
_
samozrejme aj s novymi brzdami a odvzdusnenym abs, hadicami atď atď
Re: Aku mate spotrebu?
Lebo najlacnejsie kotuce obsahuju nizsie % uhliku. Cim viac uhliku tym je ocel tvrdsia ale na druhej strane nachylnejsia na koroziu.
Neviem preco, uz sa mi to pokusali vysvetlit 2ja ludia ale o chemii ani o metalurgii absolutne nic netusim takze zlihali. Zapamatal som si len tolko ze so zvysujucim podielom uhlika je potrebne aj zvysovat podiel perlitu, ktory sa sklada z feritu a cementitu, medzi ktorymi z nejakeho dovodu vznika rozdielny potencial ktory sposobuje galvanicku koroziu... Asi ako ked spojis hlinik a meď. + Tiez potom vraj musia obsahovat menej chromu co tiez ubera na odolnosti voci korozii
Ako vravim, nerozumiem tomu. Dufam ze ma nejaky metalurg nezacne chytat za slovicka. Tak ci tak je to ako s nozikmi, tie uplne najlacnejsie a najmaksie nehrdzaveju nikdy
Neviem preco, uz sa mi to pokusali vysvetlit 2ja ludia ale o chemii ani o metalurgii absolutne nic netusim takze zlihali. Zapamatal som si len tolko ze so zvysujucim podielom uhlika je potrebne aj zvysovat podiel perlitu, ktory sa sklada z feritu a cementitu, medzi ktorymi z nejakeho dovodu vznika rozdielny potencial ktory sposobuje galvanicku koroziu... Asi ako ked spojis hlinik a meď. + Tiez potom vraj musia obsahovat menej chromu co tiez ubera na odolnosti voci korozii
Ako vravim, nerozumiem tomu. Dufam ze ma nejaky metalurg nezacne chytat za slovicka. Tak ci tak je to ako s nozikmi, tie uplne najlacnejsie a najmaksie nehrdzaveju nikdy
Re: Aku mate spotrebu?
Sušenie kotúčov mali už Audi A6(C5) v roku 1998.
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Aku mate spotrebu?
chytas sa tu stebla jak chlapcek kacera pisal som o suseni nie nejakej speci vlastnosti ktora nikdy uz nesposobi hrdzavenie, logicky ked mas vysusene kotuce tak budu menej hnit, to ale neznamene ze nikdy v zivote nezhnijuSKiLEX napísal: kotuce sa susia preto lebo inak na konci mokrej dianice stupis na brzdu a 2sekundy skoro nebrzdis.
S hrdzavenim to nema nic, absolutne nic. To trenie je tam uplne minimalne trebars v porovnani s tym ak brzdis trebars zo 60tky do odbocky.
Re: Aku mate spotrebu?
To "susenie diskov" ani nie je ze susenie. Nevysusi to disk, nezahreje to disk, len to raz za par minut z kotuca zotrie ten najhrubsi vodny film. Doslova sa bavime ze o 2-3baroch brzdneho tlaku, raz za niekolko minut. Na hrdzavenie kotucov to ma asi rovnaky vplyv ako tvoje prdenie do stolicky na globalne oteplovanie - nulovy.
Hrzda sa na kotucoch akumuluje pocas toho ako je auto zaparkovane. Nie pocas jazdy.
Kto tvrdi opak je prinajlesom zle informovany, v horsom pripade prudko neinteligentny.
Hrzda sa na kotucoch akumuluje pocas toho ako je auto zaparkovane. Nie pocas jazdy.
Kto tvrdi opak je prinajlesom zle informovany, v horsom pripade prudko neinteligentny.
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Aku mate spotrebu?
sak rozumiem pri 180+ su 2s rozdiel medzi dobrzdrnim a zostrotovanim, ale zato si berie zodpovednost kazdy atlet sam
Re: Aku mate spotrebu?
Dvihnes nohu z brzdy a zabrzdis znova v tychto pripadoch. Nebudes cakat 3 sekundy s nohou na brzde kym auto zacne brzdit.
.
Re: Aku mate spotrebu?
Nie uplne chapem z kadial tu tahas tych 180+ ked debata bola suseni a hrdzaveni... mozno nejaka paralelna diskusia a omylom si to napisal sem?
Tak ci tak ako vravi stiv, bud rovno stlacas brzdovy pedal na 2x, alebo si obcas pribrzdis aj ked to nie je potrebne - nemozes mat mokre kotuce ak su zohriate nad bod varu
Tak ci tak ako vravi stiv, bud rovno stlacas brzdovy pedal na 2x, alebo si obcas pribrzdis aj ked to nie je potrebne - nemozes mat mokre kotuce ak su zohriate nad bod varu
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Aku mate spotrebu?
absolutne najvacsia zodpovednost zacina tam, ze nejdem 180
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.