Všeobecná diskusia II
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> mne kazdi fnukal na suche dsg a 168t km ide pohodicka.
hlavne preto lebo jazdis dlhe strasidelne dlhe mimomestske jazdy kde nema sancu podtacat jak sibnuty.
a ano, samozrejme ze automobilka sa učí z krizoveho vyvoja, proste nieco dosrali X rokov dozadu ale dnesny produkt nie je rovnaky ako X rokov dozadu
takisto presla aj ta doba, kedy autoTEROrizovany servis nevymienal olej - a nereagoval na komentar "automobilka VYZADUJE a predpisuje vymenu oleja, tak preco ju vy odmietate". Bali sa toho, nevedeli, blablabla. Takze je rozdiel na 7DSG nakňúrať 168kkm bez vymeny oleja alebo s vymenami po 40k km pretoze ten olej stoji hovienko.
to iste 2.0tdi, aky hrozny pruser to bol... 15 rokov dozadu. Aby clovek pozeral s lupou ci ma PD alebo CR, ci ma alebo nema DPF ktore sa principialne na PD nedalo vyriesit dobre, aby riesil prepalovane vstrekovace iduce do skratu a vidis, narod sa nezlakol.
hlavne preto lebo jazdis dlhe strasidelne dlhe mimomestske jazdy kde nema sancu podtacat jak sibnuty.
a ano, samozrejme ze automobilka sa učí z krizoveho vyvoja, proste nieco dosrali X rokov dozadu ale dnesny produkt nie je rovnaky ako X rokov dozadu
takisto presla aj ta doba, kedy autoTEROrizovany servis nevymienal olej - a nereagoval na komentar "automobilka VYZADUJE a predpisuje vymenu oleja, tak preco ju vy odmietate". Bali sa toho, nevedeli, blablabla. Takze je rozdiel na 7DSG nakňúrať 168kkm bez vymeny oleja alebo s vymenami po 40k km pretoze ten olej stoji hovienko.
to iste 2.0tdi, aky hrozny pruser to bol... 15 rokov dozadu. Aby clovek pozeral s lupou ci ma PD alebo CR, ci ma alebo nema DPF ktore sa principialne na PD nedalo vyriesit dobre, aby riesil prepalovane vstrekovace iduce do skratu a vidis, narod sa nezlakol.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia II
Zase odbocka k "mojim" autam - je dokonane, nakoniec sa kupil Citroen C4 2014, 1.6 HDi 84 kW (ten novsi spolahlivejsi motor s 8V namiesto 16V). Cenovo to bolo tak nejak akceptovatelne, 170k km, o auto vyzeralo byt starane a oproti inym konkretnym kuskom, bolo v peknom stave. Pred odovzdanim auta povodny majitel este urobil novu STK, takze na 2 roky pokoj. Inak auto ide pekne, na podvozku nic nebucha, brzdi sumerne, nic nepiska a nekvika, francuzska elektronika napodiv funguje. Tak hadam posluzi.
Opticke chyby:
Co sa tyka tych zvysnych aut:
Opticke chyby:
- Zaciatok hrdze na kapote (hocikedy sa da lahko vymenit).
- Osupana koza na guli riadiacej paky (objednal som novu, 42€).
- Tri osupane tlacitka na ovladani klimatizacie (uz som nasiel OEM diel z vrakaca, 45€)
- Odlupujuci sa "chrom" na krytke laveho spatneho zrkadla (origo krytky sa daju kupit nove, ale skusim najst vo farbe karoserie)
- Auto je len na plechacoch (OEM elektrony su za par sto eur, takze niekedy sa kupia)
Co sa tyka tych zvysnych aut:
- Skoda naozaj nepresla. Hoci to auto neplatim, takze mam len poradny hlas, nechcel ju ani buduci majitel.
- Renault Megan by mozno celkom vyhovoval, ale taktiez ako znacka nepresiel (ovela radsej ten Citron).
- Toyota Auris by bola fajn, ale hovorim... fakt je velmi malo kuskov, ktore vyhovuju vybavou.
- Mitsubishi ASX by bolo dost v pohode, ale nie je v tej cene. Ked vylistujem 2010+ a <6000€, najde 2 auta. Jedno ma 370k km, druhe cez 200k km a obe su v AAA Auto .
- Boli sme sa posadit aj v Opel Astra J a to sa mi pacilo kokpitom (raketoplan s kopec tlacitkami), priestorom, aj tvarom sedaciek. Konkretny kusok bol ale taky dopatlany a trochu horsie vybaveny (iba 2 okna v elektrike, nemal vyhrievadie sedadiel a tak).
Re: Všeobecná diskusia II
Pri tych motoroch skor ako vif bude mat vacsi zmysel zhodit olejovu vanu a vycistit ju. Vypustaci otvor tam je na vyvysenom mieste a tak tam pri vymene vzdy ostane 4-5deci najvacsieho bordelu.
Idealne tam dat rovno aftermarket olejovu vanu kde je uz vypustaci otvor na spravnom mieste.
Idealne tam dat rovno aftermarket olejovu vanu kde je uz vypustaci otvor na spravnom mieste.
Re: Všeobecná diskusia II
to bol naozaj niekto tak j..nuty, ze nedal vypustaci srob na najnizsie miesto? ako beriem, ze tych par deci stareho oleja sa stratia v tom novom. A sajrajt pojde aj tak cez filter, ale ... načo?
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
Hej, mali to tak peugeoty vyrobene v 2004... A maju to tak aj tie vyrobene v 2024
Re: Všeobecná diskusia II
Akurat citam info k fordu tourneo
Ale jasneee, niektori tam daju random olej ktori maju v sude.Důsledně však dodržujte předepsané specifikace motorového oleje, a to zejména u nového 2.0 EcoBlue. Pokud tam dáte olej neplnící Ford WSS-M2C950-A, rozleptá vám rozvodový řemen.
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia II
Hej, o tej olejovej vani som si cital este pred kupou. To musel vymysliet nejaky velky myslitel s bagetou v ruke. Na zaciatok sa tam vymeni olej s preplachom a neskor sa bud zhodi, vycisti a da nazad, alebo tam supnem tu alternativu. Ak tu vymenu nerobili poriadne doteraz, tak uz tych par tisic km navyse neuskodi, kym to spravim poriadne ja.
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia II
Zase ja, ide mi karta. Od Micubishaka som mal odjakziva jeden kluc (kvadrik na keyless otvaranie a v nom nudzovy mechanicky kluc, taketo). Tento jediny kluc sa niekde podel a jednoducho nie je. Nikto netusi kde a ako. V osudny den, kde rano kluc urcite bol a poobede uz nie, moja cela navsteva vonkajsieho sveta bola nasledovna: pred domom som maval niekomu na rozlucku (6 min), pred domom som na druhom aute robil malu udrzbu (40 min), siel som druhym autom na pumpu a nazad kupit ziarovky (15 min). That's all.
Nikde inde som nebol, vsade pri dome, pred domom som hladal, na pumpe som sa bol 2x opytat. Prehladal som uz kompletne vsetko asi styrikrat. Druhe auto, zem, do auta som svietil, chladnicku, mraznicku, vsetky mikiny, pracku, smetiak doma aj pred domom, proste nic. Je nepravdepodobne, ze kluc je zamknuty v Mitsu (bol urcite mimo neho a auto sa nezamkne s klucom vo vnutri). Pozeral som zaznam z kamerky, ze nikto nesiel okolo a nezdvihol nieco zo zeme pri autach... uplna zahada *insert X-Files theme*
Otazka: Aky je najlepsi course of action teraz? Bol som sa pytat u dealera, a teda vedia pomoct - auto musim doniest na plosine tam, otvoria ho, objednaju nove zamky, nejaku novu jednotku, nove kluce a spojazdnia to. Cenovo nevedeli uplne presne odhadnut, ale velmi priblizne hovorili tak 600-1000,-€. Pomohlo by, kebyze nejako otvorim mechanicky auto sam (zamocnik)? Co s tym? Mozem si akurat odomknut dvere zvnutra a vybrat z kufra veci. Stale ale nemam povodny kluc, cize ani nedam zapalovanie do druhej polohy (na pripadnu diagnostiku ci naprogramovanie druheho kluca - ak sa to tak da). Riesil niekto takuto skvelu situaciu?
Nikde inde som nebol, vsade pri dome, pred domom som hladal, na pumpe som sa bol 2x opytat. Prehladal som uz kompletne vsetko asi styrikrat. Druhe auto, zem, do auta som svietil, chladnicku, mraznicku, vsetky mikiny, pracku, smetiak doma aj pred domom, proste nic. Je nepravdepodobne, ze kluc je zamknuty v Mitsu (bol urcite mimo neho a auto sa nezamkne s klucom vo vnutri). Pozeral som zaznam z kamerky, ze nikto nesiel okolo a nezdvihol nieco zo zeme pri autach... uplna zahada *insert X-Files theme*
Otazka: Aky je najlepsi course of action teraz? Bol som sa pytat u dealera, a teda vedia pomoct - auto musim doniest na plosine tam, otvoria ho, objednaju nove zamky, nejaku novu jednotku, nove kluce a spojazdnia to. Cenovo nevedeli uplne presne odhadnut, ale velmi priblizne hovorili tak 600-1000,-€. Pomohlo by, kebyze nejako otvorim mechanicky auto sam (zamocnik)? Co s tym? Mozem si akurat odomknut dvere zvnutra a vybrat z kufra veci. Stale ale nemam povodny kluc, cize ani nedam zapalovanie do druhej polohy (na pripadnu diagnostiku ci naprogramovanie druheho kluca - ak sa to tak da). Riesil niekto takuto skvelu situaciu?
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5859
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
to máš nejaké staršie Mitsu, že? len hľadám pomyselný pomer cena výkon, chápem že nemáš chuť dať 1K za to.
nedá to za pár stovák niekto čo "robí kľúče" aj pre čierný trh? nejako to nakodóvať s krabičkou na kolene a káblikmi v zapaľovaní, či veľa filmov pozerám?
nedá to za pár stovák niekto čo "robí kľúče" aj pre čierný trh? nejako to nakodóvať s krabičkou na kolene a káblikmi v zapaľovaní, či veľa filmov pozerám?
-
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 1797
- Dátum registrácie: Pi 09. Jún, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia II
Za mna kluciarska firma dokaze auto otvorit aj vyrobit druhy kluc a nakodovat ale budes musiet zit stym ze niekde je aj druhy kluc inak takto som raz hladal komplet doklady as 2 dni a ked som dal vsetko zrusit zablokovat tak som ich nasiel v pracovnom Misiakovi Outlander zapadnute medzi sedaclou vodica a dverovym prahom presne medzera na to tmava peňaženka a cierny koberec spravili svoje este skus pozriet v priestore medzi laktovou opierkou a konstrukciou sedacky
Este jedna blba otazka kluce od auta nemavas vybrate z bundy niekde na policke ze ked si nesiel s misiakom prec ze preco si hladal kluce vonku alebo na pumpe
https://g-unlock.sk/autokluce-vyroba/
Este jedna blba otazka kluce od auta nemavas vybrate z bundy niekde na policke ze ked si nesiel s misiakom prec ze preco si hladal kluce vonku alebo na pumpe
https://g-unlock.sk/autokluce-vyroba/
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia II
Iba ako priklad: v BMW ti vedia dat vyrobit kluc podla VIN cisla, staci predlozit technicak ze si majitelom auta. Ten kluc je aj hned pouzitelny na nastartovanie, potom uz len staci sparovat dialkove na otvaranie dveri.
Skus sa v mitsu este raz opytat ci by tiez nevedeli tuto variantu.
Lebo po odomknuti mozno predsalen najdes kluc v aute.
A z immobilizeru by mali vediet odstranit strateny kluc ked tak, akurat potom ostanu zamky a stratenym sa furt bude dat otvorit mechanicky.
Skus sa v mitsu este raz opytat ci by tiez nevedeli tuto variantu.
Lebo po odomknuti mozno predsalen najdes kluc v aute.
A z immobilizeru by mali vediet odstranit strateny kluc ked tak, akurat potom ostanu zamky a stratenym sa furt bude dat otvorit mechanicky.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
ja som sstratil an detskom ihrisku a vela ludi aj policii za esie kluce. skus zavolat na policiu. som bol a mali celu krabicu a tipek mi dal nech si vyberiema pozeram na neho. jemu na salame bolo s aym klucom oddidem. to ux davno asi 7r dozadu
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia II
Ta policia mi napadla a zavolam tam predtym, nez to zacnem seriozne riesit. Micubishak je 2010. Nie je tam ziadny Zeder ani VAM a aj dorobeny Meta alarm som nechal deaktivovat, lebo nefungoval spolahlivo. Bude tam jednoducho len imobilizer od vyrobcu a dost. To auto nie je zle vybavene a jeho bazarovu hodnotu by som videl tak na 5500-6000,-€ give or take (porovnaval som prave s inymi kuskami), takze strepat do "servisu" liter je stale lacnejsie ako cokolvek podobne kupit.
Co sa tyka druheho auta, to bolo prehladane asi 4x, ale zajtra poobede ho prehladam este raz. Ten kluc od Mitsu (a vsetkeho ostatneho) mam vzdy v predsieni v miske. Ked idem von, chmatnem co potrebujem a hotovo. Takto som ten kluc strcil do mikiny ci teplakov, ked som robil udrzbu druheho auta pred domom... alebo aspon si myslim. Chcel som z neho vybrat cosi z kufra.
Inak mi u dealera hovorili, nech skusim napisat aj do Rakuska, lebo konkretne Mazda je taka, ze po vyziadani kluca podla VIN na SVK pride cisty nevyrezany kluc a v Rakusku na takuto ziadost uz pride normalne vyrezany na pouzitie v zamku. Napisal som do slovenskeho aj rakuskeho Mitsubishi a cakam na odpoved.
Rozmyslal som aj nad nasilnym stiahnutym okna (nejake prisavky ako na pokladanie podlahy), ale neviem, ci sa moze poskodit mechanizmus. Ale aj tak by som len otvoril okno, tym padom odomkol asi zvnutra auto a dost. Ani do druhej polohy nemozem dat klucik, aby som nastartoval riadiace jednotky a pripadne skusil nakodovat iny kluc. Moje terajsie diagnostiky to asi uplne nezvladnu, ale uz dlho chcem kupit J2534 pass-through device a k tomu by som len supol origo MUT-III software.
Co sa tyka druheho auta, to bolo prehladane asi 4x, ale zajtra poobede ho prehladam este raz. Ten kluc od Mitsu (a vsetkeho ostatneho) mam vzdy v predsieni v miske. Ked idem von, chmatnem co potrebujem a hotovo. Takto som ten kluc strcil do mikiny ci teplakov, ked som robil udrzbu druheho auta pred domom... alebo aspon si myslim. Chcel som z neho vybrat cosi z kufra.
Inak mi u dealera hovorili, nech skusim napisat aj do Rakuska, lebo konkretne Mazda je taka, ze po vyziadani kluca podla VIN na SVK pride cisty nevyrezany kluc a v Rakusku na takuto ziadost uz pride normalne vyrezany na pouzitie v zamku. Napisal som do slovenskeho aj rakuskeho Mitsubishi a cakam na odpoved.
Rozmyslal som aj nad nasilnym stiahnutym okna (nejake prisavky ako na pokladanie podlahy), ale neviem, ci sa moze poskodit mechanizmus. Ale aj tak by som len otvoril okno, tym padom odomkol asi zvnutra auto a dost. Ani do druhej polohy nemozem dat klucik, aby som nastartoval riadiace jednotky a pripadne skusil nakodovat iny kluc. Moje terajsie diagnostiky to asi uplne nezvladnu, ale uz dlho chcem kupit J2534 pass-through device a k tomu by som len supol origo MUT-III software.