ale veri veri, tie lithia dokazu nepredstavitelne prudy vzhladom na svoju kapacitu plus su tam myslim nejake obrovske kondiky ci nieco na ten sposob.
Zase na druhu stranu 4000 amperov to v realite fakt neda. 12V x 4000 amper = skoro 50.000 wattov a to teda nie, cez hentie svorky nie, cez hentie kabliky nie (pri tejto voltazi), cez hentie koncovky nie.
Ale ze taketo veci funguju samozrejme vsetci vieme. Ak sa nemylim, 5.0tdi ma 2.9kW starter takze to pyta volakde pod 300 amper. To su realne cisla na sekundu, na dve.
Štartovacie zdroje, boxy, tipy testy, skusenosti
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Štartovacie zdroje, boxy, tipy testy, skusenosti
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Štartovacie zdroje, boxy, tipy testy, skusenosti
V modernom dizli mas 70-100 uz len pri otoceni klucika do jedotky, bez zhavenia...
+ Starter nestartuje zrovna pri 12V, cize aj 2.9kW bude chciet cez 300A...
Nehovoriac o tom ze ked mas pekelne vyslahanu baterku, akoze trebars hore spominanych 8V, tak ona nie len ze nepomaha so startovanim, ona niekedy zerie viac ako samotny starter
Startoval som cez kable 1.9TDI, dal na kvalitne štartovacie kable kliestovy ampermeter do 400A. Ukazal len OL(akoze OverLoad)
+ Starter nestartuje zrovna pri 12V, cize aj 2.9kW bude chciet cez 300A...
Nehovoriac o tom ze ked mas pekelne vyslahanu baterku, akoze trebars hore spominanych 8V, tak ona nie len ze nepomaha so startovanim, ona niekedy zerie viac ako samotny starter
Startoval som cez kable 1.9TDI, dal na kvalitne štartovacie kable kliestovy ampermeter do 400A. Ukazal len OL(akoze OverLoad)