riešil niekto niečo obdobné - prevzal som balík, kde mal byť počítačový komponent (základná doska) a prišla mi USB2 Lenovo nabíjačka. Keď som volal na infolinku Packety, kde sa ozval robot a nadiktoval som mu číslo zásielky, tak meno odosielateľa nesedí s reálnym odosielateľom, čo to je za blbosť? Miesto krabice prišla malá obálka s nabíjačkou (cez Z BOX).
Balík mi posielal Peter R. a reálny odosielateľ podľa robota na infolinke je Tomáš B., volal som ihneď do banky, kde mi povedali, aby som kontaktoval priamo Packetu, ktorú som okamžite aj kontaktoval a bolo mi povedané, aby som kontaktoval odosielateľa a ak mi neodpovie do zajtra večera s vysvetlením, tak sa mám znova ozvať, vyžiadal si pracovníčku s ktorou som telefonoval a bude sa postupovať ďalej.
Každopádne mňa zaujíma, či má niekto nejakú podobnú skúsenosť?
Podľa tejto skúsenosti mi vychádza najlepšie riešenie, že si už nechám zasielať balíky len na Pobočku a zaplatím pri prevzatí, nie cez Z BOX
![rolleyes :rolleyes:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/rolleyes.gif)