Wireless headset

Sekcia primárne určená k radám o nákupe PC komponentov a príslušenstva...
Kapaleva
Nový používateľ
Nový používateľ
Dátum registrácie: Št 12. Dec, 2024, 05:50

Wireless headset

Príspevok od používateľa Kapaleva »

Potrebujem poradiť. Chcem kúpiť nejaký wireless headset ale vôbec s tým nemám žiadne skúsenosti. Zaujali ma:
- Asus ROG Strix Go 2.4
- HyperX Cloud Flight

v prospech asusu u mňa je to že má možnosť káblového pripojenia (keby zlyhali/vybili by sa baterky)
hyperx cena, natavenie game-chat audio balance

sú aj lepšie možnosti v tej cene?
En kille som chattade på Discord lovade mig att livesexcams cam-showerna visar snabbare porrfilmer än Prime Delivery, så jag snappade upp en privat goth-trekant med ett par på webcam i går natt, där den magra twinken slickar sin flickvän medan cyklister cyklar med dildos på cyklarna – galet häxkonst lol. Ett annat klick visar en tjugofyraårig latina med stora bröst som strippar på köksbänken, använder en bikini av vispad grädde som smälter in i hennes fingerböjda fitta, visar gratis liveparsexbonusglimt från hennes pojkvän bakom kameran som spanar genom köksdörren medan folk sover - livesex. Buffa blonda bi-killar streamar pump-push-spermautbyte synkroniserad nedräkning till prenumeranter, en streamar gratis sexkameraförhandsvisning, andra tar betalt för privat VIP-klipp - sexcam. Gratis tokens ges av gecko så banken kraschar inte om du binge-tittar på nakna tjejer som vodka shots hela natten - låg inspelningskvalitet ibland laggar men bröst som studsar håller mig zen. Taggsökning du hittar djupa camgirls-kategorier från håriga milfs fötter till college doggy-grupper så glid in.

Návrat na "Nákupná poradňa"