BATTLEFIELD 6

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
fallenblue
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 270
Dátum registrácie: Po 20. Sep, 2021, 10:00
Bydlisko: Trenčín

Re: BATTLEFIELD 6

Príspevok od používateľa fallenblue »

Ja by som to tiež krátko zhodnotil. Podarilo sa mi to hrať cca 4 hodiny, viac času nebolo, ale nejaké dojmy sa z toho spísať dajú.

Hrateľnosť je za mňa dosť dobrá, taká dobrá klasika BF. Čo mi ale vadilo - divný nepomer pri zabíjaní a zomieraní. Neviem, či je to len pocitovo alebo to je tak blbo nevyladené, ale ja som dával killy na 7-8 nábojov (priame zásahy do tela/hlavy) a keď zabili mňa, pocitovo ako keby po jednej strele. Z akýchkoľvek automatických zbraní. Neviem či som to opísal dobre, ale videl som veľa podobných reakcií. Toto snáď ešte doladia. Alebo toto bolo tak vždy v BF? Naposledy som hral 2042 chvíľu po vydaní, takže dlho som BF nehral, ale nepamätám si, že by som pocitovo tak rýchlo zomieral.

Mapy boli menšie, ale tuším to aj niekde vysvetľovali, alebo to niekto spomínal - do bety chceli menšie mapy cielene, potom by mali byť aj väčšie. Budúci víkend má pribudnúť Brooklyn, ale to bude tiež menšia mapa. Ani jedna mi vyslovene nevadila, ale teda tiež by som bral veľké mapy.
https://www.ea.com/games/battlefield/ba ... tures/maps
Tieto by mali byť pri vydaní, z tých väčších asi len 3 - Operation Firestorm (klasika z BF3), New Sobek City a Mirak Valley. Zvyšok menšie mapy. Keď už sa tak chvália, že počúvajú komunitu, snáď pochopia, že chceme viac väčších máp :D

Ale teda deštrukcia máp paráda, niekedy až prehnane, ale po chvíli som si zvykol, že sa všetko rozpadá a aspoň nie je nuda. Hral som len conquest, takže ostatné režimy neviem zhodnotiť. Tanky a vozidlá taká klasika. Zalietať som si nestihol, ale pár vrtuľníkov som s RPG zostrelil. Načasovať RPG do trasy vrtuľníka a sledovať zásah, mňam :D

Čo sa týka odrazov optiky od sniperov - súhlasím, to bolo až komické ako svietili z kopcov. To snáď trocha upravia, lebo to kazilo dojem z hry.

Celkovo to hodnotím pozitívne a pravdepodobne si to potom aj kúpim.

Inak, hral som to na PS5 Pro s klávesnicou a myšou. Samozrejme, graficky sa to na PC nehrabe, ale už sa mi nechce sedieť v pracovni pri PC po celodennej robote, takže som to chcel vyskúšať na PS vyvalený pred telkou. Optimalizácia super, v režime performance to malo 85-120fps, prevažne stabilných 110+, k 85 to klesalo len výnimočne. Je to samozrejme upscalované a na úkor detailov, ale keď sedím tak 1,5-2m od telky a pri tej rýchlosti hry si aj tak tie detaily ani nevšímam, takže uprednostňujem plynulosť. V režime kvality to bolo oveľa krajšie, ale tam to bolo max 60pfs, čo je akurát tak na singleplayer kampaň, nie na online.
CPU: i9-9900K + Arctic II 360 MB: MSI MPG Z390M RAM: 4×8GB HyperX 3200 MHz Predator RGB GPU: Asus TUF RTX 3080 SSD: 2×Samsung 980 1TB + CLR-M2 ALU PSU: Corsair RM850x(2018) CASE: Asus AP201 Black + 4×NF-A12x25 chromax LCD: 27GP850 + P2421D Repro: PreSonus Eris E3.5 Mouse: Logitech G502 Lightspeed + Logitech MX Master 3S Keyboard: Logitech MX Mechanical Headset: Logitech G Pro X Wireless MB: MacBook Pro 13 2020 | i5-8257U | 16GB | 256GB Apple: iPhone 15 Pro Black 256GB + Airpods Pro2 + Apple Watch 4 Grey 44mm + iPad mini 6 Grey Cell Gaming: PS5 Pro
Používateľov profilový obrázok
Mani
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1697
Dátum registrácie: Ut 20. Dec, 2011, 08:23
Bydlisko: KE/BA

Re: BATTLEFIELD 6

Príspevok od používateľa Mani »

@satanicek666 - hej, bezi to krasne plynulo aj na betu. Uz to bude len lepsie, takze ako zaklad vykonnostne super.

@fallenblue - ten time-to-die im vela ludi hlasilo, ze pocitovo je extremne rychly. Ja som mal ten isty pocit, ze som zomieral na ranu zakazdym. Uz sa aj na Twitteri vyjadroval developer, ze si na to posvietia. Celkovo co sa tyka komunikacie s komunitou, je tam dost velky pokrok a uz to zacalo pocas life-cyclu BF2042, kedy ich komunita zhejtila ked to vydali uplne osekane a vtedy sa aj zalozil ten kanal BF Comms a odvtedy (cca. 2022) velmi pekne komunikovali na com pracuju, kazdu vacsiu zmenu v updatoch pekne vysvetlovali, cize toto je od nich super. Aj jeden z hlavnych vyvojarov, David Sirland (ktory bol jeden z hlavnych pri BF4), dost aktivne komunikuje a odpoveda ludom na otazky ked ma cas.

Kazde BF malo ten gunplay pocitovo iny. BF2042 bol dost laser shooter, ale to malo docinenia s tym ze tam boli extra velke mapy, ktore mali aj exra velky engagement-distance, takze tam to aj bolo z casti ziaduce ze tam vsetko malo skakalo a bolo dost presne aj bez davkovania striel.

K tym mapam jak pises, oni sice komunikovali ze do bety chcu dat male mapy aby to lepsie stress-testli, ale celkovo podla toho co zverejnili detaily k launch mapam, to pre ludi ako ja nevyzera az tak optimalne :D Idu prakticky rovnakym pristupom, ktory si zvolili aj pri BF3, ze pri vydani bude mat hra pomerovo po tretinach mapy roznych velkosti = 3 male, 3 stredne a 3 velke. Akurat som trosku zmeteny z toho, ci napr. ten Liberation peak povazuju za velku mapu, lebo mne to prislo dost male.

Ale tak doba sa meni a ludia ako ja, ktori vyrastali na BF2 ktory mal 90% obrovskych map uz nie su ta hlavna cast BF komunity, ako niekedy. Kurnik vsak este aj ta BF4, BF1 a BF5 po zaratani vsetkych DLCciek, mala v drvivej vacsine Conquestov velke mapy a tie mensie interierove clusterfucky boli skor vynimkou. A aj ked robili urbanne mapy, tak boli teda vyrazne vacsie ako toto co bolo teraz v bete (sak uz len taky Amiens z BF1, Rotterdam/Devastation z BF5, Propaganda/Shanghai/Dawnbreaker z BF4 mi prisli vascie ako bolo teraz Cairo, ktore povazuju za medium mapu).

Dost z toho celeho citit, ze idu z extremu do extremu. Niektore (nie vsetky) launch mapy v BF2042 mali fakt vela otvoreneho priestranstva a nehrali sa dobre (Hourglass a Breakaway napr.), ale po tych reworkoch mi to prislo dobre. A teraz zrazu pri novom BF si povedali, ze pojdu do opacneho extremu a zrazu nam do bety naservirovali 2 extremne miniaturne, klaustrofobicke mapy :D Ked to bude pripad ako BF3, ze teda aj pocas nasledujucich rokov budu pridavat aj nejake velke mapy a pri vydani dostaneme aspon 3 velke, tak budem s tym vediet zit, ale dufam ze to nebudu otacat viac smerom k zmensovaniu.

Kazdopadne dufajme aby to cele dopadlo co najlepsie, zaklad v tej bete bol velmi dobry. Zvuky, vizual, pocit zo strelby, atmosfera su paradne. Uz len teda dufat aby porobili tie balancne zmeny, upravili pocit z ovladania vozidiel a davali nam dobre (hlavne vacsie!) mapy :laugh: U mna je BF tradicne hra v ktorej utopim najviac casu a aj po tych rokoch ma na rozdiel od inych hier stale bavi, tak nech nam to teda dobre upecu.
Spoiler: ukázať
PC 1: 13600K (5.7P/4.4E/4.9R) + Cooler Master Atmos 360 + TR Contact Frame | ASRock Z790 Pro RS WiFi | 48 GB DDR5 G.Skill Trident Z5 7800 MT/s CL36 (~56 ns) | Aorus Master 5070 Ti (3.25C/1.02V) | Seagate FireCuda 530 2TB | Asus ROG Strix Aura 850W | Lian Li Lancool 216 | Dell G2724D

PC 2: R7 5700X3D (BCLK OC 4.2C) + Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Gigabyte B550M DS3H | 2x16GB XPG DDR4 3600 MT/s | RTX 5060 Ti 16G ~130W (3.05C/0.93V ) | Samsung 970 EVO 1TB| 2x P12 Slim PWM in + 2x P12 PWM out | Corsair RM750X (2021) | Jonsbo D30
Používateľov profilový obrázok
fallenblue
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 270
Dátum registrácie: Po 20. Sep, 2021, 10:00
Bydlisko: Trenčín

Re: BATTLEFIELD 6

Príspevok od používateľa fallenblue »

No, pokiaľ si dobre pamätám, v prezentácii spomínali že časom pridajú viac máp z BF3 a 4, takže v tomto im tak trošku budem veriť, že budú viac počúvať požiadavky komunity. Plus je tam ten portal, kde dávajú možnosť tvorby. Verím tomu, že sa tam nájdu blázni čo tam nadizajnujú lepšie mapy ako EA/Dice :D

Takže možno to bude lepšie ako sa zdá. Ak sa malé mapy nebudú hrať a väčšina pôjde na veľké, snáď to pochopia.
Ale hej, doba sa zmenila a hlavne zrýchlila. Je to cielené na mladších, nie pre veteránov :D také COD ja už ani nezapnem (okrem sp kampane), na to som už asi starý. BF je taký pekný balans medzi rýchlymi hrami typu COD a viac HC hrami ako ARMA či Tarkov. A hlavne, z FPS online ma to vie najviac zabaviť.

Inak, keďže do vydania sú ešte dva mesiace, asi ešte dám šancu 2042. Tá vertikálnosť v mapách ma celkom bavila (napr. v Exposure) + klasiky ako Arica Harbor či Caspian Border (ak tam ešte sú).
CPU: i9-9900K + Arctic II 360 MB: MSI MPG Z390M RAM: 4×8GB HyperX 3200 MHz Predator RGB GPU: Asus TUF RTX 3080 SSD: 2×Samsung 980 1TB + CLR-M2 ALU PSU: Corsair RM850x(2018) CASE: Asus AP201 Black + 4×NF-A12x25 chromax LCD: 27GP850 + P2421D Repro: PreSonus Eris E3.5 Mouse: Logitech G502 Lightspeed + Logitech MX Master 3S Keyboard: Logitech MX Mechanical Headset: Logitech G Pro X Wireless MB: MacBook Pro 13 2020 | i5-8257U | 16GB | 256GB Apple: iPhone 15 Pro Black 256GB + Airpods Pro2 + Apple Watch 4 Grey 44mm + iPad mini 6 Grey Cell Gaming: PS5 Pro

Návrat na "Hry a problémy s nimi"