Screenshot z BF 2 na Radeon X1x00
Screenshot z BF 2 na Radeon X1x00
Zdravim
Potreboval by som screenshot z hry Battlefield 2, mapy Dragon Valley. Moze byt aj video (bolo by lepsie ale aj screenshot splni svoj ucel).
Len na Radeon X1x00
Podstatne nastavenie v CCC - zapnute quality AAA
, 4xAA/6xAA a 16HQAF a vsetko zvysne na kvalitu.
- V hre max. nastavenia.
- Miesto: Zakladna USA. - pohlad na stromy za vrtulnikom z vacsej vzdialenosti - idealne z miesta kde je vlajka.
Dakujem
Potreboval by som screenshot z hry Battlefield 2, mapy Dragon Valley. Moze byt aj video (bolo by lepsie ale aj screenshot splni svoj ucel).
Len na Radeon X1x00
Podstatne nastavenie v CCC - zapnute quality AAA
, 4xAA/6xAA a 16HQAF a vsetko zvysne na kvalitu.
- V hre max. nastavenia.
- Miesto: Zakladna USA. - pohlad na stromy za vrtulnikom z vacsej vzdialenosti - idealne z miesta kde je vlajka.
Dakujem
s pozdravom, crux.
- matej21
- Používateľ
- Príspevky: 878
- Dátum registrácie: Št 09. Feb, 2006, 02:00
- Bydlisko: Stropkov (kraj PO) - 18
a zakladna otazka co je QAAA a TSAAA
MB:Biostar TForce 965PT ; CPU:Core2Duo E6300@3GHz; VGA: Inno3D 7950 GT + VF700-ALcu 550/1400@600/1900 ; RAM:Kingmax DDR2 1gb 800MHz(5-5-5-18 )@880MHz(4-5-5-12 )-2V ; HDD: WD 250gb ; LG DWD-RW ; zvuk: Creative P5800 (5.1) + Creative SB AUDIGY ; moòas:Hyundai 17" ; klav. a hlodavec - klasika ;Powered BY:Enermax liberty 400W; 3Dmark05/06/SuperPI: 10700 / 6500 / 18s
- matej21
- Používateľ
- Príspevky: 878
- Dátum registrácie: Št 09. Feb, 2006, 02:00
- Bydlisko: Stropkov (kraj PO) - 18
ahaaa , ze som nato neprisiel sam , pls ludskou recou , jedno je AA u ATI a druhe AA u nvdidie ?
MB:Biostar TForce 965PT ; CPU:Core2Duo E6300@3GHz; VGA: Inno3D 7950 GT + VF700-ALcu 550/1400@600/1900 ; RAM:Kingmax DDR2 1gb 800MHz(5-5-5-18 )@880MHz(4-5-5-12 )-2V ; HDD: WD 250gb ; LG DWD-RW ; zvuk: Creative P5800 (5.1) + Creative SB AUDIGY ; moòas:Hyundai 17" ; klav. a hlodavec - klasika ;Powered BY:Enermax liberty 400W; 3Dmark05/06/SuperPI: 10700 / 6500 / 18s
jedno je u ATi (AAA) ano, a druhe u nVidie (TSSAA)matej21 napísal:ahaaa , ze som nato neprisiel sam , pls ludskou recou , jedno je AA u ATI a druhe AA u nvdidie ?
nie je to vsak AA, nakolko antialaising (AA) nevyhladzuje aplha textury - viD FAQ: http://www.pretaktovanie.sk/modules.php ... ic&t=13176
preto
, ktore uz aplha textury vyhladzuju ..crux2005 napísal: adaptive antialaising
temporary antialiasing
s pozdravom, crux.
ATI Radeon X1950XTX
Nastavil som to ako si napisal. Pozri si brezy, resp. ich kmene, to je tak jediny rozdiel ktory som nasiel. Myslim ze 8800ka to mohla aj trosku lepsie vyhladit. Este sa odlisuju tiene svetlost, ale to bude tym, ze ja v hre stojim a ty zrejme klacis.
Nastavil som to ako si napisal. Pozri si brezy, resp. ich kmene, to je tak jediny rozdiel ktory som nasiel. Myslim ze 8800ka to mohla aj trosku lepsie vyhladit. Este sa odlisuju tiene svetlost, ale to bude tym, ze ja v hre stojim a ty zrejme klacis.
sentimentálna spomienka - valid cpu
- PROMETHEUS
- Používateľ
- Príspevky: 2075
- Dátum registrácie: Ne 23. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
no neviem ako vy ale ja tam nevidim ziadny rozdiel.
MB: MSI X570 Tomahawk CPU: Ryzen 5900X RAM: BL2K8G36C16U4BL 4x8GB 3733MHz 16-18-18-35 GPU: Gigabyte RTX 3080 Gaming OC Waterforce Monitor: LG Ultragear 27GL83A-B SSD: WD Black SN850 1TB, SN750 500GB, 4x1TB Samsung EVO CASE: Lian Li O11 Dynamic XL PSU: EVGA 850W G2 Klavesnica, mys: Logitech G915 TKL + Logitech G903 Chladenie: CPU block: EK Quantum Velocity D-RGB Rads: EK SE360mm + EK XE360mm Fans: 9x Noctua NF-A12x25 PWM Pump: EK QUANTUM KINETIC TBE 200 D5 PWM D-RGB
Postav si oba obrazky vedla seba v 100% velkosti a poriadne sa zapozeraj. Jeden obrazok bude mat kockate kmene. Mozno toto je prave to co sa Cruxovi nepozdavalo na NV. Ono aj tak je to v podstate bezpredmetne, lebo v zapale hry si to nemas sancu vsimnut.
Edit: jo uz vidim aj ten kopec, aj ked mi to chvilku trvalo.
Edit: jo uz vidim aj ten kopec, aj ked mi to chvilku trvalo.
Naposledy upravil/-a l0k2 v Št 04. Jan, 2007, 02:34, upravené celkom 1 krát.
sentimentálna spomienka - valid cpu
- PROMETHEUS
- Používateľ
- Príspevky: 2075
- Dátum registrácie: Ne 23. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
vsimol som si daco ine, crux ma viac kockate hrany na kopci ako ty, sa mi zda ze na tvojej grafe ho krajsie vyhladilo.l0k2 napísal:Postav si oba obrazky vedla seba v 100% velkosti a poriadne sa zapozeraj. Jeden obrazok bude mat kockate kmene. Mozno toto je prave to co sa Cruxovi nepozdavalo na NV. Ono aj tak je to v podstate bezpredmetne, lebo v zapale hry si to nemas sancu vsimnut.
edit: uz aj tie stromy vidim ako maju kockate hrany na cruxovom obrazku.
MB: MSI X570 Tomahawk CPU: Ryzen 5900X RAM: BL2K8G36C16U4BL 4x8GB 3733MHz 16-18-18-35 GPU: Gigabyte RTX 3080 Gaming OC Waterforce Monitor: LG Ultragear 27GL83A-B SSD: WD Black SN850 1TB, SN750 500GB, 4x1TB Samsung EVO CASE: Lian Li O11 Dynamic XL PSU: EVGA 850W G2 Klavesnica, mys: Logitech G915 TKL + Logitech G903 Chladenie: CPU block: EK Quantum Velocity D-RGB Rads: EK SE360mm + EK XE360mm Fans: 9x Noctua NF-A12x25 PWM Pump: EK QUANTUM KINETIC TBE 200 D5 PWM D-RGB
presne ... ale mohlo by to byt sposobene prave 16x QA co je vlastne CSAA - http://www.pretaktovanie.sk/modules.php ... 682323&p=3
musim sa na to blizsie kuknut - postnem aj screen s cistym 8x MSAA a uvidi sa ...
musim sa na to blizsie kuknut - postnem aj screen s cistym 8x MSAA a uvidi sa ...
s pozdravom, crux.