Seat Leon/Toledo 1,9 TDI (81 KW / 96 KW / 110 KW)
Seat Leon/Toledo 1,9 TDI (81 KW / 96 KW / 110 KW)
viete mi niekto nieco povedat o tychto autach? r.v. 2002 a vyssie. v plane mam kupit (s otcom) jedno z tychto styroch. co vy na to?
http://seat-toledo.autobazar.eu/card.php?id=218442
(Toledo 1,9TDI TOP Sport 110kW / 150 HP)
http://seat-toledo.autobazar.eu/card.php?id=222148
(Toledo 1,9TDI Sport 96kW / 131 HP)
http://www.autovia.sk/automobil_seat-le ... 683751.htm
(Leon 1,9TDI Sport 96kW / 131 HP)
alebo este http://seat-leon.autobazar.eu/card.php?id=173000
(Leon 1,9TDI Sport 81kW / 110 HP)
nejake osobne skusenosti s takymi autami? kazivost? servis? jazdne vlastnosti? spotreba? a tak podobne ?
http://seat-toledo.autobazar.eu/card.php?id=218442
(Toledo 1,9TDI TOP Sport 110kW / 150 HP)
http://seat-toledo.autobazar.eu/card.php?id=222148
(Toledo 1,9TDI Sport 96kW / 131 HP)
http://www.autovia.sk/automobil_seat-le ... 683751.htm
(Leon 1,9TDI Sport 96kW / 131 HP)
alebo este http://seat-leon.autobazar.eu/card.php?id=173000
(Leon 1,9TDI Sport 81kW / 110 HP)
nejake osobne skusenosti s takymi autami? kazivost? servis? jazdne vlastnosti? spotreba? a tak podobne ?
Naposledy upravil/-a allshe v Ne 08. Apr, 2007, 20:50, upravené celkom 1 krát.
NB Acer Aspire 3810T
ano poznam vcelku dobre aj 130 aj 150konoveho
urcite ber 150konoveho je to nenormalne delo ktore sa da v pohode bez akychkolvek rizik chipnut na 180koni a su blaznic co po drobnych upravach (IC,turbo,trysky..) idu cez 280koni a to uz je co povedat..
je to maximalne spolahlive auto ja by som bral jednoznacne 150konoveho aj ked princip motorov je rovnaky ako u 130a150konoveho rozdiel je ale v silnejsom turbe, vacsom IC, a vacsich vstrekoch a PD fici pod vacsim tlakom..
urcite berte
urcite ber 150konoveho je to nenormalne delo ktore sa da v pohode bez akychkolvek rizik chipnut na 180koni a su blaznic co po drobnych upravach (IC,turbo,trysky..) idu cez 280koni a to uz je co povedat..
je to maximalne spolahlive auto ja by som bral jednoznacne 150konoveho aj ked princip motorov je rovnaky ako u 130a150konoveho rozdiel je ale v silnejsom turbe, vacsom IC, a vacsich vstrekoch a PD fici pod vacsim tlakom..
urcite berte
athlon64 san diego 3500+/2200mhz @ 4919+/3146mhz -1.45volta - prime 95 stable 16 hodin(viac neskusane)- ale bezim na 3300mhz/5300+ hry a ostatne rockstable(aj ked prime prdne za 5sec) - max 3400mhz ale to uz nie moc stable / Asus 1950pro DDR3 @615/1540 / Asus A8R-MVP / SB Audigy / 2GB Ram A-data DDR 535 dual channel 3-4-3-5 CR2/ 3com 100Mbits lan / 17" IBM monitor - taky jaky maju pri pokladni /
a co taka spotreba? tu nejde ani tak o to tuningovanie. do motoru by sa asi najskor nezasahovalo. jedine ak nejake tie sportove vzduchove filtre a tak podobne....chiptuning asi tiez nie lebo potom su dalsie vydaje na chladenie turba a podobne zalezitosti....
skor to ma byt auto prevazne do mesta (pre mna hlavne) a na vozenie celej rodiny ked dakde vsetci aj s rodicmi pojdeme ..a podobne zalezitosti:) takze by ma zaujimali skor prakticke dojmy, a vyhody a nevyhody v tomto smere.
skor to ma byt auto prevazne do mesta (pre mna hlavne) a na vozenie celej rodiny ked dakde vsetci aj s rodicmi pojdeme ..a podobne zalezitosti:) takze by ma zaujimali skor prakticke dojmy, a vyhody a nevyhody v tomto smere.
NB Acer Aspire 3810T
co sa tyka spotreby, najlepsia volba je jednoznacne 81kW!!!
96kW verzia PD si vypyta aj pri pokojnej jazde zhruba o pol litra az liter viac
110kW verzia je co sa tyka spotreby asi to iste ako 96kW, ale ma lepsi tah v nizsich otackach a tosi o 200ot viac..
Cize ak chces jazdit usporne = 81kW verzia (stale dobra pruznost)
ak dynamicky a sportovo = 110kW verzia
96kW verzia PD si vypyta aj pri pokojnej jazde zhruba o pol litra az liter viac
110kW verzia je co sa tyka spotreby asi to iste ako 96kW, ale ma lepsi tah v nizsich otackach a tosi o 200ot viac..
Cize ak chces jazdit usporne = 81kW verzia (stale dobra pruznost)
ak dynamicky a sportovo = 110kW verzia
ten no tak to nesuhlasim s tebou ja som jazdil na 150konovej dost dlho a rovnaka spotreba ako na oktavkach 81kw - teda 110konovych..
athlon64 san diego 3500+/2200mhz @ 4919+/3146mhz -1.45volta - prime 95 stable 16 hodin(viac neskusane)- ale bezim na 3300mhz/5300+ hry a ostatne rockstable(aj ked prime prdne za 5sec) - max 3400mhz ale to uz nie moc stable / Asus 1950pro DDR3 @615/1540 / Asus A8R-MVP / SB Audigy / 2GB Ram A-data DDR 535 dual channel 3-4-3-5 CR2/ 3com 100Mbits lan / 17" IBM monitor - taky jaky maju pri pokladni /
u 81kW verzie pisu priemer cca 5.1l/100km a u 96kW cca 5.6l/100km
Realne to vsak zalezi od toho, ako jazdis... v meste je spotreba cca 6,5-7l/100km
Realne to vsak zalezi od toho, ako jazdis... v meste je spotreba cca 6,5-7l/100km
Naposledy upravil/-a Vetec v Ut 10. Apr, 2007, 15:46, upravené celkom 1 krát.
ja som nemal v meste nad 6 s ani jednym z tych motorov..
a to jazdim celkom agresivne
a to jazdim celkom agresivne
athlon64 san diego 3500+/2200mhz @ 4919+/3146mhz -1.45volta - prime 95 stable 16 hodin(viac neskusane)- ale bezim na 3300mhz/5300+ hry a ostatne rockstable(aj ked prime prdne za 5sec) - max 3400mhz ale to uz nie moc stable / Asus 1950pro DDR3 @615/1540 / Asus A8R-MVP / SB Audigy / 2GB Ram A-data DDR 535 dual channel 3-4-3-5 CR2/ 3com 100Mbits lan / 17" IBM monitor - taky jaky maju pri pokladni /
ano je to ten isty motor ale fabia ma vacsie turbo a IC
a nezere olej olej zeru len nove 2,0tdicka ale to je normalne pri tych 50 000 km intervaloch na vymenu..
a nezere olej olej zeru len nove 2,0tdicka ale to je normalne pri tych 50 000 km intervaloch na vymenu..
athlon64 san diego 3500+/2200mhz @ 4919+/3146mhz -1.45volta - prime 95 stable 16 hodin(viac neskusane)- ale bezim na 3300mhz/5300+ hry a ostatne rockstable(aj ked prime prdne za 5sec) - max 3400mhz ale to uz nie moc stable / Asus 1950pro DDR3 @615/1540 / Asus A8R-MVP / SB Audigy / 2GB Ram A-data DDR 535 dual channel 3-4-3-5 CR2/ 3com 100Mbits lan / 17" IBM monitor - taky jaky maju pri pokladni /
ako moze mat vacsie turbo a IC ked je to tak isto 130 konova ta RS...nie uplne najnovsia ale tak okolo 2002 - 2004 a mozno aj 2005-ka este ma ten motor...(pokial ja viem) tak je to zhodny motor.
a cize co sa tyka oleja....neje pravda ze ho zerie vela? dnes mi znamy povedal totizto ze on kupoval ovu Superb. uz ma na nej spravenych 84 000 km, prevazne jazdi KE - BA a vraj mu to bere az liter oleja na cca 3000 km...tak preto sa pytam ci take daco moze byt pravda. ak hej tak to by sa mi velmi nepacilo ladovat tam olej za 800sk/liter
a cize co sa tyka oleja....neje pravda ze ho zerie vela? dnes mi znamy povedal totizto ze on kupoval ovu Superb. uz ma na nej spravenych 84 000 km, prevazne jazdi KE - BA a vraj mu to bere az liter oleja na cca 3000 km...tak preto sa pytam ci take daco moze byt pravda. ak hej tak to by sa mi velmi nepacilo ladovat tam olej za 800sk/liter
NB Acer Aspire 3810T
liter oleja na 3000km je chujovina.. urcite nie na 1,9tdicku
fabia neni uplne ten isty motor.. kod motora je iny.. je to motor prakticky rovnaky ako 150konovy ale trosku cipnuty smerom nadol - koli prevodovke..
fabia rs ide v pohode na 180-200koni
fabia neni uplne ten isty motor.. kod motora je iny.. je to motor prakticky rovnaky ako 150konovy ale trosku cipnuty smerom nadol - koli prevodovke..
fabia rs ide v pohode na 180-200koni
athlon64 san diego 3500+/2200mhz @ 4919+/3146mhz -1.45volta - prime 95 stable 16 hodin(viac neskusane)- ale bezim na 3300mhz/5300+ hry a ostatne rockstable(aj ked prime prdne za 5sec) - max 3400mhz ale to uz nie moc stable / Asus 1950pro DDR3 @615/1540 / Asus A8R-MVP / SB Audigy / 2GB Ram A-data DDR 535 dual channel 3-4-3-5 CR2/ 3com 100Mbits lan / 17" IBM monitor - taky jaky maju pri pokladni /