GeForce vs. ATI - CS:S deformovane blikanie objektov
GeForce vs. ATI - CS:S deformovane blikanie objektov
Pred rokom som mal som ATI 9600XT a ked som hral hry, vsetky textury boli 100% OK. Potom som si kupil GeForce (konkretne tento upraveny: Gainward BLISS 7800GS AGP).
Ked hram hry pri 1024x768 pri max. detailoch, tak sa mi niektore textury/objekty pri niektorych uhloch nezobrazuju a pri zmene uhla sa zobrazia, ale ina cast z toho opat zmizne. A ked nastavim rozlisenie na 1280x1024, tak su v pohode. Niektore objekty dokonca striedaju farbu. Su napr. sive a po pootoceni sa hernej postavy zmenia farbu na ciernu.
Robi to len pri NIEKTORYCH hrach. Vsimol som si to len na neoficialnych CS:Source mapach (kedze hravam malo hier) a zaujima ma, ci mam defektny kus (i ked pri doladenom Windowse dava brutalny vykon a majitelia klasickej 7800GS mi mozu len zavidiet 8)), alebo ci je to tym, ze ATI ma proste kvalitnejsi obraz a preto som sa u mojej 9600XT nestretol so ziadnym podobnym problemom, alebo ci je to tym, ze su to proste neoficialne mapy.
P.S. pokial sa uz niekde riesil tento problem, tak vopred sorry. V takom pripade mi sem, prosim, odkazte link na thread, kde sa o tom pisalo. Thx
Ked hram hry pri 1024x768 pri max. detailoch, tak sa mi niektore textury/objekty pri niektorych uhloch nezobrazuju a pri zmene uhla sa zobrazia, ale ina cast z toho opat zmizne. A ked nastavim rozlisenie na 1280x1024, tak su v pohode. Niektore objekty dokonca striedaju farbu. Su napr. sive a po pootoceni sa hernej postavy zmenia farbu na ciernu.
Robi to len pri NIEKTORYCH hrach. Vsimol som si to len na neoficialnych CS:Source mapach (kedze hravam malo hier) a zaujima ma, ci mam defektny kus (i ked pri doladenom Windowse dava brutalny vykon a majitelia klasickej 7800GS mi mozu len zavidiet 8)), alebo ci je to tym, ze ATI ma proste kvalitnejsi obraz a preto som sa u mojej 9600XT nestretol so ziadnym podobnym problemom, alebo ci je to tym, ze su to proste neoficialne mapy.
P.S. pokial sa uz niekde riesil tento problem, tak vopred sorry. V takom pripade mi sem, prosim, odkazte link na thread, kde sa o tom pisalo. Thx
Naposledy upravil/-a jesy v Ne 06. Mar, 2011, 17:02, upravené celkom 2 krát.
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4594
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
skus ovladace z rady 8x.xx
pokial ostatne ide je problem asi v ovladacoch, to co popisujes nema s qualitou obrazu vela spolocneho, vypadavanie textur
a zrovna 7800 maju celkom slusny obraz...
http://www.tweaksrus.com/index.php?opti ... Itemid=41/
pokial ostatne ide je problem asi v ovladacoch, to co popisujes nema s qualitou obrazu vela spolocneho, vypadavanie textur
a zrovna 7800 maju celkom slusny obraz...
http://www.tweaksrus.com/index.php?opti ... Itemid=41/
Spoiler: ukázať
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
no ona tak ako to popisuje sa prejavuju prilis taktnute ramky...ale ako vravim moze to byt aj ovladacmi, podobne sa chova asus 6800GT 128TD s novymi ovladacmi v 3D2k1...lipocuker napísal:Mozno si mal iba zapnute Anizotrof. a teraz ho mas v ovladacoch vypnute.
Spoiler: ukázať
Kód: Vybrať všetko
Tusim som sa s tym stretol aj v CS 1.6 a tymi ovladacmi to bude najskor... sak skus preinstalovat... je ta VGA taktnuta?
Kód: Vybrať všetko
no ona tak ako to popisuje sa prejavuju prilis taktnute ramky...ale ako vravim moze to byt aj ovladacmi, podobne sa chova asus 6800GT 128TD s novymi ovladacmi v 3D2k1...
Kód: Vybrať všetko
Mozno si mal iba zapnute Anizotrof. a teraz ho mas v ovladacoch vypnute.
Kód: Vybrať všetko
skus ovladace z rady 8x.xx
pokial ostatne ide je problem asi v ovladacoch, to co popisujes nema s qualitou obrazu vela spolocneho, vypadavanie textur
Kód: Vybrať všetko
ak je to na neofiko mapach, tak problem by som hladal tam...nejaka posahana optimalizacia.popripade skus ine drivere.
Tu mate video - ake problemy s texturami mam v CSS. Tu istu mapu som kedysi hral aj na ATI 9600XT a tam ziadny taky problem nebol. Aj moj kamos, ktory ma presne tu istu grafiku, ma ten isty problem.. Takze by som teraz rad vedel, ci je to tym, ze ATI proste maju kvalitnejsi obraz ako GeForce, alebo co vlastne..
U kamosa som skusal moju grafiku. To iste. A aj kamos s presne tou istou grafikou ma ten isty problem. Sme si kedysi objednali 2 rovnake kusylipocuker napísal:Fuha... tak nenapada ma moc extra rieseni. Mozno vyskusat tvoju vga v inom compe, v resp. inu 7800 v tvojom... co nie je jednoduche zohnat...
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4594
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
- Freeride
- Nový používateľ
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: Po 22. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Levice, Slovensko
skus dat v hre nie Opengl rozhranie ale directX, aj ked sa hovori ze geforce je vykonnejsie v opengl ako ati
EDIT: pozeral som si to video, a chyba moze byt naozaj v grafickej karte ale kedze ti to robi iba v tejto hre tak nebude vadna, toto je naozaj zahada v com to asi moze byt, skus preinstalovat directx
EDIT: pozeral som si to video, a chyba moze byt naozaj v grafickej karte ale kedze ti to robi iba v tejto hre tak nebude vadna, toto je naozaj zahada v com to asi moze byt, skus preinstalovat directx
Driver Cleaner po odinstalovani? Naco? Robi mi to stale aj v cistych a novucickych Win hned po nainstalovani prveho a posledneho driveru na tuto grafiku.killswitch napísal:pouzil si aj driver cleaner po odinstalovani? este ma napada, ze by si mohol skusit vypnut fastwrites v biose...
A ten FastWrites skusim vypnut. Dik za tip - uvidime, ci to zaberie.
2 uplne rovnake grafiky - moja a kamosova a obe uplne rovnako "vadne"?Freeride napísal:skus dat v hre nie Opengl rozhranie ale directX, aj ked sa hovori ze geforce je vykonnejsie v opengl ako ati
EDIT: pozeral som si to video, a chyba moze byt naozaj v grafickej karte ale kedze ti to robi iba v tejto hre tak nebude vadna, toto je naozaj zahada v com to asi moze byt, skus preinstalovat directx
Prepanajana, ako mam v HL2, teda v CS: Sourcovi nastavit Direct3D? V CS1.6 to viem, ale v CSS uz nie. No, mozem testnut aj to, ale budem musiet zistit, akymi parametrami aktivujem v hre Direct3D.
Inac, neviem o tom, ze by da DX dal preinstalovat. Jedine upgradnut na novsiu verziu
niekde som cital, ze treba vypnut write combining.
nakoniec aj v napovede sa pise, ze moze sposobit obrazove chyby.
nakoniec aj v napovede sa pise, ze moze sposobit obrazove chyby.