... nie je tomu tak davno, co som absolvoval celu odyseu na Slovensku pri hladani "nove" presunovadla mojho zadku ... trvalo to par tyzdnov, kym som pochopil, ze na SK najst poctive auto chce poriadnu davku stastia ... jednoznacne najpoctivejsi bazar aky som nasiel mam rovno v NR - AUTOSHOP zial nemali akurat nic podla mojej potreby a financnych limitov ... pri viac nez 90% ostatnych dealerov sa nakoniec ich popis a skutkovy stav diametralne rozchadzali ... tu vam uvediem jasny priklad jedneho takeho "dealera" ... ponuka je na VOLVO V70 2.4 D Summum a na telefonicke otazky dostavam ujistenie, ze auto je vo vybornom technickom stave, vybava absolutne plna, vsetky technicke kontroly su dokumentovane v servisnej knizke a proste, ze je to kupa, ktoru nikdy neolutujem ... tak sme sa vybrali pozriet sa na ten zazrak a kedze ja milujem svedsky design a techniku, bol som cely nasrobovany ho hned aj zobrat ... prideme na parkovisko a tam zahada, namiesto Summum vybavy Kinetic (zakladna), namiesto 12/2003 je 03/2003 a kilometre sa zahadne zmensili z povodne uverejnenych 136tis na terajsich 103tis ... auto z vonku vyzeralo pekne, klasicke mensie skrabance, jedna vecsia preliacina v dverach, niekto asi nacuval gulou do dveri, interier musim uznat bol absolutne neposkodeny a zachovaly ... tu musim ale poznamenat, ze mame v rodine Volvo S60 a to ma 7rokov a 270tis kilmetrov a interier ma podobne ako novy ... ked som si vypytal od dealera technicku, zrazu nebola k najdeniu a ze asi ju leasingovka nedodala ... vsetka moja dovera uz davno bola rozptylena ako hmla za letneho rana ... nasledna skusobna jazda iba potvrdila, ze ani rok ani kilometre nebudu realne, lebo nase 7rocne ovela ovela ovela lepsie sa sprava ... tlmice vybuchane, zla geometria, totalne zjazdene gumy, na jednu stranu tahajuce brzdy uz pri slabom zatahu ... od dobreho technickeho stavu to auto ma tak daleko ako ja od titulu Mr.Universe ... podobne to bolo aj s inymi "obchodnikmi" - cest vynimkam vid Autoshop ... nakoniec som teda skoncil cez klasicke nemecke autoportaly hladanim a triedenim ... aj v Nemecku sme najprv natrafili na takeho isteho vylyzanca, ale ten po tom, co sme mu vymenovali zistene nedostatky aspon uznal a zlavil tak z ceny az mi padla sanka ... ale aj tak sme sa podakovali a isli za inym konikom, bez nutnych investicii
... ste niekto tu pisal, ze na benzinove auto je 120tis km vela ... to by som nepovedal, jednoducho zalezi ake auto, aky motor a hlavne aky majitel ... uz som tu spominal nase Volvo S60 ... je to tiez benzin, patvalcove turbo co si poriadne zapyta nakrmit, ale na tom aute vobec nie je vidno ani jeho vek ani kilometre ...
pomoc pri kupe auta
- KikoKK
- Používateľ
- Príspevky: 878
- Dátum registrácie: St 18. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Rosenheim (DE) / Nitra (SK)
NOVY KOMP DOMA BEZI AKO HODINKY - thx lok2 || CPU: C2Q Q8600 @ 3.2GHz|| ZALMAN VODNE CHLADENIE || MB: Gigabyte X38-DS4 || CASE: Chieftec CA-01B-B-SL-OP Mesh Big Black/Silver || PSU: Chill Inovation 510A || RAM: 4 x 2GB Kingston DDR2 1066MHz HyperX || GPU: Sapphire HD6850 1GB || zatial integrovany zvuk || Harman/Kardon CineQ || HDD: 320GB Hitachi @ SilentMax || DVD+/-RW Samsung SH-S203P || LCD: Samsung SyncMaster 225BW || KEY + MOUSE Logitech MX5000 BlueTooth Desktop || Joystick: Logitech Extreme 3d PRO || vrrm-vrrrm-volantos Logitech RacingWheel G25 || Spytaj sa ma kde kupujem moj HW ||
- Toman
- VIP
- Príspevky: 7733
- Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
- Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)
Co sa tika pezotov:
Ja mam starsi 405GRD 1990, 220tisic najaznedich (140 som urobil ja)
- motor ide absolitne bezproblemovovo
- za 12rokou co ho mame som mal s alternatorom, prepalili sa diody - relativne lacna oprava, a zatieklo do jedneho elektromotora na chladici, a v palivovom filtri mi hlasi ze je voda (zle cidlo) a inac nic...)
- jazdi doteras ako novy (len s kazdej strany obity)
- Otec si kupil potom 406HDI komby v 2000, teras to ma asi 90tisic a zatial bez ziadnej poruchy, jedine sa pokazilo autoradio (oprava 3500Sk)
- Vo firme mame Partnera 2.0HDI 2003 boli nanom od zaciatku problemi ze nechcel startovat za tepla, nieco s palivovim cerpadlom, v pezote nechceli uznat reklamaciu ze je to nasa vina, riesilo sa to nakoniec cez pravnika. - V servise boli odzvlast neprijemny a trucovity.
T.
Ja mam starsi 405GRD 1990, 220tisic najaznedich (140 som urobil ja)
- motor ide absolitne bezproblemovovo
- za 12rokou co ho mame som mal s alternatorom, prepalili sa diody - relativne lacna oprava, a zatieklo do jedneho elektromotora na chladici, a v palivovom filtri mi hlasi ze je voda (zle cidlo) a inac nic...)
- jazdi doteras ako novy (len s kazdej strany obity)
- Otec si kupil potom 406HDI komby v 2000, teras to ma asi 90tisic a zatial bez ziadnej poruchy, jedine sa pokazilo autoradio (oprava 3500Sk)
- Vo firme mame Partnera 2.0HDI 2003 boli nanom od zaciatku problemi ze nechcel startovat za tepla, nieco s palivovim cerpadlom, v pezote nechceli uznat reklamaciu ze je to nasa vina, riesilo sa to nakoniec cez pravnika. - V servise boli odzvlast neprijemny a trucovity.
T.
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent