GeForce vs. ATI - CS:S deformovane blikanie objektov
- Freeride
- Nový používateľ
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: Po 22. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Levice, Slovensko
kazdy grafika je jedinecna a ked ma nekdo tu istu grafiku neznamena ze sa daju maju take iste OC, a nejsu vadne! jak keby som povedal: nemozem mat nikdy chybnu grafiku ked ma taku istu viac ako 1000 ludi na svete--->podla mna je to najvacsia blbost----neviem ci to robi aj tvojmu kamosovi (nepostrehol som)jesy napísal:2 uplne rovnake grafiky - moja a kamosova a obe uplne rovnako "vadne"?
- ---Diablo---
- Používateľ
- Príspevky: 643
- Dátum registrácie: So 23. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava (22)
No taky isty problem mam aj ja v Day of Defeat source napriklad pozeram z okna zo sniperkou nepriblizenou na budovu a na nej nieje stena vidim dnu ked priblizim alebo sa pohnem inde tak to zmizne a nerobi to na neoficialnich mapach ale normalnich co su tam standart robi to len obcas a myslim ze je to len bug alebo dake nedoladenie pri roznich grafickych kartach neviem presne ale neriesim to btw mam ATI X1650XT
Kód: Vybrať všetko
erase pls
Naposledy upravil/-a jesy v Št 24. Máj, 2007, 11:50, upravené celkom 1 krát.
Som sa konecne dokopal k tomu, aby som zistil pricinu a riesenie na tento problem. Nasiel som tento clanok a podla neho som zistil, ze ten "shimmering" problem maju GeForce 7 serie a ze je kvoli AF, ktore treba vypnut a potom textury prestanu blikat. Mozete si to precitat, ked chcete