Rozdiely

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
Používateľov profilový obrázok
Xenon
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2295
Dátum registrácie: St 20. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Rozdiely

Príspevok od používateľa Xenon »

Velmi by ma zaujimal rozdiel medzi STREAM PROCESORMI a UNIFIKOVANYMI SHADERAMI. Aky je medzi nimi rozdiel? A UNIFIKOVANE SHADERY nahradili PIPELINES? Ja viem tak, ze UNIFIKOVANE SHADERY su vlastne VERTEX SHADERY a PIXEL SHADERY dokopy( meni sa ich pomer ). Nachadzaju sa aj na G80 pipelines? DIKI.
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Pentium Dual-Core E2220 @ 3.2GHz cooled by Noctua NH-U12P MB: ASUS Rampage Formula GRAFIKA: Sapphire ATI Radeon HD3870 512MB GDDR4 + Sapphire ATI Radeon HD3850 512MB GDDR3 in CrossFireX RAM: 8GB DDRAM2 800Mhz Corsair XMS2 4-4-4-12 AUDIO: ASUS Xonar DX -> Ultimate Ears Triple.Fi 10 Pro PSU: Fortron SAGA 450W (peak 500W) LCD: LG L1953TR 19"
Používateľov profilový obrázok
Xenon
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2295
Dátum registrácie: St 20. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa Xenon »

Vysvetlite mi to prosim.


EDIT Bikermotyl : nazrel si vobec do pravidiel? Skus pozriet mimo ine i sem -> Smernica diskusneho fóra (piaty odsek) :x
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Pentium Dual-Core E2220 @ 3.2GHz cooled by Noctua NH-U12P MB: ASUS Rampage Formula GRAFIKA: Sapphire ATI Radeon HD3870 512MB GDDR4 + Sapphire ATI Radeon HD3850 512MB GDDR3 in CrossFireX RAM: 8GB DDRAM2 800Mhz Corsair XMS2 4-4-4-12 AUDIO: ASUS Xonar DX -> Ultimate Ears Triple.Fi 10 Pro PSU: Fortron SAGA 450W (peak 500W) LCD: LG L1953TR 19"
Používateľov profilový obrázok
miso23
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 470
Dátum registrácie: Ut 08. Nov, 2005, 20:00
Bydlisko: Prievidza

Príspevok od používateľa miso23 »

skus najst na wikipedii..tam to urcite najdes
MB: MSI K8N Neo3 ,CPU: AMD Sempron64 2800+ (2240MHz@280x8 ) ,RAM: DDR 400@466 512MB PQI (2,5-4-4-8 2T) ,VGA:Gainward 7600GS Golden Sample(450/500@530/750) ,PSU: FORTRON 350W 12PNF......3DMark05:5818
Používateľov profilový obrázok
Xenon
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2295
Dátum registrácie: St 20. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa Xenon »

Diki.
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Pentium Dual-Core E2220 @ 3.2GHz cooled by Noctua NH-U12P MB: ASUS Rampage Formula GRAFIKA: Sapphire ATI Radeon HD3870 512MB GDDR4 + Sapphire ATI Radeon HD3850 512MB GDDR3 in CrossFireX RAM: 8GB DDRAM2 800Mhz Corsair XMS2 4-4-4-12 AUDIO: ASUS Xonar DX -> Ultimate Ears Triple.Fi 10 Pro PSU: Fortron SAGA 450W (peak 500W) LCD: LG L1953TR 19"
Používateľov profilový obrázok
Xenon
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2295
Dátum registrácie: St 20. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa Xenon »

No hladal som, ale nic jasne som nenasiel. Prosim, mohli by ste mi to vysvetlit.
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Pentium Dual-Core E2220 @ 3.2GHz cooled by Noctua NH-U12P MB: ASUS Rampage Formula GRAFIKA: Sapphire ATI Radeon HD3870 512MB GDDR4 + Sapphire ATI Radeon HD3850 512MB GDDR3 in CrossFireX RAM: 8GB DDRAM2 800Mhz Corsair XMS2 4-4-4-12 AUDIO: ASUS Xonar DX -> Ultimate Ears Triple.Fi 10 Pro PSU: Fortron SAGA 450W (peak 500W) LCD: LG L1953TR 19"
Používateľov profilový obrázok
MichiGen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1915
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Stará Turá

Príspevok od používateľa MichiGen »

Crux by to vedel najlepsie ale skusim to nejak po svojom, stream procesor je pomenovanie hardwaru cize jednotiek ktore by mali dynamicky menit svoj pomer v zavislosti na narocnosti danej sceny napr 80% ich bude pracovat na pixel shader vypoctoch a zvysok na vertex shader vypoctoch.
Pod D3D10 sa budu delit este aj na geometry shadery. Unifikovane shadere je myslim softwarova zalezitost.
Okrem toho je vysoko pravdepodobne ze G80 napriklad nieje plne unifikovany cip, niektore jednotky su fixne natvrdo nastavene ci uz pre pixel alebo vertex shading
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
Používateľov profilový obrázok
br4n0
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 599
Dátum registrácie: Ut 20. Mar, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava V

Príspevok od používateľa br4n0 »

no ved shadery mozno nazyvat aj pipelines. kedze su univerzalne, podla potreby mozu sluzit bud ako pixel alebo ako vertex shadery, ale maju udajne o trochu nizsi vykon, preto ich je tolko.
tolko moje chapanie.
Používateľov profilový obrázok
Xenon
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2295
Dátum registrácie: St 20. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa Xenon »

MichiGen napísal:Crux by to vedel najlepsie ale skusim to nejak po svojom, stream procesor je pomenovanie hardwaru cize jednotiek ktore by mali dynamicky menit svoj pomer v zavislosti na narocnosti danej sceny napr 80% ich bude pracovat na pixel shader vypoctoch a zvysok na vertex shader vypoctoch.
Pod D3D10 sa budu delit este aj na geometry shadery. Unifikovane shadere je myslim softwarova zalezitost.
Okrem toho je vysoko pravdepodobne ze G80 napriklad nieje plne unifikovany cip, niektore jednotky su fixne natvrdo nastavene ci uz pre pixel alebo vertex shading
Cize STREAM PROCESORY su vlastne to iste ako UNIFIKOVANE SHADERY? A tie pipelines su vlastne shadery?
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Pentium Dual-Core E2220 @ 3.2GHz cooled by Noctua NH-U12P MB: ASUS Rampage Formula GRAFIKA: Sapphire ATI Radeon HD3870 512MB GDDR4 + Sapphire ATI Radeon HD3850 512MB GDDR3 in CrossFireX RAM: 8GB DDRAM2 800Mhz Corsair XMS2 4-4-4-12 AUDIO: ASUS Xonar DX -> Ultimate Ears Triple.Fi 10 Pro PSU: Fortron SAGA 450W (peak 500W) LCD: LG L1953TR 19"
Používateľov profilový obrázok
MichiGen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1915
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Stará Turá

Príspevok od používateľa MichiGen »

br4n0 napísal:no ved shadery mozno nazyvat aj pipelines. kedze su univerzalne, podla potreby mozu sluzit bud ako pixel alebo ako vertex shadery, ale maju udajne o trochu nizsi vykon, preto ich je tolko.
tolko moje chapanie.
G80 ma skalarne jednotky ktore maju vela tranzistorov a musi ich byt dostatok pretoze imho maju nizsi vykon nez jednotky klasicke 4D alebo ake mali predchadzajuce genaracie.... pixel pipeline bola napr u GF7 vec ktora obsahovala po 2 shader vypoctove jednotky, dnes sa uz pipeline vyraz myslim vobec nepouziva.
Xenon napísal:Cize STREAM PROCESORY su vlastne to iste ako UNIFIKOVANE SHADERY? A tie pipelines su vlastne shadery?
Nie niesu a znova nie niesu.Ak vas to naozaj zaujima tak skuste wiki, ta najde skoro vzdy vsetko

Unified shader model
G80
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||

Návrat na "Grafické karty"