Chcem sa opytat na topenie snehu, ked zvysena teplota okolia roztapa sneh a odkryva zem a vegetaciu pod nim. Existuje uz takato technologia-engin pre hry?
Podla mna by bolo uzastne zvlast v niektorych RPGckach vidiet zmenu rocneho obdobia. Vlastne vsetky co som mal nerozlisuju hrubku sneho od terenu, pricom sneh je vnimany len ako zmena textur.
Napr. Lucas arts teraz implementoval materialove vlastnosti, lamavost, struktura a sila materialu. Dobre to vidiet pri lamani dosiek - rozne triesky a pod.
Topenie snehu v game enginoch
Topenie snehu v game enginoch
CPU AMD Phenom II X6 1070T, Motherboard Gigabite GA-970A-UD3, Vengeance - 8GB Dual channel DDR3 memory kit - 1600 Mhz, VGA Gigabite Radeon R9 280X Windforce OC version, Case Coolermaster Centurion 5 II + extra fans NOCTUA NF-S12B redux-1200(back), NOCTUA NF-P14s redux 1200(up)
technicky teoreticky to nie je zlozite, akurat este nepostavili pocitac ktory y to zvladol, mozno tak v pentagone, ale serveri googlu
ono v podstate je to iba fyzikalny model ktory by prepocital ako sa bude menit povrch podla teploty, bodu topenia, dopadu slnecneho ziarenia, a podla hrubky snehu. su to prilis narocne vypocty aby to dali do hry....
ale napad fajny...
ono v podstate je to iba fyzikalny model ktory by prepocital ako sa bude menit povrch podla teploty, bodu topenia, dopadu slnecneho ziarenia, a podla hrubky snehu. su to prilis narocne vypocty aby to dali do hry....
ale napad fajny...
...Wigwam is like linux, no gate, no windows and apache inside...
I like Tux.
I like Tux.
Ak je sneh tahsi na vypocet ako vodna plocha oceanu ci jazera tak asi ano. Podla mna to neni tak tazke na HW hoci urcite by to vyzadovalo novsi stroj.
Zrejme tato myslienka este nazakotvila v mysliach programatorov. Ale verim ze sa to casom zmeni.
Zrejme tato myslienka este nazakotvila v mysliach programatorov. Ale verim ze sa to casom zmeni.
CPU AMD Phenom II X6 1070T, Motherboard Gigabite GA-970A-UD3, Vengeance - 8GB Dual channel DDR3 memory kit - 1600 Mhz, VGA Gigabite Radeon R9 280X Windforce OC version, Case Coolermaster Centurion 5 II + extra fans NOCTUA NF-S12B redux-1200(back), NOCTUA NF-P14s redux 1200(up)
No to som skutocne ne...Scorp napísal:Ak mas na mysli vlocku po vlocke dopadajuce na zem, tato sa roztopi, henta sa prilepi k ostatnym.. to si vyhod na dlhu dobu este z hlavy..
No uvidime co nam prinesie buducnost snad bude mozna aj gulovacka a stavanie snehuliakov
CPU AMD Phenom II X6 1070T, Motherboard Gigabite GA-970A-UD3, Vengeance - 8GB Dual channel DDR3 memory kit - 1600 Mhz, VGA Gigabite Radeon R9 280X Windforce OC version, Case Coolermaster Centurion 5 II + extra fans NOCTUA NF-S12B redux-1200(back), NOCTUA NF-P14s redux 1200(up)
- Timeshifter
- Používateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: Po 30. Júl, 2007, 08:00
No, podla mna sa to az tak neoplati implementovat do enginoch (tak sa to ma sklonovat?) - berme to takto - vytvorit to, by to nebol az taky problem, ale vyuzitie by to malo male, bralo by to nadarmo z vykonu pocitaca, a taky zazrak by to nerobilo, to by si dani programatori tam dali nejaky oci-vytahujuci efekt, ktory by nasi graphic-maniaci ospevovali...
2 DiwaSwina: No v takych MMORPG (napr. Wow) nieje problem hrat hru aj rok vkuse takze opodstatnenie by to malo a bolo by to celkom zaujimave ,predstavte si ,ze hrate hru na vianoce ... kuknete z okna sneh zapnete wow a tiez sneh (samozrejem zalezi aj na lokacii v ktorej sa hrac nachdza, na pusti sneh nebude a na dalekom severe je ho dost stale....ale v oblastiach s klimou podobnou nasej by to bolo fajn)
ako tak citam co som napisal, tak radcej kaslat na to, nema to asi momentalne zmysel
ako tak citam co som napisal, tak radcej kaslat na to, nema to asi momentalne zmysel
CPU: Intel Pentium Dual Core E2180 2Ghz@3010Mhz CPUz | RAM: DRR2 2G 667Mhz@758Mhz Kingston | HDD: 250G Seagate 16M cashe SATA2 | MB: MSI P35 Neo2-FIR | GPU: ATi HD4850 512 DDR3 ,Saphhire