Sietovy Rendering s Playstation 3

Ostatný HW, ktorý nepatrí do iných sekcií­, problémy s týmto HW ich riešenia...
Používateľov profilový obrázok
Tidus
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 4
Dátum registrácie: Pi 23. Nov, 2007, 08:00

Sietovy Rendering s Playstation 3

Príspevok od používateľa Tidus »

Cafte chcel by som sa spytat ci by sa nedala vyuzit playstation 3 pri sietovom renderingu napr. Kedze Cell je vykonny procak tak preco to nevyuzit?nerozmyslas uz niekto nadtym...?
Používateľov profilový obrázok
doCHtor
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 198
Dátum registrácie: St 16. Feb, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava/Sered

Príspevok od používateľa doCHtor »

Renderingu v com, akym softom? Bo bezny sw (3dsmax, Maya,....) na ps3 len tak nespustis...
Core i7 4500Mhz, 16GBRam, GTX570, x64 win7 pro
Používateľov profilový obrázok
numlock
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 656
Dátum registrácie: Pi 20. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: nemám

Príspevok od používateľa numlock »

- iba ak cez nejaku "emulaciu" alebo co... ale kto to naprogramuje?...
- inac nieco podobne tu uz bolo - vyuzitie ps3 na pocitanie molekul, ak sa nemylim... :?:
i7 4790K @ 4.6GHz
ASUS Z97-A
GB HD6870
Crucial 8GB 1600MHz CL8
23´LCD Full-HD , Corsair HX650W , SSD 60GB + Hdd 2TB
Používateľov profilový obrázok
br4n0
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 599
Dátum registrácie: Ut 20. Mar, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava V

Príspevok od používateľa br4n0 »

ano, Superpocitac zo 16 kusov PlayStation 3. Spytaj sa toho chlapika, ci nieco nenaprogramuje. :D

Návrat na "Hardware všeobecne"