Vas nazor na chip tuning...

V tejto sekcii môžete debatovať skoro o všetkom ...
Používateľov profilový obrázok
Zuzu
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 233
Dátum registrácie: Št 08. Mar, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava 5

Príspevok od používateľa Zuzu »

A tym filtrom neznizis zivotnost, filter sa prejavy pri vysokych otackach a to vyzaduje sportovu jazdu podla mna. A este napr. tento motor co mam v Pole sa robil aj tusim aj70 konovy. Takze ten motor musi byt podla mna od vyroby stavany na vyssi vykon. A k tej zivotnosti este,napr ja to urobim preto, lebo je citit ze par koni by ten motor potreboval aby isiel lahsie. Ale ked to niekto roby preto , ze potrebuje jazdit tak rychlo ze mu nestaci orig. vykon, tak potom samozrejme ze ten motor odpali skor. Ved tak isto ked budem jazdit stale na aute na plno tak odpalim aj standartny motor velmi rychlo. Ak to chce niekto kvoli rychlosti treba vacsi objem, a ak to chce niekto aby znizil spotrebu a podla mna aj usetril motor, tym ze ho nebude musiet tak vytacat tak ten chip ma zmysel.
Athlon 5000+BE(3120mhz, 1,35V), Foxconn 590SLI, A-DATA 800+ 1040Mhz 2,1V, Radeon HD3870 512 mb, Corsair HX520W, HDD 74G Raptor,320G Seagate.
alle
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 1729
Dátum registrácie: Št 30. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Poprad

Príspevok od používateľa alle »

chipovanie je blbina podla mna,je to najlespi navod ako si rychlo vylagrovat a znicit motor,potom keD clovek chce vyskusat kompresiu motora tak nemoze lebo ruku ani nad hlavou ani neudrzi :) (pre tych ktori nevedia kompresia sa skusa tak ze odsrubujes vrchnak tam kde sa leje olej, nastartujes auto,das ruku nad otvor a keD budes citit kompresiu az tak ze uz ani nenatiahnes tak vysoko ruku :D znamena ze ten motor uz ma toho dost za sebou proste cim citis kompresiu na ruke nizsie tym lepsie :wink: no a toto sa najviac stava pri chiptuningu,takze verdikt, u mna plati moznost 5 ako nevravim ze vykon auta sa nezvysi ale za tu cenu sa to neoplati
Používateľov profilový obrázok
A2C
Ban
Ban
Príspevky: 1336
Dátum registrácie: So 17. Jún, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava, Dúbravka (22)

Príspevok od používateľa A2C »

Ludia vobec nechapete o com je chiptunning ide o vyladenie motora auta, presne ako pri pretaktovani PC proste nastavujete hodnoty ktore ta suciastka dokaze ale nema to od vyroby nastavene
presne ako u motora proste sa tam vyladuje casovanie otvaranie ventilov sytost zmesy a vsetky tieto faktory ktore hraju rolu pri chode motora tie programy do toho pisu ludia ktory napisali aj ten povodny program ale zistili skumanim ako sa z toho da vymacknut nieco navyse ale firma pre ktoru robia na to kasle tak to predaju na chiptunning o tom to cele je nie o oddrbavani a lagrovani motorov ak je niekto taky kkt ze si ho vylagruje tak je to cisto jeho problem
podpis zmazany administratorom za hrube porusenie pravidiel
Používateľov profilový obrázok
Zuzu
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 233
Dátum registrácie: Št 08. Mar, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava 5

Príspevok od používateľa Zuzu »

No neviem ci takto zmerias kompresiu, ved ta sa meria vo valci a nie v kryte ventilov. To by ti muselo tahat vzduch cez stopku ventilu a potom by tam isiel aj olej a to uz by bol ten motor nefunkcny podla mna. Kompresia sa meria tak, ze namiesto sviecky (zhavica) tam vlozis meraci pristroj a motor naprazdno pretocis o jednu alebo dve uvrate. Ved ked nastartujes a nedas tam vrchnak tak ti bude tadial striekat olej.
Athlon 5000+BE(3120mhz, 1,35V), Foxconn 590SLI, A-DATA 800+ 1040Mhz 2,1V, Radeon HD3870 512 mb, Corsair HX520W, HDD 74G Raptor,320G Seagate.
Používateľov profilový obrázok
A2C
Ban
Ban
Príspevky: 1336
Dátum registrácie: So 17. Jún, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava, Dúbravka (22)

Príspevok od používateľa A2C »

Zuzu mas pravdu :wink:
podpis zmazany administratorom za hrube porusenie pravidiel
alle
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 1729
Dátum registrácie: Št 30. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Poprad

Príspevok od používateľa alle »

Zuzu napísal:No neviem ci takto zmerias kompresiu, ved ta sa meria vo valci a nie v kryte ventilov. To by ti muselo tahat vzduch cez stopku ventilu a potom by tam isiel aj olej a to uz by bol ten motor nefunkcny podla mna. Kompresia sa meria tak, ze namiesto sviecky (zhavica) tam vlozis meraci pristroj a motor naprazdno pretocis o jednu alebo dve uvrate. Ved ked nastartujes a nedas tam vrchnak tak ti bude tadial striekat olej.
divil by si sa kamo :wink: samozrejme musis to brat s rezervou nieje to 100% to je len taka finta keD ides napr:kupovat auto a len tak narychlo chces vyskusat ci motor nieje dod*bany
Používateľov profilový obrázok
bluedragon
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 184
Dátum registrácie: Ne 06. Feb, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa bluedragon »

Clovece vies ty vobec co je kompresia?
Kompresia je vo valci a nie v bloku motora. Ak ti podtlak ci pretlak z valca prechadza do bloku motora tak to znamena ze ti tam prechadzaju vyfukove plyny a aj nasavana zmes = motor ide na srotovisko.

Blok motora (priestor s klukovkou a pod) je totiz priamo spojeny s priestorom okolo vacky (to miesto pod vikom na nalievanie motora).

Nepis nieco co si niekde pocul a je to blbost, ked nevies na 100% ako vlastne funguje motor.

Home: ASUS P5K, C2D 4500@3,003 (AC), 2x1GB Corsair, ASUS HD3850 256MB 770/2000 (AC S1), Samsung 250GB, ASUS DRW-1814BL, BlueStorm 400W, TT Soprano, Logitech MX 3200, LCD Fujitsu Siemens X19, Sennheiser HD202
Mobile: IBM/Lenovo ThinkPad T61

Gugluj
alle
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 1729
Dátum registrácie: Št 30. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Poprad

Príspevok od používateľa alle »

ako ja sa tu nebudem hadat ale toto sa normal bezne robi aj v servisoch a podobne,tiez hovoril mi to moj otec co robil 10 rokov automechanika a hovoril mi to tiez dalsi automechanik ktory sa autam venuje cely zivot a jazdil aj EU rally takze neboj to co hovorim si aj overim :wink:
Používateľov profilový obrázok
bluedragon
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 184
Dátum registrácie: Ne 06. Feb, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa bluedragon »

Ano mas pravdu robi sa to ale testuje sa tym funkcnost mazania motora, ak je funkcne, vznika v bloku tlak vzduchu s rozprasenym olejom.
Kompresiu meras ked vysrobujes sviecku, na dieseloch trysku.

Home: ASUS P5K, C2D 4500@3,003 (AC), 2x1GB Corsair, ASUS HD3850 256MB 770/2000 (AC S1), Samsung 250GB, ASUS DRW-1814BL, BlueStorm 400W, TT Soprano, Logitech MX 3200, LCD Fujitsu Siemens X19, Sennheiser HD202
Mobile: IBM/Lenovo ThinkPad T61

Gugluj
alle
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 1729
Dátum registrácie: Št 30. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Poprad

Príspevok od používateľa alle »

ok berem na vedomie :) uz konec :OT:
Laci
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 44
Dátum registrácie: Pi 11. Jan, 2002, 02:00
Bydlisko: Bergen op Zoom (NL), Šamorín

Príspevok od používateľa Laci »

Len si dajte pozor na chiptuning a na "chiptuning" :wink:
http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf
PC: Asus P5W DH Deluxe, Core 2 Quad Q6600, Scythe Infinity, 4x 1GB Corsair DDR2 800 XMS2, Gigabyte 8800GT, WD Raptor 74 GB, WD Raptor 150 GB + RaptorX 150GB (RAID0), Seagate 1TB, WD 640 GB, Pioneer DVR-111D @ L, LifeVieW FlyTV Express X1 MST-T2A2, Avance B031, Seasonic M12 600W, Samsung SyncMaster 193P, MS Wireless DeskTop 2.0
HTPC: Asus M2A-VM HDMI, Athlon64 X2 3800+ EE 35W, 4x 512MB A-DATA DDR2 800, Samsung 500GB, Samsung SH-S182M, LifeView FlyDVB Trio, CoolerMaster CM Media 260, FORTRON FSP300-60THN-P
Používateľov profilový obrázok
FLP
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 939
Dátum registrácie: Ut 03. Júl, 2007, 08:00
Bydlisko: NitRa

Príspevok od používateľa FLP »

Laci napísal:Len si dajte pozor na chiptuning a na "chiptuning" :wink:
http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf
Preto netreba vyberat chiptuning podla ceny ale podla mena/skusenostami firmy ktora sa zobera upravami.
Ten clanok som cital a to ani nepotrebuje komentar :roll:
Spoiler: ukázať
NTB:MacBook Air 2014 Sound:Altec Lansing VS2521
Nikrolino
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 468
Dátum registrácie: Ne 15. Júl, 2007, 08:00
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa Nikrolino »

gammaray napísal:Hlavne ho nenaburaj :lol:
:E hadam budem dobry sofer :wink:... zalal som len oskrel lak a zapadol,lebo som nepochopil otca co odomna chce.. :red:

a tak ako povedal FilipkoNR.... ale rad by som pocul nazor dalsich co maju cip :bye:
dakujem
Apple MacBook Retina | 5D2 | 35L | 85 | www.marekhambalek.com
Používateľov profilový obrázok
misog
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 249
Dátum registrácie: Po 20. Sep, 2004, 14:00
Bydlisko: Fi¾akovo, Kosice

Príspevok od používateľa misog »

no nakolko pri iniektoroch je zvysovanie vykonu nie moc razantne ako pri autach s TURBOM budes musiet urobit trosku viac zmien nie len chip a sisku, pokukaj sa aj po svieckach skus pozret bosch champion 4

a potom uz mas aj daleko insie zmeny ako zbrusenie hlavy, ostru vacku alebo uz samotne namotovanie turba.

osobne by som nechipoval nema to efekt iba ak by si si kupil turbo diesel, ja mam JTD a som nadmieru spokojny 140k spotreba pri predpisanej jazde 4.9L a ked treba ide ako raketa
DELL LATITUDE E6400
Používateľov profilový obrázok
Toman
VIP
VIP
Príspevky: 7733
Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)

Príspevok od používateľa Toman »

- ja som zatial moje TDI necipoval... (nejak necitim potrebu)
- ale niektore motory si to priam pitaju
- sak napr VW aj Mercedes predavaju jeden a ten isty motor v troch vykonnodtnych variantoch a rozdiel je len v riadiacej elektronike, ako je naladena (a v cene auta rozdiel 100000)

T.
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent

Návrat na "Debata o všetkom"