Vas nazor na chip tuning...
@alfik17:
ja som ti odpovedal na nazor o chiptuningu, to o upravach 1,8t bolo pre tomana, jednoducho ak su tie iste motory kubatury TDI a je medzi nimi rozdiel xxxx sk,- je to stale menej ako by ta vyslo keby si sa chcel dostat s vykonu slabsieho TDI na vykon najsilnejsieho, je to predsa marketing znacky (ak neratam lacne fuserske zasahy, co verim ze asi majitelia mercedesu alebo coho kolvek ineho v zaruke nepodstupia...)
co sa tyka chipu 1,2 1,4 upravit sa to da, ale je to nakladne, a plati pravidlo: peniaze vrazene do tuningu nidky neuvidite naspet...
osobne by som do toho nesiel, ale chip tuning preferujem iba u TDi
ja som ti odpovedal na nazor o chiptuningu, to o upravach 1,8t bolo pre tomana, jednoducho ak su tie iste motory kubatury TDI a je medzi nimi rozdiel xxxx sk,- je to stale menej ako by ta vyslo keby si sa chcel dostat s vykonu slabsieho TDI na vykon najsilnejsieho, je to predsa marketing znacky (ak neratam lacne fuserske zasahy, co verim ze asi majitelia mercedesu alebo coho kolvek ineho v zaruke nepodstupia...)
co sa tyka chipu 1,2 1,4 upravit sa to da, ale je to nakladne, a plati pravidlo: peniaze vrazene do tuningu nidky neuvidite naspet...
osobne by som do toho nesiel, ale chip tuning preferujem iba u TDi
ja som tam len zbadal ze si spomenul ten motor 1.8T co je asi jediny vydareny motor co sa dal kupit inak to uplnej lode ako je ochcafka.inak este sa montoval do leonov kde mat tiez vacsi vykon a aj do audi a3 co je asi jedine rzumne auto z tychto moznosti leon aj kokta maju nedostatocny podvozok a leon ako tak este ujde ale okta je na tom hrozne.o tdi sa nejak bavit nebudem lebo tie motory ma neberu nafta proste patri do traktora a do kachiel na kurenie.ak sa chce niekto ozaj vozit tak to 1.8T je minimum a to uz sa da aj malinko upravovat ale aj tak je lepsie zobrat 6val a je pokoj
MB:Gigabyte GA-880GM-USB3 v3 CPU: athlonII x2 245e RAM: corsair XMS3 2x2GB 1600MHz VGA: amd 7750 SSD: Kingston SSDNow V +200 120GB PSU: CM Silent Pro M500 Case: Fractal core 1000
- sweet
- Používateľ
- Príspevky: 480
- Dátum registrácie: Ut 14. Sep, 2004, 14:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
to alfik17:
- vies ale niekto pozera aj na spotrebu...je rozdiel vysantit sa za 8l pri
diesli a rozdiel vysantit sa za 12-13l pri benzine
- viem o com hovorim...kamarat ma TDI 150ps
- vies ale niekto pozera aj na spotrebu...je rozdiel vysantit sa za 8l pri
diesli a rozdiel vysantit sa za 12-13l pri benzine
- viem o com hovorim...kamarat ma TDI 150ps
CPU: Intel C2D E8200 2,66@3GHz Cooling: Intel Box MB: ASUS P5G41T-M LX V2 HDD: WD 160GB 7200ot SATA RAM: Kingston HyperX Blue 4GB DDR3 VGA: ASUS GTX 280 1GB DVDRAM: Toshiba-Samsung SH-S202 SOUND: 5.1 LCD: Benq FP91G+ PSU: Fortron BS II 500W
ak niekto pozera na spotrebu tak nech nesanci a na tdi sa normalne santit neda.napr ten vwmotor 1.8T ani nezere na to ako ide v audi A3 si zobere pri normal jazde pod 8 a ked sa zabavas tak to neriesis.som zvedavy kolko ti to tdi vydrzi ked ho budes vytacat.150PS je len zaciatok na aku taku zabavu
MB:Gigabyte GA-880GM-USB3 v3 CPU: athlonII x2 245e RAM: corsair XMS3 2x2GB 1600MHz VGA: amd 7750 SSD: Kingston SSDNow V +200 120GB PSU: CM Silent Pro M500 Case: Fractal core 1000
TO alfik17:Ty si asi trosku zaspal dobu.
Diesel uz neni to co bol.
Myslis si,ze preco Audi do R8 bude davat motor spalujuci diesel(Audi R10 TDI).Bude sa davat aj do Q7.
A parametre: 6l V12 TDI biturbo 368 kW (500 k) a krutiaci moment 1 000 Nm.
Za take parametre by sa nemuselo hambit ani jedno auto.
1000Nm by si z preplnaneho benzinaku pri 500k nedostal,nemyslis
A druhe je spotreba a ta hovori jednoznacne v prospech diesel-u.
Ale uz koniec OT,debata je tu o chiptuning-u.
Na diesel urcite.Pri benzinaku je mensi narast vykonu ale aj to moze niekomu stacit.Na diesel skor powerbox.
edit by misho: ano a ano a kto ze nam to vyhrava 24 hodinove lemans?
Diesel uz neni to co bol.
Myslis si,ze preco Audi do R8 bude davat motor spalujuci diesel(Audi R10 TDI).Bude sa davat aj do Q7.
A parametre: 6l V12 TDI biturbo 368 kW (500 k) a krutiaci moment 1 000 Nm.
Za take parametre by sa nemuselo hambit ani jedno auto.
1000Nm by si z preplnaneho benzinaku pri 500k nedostal,nemyslis
A druhe je spotreba a ta hovori jednoznacne v prospech diesel-u.
Ale uz koniec OT,debata je tu o chiptuning-u.
Na diesel urcite.Pri benzinaku je mensi narast vykonu ale aj to moze niekomu stacit.Na diesel skor powerbox.
edit by misho: ano a ano a kto ze nam to vyhrava 24 hodinove lemans?
Spoiler: ukázať
Alfik, ty si asi nepochopil, preco chcem chipovat ja moju 1,4-ku. Pozeras sa na to zo zleho pohladu. Ono nie je vsetko iba o objeme a vykone motora. Raz by som ta zobral povozit na mojej zdochline a pochybujem ze by si so mnou sadol do auta druhy krat. Dost by si sa divil co take male auto dokaze. Samozrejme nevravim o dialnici , na ktorej by vedela jazdit aj cvicena opica.
Athlon 5000+BE(3120mhz, 1,35V), Foxconn 590SLI, A-DATA 800+ 1040Mhz 2,1V, Radeon HD3870 512 mb, Corsair HX520W, HDD 74G Raptor,320G Seagate.
- Screaming_Eagle
- Nový používateľ
- Príspevky: 40
- Dátum registrácie: Ne 07. Okt, 2007, 08:00
- Bydlisko: Nitra
Kedysi som sa tymto zaoberal myslim si,ze uprava nasavania vzduchu je dobra volba,spolu s vyfukom to urobi svoje. Komu sa chce nech sa hra, cipuje a tak,ale potom mi uz fakt pride lacnejsie zobrat vyssiu kubaturu. Prave z toho dovodu,ze vytlacit motor na maximum a este ho poriadne vytacat sa prejavi ako na spotrebe tak na zivotnosti.
Hlavne je rozdiel,vytlacat maximum z 40kw 3valca,alebo z nejakeho 100 - 120 konoveho motora a vyssie. Koniec koncov je tu ista analogia s PC komponentami. Neviem ci by som si kupil notebook s integrovanou grafikou a potom sa snazil taktovanim o zbehnutie Crysis na plnych detailoch(brutalne nadsadene):lol:
Na jednej stranke som raz videl pekne vysvetlene,preco je sanie take zasadne pre vykony a beh motora. Zle nasavanie je ako behat s nadchou, auto sa proste dusi. Ono je to potom otazka kolko chce clovek investovat casu a penazi a ako ma ulozeny motor. Pokial sa mu tam vojde nova rura a nejaka "hruska",tak sa to prejavi. Ale ani vymena serioveho filtra nie je na zahodenie. Nejde tam len o vacsi vykon,ale aj o lepsi beh a start za studena. Na druhu stranu vraj v zime sa motor dlhsie zahrieva...
Hlavne je rozdiel,vytlacat maximum z 40kw 3valca,alebo z nejakeho 100 - 120 konoveho motora a vyssie. Koniec koncov je tu ista analogia s PC komponentami. Neviem ci by som si kupil notebook s integrovanou grafikou a potom sa snazil taktovanim o zbehnutie Crysis na plnych detailoch(brutalne nadsadene):lol:
Na jednej stranke som raz videl pekne vysvetlene,preco je sanie take zasadne pre vykony a beh motora. Zle nasavanie je ako behat s nadchou, auto sa proste dusi. Ono je to potom otazka kolko chce clovek investovat casu a penazi a ako ma ulozeny motor. Pokial sa mu tam vojde nova rura a nejaka "hruska",tak sa to prejavi. Ale ani vymena serioveho filtra nie je na zahodenie. Nejde tam len o vacsi vykon,ale aj o lepsi beh a start za studena. Na druhu stranu vraj v zime sa motor dlhsie zahrieva...
Where there is a will, there is a way
- jergus
- Používateľ
- Príspevky: 1281
- Dátum registrácie: Št 03. Aug, 2006, 02:00
- Bydlisko: Kremnica (31)
Je kazdeho osobna vec, ci si da auto cipnut alebo nie. Ale vrazat peniaze do "serblov" typu fabia 1.2 3-valec, je ako taktovat celerona!
Nikrolino: na tvojom mieste by som prdel na cip
Zuzu: povoz sa najskor na aute co ma poriadny podvozok
Ak chce nejaky mlady chalan auto za rozumnu cenu, s prijatelnou spotrebou, a ked treba tak aj s poriadnym vykonom, nech si kupi napr mazdu xedos 6 2.0 v6. Na ceste to sedi ako pribite, kto vie jazdit spravi spotrebu 6 litrov, ide to 200 a vybeha to passata 1.9 tdi. Nechapem mladych ludi co si kupia daku europsku 1.4, ved to su auta pre dochodcov!
Nikrolino: na tvojom mieste by som prdel na cip
Zuzu: povoz sa najskor na aute co ma poriadny podvozok
Ak chce nejaky mlady chalan auto za rozumnu cenu, s prijatelnou spotrebou, a ked treba tak aj s poriadnym vykonom, nech si kupi napr mazdu xedos 6 2.0 v6. Na ceste to sedi ako pribite, kto vie jazdit spravi spotrebu 6 litrov, ide to 200 a vybeha to passata 1.9 tdi. Nechapem mladych ludi co si kupia daku europsku 1.4, ved to su auta pre dochodcov!
Abraham Lincoln oslobodil vsetkych ludi, ale az Samuel Colt ich zrovnopravnil
na tej mazde som sa ucil jazdit.. ale to bolo strasne davno:(
... spotreba 6litrov? tak ta nasa brala vac...
a servis? sak by som tukol to auto.... mesac by som jedol suche rozky a chodil holyy...
stale som neni s cipom rozhodnuty...uz ani nevim co je volant... a nie to este vediet ci si dam do toho auta cip abo ne...
... spotreba 6litrov? tak ta nasa brala vac...
a servis? sak by som tukol to auto.... mesac by som jedol suche rozky a chodil holyy...
stale som neni s cipom rozhodnuty...uz ani nevim co je volant... a nie to este vediet ci si dam do toho auta cip abo ne...
Apple MacBook Retina | 5D2 | 35L | 85 | www.marekhambalek.com
Pockaj jergus, v praci nabeham skoro 100 tis rocne. Viem co je riadny podvozok. Jazdil som uz na vseli com. V praci som doteraz jazdil na Mazde MPV 2,5 TD, zadnokolka napr.BA- ZA 1,15 hod. Myslim ze viem vyuzit vlastnosti auta. Teraz beham na 156-ke 2,4 JTD. Ja ten chip nerobim na to aby som jazdil nejake zavody, ide mi hlavne o motor a jeho chod. Preco kazdy caka od takehoto chipu hned obrovske zlepsenie jazdnych vlastnosti?
Athlon 5000+BE(3120mhz, 1,35V), Foxconn 590SLI, A-DATA 800+ 1040Mhz 2,1V, Radeon HD3870 512 mb, Corsair HX520W, HDD 74G Raptor,320G Seagate.
tak ja nefim... ja som bol maly..vobec ma technicke veci netrapili:D pre mna bolo hlavne ze som jazdil...jergus napísal:nikrolino: nikto ti nekaze kupovat origo dielce z japonska od mazdy.
ale dlho sme cakali na volaku kravinu do toho auta:D
btw: nemam rad servis... ukradli nam 626ku... a pritom boli vsetci hore....hm dufam ze nebudem musiet davat moje auticko s klucami do servisu
sry ze uz pisem trochu odveci...ale nudim saaa :roll:
Apple MacBook Retina | 5D2 | 35L | 85 | www.marekhambalek.com