Všeobecná diskusia
175/65? KeD uz 185/60, to je (resp. da sa dopisat ak nie je) v technicaku...jararak napísal:celkom pekny lak, hlavne by som kupil poriadne 175x65 gumy na zadok a nove tlmice taktiez zadok, nech sa s tym nevykydas po prvom dazdi. cest mojej skodovecke
Btw preco mas na 120 svetla zo 105? VeD tie svietia leda tak do pr.... nez na cestu
- jararak
- Moderátor
- Príspevky: 3115
- Dátum registrácie: Št 13. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice, Bratislava (29)
jaffar, 120 znaci objem motora 120 - 1,2l, 105 - troska menej, das ine vlozky a uz je to 120 . toto je starsi model, ma stary typ napravy - standardne snekove riadenie - ide tazko jak svina ale uz moze mat siroke napravy - nevyzera ako keby ju tlacili lisom. standardne su disky 5,5" a 185 na nich uz nedas, alebo das ale budu sfukovat, a budu vyzerat ako vred na zaludi .
Watching you ...
Modra je dobra a preto ju mam aj v logu.
Modra je dobra a preto ju mam aj v logu.
Ak sa nemylim svetla su tam povodne..... k tym kolam... aj viete odporucit nejake konkretne?.... bo moju embecku si chcemnaplno uzit a samozrejme nie sa vykaprit do jakru....
to jarak: vred na zaludi .. nemozem
Este som sa chcel spytat na upravy skodovackeho motora.... kedze ma za sebou necelych 45 000 km chcem ho trosku potrapit... auto je motorovo v dobrom stave....
Keby som chcel nejaky ten vykon navyse , v com zacat?....
Nechcem a ani necakam ze z toho vytlacim 80 koni.... ide mi len o mierne motorove upravi ... napr. 5tka rychlost by sa mi zisla precalen ten motor pri vysokych otackach huci, karburator nejaky neviem aky by som chcel change.... ale s cim zacat?
Ako viem embucha 120 l ma:
Max. vykon: 36,7kW pri 5000 ot./min. (ISO)
Max. tocivy moment: 82 N pri 3000 ot./min.
Max. rychlost: 140km.h-1
akceleraciu s 0-100 , je za 21 sekund...
chcem proste viac poradte
to jarak: vred na zaludi .. nemozem
Este som sa chcel spytat na upravy skodovackeho motora.... kedze ma za sebou necelych 45 000 km chcem ho trosku potrapit... auto je motorovo v dobrom stave....
Keby som chcel nejaky ten vykon navyse , v com zacat?....
Nechcem a ani necakam ze z toho vytlacim 80 koni.... ide mi len o mierne motorove upravi ... napr. 5tka rychlost by sa mi zisla precalen ten motor pri vysokych otackach huci, karburator nejaky neviem aky by som chcel change.... ale s cim zacat?
Ako viem embucha 120 l ma:
Max. vykon: 36,7kW pri 5000 ot./min. (ISO)
Max. tocivy moment: 82 N pri 3000 ot./min.
Max. rychlost: 140km.h-1
akceleraciu s 0-100 , je za 21 sekund...
chcem proste viac poradte
- jararak
- Moderátor
- Príspevky: 3115
- Dátum registrácie: Št 13. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice, Bratislava (29)
filipko, srandista, cez 130kw z beznej 120 dali, ale to uz nebolo doma na kolene.
zacnime najlacnejsim, vymen si vzduchovy filter stoji asi 70sk, karburator si mozes nechat aj povodny avsak chcelo by to pretriskovat - cislovecsiu trisku a pojde to viac, avsak chce to nastavit volnobeh a otacky - ucho technika nejakeho dedka.
ked budes mysliet vaznejsie daj orezat hlavu - zvysis kompresny pomer, tak 0,4-0,5mm by malo stacit - bude z toho vlastne 120gls, dalsia z moznosti - ostra vacka motor pojde rychlejsie do otacok. tvrdsie pruziny na ventily. hlavne vsade pomenit loziska. 5 kvalt no budes mat zjavne mokre poloosi na to sa zhana 5 kvalt jednoduchsie, avsak vyjde ta to asi na 3-4t a boh vie v akom stave bude.
cele to je o nekompletnych peniazoch ktore potom do toho budes vrazat, ano je to par korun v porovnani s nejakou inou znackou a vecsiou si to budes moct urobit aj sam doma a bude ta to tesit ako pretaktovany procesor. bohuzial mne moju nadej zobral strom, druhu taku som uz nenasiel. btw, po kazdej uprave ti to zacne coraz viac zrat tak pocitaj s ciframy kolo 13l na 100km, prehodnot . btw moj 4 kvalt dal 150 (tachometrickych) a dal som ako tak len do povodneho stavu ten motor.
zacnime najlacnejsim, vymen si vzduchovy filter stoji asi 70sk, karburator si mozes nechat aj povodny avsak chcelo by to pretriskovat - cislovecsiu trisku a pojde to viac, avsak chce to nastavit volnobeh a otacky - ucho technika nejakeho dedka.
ked budes mysliet vaznejsie daj orezat hlavu - zvysis kompresny pomer, tak 0,4-0,5mm by malo stacit - bude z toho vlastne 120gls, dalsia z moznosti - ostra vacka motor pojde rychlejsie do otacok. tvrdsie pruziny na ventily. hlavne vsade pomenit loziska. 5 kvalt no budes mat zjavne mokre poloosi na to sa zhana 5 kvalt jednoduchsie, avsak vyjde ta to asi na 3-4t a boh vie v akom stave bude.
cele to je o nekompletnych peniazoch ktore potom do toho budes vrazat, ano je to par korun v porovnani s nejakou inou znackou a vecsiou si to budes moct urobit aj sam doma a bude ta to tesit ako pretaktovany procesor. bohuzial mne moju nadej zobral strom, druhu taku som uz nenasiel. btw, po kazdej uprave ti to zacne coraz viac zrat tak pocitaj s ciframy kolo 13l na 100km, prehodnot . btw moj 4 kvalt dal 150 (tachometrickych) a dal som ako tak len do povodneho stavu ten motor.
Watching you ...
Modra je dobra a preto ju mam aj v logu.
Modra je dobra a preto ju mam aj v logu.
srandista si aj ty, 130kw jw uz moc a vobec tie upravy... pokial ni eje fanaticky fanusik S120 nama tucne konto a solidne vybavenu dielnu moze na to zabudnut.jararak napísal:filipko, srandista, cez 130kw z beznej 120 dali, ale to uz nebolo doma na kolene.
zacnime najlacnejsim, vymen si vzduchovy filter stoji asi 70sk, karburator si mozes nechat aj povodny avsak chcelo by to pretriskovat - cislovecsiu trisku a pojde to viac, avsak chce to nastavit volnobeh a otacky - ucho technika nejakeho dedka.
ked budes mysliet vaznejsie daj orezat hlavu - zvysis kompresny pomer, tak 0,4-0,5mm by malo stacit - bude z toho vlastne 120gls, dalsia z moznosti - ostra vacka motor pojde rychlejsie do otacok. tvrdsie pruziny na ventily. hlavne vsade pomenit loziska. 5 kvalt no budes mat zjavne mokre poloosi na to sa zhana 5 kvalt jednoduchsie, avsak vyjde ta to asi na 3-4t a boh vie v akom stave bude.
cele to je o nekompletnych peniazoch ktore potom do toho budes vrazat, ano je to par korun v porovnani s nejakou inou znackou a vecsiou si to budes moct urobit aj sam doma a bude ta to tesit ako pretaktovany procesor. bohuzial mne moju nadej zobral strom, druhu taku som uz nenasiel. btw, po kazdej uprave ti to zacne coraz viac zrat tak pocitaj s ciframy kolo 13l na 100km, prehodnot . btw moj 4 kvalt dal 150 (tachometrickych) a dal som ako tak len do povodneho stavu ten motor.
jedina uprava ktoru bych uvazoval je turbo, ale to by chcelo nove potrubia sacie aj vyfukove + hooodne ladenia...
Turbo je somarina, LR mala okolo 160koni ak sa nemylim, s turbom bolo jedno gardecko (skoda salamander) cca 173KWMalakh napísal:srandista si aj ty, 130kw jw uz moc a vobec tie upravy... pokial ni eje fanaticky fanusik S120 nama tucne konto a solidne vybavenu dielnu moze na to zabudnut.
jedina uprava ktoru bych uvazoval je turbo, ale to by chcelo nove potrubia sacie aj vyfukove + hooodne ladenia...
A potrubia rozhodne nestacia na nasadenie turba, to je mozno tak posledny a navyse zbytocny krok, 120 koni sa da sa spravit s relativne rozumnymi investiciami (30-50K SK) spravit aj doma na kolene. Samozrejme to chce aj upravy podvozku a minimalne dopredu 4 piesty, pripadne komplet brzdy z 1203 (vacsie bubny aj kotuce, na STK si to nevsimnu...)
Pripadne teda vymenit blok za 136 a nahodit do neho creva z fabie 1,4...
///btw 135/136, rapid a mozno aj garde mali v technicaku od vyroby 185/60 a tiez mali 5,5" pokial viem. Samozrejme standard 165/80 bol vsade, ale to su strasne balóny.
Lenze keD chces mat legalne technicku, tak ine, nez tieto dva rozmery mat nemozes, skoda proste 175/nieco, pripadne 185/55(50) atD nedovoli...
Popri salamandri skodovaci skusobne nahodili turbo aj do seriovej S120 a dosiahli tym zaujimave vysledky. Samozrejme vykon sa znacne nesplhal hore (+ asi do 20%) od toho turbo nie je, ale zvysil sa krutiak, zrychlenie o 60%! znizili spotrebu o 0.7l....jaffar napísal: ...Turbo je somarina, LR mala okolo 160koni ak sa nemylim, s turbom bolo jedno gardecko (skoda salamander) cca 173KW
A potrubia rozhodne nestacia na nasadenie turba, to je mozno tak posledny a navyse zbytocny krok, 120 koni sa da sa spravit s relativne rozumnymi investiciami (30-50K SK) spravit aj doma na kolene. Samozrejme to chce aj upravy podvozku a minimalne dopredu 4 piesty, pripadne komplet brzdy z 1203 (vacsie bubny aj ...
k o tom ze tie upravy spravis na kolenie.... samozrejme da sa najst navodov plno, ale bez slusne vybavenej dielne to jednoducho nejde a tym myslim ze musis mat k dispoziici obrabacie stroje
A jeden dodatok na zaver ak chce dotycny naozaj silnejsie auto, tak nech si kupi auto, S120 v s nevem ak silnym motorom v rukach amatera je zbran nebezpecna hlavne pre ostatnych ucastnikov premavky, pre samotneho vodica je to rakva...