optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
ako donutit Blendera aby pri renderovani pouzival aj vypoctovu silu vga? tak napr. mam msi7600gt a Cel2.8ghz. je jasne z samotny vpu ma vacsi (alebo aspon rovnaky) vypoctovy vykon, a tak by sa dal rendering time nenormalne decreasovat. nevie niekto ako nato, popripade nema niekto nejaky patch na to? diky.
~eidam
ono to znie neuveritelne, ale ono to nejde
Niekde som o tom kedysi cital na blenderartist, chlapik to tam vysvetloval ale ja to uz vysvetlit neviem
Teoreticky mozes urobit export do nejakeho formatu co ti zozerie Gelato, ale na to potrebujes vga Quadro... mozes skusit teda pozhanat nejaku vga co ide softmodnut na quadro a pohrat sa s tym...
Mozes pouzit Blender optimalizovany pre SSE...
Alebo si proste kupis poriadne CPU.. to znamena take s modrym logom :blind: a dvoma jadrami... inak nerad priznavam, ale X2 su na rendery po OC dost fajn, akurat ze nie su modre no...
Niekde som o tom kedysi cital na blenderartist, chlapik to tam vysvetloval ale ja to uz vysvetlit neviem
Teoreticky mozes urobit export do nejakeho formatu co ti zozerie Gelato, ale na to potrebujes vga Quadro... mozes skusit teda pozhanat nejaku vga co ide softmodnut na quadro a pohrat sa s tym...
Mozes pouzit Blender optimalizovany pre SSE...
Alebo si proste kupis poriadne CPU.. to znamena take s modrym logom :blind: a dvoma jadrami... inak nerad priznavam, ale X2 su na rendery po OC dost fajn, akurat ze nie su modre no...
Me like Pentium
Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
ta 7600GT by bola 3x rychlejsia nez 3GHz stvorjadro od intelu aby bolo jasne a da sa renderovat s GPU aj v blendery...este som na to nedosiel jak ale snazim sa na to dojst...ale da sa to spravit tak ze exportujes scenu do *.3ds a budes renderovat v nom
//Snake: Malo zmysel vyťahovať takto starú tému?
//Snake: Malo zmysel vyťahovať takto starú tému?
Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
ehm... výsledný render ti Blender internal cez GPU nespočíta, môžeš si max napísať shadery pre engine a skúsiť realtime scénu... na raytracing sa to nechytá, každopádne sa to počíta cez GPUprepelica napísal:ta 7600GT by bola 3x rychlejsia nez 3GHz stvorjadro od intelu aby bolo jasne a da sa renderovat s GPU aj v blendery...
Me like Pentium
Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
blender nie ale pomocou utilitky a ovladacov od nvidie je to mozne a nemusis mat ani quadro...uz som do blenderu facol nejaky plugin a ponainstalovaval vsetko mozne ale nejde to pise mi ze "Python script error: check console" netusim co stym mam este spravit
Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
eee...áno, volá sa to Gelato, nie je to utilitka od Nvidie, je to riadny renderer od Nvidie... už som to tu písal a nemá to nič s Blenderom, musíš to len exportnúť... chalan, čo ten skript napísal sa na to asi vykašlal a pôjde to len asi na staršej verzii Blenderu, mám ich na disku plno...
alebo mrk na http://www.graphicall.org" onclick="window.open(this.href);return false;
alebo mrk na http://www.graphicall.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Me like Pentium
Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
viem jak to funguje nexcel som to pisat...viem ze ten plugin exportuje scenu do nejakeho suboru a nasledne sa to renderuje pomocou gelata mam najnovsiu verziu blendera mozno aj preto to nejde