optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
ako donutit Blendera aby pri renderovani pouzival aj vypoctovu silu vga? tak napr. mam msi7600gt a Cel2.8ghz. je jasne z samotny vpu ma vacsi (alebo aspon rovnaky) vypoctovy vykon, a tak by sa dal rendering time nenormalne decreasovat. nevie niekto ako nato, popripade nema niekto nejaky patch na to? diky.
~eidam
ono to znie neuveritelne, ale ono to nejde ![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
Niekde som o tom kedysi cital na blenderartist, chlapik to tam vysvetloval ale ja to uz vysvetlit neviem![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
Teoreticky mozes urobit export do nejakeho formatu co ti zozerie Gelato, ale na to potrebujes vga Quadro... mozes skusit teda pozhanat nejaku vga co ide softmodnut na quadro a pohrat sa s tym...
Mozes pouzit Blender optimalizovany pre SSE...
Alebo si proste kupis poriadne CPU.. to znamena take s modrym logom :blind: a dvoma jadrami... inak nerad priznavam, ale X2 su na rendery po OC dost fajn, akurat ze nie su modre no...![red :red:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/red.gif)
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
Niekde som o tom kedysi cital na blenderartist, chlapik to tam vysvetloval ale ja to uz vysvetlit neviem
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
Teoreticky mozes urobit export do nejakeho formatu co ti zozerie Gelato, ale na to potrebujes vga Quadro... mozes skusit teda pozhanat nejaku vga co ide softmodnut na quadro a pohrat sa s tym...
Mozes pouzit Blender optimalizovany pre SSE...
Alebo si proste kupis poriadne CPU.. to znamena take s modrym logom :blind: a dvoma jadrami... inak nerad priznavam, ale X2 su na rendery po OC dost fajn, akurat ze nie su modre no...
![red :red:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/red.gif)
Me like Pentium
Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
ta 7600GT by bola 3x rychlejsia nez 3GHz stvorjadro od intelu aby bolo jasne
a da sa renderovat s GPU aj v blendery...este som na to nedosiel jak ale snazim sa na to dojst...ale da sa to spravit tak ze exportujes scenu do *.3ds a budes renderovat v nom
//Snake: Malo zmysel vyťahovať takto starú tému?
![wink ;)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/wink.gif)
//Snake: Malo zmysel vyťahovať takto starú tému?
Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
ehm... výsledný render ti Blender internal cez GPU nespočíta, môžeš si max napísať shadery pre engine a skúsiť realtime scénu... na raytracing sa to nechytá, každopádne sa to počíta cez GPUprepelica napísal:ta 7600GT by bola 3x rychlejsia nez 3GHz stvorjadro od intelu aby bolo jasnea da sa renderovat s GPU aj v blendery...
Me like Pentium
Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
blender nie ale pomocou utilitky a ovladacov od nvidie je to mozne a nemusis mat ani quadro...uz som do blenderu facol nejaky plugin a ponainstalovaval vsetko mozne ale nejde to
pise mi ze "Python script error: check console" netusim co stym mam este spravit
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
eee...áno, volá sa to Gelato, nie je to utilitka od Nvidie, je to riadny renderer od Nvidie... už som to tu písal a nemá to nič s Blenderom, musíš to len exportnúť... chalan, čo ten skript napísal sa na to asi vykašlal a pôjde to len asi na staršej verzii Blenderu, mám ich na disku plno...
alebo mrk na http://www.graphicall.org" onclick="window.open(this.href);return false;
alebo mrk na http://www.graphicall.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Me like Pentium
Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?
viem jak to funguje nexcel som to pisat...viem ze ten plugin exportuje scenu do nejakeho suboru a nasledne sa to renderuje pomocou gelata mam najnovsiu verziu blendera mozno aj preto to nejde