30 dnova lehota na reklamaciu
30 dnova lehota na reklamaciu
zdravim.
xcem sa spytat co mozem spravit ak presla 30 dnova lehota a stale som nedostal naspat refund[peniaze]
vec sa ma takto ked som letel so skyeurope tak mi povedali ze nemam zaplatenu batozinu a musel som na letisku platit 2560 SKK inak by nas nepustili odletet...
ale v povodnej rezervacii som to mal uhradene tak som to reklamoval a povedali mi ze to zaslali na financne oddelenie kde to spracuju ale uz presiel mesiac a niekolko dni.
rad by som vedel ci mam nejake prava alebo mam cakat dalej ako pochybny zakaznik squelej firmy, ktorej pri objednavani leteniek pada stranka a potom ked tam clovek musi 15 minut volat tak mu tu rezervaciu aj tak dojebe nejaky iny agent a vznikaju nechcene a neocakavane problemy.
dik za rady
xcem sa spytat co mozem spravit ak presla 30 dnova lehota a stale som nedostal naspat refund[peniaze]
vec sa ma takto ked som letel so skyeurope tak mi povedali ze nemam zaplatenu batozinu a musel som na letisku platit 2560 SKK inak by nas nepustili odletet...
ale v povodnej rezervacii som to mal uhradene tak som to reklamoval a povedali mi ze to zaslali na financne oddelenie kde to spracuju ale uz presiel mesiac a niekolko dni.
rad by som vedel ci mam nejake prava alebo mam cakat dalej ako pochybny zakaznik squelej firmy, ktorej pri objednavani leteniek pada stranka a potom ked tam clovek musi 15 minut volat tak mu tu rezervaciu aj tak dojebe nejaky iny agent a vznikaju nechcene a neocakavane problemy.
dik za rady
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
mal som iny problem, nesuvisel s letectvom ale da sa z toho vychadzat.
Ked to nemas niekde na papieri, to ze si zaplatil batozinu na letisku, tak prakticky nemas ziadne prava. Ak ano, mozes im poslat uradny list, tusim sa to vola urgencia, jednoducho, ze si nedostal zaplatenu nahradu a nech sa to posnazia spravit co najskor. Ale tu musis mat nejaky doklad, ze ti to mali zaplatit.
Ked to nemas niekde na papieri, to ze si zaplatil batozinu na letisku, tak prakticky nemas ziadne prava. Ak ano, mozes im poslat uradny list, tusim sa to vola urgencia, jednoducho, ze si nedostal zaplatenu nahradu a nech sa to posnazia spravit co najskor. Ale tu musis mat nejaky doklad, ze ti to mali zaplatit.
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
ono to je cele vybavene prostrednictvom emailu,poslal som im screen shoty z povodnej objednavky,doklad o zaplateni na letisku mam a tak isto mi to nabehlo v systeme na webe ze som to platil.vsetko je v poriadku,teta povedala ze to dala na financne oddelenie a problem je ten ze tam to hnije mesiac,co je za zakonom stanovenou dobou. Takze xcem vedet ci mozem dostat nejake odskodne alebo nieco navyse. email som im zatial nepisal,az dnes ubehol mesiac.
- Toman
- VIP
- Príspevky: 7733
- Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
- Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
napis sem: http://staznosti.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- aj ked skyeurope nato nebude reagovat aspon im pokazis meno.....
T.
- aj ked skyeurope nato nebude reagovat aspon im pokazis meno.....
T.
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
aha, tak to fakt by mala stacit ta urgencia, nieco take len prepisat to na tvoj pripad
http://referaty.atlas.sk/odborne-humani ... 3/urgencia" onclick="window.open(this.href);return false;
no a tie staznosti to tiez odporucam
http://referaty.atlas.sk/odborne-humani ... 3/urgencia" onclick="window.open(this.href);return false;
no a tie staznosti to tiez odporucam
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
no ja z nich xcem vytrieskat nejake odskodne
1,) za to ze som musel platit pred odletom prekvapujucu sumu penazi, ktoru si mam potom skusit vymahat. vstaval som o 4 rano a bol som chory,takze som nespal a dost ma to nasralo, keby nemam kreditku tak ich tam asi zabijem.
2.) 2 mesiace nemam v podstate moje peniaze
3.) ked mi povedali ze mi ich poslu tak ubehol mesiac
takze keby mi tie nenazrate ku*vy daju nejaku darcekovu poukazku,pripadne free letenku tak by som sa nenahneval.Myslim ze je to spolocnost co nema robit chyby a v mojom pripade boli 2. a to ani nehovoim ze som tam musel volat 15 minut aby mi obnovili rezervaciu ked po zaplateni cez tatrapay mi spadla ich stranka a moja rezervacia sa stratila a peniaze odisli samozrejme im tato chyba nebola nova...proste uroven.
tie staznosti som pozeral,ked budem mat cas tak sa asi vyjadrim aj ja ale to az nedelu\pondelok teraz odchadzam.
1,) za to ze som musel platit pred odletom prekvapujucu sumu penazi, ktoru si mam potom skusit vymahat. vstaval som o 4 rano a bol som chory,takze som nespal a dost ma to nasralo, keby nemam kreditku tak ich tam asi zabijem.
2.) 2 mesiace nemam v podstate moje peniaze
3.) ked mi povedali ze mi ich poslu tak ubehol mesiac
takze keby mi tie nenazrate ku*vy daju nejaku darcekovu poukazku,pripadne free letenku tak by som sa nenahneval.Myslim ze je to spolocnost co nema robit chyby a v mojom pripade boli 2. a to ani nehovoim ze som tam musel volat 15 minut aby mi obnovili rezervaciu ked po zaplateni cez tatrapay mi spadla ich stranka a moja rezervacia sa stratila a peniaze odisli samozrejme im tato chyba nebola nova...proste uroven.
tie staznosti som pozeral,ked budem mat cas tak sa asi vyjadrim aj ja ale to az nedelu\pondelok teraz odchadzam.
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
nikto nevie?
v pripade tovaru mam narok na novy kus,ale ako to je v pripade penazi?
v pripade tovaru mam narok na novy kus,ale ako to je v pripade penazi?
- cool_point
- Používateľ
- Príspevky: 726
- Dátum registrácie: Št 26. Jún, 2008, 19:12
- Bydlisko: Handlová/Prievidza (36)
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
Pošli im tú urgenciu listom, doporučene 1. Triedou o čom budeš mať doklad-podací lístok.
Tam im vysvetli podrobne čo sa stalo a taktiež, že si to riešil mailom, poprípade daj ako prílohu ten mail s odpoveďou.
Pripomeň im tam, že je to nad zákonom stanovenú lehotu 30-dňovej reklamácie a malo by sa to pohnúť.
Najlepšie ak im uvedieš číslo účtu kam ti majú peniaze zaslať, aby si zase obišiel prípadné problémy s poštou.
Tam im vysvetli podrobne čo sa stalo a taktiež, že si to riešil mailom, poprípade daj ako prílohu ten mail s odpoveďou.
Pripomeň im tam, že je to nad zákonom stanovenú lehotu 30-dňovej reklamácie a malo by sa to pohnúť.
Najlepšie ak im uvedieš číslo účtu kam ti majú peniaze zaslať, aby si zase obišiel prípadné problémy s poštou.
Case: Aquarius YY-5604, 3x12cm FAN AC MB: ASUS P5E - X38/ICH9R, CPU: INTEL Core 2 Quad Q8400, Cooling H2O: Laing DDC 12V Ultra + Alphacool TOP, D-Tek FuZion V2 + Alphacool Radiator NexXxoS Xtreme III rev. 2 + 3x FAN Noctua NF-P12-1300, RAM: 4x2GB DDR2 800MHz A-DATA Extreme Edition Vitesta, HDD: 1xSSD OCZ Vertex 3 60GB+2x400GB WD 7200 RAID0+1TB Seagate+2TB WD, VGA: SAPPHIRE HD 5770, 1024MB DDR5, VGA Cooler: Water block Alphacool NexXxoS GPS-07T, LCD: LG L226WTQ-SF 22 ", Mouse: Razer DeathAdder 1800DPI + Razer eXactMat, Power: Corsair HX620W, OS: Win7 Ultimate x64
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
ano pisal som tam mail dnes cislo uctu maju
teta odpisala ze refunfy sa riesia 3-4 tyzdne ale ze teraz ich mali nejako viac tak mam byt trpezlivy.
co uz s nimi,nex mi daju aspom odskodne
teta odpisala ze refunfy sa riesia 3-4 tyzdne ale ze teraz ich mali nejako viac tak mam byt trpezlivy.
co uz s nimi,nex mi daju aspom odskodne
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
no ako nedavno som cital noviny a tam bolo, ze skyeurope mali teraz viacero problemov. Hlavne s platbami za lety a za batozinu....
Ale ked uz sa ti ozvali tak je to v pohode... ale ci dostanes odskodne? No, u nas to nie je ako v USA.
Ale ked uz sa ti ozvali tak je to v pohode... ale ci dostanes odskodne? No, u nas to nie je ako v USA.
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
hej mam ten pocit cely cas co som sem prisiel naspat z GB, back to reality.
v MHD mi sofer povie ze nemam platny ISIC aj ked vzadu mam nalepku ze palti do konca 09/2008 vsade mi to akceptuju ale jemu to je jedno a musim platit cely listok... nemal som cas si aktivovat isic aj na tento rok kedze tam bola velka rada a kazdy mi povedal ze palti do konca septembra tak do prdele kde sme...s tymto uz pojdem na tie staznosti.sme.sk
som zvedavy ake ma stanovisko SAD Trnava
a tiez som sa zmieril ze budem rad ak mi tie peniaze poslu do dalsieho mesiaca....
aj ked si lno pochybujem ze skyeurope ma tolko refunfov ze to nedokaze naklikat do systemu aby mi poslali tie peniaze. trva to asi 2 minuty. TIRED
v MHD mi sofer povie ze nemam platny ISIC aj ked vzadu mam nalepku ze palti do konca 09/2008 vsade mi to akceptuju ale jemu to je jedno a musim platit cely listok... nemal som cas si aktivovat isic aj na tento rok kedze tam bola velka rada a kazdy mi povedal ze palti do konca septembra tak do prdele kde sme...s tymto uz pojdem na tie staznosti.sme.sk
som zvedavy ake ma stanovisko SAD Trnava
a tiez som sa zmieril ze budem rad ak mi tie peniaze poslu do dalsieho mesiaca....
aj ked si lno pochybujem ze skyeurope ma tolko refunfov ze to nedokaze naklikat do systemu aby mi poslali tie peniaze. trva to asi 2 minuty. TIRED
- cool_point
- Používateľ
- Príspevky: 726
- Dátum registrácie: Št 26. Jún, 2008, 19:12
- Bydlisko: Handlová/Prievidza (36)
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
http://www.ryanair.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozri si tohoto prepravcu. Nelieta samozrejme všade, ale tam kde lieta nemá cenového konkurenta.
Známy takto lieta do Írska, dokonca sa mu stalo, že spätnú letenku mal za 1Euro.
Pozri si tohoto prepravcu. Nelieta samozrejme všade, ale tam kde lieta nemá cenového konkurenta.
Známy takto lieta do Írska, dokonca sa mu stalo, že spätnú letenku mal za 1Euro.
Case: Aquarius YY-5604, 3x12cm FAN AC MB: ASUS P5E - X38/ICH9R, CPU: INTEL Core 2 Quad Q8400, Cooling H2O: Laing DDC 12V Ultra + Alphacool TOP, D-Tek FuZion V2 + Alphacool Radiator NexXxoS Xtreme III rev. 2 + 3x FAN Noctua NF-P12-1300, RAM: 4x2GB DDR2 800MHz A-DATA Extreme Edition Vitesta, HDD: 1xSSD OCZ Vertex 3 60GB+2x400GB WD 7200 RAID0+1TB Seagate+2TB WD, VGA: SAPPHIRE HD 5770, 1024MB DDR5, VGA Cooler: Water block Alphacool NexXxoS GPS-07T, LCD: LG L226WTQ-SF 22 ", Mouse: Razer DeathAdder 1800DPI + Razer eXactMat, Power: Corsair HX620W, OS: Win7 Ultimate x64
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
poznam ale oni maju drahu batozinu a do 15 kg a ja zas nelitam stale:D letel som prvy krat a vsetko sa pojebalo. takze tak:) aspom som nepadol.
- cool_point
- Používateľ
- Príspevky: 726
- Dátum registrácie: Št 26. Jún, 2008, 19:12
- Bydlisko: Handlová/Prievidza (36)
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
Ešte jedna vec, že zase to riešiš mailom, čo v prvom prípade bohvieako nedopadlo...zwARO napísal:ano pisal som tam mail dnes cislo uctu maju
teta odpisala ze refunfy sa riesia 3-4 tyzdne ale ze teraz ich mali nejako viac tak mam byt trpezlivy.
co uz s nimi,nex mi daju aspom odskodne
Case: Aquarius YY-5604, 3x12cm FAN AC MB: ASUS P5E - X38/ICH9R, CPU: INTEL Core 2 Quad Q8400, Cooling H2O: Laing DDC 12V Ultra + Alphacool TOP, D-Tek FuZion V2 + Alphacool Radiator NexXxoS Xtreme III rev. 2 + 3x FAN Noctua NF-P12-1300, RAM: 4x2GB DDR2 800MHz A-DATA Extreme Edition Vitesta, HDD: 1xSSD OCZ Vertex 3 60GB+2x400GB WD 7200 RAID0+1TB Seagate+2TB WD, VGA: SAPPHIRE HD 5770, 1024MB DDR5, VGA Cooler: Water block Alphacool NexXxoS GPS-07T, LCD: LG L226WTQ-SF 22 ", Mouse: Razer DeathAdder 1800DPI + Razer eXactMat, Power: Corsair HX620W, OS: Win7 Ultimate x64
Re: 30 dnova lehota na reklamaciu
nevidim dovod platit za postu + ist na postu + nemam doma tlaciaren , ked to mozem vybavit z domu. ked tak pripadne by som tam siel osobne.