Cauko vsetci.... najpr sa chcem ospravedlnit pretoze viem, ze takato tema tu uz bola, ale dôvod vytvorenie tejto podmienilo to ze som ju nevedel nájsť!....... takze dakujem za trpeszlivost.
Jedna sa o to ze v jednom nemenovanom obchode som reklamoval mp3-ku a uz po druhy krat problem neodstranili stale a stale s tym nic nerobia.
Rozpoviem pribeh:
PORUCHA:
Takze porucha je nasledovna... nekvalita zvuku zapricinena pravdepodobne pretazenim prehravaca. Jednoducho na lave sluchatko to strasne prskaa (to proste nie je zvuk) a je jesne ze chyba nie je v sluchtakach kedze tie idu na inch "zvukotvorných" prístrojoch excelente - t.j. kvalitne. Skusal som samozrejme aj ine sluchadla.... NIC!
REKLAMACIE:
1.) Prebiehla velmi rychlo.... do 10 dni mi zavolali z si po mp3-ku mam prist, ked som ju daval reklamovat tak chlapik ako dovod nekvalitneho zvuku napisal sluchatka ktore vymenili.. ale na /HOVNO/ proste mi nechcel verit ze je to mp3-kou tak ja som na to /jebal/, pretoze som si myslel ze na RMA na to pridu hadam.
2.)Tam som uz slecnu donutil k tomu aby napisala ze je porucha v prehravaci, reklamaciu vybavili ako inak na 29 den a mne sa zda ze krabicu s mp3-kou ani neotvorili .... akurat je na papiery napisane ze nekvalita zvuku je sposobena pretazovanim sluchadiel.
TAK ALE UZ MA NASRALI
Sluchadla su v totalnom poriadku mp3-ka vyzera ako nova (aj ked ma v skutocnosti nahranych cca 400hodin)
ide o SAMSUNG YP-K3
Co s tym mozem robit? Ako z nimi vytrtkat? A ta tretia reklamacia ako funguje... love by sa zisli!
Reklamcia 3X???
Re: Reklamcia 3X???
Zanesies reklamovat a ked ti ich vratia tak si na 4ty krat vypytas peniaze, proste jedna sa o tu istu vadu. Nabuduce sa na MP3ky vykasli
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3453
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Reklamcia 3X???
okej diki takze je to az 4 pokus ten s peniazmi, jedine co mi zatial vydrzalo je stary DISCMAN to bola kvalita kedysi
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4593
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
Re: Reklamcia 3X???
ano, nosit si so sebou gramec na ramene ma svoje kuzlo
- Bikermotyl
- VIP
- Príspevky: 3253
- Dátum registrácie: Ne 22. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Brezová pod Bradlom
Re: Reklamcia 3X???
Vyskytnutie sa vady v záručnej dobe:
a) Odstrániteľné vady
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená.
Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci (alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti), ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
b) Neodstrániteľné vady
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť.
Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže
- pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo
- pre väčší počet vád
vec riadne užívať.
Uvedené právo je spotrebiteľom často upierané, pričom predávajúci sa dovolávajú (je potrebné priznať, že všeobecne zaužívaného) argumentu, že tá istá vada sa musí vyskytnúť aspoň po jej dvoch predchádzajúcich opravách. Takéto zdôvodnenie však nemá oporu v zákone, ktorý jednoznačne hovorí o "opätovnom vyskytnutí sa vady po oprave" a nepoužíva množné číslo.
Je jednoznačne právom spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy už pri prvom (opätovnom) vyskytnutí sa vady po jej odstránení formou opravy veci.
a) Odstrániteľné vady
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená.
Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci (alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti), ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
b) Neodstrániteľné vady
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť.
Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže
- pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo
- pre väčší počet vád
vec riadne užívať.
Uvedené právo je spotrebiteľom často upierané, pričom predávajúci sa dovolávajú (je potrebné priznať, že všeobecne zaužívaného) argumentu, že tá istá vada sa musí vyskytnúť aspoň po jej dvoch predchádzajúcich opravách. Takéto zdôvodnenie však nemá oporu v zákone, ktorý jednoznačne hovorí o "opätovnom vyskytnutí sa vady po oprave" a nepoužíva množné číslo.
Je jednoznačne právom spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy už pri prvom (opätovnom) vyskytnutí sa vady po jej odstránení formou opravy veci.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3453
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Reklamcia 3X???
heh...takze tam mozem prist a pytat od nich iny produkt alebo peniaze....? ci je uz na to po 2krat neskoro?
Inak diki za informaciu
Moja situacia je taka ze ten nemenovany obchod je menovany .:. *D*A*T*A*R*T*
teraz podam este troska presnejsie info..
na prvu reklamaciu napisali poruchu: "LAVE SLUCHADLO STRATILO NA KVALITE ZVUKU"
na servisnom papieri je napisane ze ... "PREVEDENA VYMENA SLUCHADIEL"
no bolo mi jasne ze porucha sa neodstranila ale kaslal som na to uz som sa ponahlal na elektricku...
tak som to teda doniesol druhý krat.
porucha bola ozrejmena ako: "LAVE SLUCHADLO HRÁ TICHŠIE, HORŠIA KVALITA, ZREJME NIE JE PROBLEM V SLUCHATKACH, BOLI VYMENENE"
a ako popis opravy v servisnom liste bolo uvedene: "DANY JAV SPOSOBENY VADNYMI SLUCHATKAMI. PREVEDENA OPRAVA SLUCHADIEL. PRAVDEPODOBNOST PRETAZOVANIA SLUCHADIEL."
Dokonca pri poslednej (druhej reklamacii mi poslali domov aj list Ze vraj "vazeny zakaznik"... o vybaveni reklamacie)
no a hadam nemusim hovorit ze problem nie je vyriesený
Co mi odporucate, aby som urobil?
Inak diki za informaciu
Moja situacia je taka ze ten nemenovany obchod je menovany .:. *D*A*T*A*R*T*
teraz podam este troska presnejsie info..
na prvu reklamaciu napisali poruchu: "LAVE SLUCHADLO STRATILO NA KVALITE ZVUKU"
na servisnom papieri je napisane ze ... "PREVEDENA VYMENA SLUCHADIEL"
no bolo mi jasne ze porucha sa neodstranila ale kaslal som na to uz som sa ponahlal na elektricku...
tak som to teda doniesol druhý krat.
porucha bola ozrejmena ako: "LAVE SLUCHADLO HRÁ TICHŠIE, HORŠIA KVALITA, ZREJME NIE JE PROBLEM V SLUCHATKACH, BOLI VYMENENE"
a ako popis opravy v servisnom liste bolo uvedene: "DANY JAV SPOSOBENY VADNYMI SLUCHATKAMI. PREVEDENA OPRAVA SLUCHADIEL. PRAVDEPODOBNOST PRETAZOVANIA SLUCHADIEL."
Dokonca pri poslednej (druhej reklamacii mi poslali domov aj list Ze vraj "vazeny zakaznik"... o vybaveni reklamacie)
no a hadam nemusim hovorit ze problem nie je vyriesený
Co mi odporucate, aby som urobil?
- Timeshifter
- Používateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: Po 30. Júl, 2007, 08:00
Re: Reklamcia 3X???
Rob vsetko na čo máš nárok... Pýtaj prachy, ak nedajú tak zavolaj sojku... (vygoogli na nete telefoinne cislo)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3453
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Reklamcia 3X???
okej takze v piatok tam asi pojdem a jednoducho im poviem ze ... chlapci odstupujem od zmluvy vratte mi loove loove ... no vdaka za ozrejmenie zakonu a tak pomohli ste mi a ja som rad .... takze DIKI