Pomoc s alza.sk
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Pomoc s alza.sk
Zdravim, niekedy predminuly tyzden som robil poslednu objednavku. Skompletizoval som ju odoslal a zaplatil vopred proforma fakturou (vsetko spravene v piatok). V sobotu som si spomenul, ze som zabudol nieco objednat, tak som to chcel pridat klasicky cez pridanie kodu na obsah kosika, ale neslo to (nejde to ani ked to mate na dobierku, nemaju to v systeme asi vsetko spravne nahodene, toto mam overene uz z viacerych objednavok).
Tak som napisal tuto poznamku predajcovi (do systemu objednavok) a samozrejme zaplatil ebankingom rozdiel.
14.2.2009 14:20:00 Zákazník, Změna objednávky: Poprosim pridat tovat MK203 1ks, predlzovaci VGA kabel http://www.alza.cz/kabel-prodluzovaci-vga-2m-d39988.htm" onclick="window.open(this.href);return false; , bankovym prevodom bol uz zaplateny, v celkovej sume: Vaše cena bez DPH: 2,58 € Vaše cena včetně DPH: 3,07 € Poprosim dajte mi vediet, ci ste tovar pridali, platbu si dufam dohladate, dam to iste cislo proforma faktury a spravu pre prijimatela vyplnim tiez.
O dve hodiny mi kamarat povedal, ze som pre neho objednal zly tovar, tak som to zmenil a napisal dalsiu poznamku:
14.2.2009 16:37:00 Zákazník, Změna objednávky: Poprosim zmenit pridany tovar MK203 1ks,ktory som pridal naposledy a bol aj zaplateny vo vyske 3,07€ za tovar MK206 http://www.alza.sk/stineny-kabel-pripoj ... d40963.htm" onclick="window.open(this.href);return false; vo vyske 2,77€ a zvysnu sumu poprosim vratit na ucet, z ktoreho prisla uhrada na danu objednavku. Dakujem, prosim napiste zpravu zakaznikovi, aby som vedel, ze dane fakty beriete na vedomie.
S dobrym pocitom som nechal objednavku prebehnut. Ake bolo moje prekvapenie, ked mi dany kabel vobec neprisiel v utorok cez kuriera. Napisal som mail do alzy, do 2 hodin mi zavolal nejaky pan Dohnal a ten sa ospravedlnil a povedal, ze mi zadarmo posle kuriera so zaplatenym kablom.
Kurier prisiel na dalsi den ( v stredu minuly tyzden) a dal mi kabel a odisiel. Ale co sa nestalo, dal mi zly kabel, ten prvy MK203 i ked ma pan Dohnal ubezpecoval, ze v nasom telefonickom rozhovore si cital poznamky k objednavke (telefonoval v utorok) a vsetko pochopil.
Hned ako dosiel zly kabel som im pisal (asi 6x, kazdy den na vsetky kontakty co tam maju uvedene), ale totalne ma ignoruju. Dovolat sa tiez nemozem dovolat, lebo hned ako poviem svoje meno, je zrazu na linke ticho.
Co mam podla Vas robit? Su to 3 €, ale ja so sebou nechcem nechat vyje**vat, urcite nie takymto sposobom ako to so mnou robia oni.
Dakujem za rady.
Tak som napisal tuto poznamku predajcovi (do systemu objednavok) a samozrejme zaplatil ebankingom rozdiel.
14.2.2009 14:20:00 Zákazník, Změna objednávky: Poprosim pridat tovat MK203 1ks, predlzovaci VGA kabel http://www.alza.cz/kabel-prodluzovaci-vga-2m-d39988.htm" onclick="window.open(this.href);return false; , bankovym prevodom bol uz zaplateny, v celkovej sume: Vaše cena bez DPH: 2,58 € Vaše cena včetně DPH: 3,07 € Poprosim dajte mi vediet, ci ste tovar pridali, platbu si dufam dohladate, dam to iste cislo proforma faktury a spravu pre prijimatela vyplnim tiez.
O dve hodiny mi kamarat povedal, ze som pre neho objednal zly tovar, tak som to zmenil a napisal dalsiu poznamku:
14.2.2009 16:37:00 Zákazník, Změna objednávky: Poprosim zmenit pridany tovar MK203 1ks,ktory som pridal naposledy a bol aj zaplateny vo vyske 3,07€ za tovar MK206 http://www.alza.sk/stineny-kabel-pripoj ... d40963.htm" onclick="window.open(this.href);return false; vo vyske 2,77€ a zvysnu sumu poprosim vratit na ucet, z ktoreho prisla uhrada na danu objednavku. Dakujem, prosim napiste zpravu zakaznikovi, aby som vedel, ze dane fakty beriete na vedomie.
S dobrym pocitom som nechal objednavku prebehnut. Ake bolo moje prekvapenie, ked mi dany kabel vobec neprisiel v utorok cez kuriera. Napisal som mail do alzy, do 2 hodin mi zavolal nejaky pan Dohnal a ten sa ospravedlnil a povedal, ze mi zadarmo posle kuriera so zaplatenym kablom.
Kurier prisiel na dalsi den ( v stredu minuly tyzden) a dal mi kabel a odisiel. Ale co sa nestalo, dal mi zly kabel, ten prvy MK203 i ked ma pan Dohnal ubezpecoval, ze v nasom telefonickom rozhovore si cital poznamky k objednavke (telefonoval v utorok) a vsetko pochopil.
Hned ako dosiel zly kabel som im pisal (asi 6x, kazdy den na vsetky kontakty co tam maju uvedene), ale totalne ma ignoruju. Dovolat sa tiez nemozem dovolat, lebo hned ako poviem svoje meno, je zrazu na linke ticho.
Co mam podla Vas robit? Su to 3 €, ale ja so sebou nechcem nechat vyje**vat, urcite nie takymto sposobom ako to so mnou robia oni.
Dakujem za rady.
Spoiler: ukázať
Re: Pomoc s alza.sk
Záleži od podmienok, objednávku je možné zmeniť do určitého času potom už nie. Hlavne je tam ale problém s papierovaním, ale to ťa nemusí zaujímať. Jednoducho si pozri ich podmienky. Ja mam tuším limit oficiálny 1 hodinu ak sa jedná o tovar, ktorý je skladom...po hodine sa spravia doklady a balí sa to. Ďalšia vec, ktorú spomeniem je info od teba...neviem či bolo postačujúce pretože napr. pri zaplatení vopred a následnom stornovaní/odstúpení a pod. u mňa zákazník musí poslať mailom správu, že odstupuje z tých a tých dôvodov a prosí si vrátiť peniaze na ten a ten účet. Ja to tlačím a prikladám k dobropisu / storno faktúre, ktorú vytváram. Kontrola ktorá príde toto potrebuje...
S tým telefónom nechápem to povieš svoje Meno a je v telefóne ticho alebo?
S tým telefónom nechápem to povieš svoje Meno a je v telefóne ticho alebo?
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Pomoc s alza.sk
storno som samozrejme nepisal, nakolko som potreboval najprv ich vyjadrenie na to, co som im pisal mailom (to ze zamenili tovar, ten pan Dohnal ho ako konkretna osoba zamenil, po nespravnom pochopeni tych poznamok, asi cital len tu prvu a nie tu neskorsiu, to je logicke vysvetlenie, co sedi na vsetko). doteraz som to pri zamenach riesil takto a slo to (konkretne jeden krat)
co sa tyka toho limitu na doplnenie objednavky: cez vikend nekompletizuju, cize ani do hodiny nerobia doklady na tovar, uz som viackrat doplnal objednavku aj v dnoch ked pracovali a nikde nikdy nebol ziadny problem, teraz som proste narazil na neochotu, to ze to ten ich obchodny riaditel zle pochopil a poslal zly tovar, a teraz ocividne nechava veci ladom.
Gabo ja som nestornoval, iba som zmenil jeden tovar (drahsi, dodatocne zaplateny), ktory mi dodali namiesto lacnejsieho neskorsie pridaneho (na zaklade toho, ze to pri telefonickom rozhovore ten pan zle precital) a aj keby som teraz posielal ten kabel spat, je to nielen strata casu a chodenia na postu, tak aj naklady na postovne budu aspon 1,5€, co je polovica hodnoty toho kabla.
ide o pristup - ten som ocakaval ovela lepsi, aj to bolo vidiet- we care unless you pay us. V tomto musim pochvalit tvoj obchod, neda sa to porovnavat... skoda, ze mas take uzke portfolio.
VYRIESENE:
Pred par minutami som napisal mail do alzy, tentokrat posledny, s tym, ze ak to nevyriesia este dnes, zajtra to zverejnim na viacerych weboch (fora, blogy a staznosti.sme.sk) a zrazu mi do 10 minut zavolali z alzy. Kabel stary posielam na ich naklady spat a oni posielaju na ich naklady kabel cez kuriera.
To je uz vazne sila, aby clovek musel siahat po takychto napravnych prostriedkov len na to, aby sa dovolal toho, co mu pravom patri.
co sa tyka toho limitu na doplnenie objednavky: cez vikend nekompletizuju, cize ani do hodiny nerobia doklady na tovar, uz som viackrat doplnal objednavku aj v dnoch ked pracovali a nikde nikdy nebol ziadny problem, teraz som proste narazil na neochotu, to ze to ten ich obchodny riaditel zle pochopil a poslal zly tovar, a teraz ocividne nechava veci ladom.
Gabo ja som nestornoval, iba som zmenil jeden tovar (drahsi, dodatocne zaplateny), ktory mi dodali namiesto lacnejsieho neskorsie pridaneho (na zaklade toho, ze to pri telefonickom rozhovore ten pan zle precital) a aj keby som teraz posielal ten kabel spat, je to nielen strata casu a chodenia na postu, tak aj naklady na postovne budu aspon 1,5€, co je polovica hodnoty toho kabla.
ide o pristup - ten som ocakaval ovela lepsi, aj to bolo vidiet- we care unless you pay us. V tomto musim pochvalit tvoj obchod, neda sa to porovnavat... skoda, ze mas take uzke portfolio.
VYRIESENE:
Pred par minutami som napisal mail do alzy, tentokrat posledny, s tym, ze ak to nevyriesia este dnes, zajtra to zverejnim na viacerych weboch (fora, blogy a staznosti.sme.sk) a zrazu mi do 10 minut zavolali z alzy. Kabel stary posielam na ich naklady spat a oni posielaju na ich naklady kabel cez kuriera.
To je uz vazne sila, aby clovek musel siahat po takychto napravnych prostriedkov len na to, aby sa dovolal toho, co mu pravom patri.
Spoiler: ukázať
Re: Pomoc s alza.sk
Reagoval som hlavne na to vrátenie peňazí zle si si vysvetlil čo som písal. Jednoducho to musí aj im sedieť papierovo, lebo píše sa ľahko ale za tým je kopec papierov, času a storna a je to jedno či sa jedná o 1T ťažké auto, alebo jeden blbý kábel. Teda to prebieha v tvojom prípade takto:Změna objednávky: Poprosim zmenit pridany tovar MK203 1ks,ktory som pridal naposledy a bol aj zaplateny vo vyske 3,07€ za tovar MK206 http://www.alza.sk/stineny-kabel-pripoj" onclick="window.open(this.href);return false; ... d40963.htm vo vyske 2,77€ a zvysnu sumu poprosim vratit na ucet, z ktoreho prisla uhrada na danu objednavku. Dakujem, prosim napiste zpravu zakaznikovi, aby som vedel, ze dane fakty beriete na vedomie.
1. niečo si objednal - objednávka prešla
2. spravili ti na to doklad (im to systém zo skladu vydá sám a vytvorí faktúru automaticky)
3. ty si zmenil niečo a ešte aj platil vopred a chceš ešte aj vrátiť peniaze...nastávajú problémy
4. musia pôvodnú faktúru zrušiť resp. urobiť dobropis s tým, že v ňom bude ten nechcený tovar a ten sa vráti do skladu (v systéme myslím!)
5. urobia nový doklad a rozdiel je nutné vrátiť...tu je vec podmienok, musia počkať na tvoju úhradu ak nedošla, ak prídu tak majú 15 dní na vrátenie peňazí...(to som si ale nie istý, ja sa snažím vrátiť peniaze okamžite ak sa jedná o korektného zákazníka...)
6. toto po zmene, ale už predpokladám niekto musí robiť ručne v systéme (nie teda systém sa) a teda to trvá a pri veľkosti ALZY sa nečudujem...+ SK pobočka je len naozaj malá pobočka alebo ako to povedať kancelária (nemyslím to v zlom)
Rozhodne tam volaj podľa mňa len proste majú veľa a pán Dohnal to dá dokopy...
EDIT takže vyriešené to je Fajn. Ale však ono sa to tak aj rieši ... každý na svoje náklady posiela a je to OK.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Pomoc s alza.sk
Obavam sa, ze sme sa zasa nepochopili, je to totiz trosku komplikovanejsie a cely background sa tu casovo ani neda uviest:
Inac mozeme dat uz lock, lebo sa bude zasa pisat OT ako v druhej teme. Dakujem
Gabo viem, ze su s tym papierovacky, ty to poznas lepsie nez ja, ale oni to mali nakoniec usetrene od toho, ze peniaze som uz nepozadoval spat, fakturi poslali na viac krat, kabel bol samostatne na jednej. Neviem uz, ako to mam lepsie vysvetlitGABO napísal:
Reagoval som hlavne na to vrátenie peňazí zle si si vysvetlil čo som písal. Jednoducho to musí aj im sedieť papierovo, lebo píše sa ľahko ale za tým je kopec papierov, času a storna a je to jedno či sa jedná o 1T ťažké auto, alebo jeden blbý kábel. Teda to prebieha v tvojom prípade takto:
1. niečo si objednal - objednávka prešla Sedi.
2. spravili ti na to doklad (im to systém zo skladu vydá sám a vytvorí faktúru automaticky) Sedi.
3. ty si zmenil niečo a ešte aj platil vopred a chceš ešte aj vrátiť peniaze...nastávajú problémy Nesedi, objednavka bola spravena a uz aj odoslana bez tych zmien co som spravil, cize nie je co zatial riesit a uz vobec nie vracanie penazi.
4. musia pôvodnú faktúru zrušiť resp. urobiť dobropis s tým, že v ňom bude ten nechcený tovar a ten sa vráti do skladu (v systéme myslím!) Nesedi, nemusia vobec nic menit, vystavili novu fakturu na jeden kabel a ten odoslali. Odoslali ale zly kabel.
5. urobia nový doklad a rozdiel je nutné vrátiť...tu je vec podmienok, musia počkať na tvoju úhradu ak nedošla, ak prídu tak majú 15 dní na vrátenie peňazí...(to som si ale nie istý, ja sa snažím vrátiť peniaze okamžite ak sa jedná o korektného zákazníka...) Mylis sa, prvykrat poslali zvysok objednavky bez kabla, druhy krat zly kabel a treti krat mi teraz poslu ten spravny. Ja som sice zaplatil 2x, 1x normalna objednavka bez kabla, druhykrat som zaplatil tu sumu drahsieho kabla co sa nahradil, ale rozdiel som nepozadoval vratit, sice to tam bolo napisane v zmene objednavky, ale pri osobnom telefonate som povedal, ze to netreba vracat, nakolko vravel, ze to bude komplikovane.
6. toto po zmene, ale už predpokladám niekto musí robiť ručne v systéme (nie teda systém sa) a teda to trvá a pri veľkosti ALZY sa nečudujem...+ SK pobočka je len naozaj malá pobočka alebo ako to povedať kancelária (nemyslím to v zlom)
To ale nikoho neospravedlnuje uz vobec v tom, aby skladali telefonaty. A uz to riesim skoro tyzden a feedback som nedostal ziaden, pricom pred objednavkou boli ochotni viac. A nerad sa vyhrazam, tak ako som to musel spravit teraz, uprednostnujem racionalnejsie riesenia.
Rozhodne tam volaj podľa mňa len proste majú veľa a pán Dohnal to dá dokopy...
EDIT takže vyriešené to je Fajn. Ale však ono sa to tak aj rieši ... každý na svoje náklady posiela a je to OK. Omyl, vybavil som to tak, ze to platia vsetko oni. Konieckoncov obchodne podmienky som neporusil, oni len zmylili obsah objednavky.
Inac mozeme dat uz lock, lebo sa bude zasa pisat OT ako v druhej teme. Dakujem
Spoiler: ukázať
Re: Pomoc s alza.sk
Mno potom zle vysvetľuješ viz. prvý príspevok, ktorý som Tagoval...mal si tam viacero poznámok o vracaní peňazí...hlavne, že je to OK.
LOCK.
LOCK.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
- gammaray
- Administrátor
- Príspevky: 7126
- Dátum registrácie: Po 23. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
Re: Pomoc s alza.sk
Odomknute, som zvedavy co take mas kvoli comu som odomkol tuto debatu na tvoju ziadost.
ZOSTAVA CPU: AMD 5600x MB: GIGABYTE B550M AORUS PRO-P (rev. 1.0) Cooler CPU: SilentiumPC Fera 5 RAM: Crucial Ballistix Black 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL16 M.2 SSD NVME system: Samsung 980 1TB M.2 SSD NVME data: Samsung 980 1TB DVD RW: Samsung SH-S183A GPU: GeForce RTX™ 3070 GAMING OC 8G (rev. 2.0) PSU: CORSAIR RM750x PSU 750W 80+ Gold 2021 Monitor: LG 32GK850F CASE: Fractal Design Define Mini Headset: KOSS SB/45 Repro: Fluid Audio F5 Myš: Logitech G Pro Klávesnica: Corsair K68 RGB OS: Windows 10 Pro 64bit
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Pomoc s alza.sk
No ja som len chcel dodat nasledujuce:
24 februar (datum mojho posledneho prispevku v tomto topicu tu) je uz davno za nami a veci sa vyvinuli takto
po telefonate s pracovnikom alzy, ktory ma ubezpecil, ze vsetko bude OK a ze poslu kabel ho nakoniec ani po 2 dnoch neposlali. Ked som tam volal ze preco ho este nemam, povedali, ze najprv musia obdrzat stary (i ked v telefone mi tvrdili, ze ho poslu hned a ze ja svoj vymeneny mozem poslat aj neskor). Ten som medzitym vsak uz poslal a den po telefonate ho dostali na pobocku postou. A ako tak cakam, zasa 2 dni nic, i ked mi uz postou prislo, ze ho prevzali potvrdene.
Tak som napisal mail, ze kde je a preco meskaju. Oni ho vystornovali a napisali do systemu objednavok, ze mam spravny na pobocke osobne na vyzdvihnutie. A ja som im napisal, ze co to ma znamenat, ked mi napisali minule toto (byvam vyse 100km od BA, preto mi vsetko chodi kurierom):
Uz fakt neviem, teraz davam dokopy podklady na podnet na SOI, toto uz fakt nie je normalne. Nemam ani tovar a ani peniaze.
Co vy na to ?
24 februar (datum mojho posledneho prispevku v tomto topicu tu) je uz davno za nami a veci sa vyvinuli takto
po telefonate s pracovnikom alzy, ktory ma ubezpecil, ze vsetko bude OK a ze poslu kabel ho nakoniec ani po 2 dnoch neposlali. Ked som tam volal ze preco ho este nemam, povedali, ze najprv musia obdrzat stary (i ked v telefone mi tvrdili, ze ho poslu hned a ze ja svoj vymeneny mozem poslat aj neskor). Ten som medzitym vsak uz poslal a den po telefonate ho dostali na pobocku postou. A ako tak cakam, zasa 2 dni nic, i ked mi uz postou prislo, ze ho prevzali potvrdene.
Tak som napisal mail, ze kde je a preco meskaju. Oni ho vystornovali a napisali do systemu objednavok, ze mam spravny na pobocke osobne na vyzdvihnutie. A ja som im napisal, ze co to ma znamenat, ked mi napisali minule toto (byvam vyse 100km od BA, preto mi vsetko chodi kurierom):
Odvtedy je uz dobrych par dni za nami a vobec nereaguju na nic, posielal som detailne rozpracovene emaily medzitym na kazdu adresu v ich kontaktoch a co je zasa vrchol drzosti je, ze skladaju telefon hned ako im poviem o co sa jednaDobrý večer
Samozrejme prepravu platiť nebudete.
Kabel Vám dopošleme priamo z pobočky na naše náklady.
S pozdravom
Michal Moser
servisný technik
Uz fakt neviem, teraz davam dokopy podklady na podnet na SOI, toto uz fakt nie je normalne. Nemam ani tovar a ani peniaze.
Co vy na to ?
Spoiler: ukázať
- Wizik
- VIP
- Príspevky: 4060
- Dátum registrácie: Št 06. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava-Nové Mesto (23)
Re: Pomoc s alza.sk
Pekné svinstvo sakra, hlavne keď nebývaš v BA a nemáš si to ako riadne vybaviť, vďaka bohu že som z BA a všetko si vybavím priamo na pobočke a ešte nikdy som nemal najmenší problém ...
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Pomoc s alza.sk
tiez si myslim, ze ignorovanie korespondencie (a to som posielal cez obchodne, po reklamacne az po oddelenie veduceho podocky - cize niekto si to musel na 100 percent precitat) a skladanie telefonov nie je standartny postup. Odkedy dostali odo mna naspat ten kabel, tak sa nemozem domoct toho spravneho co ONI zamenili v objednavke.
Uz ma to fakt sere, ale kedze to stoji 3€ neviem... Dufam, ze im aspon nabehne normalne kontrola, zatial som mal v jednom pripade s SOI dobre skusenosti a dotycny obchod sa hned ospravedlnil, ale moc sa mi do toho nechce, je to kopec papierovaciek kvoli 3€
Uz ma to fakt sere, ale kedze to stoji 3€ neviem... Dufam, ze im aspon nabehne normalne kontrola, zatial som mal v jednom pripade s SOI dobre skusenosti a dotycny obchod sa hned ospravedlnil, ale moc sa mi do toho nechce, je to kopec papierovaciek kvoli 3€
Spoiler: ukázať
- Wizik
- VIP
- Príspevky: 4060
- Dátum registrácie: Št 06. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava-Nové Mesto (23)
Re: Pomoc s alza.sk
Na jednej strane kvôli 3€ sa neoplatí babrať, ale na druhej strane keby sa na to každý pozrel zo strany prvej, tak asi s nami bežnými zákazníkmi vyje..va každý obchodník ...
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
- MaxMan
- Redaktor
- Príspevky: 1670
- Dátum registrácie: Po 18. Okt, 2004, 14:00
- Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Re: Pomoc s alza.sk
Aky kopec papierovaciek? Ja som podaval podnet u SOI cez mail - to je vela papierovaciek?icefire napísal:...le moc sa mi do toho nechce, je to kopec papierovaciek kvoli 3€
Staci spisat pokec, pripadne oskenovat faktury/dodaky a poslat. S tym vela prace nie je a rozhodne by si to mal spravit.
Ako uz pisali nadomnou: pokial sa ludia nezobudia a nezacnu tlacit na obchodnikov, tak tito s nami budu zametat ako so spinavou handrou...
Drzim palce, nech vsetko vybavis. Ak nepomoze SOI, tak staznosti.s*e.sk - tam sa do toho obuju
Ani srnky netušia čo som mal/mám...
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Pomoc s alza.sk
neboj, ja uz som raz podnet na SOI uz podaval a viem, co vsetko treba urobit.
Ta komunikacia sa uz tiahne vyse 40 mailov. telefonicky obsah zial zaznamenany bez suhlasu druhej strany je nepouzitelny, cize toto ako dokaz neobstoji, co sa tyka spisania toho celeho, ver tomu, ze mi to zabere dost casu dat to do zrozumitelnej kontinualnej podoby
dnes mali este tu drzost, ze do tej objednavky co bola v stave pripravuje sa dali vyrizeno, to som si akoze bol uz osobne prevziat v BA, ked som tam nikdy nebol ?
Ta komunikacia sa uz tiahne vyse 40 mailov. telefonicky obsah zial zaznamenany bez suhlasu druhej strany je nepouzitelny, cize toto ako dokaz neobstoji, co sa tyka spisania toho celeho, ver tomu, ze mi to zabere dost casu dat to do zrozumitelnej kontinualnej podoby
dnes mali este tu drzost, ze do tej objednavky co bola v stave pripravuje sa dali vyrizeno, to som si akoze bol uz osobne prevziat v BA, ked som tam nikdy nebol ?
Spoiler: ukázať
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Pomoc s alza.sk
takze vyriesene (dufam, ze teraz uz raz a navzdy, minule som to po takomto vyroku musel znova nechat odomknut ):
po hodine spisovania vsetkych formalit, skenovania podkladov a komunikacie som to cele poslal na SOI, trvalo asi 5 necelych dni, kym sa vcera u mna bez upozornenia dopredu ci akejkolvek komunikacie z alzy objavilo DPDcko a odovzdalo mi moj zaplateny tovar. Medzitym som sa snazil znova kontaktovat alzu, ale bezuspesne, cize bud si precitali moj mail, ze som to uz dal na SOI, alebo to SOI uz zacala za tych 5 dni presetrovat a oni na to reagovali.
Takze este pockam na vyjadrenie SOI o celej zalezitosti a uz 2x pouvazujem o tom, ci nabuduce budem brat dalsie zostavy od tejto firmy...
po hodine spisovania vsetkych formalit, skenovania podkladov a komunikacie som to cele poslal na SOI, trvalo asi 5 necelych dni, kym sa vcera u mna bez upozornenia dopredu ci akejkolvek komunikacie z alzy objavilo DPDcko a odovzdalo mi moj zaplateny tovar. Medzitym som sa snazil znova kontaktovat alzu, ale bezuspesne, cize bud si precitali moj mail, ze som to uz dal na SOI, alebo to SOI uz zacala za tych 5 dni presetrovat a oni na to reagovali.
Takze este pockam na vyjadrenie SOI o celej zalezitosti a uz 2x pouvazujem o tom, ci nabuduce budem brat dalsie zostavy od tejto firmy...
Spoiler: ukázať