neviete mi niekto pomoct kam mozem poslat staznost na KPL na Kramaroch? teda viem ze treba napisat na Urad pre dohlad nad zdravotnou starostlivostou (http://www.udzs.sk" onclick="window.open(this.href);return false;) ale niekto mi vravel ze sa da aj elektronickou formou, avsak na tom webe to volako neviem najst...
nema niekto skusenost s tymto ??
neviem ci mam podat staznost na cele oddelenie alebo len na dotycnu pani doktorku ktora je neschopna napisat zaverecnu spravu bez ktorej sa nemozem pohnut dalej v liecbe (neviem ci ma zmysel sem napisat ze preco som tam bol hospitalizovany...)
dakujem za rady
podanie staznosti
podanie staznosti
Maticna : Asus Striker II Formula | Procesor : Intel Core2Duo E6850 @ 3.3GHz | Chladic CPU : Thermalright Ultra 120 eXtreme + Noctua NF-P12-1300 | Graficka : 2* MSI GeForce NX8800GTS T2D512E OC PCX | Chladic VGA : 2* ZALMAN Z-Machine GV 1000 | Ram : CORSAIR DDR2 2x2048MB 800MHz TWIN2X C5DHX Techn. | Hdd : Hitachi 320GB 7200rpm 16MB Sata2, Hitachi 500GB 7200rpm 16MB Sata2, Samsung SpinPoint F1 640GB 7200rpm 16MB Sata2, Samsung SpinPoint F1 1000GB 7200rpm 32MB Sata2 | Zdroj : Fortron 600W Epsilon FX600-80 | Case : NZXT ZERO Tower Crafted Series | LCD : LG 22" LCD L225WT-BF 5ms 5000:1 DVI
- zachary
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3254
- Dátum registrácie: Pi 23. Mar, 2007, 08:00
- Bydlisko: Martin
Re: podanie staznosti
FAQ na stránke udzs - no môžeš si vybrať
http://www.udzs.sk/buxus/generate_page.php?page_id=95" onclick="window.open(this.href);return false;
Otázka: Ako postupovať pri podaní podnetu k prešetreniu správnosti poskytnutia zdrav.starostlivosti voči Nemocnici s poliklinikou-na pravdepodobné pochybenie pri operačnom zákroku, čím pacientka utrpela telesnú ale hlavne psychickú ujmu? Kam podať podnet, aké podklady a informácie je potrebné doložiť v prvom kroku?
Odpoveď: Najskôr požiadajte písomne o vyjadrenie, prípadne o nápravu poskytovateľa. Poskytovateľ je povinný bezodkladne písomne informovať pisateľa o spôsobe vybavenia podnetu. Ak s odpoveďou nie ste spokojná, podnet môžete podať na ÚDZS (pobočke podľa kraja, alebo na ústredie). V podnete treba udať identifikačné znaky pisateľa (pacienta), poskytovateľa a stručný opis udalostí.
Otázka: Prosím o radu, ako postupovať pri podaní sťažnosti na lekára gynekológa, ktorého vinou (podľa môjho úsudku) nebolo včasne diagnostikované postihnutie môjho dieťaťa (spina ifida+hydrocefalus),už počas tehotenstva.
Odpoveď: Podnet s uvedením mena a adresy pacientky, no najmä mena lekára a adresy jeho ambulancie zašlite na pobočku ÚDZS - podľa príslušného kraja. Podnet môžete zaslať aj na ústredie ÚDZS.
Otázka: Ako by som mala postupovať pri sťažnosti na obvodného lekára, ktorý ma nechcel ošetriť, pri bolestiach chrbtice.Nepatrím k nemu, ale môj obvodný lekár tam už toho času nebol.Dotyčný lekár iba z odôvodnením, že u neho nemám kartu, tak ma nechcel ošetriť.Ako mám postupovať? Môj manžel volal potom môjho lekára a ten bol ochotný prísť. Prosím o radu ako postupovať, pri tomto probléme.
Odpoveď: Pri takto opísanom prípade navrhujeme zaslať sťažnosť (aj s menom a adresou lekára, ktorý odmietol poskytnúť ošetrenie) na odbor zdravotníctva úradu príslušného samosprávneho kraja, ako aj na Slovenskú lekársku komoru.
kontakty:Otázka: Kam mám poslať sťažnosť na lekára. Ďakujem za odpoveď
Odpoveď: Podľa sídla lekára - na príslušný úrad samosprávneho kraja (napr. v otázkach ordinačných hodín), na pobočku nášho ÚDZS (ak ide o nesprávne poskytnutú zdravotnú starostlivosť), na Slovenskú lekársku komoru (ak ide o etické otázky).
http://www.udzs.sk/buxus/generate_page.php?page_id=95" onclick="window.open(this.href);return false;