Všeobecná diskusia
Re: Vozidlá N1
Podla zakona od 1.7. 2008 su neni potrebne na odpocet DPH ,,mreze" takze uz by nikto nemal na odpocet DPH pouzivat mreze ale to asi pride postupne ze znacky budu od toho upustat na SR.
Spoiler: ukázať
- Genyus
- Používateľ
- Príspevky: 422
- Dátum registrácie: Po 18. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Vozidlá N1
nevidím problém kúpiť auto s mrežou a hneď po kúpe ju vymontovať , a ako písal FLP už mreža nieje potrebná
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2252
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Vozidlá N1
To nie je take jednoduche... ak Ta policajti chytia bez mreze s N1 autom, co ma mrezu zapisanu v technickom preukaze, tak Ti zadrzat TP pre nesposobilost. V horsom pripade daju hlasenie na danovy urad. Na tom sa bohuzial nic nezmenilo.Genyus napísal:nevidím problém kúpiť auto s mrežou a hneď po kúpe ju vymontovať , a ako písal FLP už mreža nieje potrebná
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Vozidlá N1
Tak ako pise mirjek, nemozes si ju len tak vymontovat. Mozes kupit N1 auto bez mreze, alebo s mrezou - ale oba stavy musia byt zapisane v TP.Genyus napísal:nevidím problém kúpiť auto s mrežou a hneď po kúpe ju vymontovať , a ako písal FLP už mreža nieje potrebná
- panasonic650
- Používateľ
- Príspevky: 1329
- Dátum registrácie: Ut 13. Jan, 2009, 23:24
- Bydlisko: Bratislava
Re: Vozidlá N1
No neviem od kedy ta mreza akoze nie je potrebna, ale asi pred mesiacom som kupoval bicykel a chlapik nadaval ze den dozadu ho chytili policajti bez mriezky a musel ju namontovat inak ze pokuta. Potom asi tak 2 tyzdne dozadu o tom bolo nieco v spravach ze to idu skor ci neskor zrusit ale teraz ak tam bola pri predaji tak musi byt. A tiez povedali ze niektore modely sa uz predavaju bez... ale nikde som nepocul a ani tomu nic nenasvedcuje ze pokial tam bola ze ju mozes dat zrazu dole.
- Genyus
- Používateľ
- Príspevky: 422
- Dátum registrácie: Po 18. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Vozidlá N1
môj oco mal firemné 3 škody octávie, jendu z roku 2004 ale nemala mrežu, potom mal r.v. 2007 s mrežou a teraz má 2009 opäť bez mreže...všetky tri boli N1, teda "nákladné"
Re: Vozidlá N1
Nie je tam nahodou niake obdobie po ktorom to uz neplati? V roku 2003 otec kupoval Sharana, v roku 2006 mrezu odmontoval a pohoda. Uz ho parkrat zastavili pri klasickej kontrole od tej doby a vsetko v pohode, nikto mrezu neriesil. Ked je auto odpisane v odpisoch tak sa to snad da nie?faugusztin napísal:Tak ako pise mirjek, nemozes si ju len tak vymontovat. Mozes kupit N1 auto bez mreze, alebo s mrezou - ale oba stavy musia byt zapisane v TP.Genyus napísal:nevidím problém kúpiť auto s mrežou a hneď po kúpe ju vymontovať , a ako písal FLP už mreža nieje potrebná
Papagaj#2656
CPU: Core i7 3960X @ 4700Mhz + EK-Supreme HF Motherboard: Asus Rampage IV Formula X79 Ram: G.Skill RipjawsZ 4x4096MB DDR3 2133 9-11-10-28 VGA: EVGA GTX 980 Superclocked ACX 2.0 SLI Audio: Asus Xonar Essence STX + Magnat Quantum 557 5.1/Onkyo TX-SR608 HDD: SSD Crucial M4 256GB PSU: Seasonic SS-1000XP Platinum Keyboard: Corsair Vengeance K70 Black Mouse: Razer Imperator + ROCCAT Hiro 3D Screen: ASUS ROG SWIFT PG278Q Case: Corsair Obsidian 800D OS: Win 7 Ultimate 64bit
CPU: Core i7 3960X @ 4700Mhz + EK-Supreme HF Motherboard: Asus Rampage IV Formula X79 Ram: G.Skill RipjawsZ 4x4096MB DDR3 2133 9-11-10-28 VGA: EVGA GTX 980 Superclocked ACX 2.0 SLI Audio: Asus Xonar Essence STX + Magnat Quantum 557 5.1/Onkyo TX-SR608 HDD: SSD Crucial M4 256GB PSU: Seasonic SS-1000XP Platinum Keyboard: Corsair Vengeance K70 Black Mouse: Razer Imperator + ROCCAT Hiro 3D Screen: ASUS ROG SWIFT PG278Q Case: Corsair Obsidian 800D OS: Win 7 Ultimate 64bit
- cool_point
- Používateľ
- Príspevky: 726
- Dátum registrácie: Št 26. Jún, 2008, 19:12
- Bydlisko: Handlová/Prievidza (36)
Re: Problém s brzdami (kotúče) na aute
V tomto prípade by cítil po pár kilometroch smrad zhoreného obloženia a ten tu Gabo nespomína... Stačí aby bolo trenie mierne a zahreje sa platnička tak, že začne akoby tlieť, takisto by bolo na kotúči vidno zafarbenie do fialova od prehrievania...lezgy napísal:...cize ked je to tak co si myslim ze je povodna pricina tak sa stalo to ze sa ti valcek nevrati na povodne miesto
cize tlaci stale na kotuc
kotuc sa stale zahrieva drie namaha sa a tym dochadza k ohybu a zvlneniu kotuca...
Case: Aquarius YY-5604, 3x12cm FAN AC MB: ASUS P5E - X38/ICH9R, CPU: INTEL Core 2 Quad Q8400, Cooling H2O: Laing DDC 12V Ultra + Alphacool TOP, D-Tek FuZion V2 + Alphacool Radiator NexXxoS Xtreme III rev. 2 + 3x FAN Noctua NF-P12-1300, RAM: 4x2GB DDR2 800MHz A-DATA Extreme Edition Vitesta, HDD: 1xSSD OCZ Vertex 3 60GB+2x400GB WD 7200 RAID0+1TB Seagate+2TB WD, VGA: SAPPHIRE HD 5770, 1024MB DDR5, VGA Cooler: Water block Alphacool NexXxoS GPS-07T, LCD: LG L226WTQ-SF 22 ", Mouse: Razer DeathAdder 1800DPI + Razer eXactMat, Power: Corsair HX620W, OS: Win7 Ultimate x64
- cool_point
- Používateľ
- Príspevky: 726
- Dátum registrácie: Št 26. Jún, 2008, 19:12
- Bydlisko: Handlová/Prievidza (36)
Re: GPS a rychlost auta
Neviem, neviem, ale GPS by som určite neveril tak veľmi čo sa týka rýchlosti a ani tomu, že sa naschvál tachometre nastavujú na vyššiu rýchlosť. Pri GPS je veľmi dôležité napríklad s koľkými satelitmi práve komunikuje, napríklad na správny výpočet nadmorskej výšky sú potrebné 4 satelity. Aj pri troch vám ukáže nadmorskú výšku, ale nemusí to byť presne. Toto platí aj o rýchlosti. Takže čím viacej satelitov prijímam, tým je navigácia presnejšia.
Samozrejme pneumatiky majú hlavný vplyv na ukazovateľ rýchlosti. Pneumatiky musia byť pri výmene v tolerancii 5%, to je teória. Prax je taká, že ich musíš mať zapísané v technickom preukaze. Takže podhustenie, prehustenie, opotrebovanie pneumatiky a hlavne rozmer má vplyv na reálnosť zobrazenia rýchlosti na tachometri...
//edit
ešte ohľadom prehrievania GPS modulu. Ako si to myslel že či sa neprehreje? Keď budeš odchádzať z auta, tak ju zoberieš a strčíš do vrecka. Keď budeš šoférovať, tak určite nebudeš mať v aute 60C, to by si ďaleko neprišiel...
Samozrejme pneumatiky majú hlavný vplyv na ukazovateľ rýchlosti. Pneumatiky musia byť pri výmene v tolerancii 5%, to je teória. Prax je taká, že ich musíš mať zapísané v technickom preukaze. Takže podhustenie, prehustenie, opotrebovanie pneumatiky a hlavne rozmer má vplyv na reálnosť zobrazenia rýchlosti na tachometri...
//edit
ešte ohľadom prehrievania GPS modulu. Ako si to myslel že či sa neprehreje? Keď budeš odchádzať z auta, tak ju zoberieš a strčíš do vrecka. Keď budeš šoférovať, tak určite nebudeš mať v aute 60C, to by si ďaleko neprišiel...
Case: Aquarius YY-5604, 3x12cm FAN AC MB: ASUS P5E - X38/ICH9R, CPU: INTEL Core 2 Quad Q8400, Cooling H2O: Laing DDC 12V Ultra + Alphacool TOP, D-Tek FuZion V2 + Alphacool Radiator NexXxoS Xtreme III rev. 2 + 3x FAN Noctua NF-P12-1300, RAM: 4x2GB DDR2 800MHz A-DATA Extreme Edition Vitesta, HDD: 1xSSD OCZ Vertex 3 60GB+2x400GB WD 7200 RAID0+1TB Seagate+2TB WD, VGA: SAPPHIRE HD 5770, 1024MB DDR5, VGA Cooler: Water block Alphacool NexXxoS GPS-07T, LCD: LG L226WTQ-SF 22 ", Mouse: Razer DeathAdder 1800DPI + Razer eXactMat, Power: Corsair HX620W, OS: Win7 Ultimate x64
Re: GPS a rychlost auta
no myslel som to tak ze ked bude cely den na slnku, teda po celu dobu cesty na palubovke kde na neho prazi slnko, napriklad takych 600+km dlhu trasu... ide o to ze davnejsie som videl v TV aj cital v novinach ze nech ludia nenechavaju mobily v aute na priamom slnku, konkretne zopar Nokii (bateriek) vybuchli v aute a celkom slusnu paseku narobili, tak preto tie obavy ze v tom gps module je tiez baterka, ale nedocital som sa na nej ze akym teplotam moze byt vystavena...
Maticna : Asus Striker II Formula | Procesor : Intel Core2Duo E6850 @ 3.3GHz | Chladic CPU : Thermalright Ultra 120 eXtreme + Noctua NF-P12-1300 | Graficka : 2* MSI GeForce NX8800GTS T2D512E OC PCX | Chladic VGA : 2* ZALMAN Z-Machine GV 1000 | Ram : CORSAIR DDR2 2x2048MB 800MHz TWIN2X C5DHX Techn. | Hdd : Hitachi 320GB 7200rpm 16MB Sata2, Hitachi 500GB 7200rpm 16MB Sata2, Samsung SpinPoint F1 640GB 7200rpm 16MB Sata2, Samsung SpinPoint F1 1000GB 7200rpm 32MB Sata2 | Zdroj : Fortron 600W Epsilon FX600-80 | Case : NZXT ZERO Tower Crafted Series | LCD : LG 22" LCD L225WT-BF 5ms 5000:1 DVI
- cool_point
- Používateľ
- Príspevky: 726
- Dátum registrácie: Št 26. Jún, 2008, 19:12
- Bydlisko: Handlová/Prievidza (36)
Re: GPS a rychlost auta
To "vybuchnutie" bolo ver tomu v uzavretom aute, kde sa nevetralo. Tak vtedy môže stúpnuť teplota na priamom slnku aj na 50-65C, ale určite nie za jazdy v aute aj keď cez sklo bude na ňu pražiť. Si vezmi originál navigácie tiež majú zabudovanú batériu a pokiaľ ju nezabudneš na pražiacom sa slnku v zatvorenom aute a ideš na 5 hodín sa kúpať, tak sa nemáš čoho obávať.
Case: Aquarius YY-5604, 3x12cm FAN AC MB: ASUS P5E - X38/ICH9R, CPU: INTEL Core 2 Quad Q8400, Cooling H2O: Laing DDC 12V Ultra + Alphacool TOP, D-Tek FuZion V2 + Alphacool Radiator NexXxoS Xtreme III rev. 2 + 3x FAN Noctua NF-P12-1300, RAM: 4x2GB DDR2 800MHz A-DATA Extreme Edition Vitesta, HDD: 1xSSD OCZ Vertex 3 60GB+2x400GB WD 7200 RAID0+1TB Seagate+2TB WD, VGA: SAPPHIRE HD 5770, 1024MB DDR5, VGA Cooler: Water block Alphacool NexXxoS GPS-07T, LCD: LG L226WTQ-SF 22 ", Mouse: Razer DeathAdder 1800DPI + Razer eXactMat, Power: Corsair HX620W, OS: Win7 Ultimate x64
Re: Problém s brzdami (kotúče) na aute
No to bude jedine tými uloženiami, tlmiče sú ešte dobré, brzdy si sadli uplne fajn auto brzdí perfektne. Problém je jedine s brzdením dole kopcom a sem tam veľmi mierne aj na rovnej ceste. Vtedy to chvenie cítiť mierne resp. nie až tak ako pri tých prvých naozaj pokrivených kotúčoch. Po lanke pôjdu dole predne tlmiče a pozrieme sa na to uloženie a čo bude zlé pomení sa.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3772
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Re: Problém s brzdami (kotúče) na aute
cool_point napísal:V tomto prípade by cítil po pár kilometroch smrad zhoreného obloženia a ten tu Gabo nespomína... Stačí aby bolo trenie mierne a zahreje sa platnička tak, že začne akoby tlieť, takisto by bolo na kotúči vidno zafarbenie do fialova od prehrievania...lezgy napísal:...cize ked je to tak co si myslim ze je povodna pricina tak sa stalo to ze sa ti valcek nevrati na povodne miesto
cize tlaci stale na kotuc
kotuc sa stale zahrieva drie namaha sa a tym dochadza k ohybu a zvlneniu kotuca...
ak mas chladene brzdy tak nie...2tyzdne dozadu som prisel z londyna kotuc ked som dvihol auto kotuc zabrzduje ale kotuc v poriadku.
akokeby
co je vidno bola nie spaleniena a citit smrad ale hlinikace zahadzane od spalin z kotuca....
ono ju trie ale nie na tolko aby spalila...preto su tie kotuce chladene
neviem jaku plechovku ma Gabo ale ak nema chladene brzdy tak by zhorel jak pises ty
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s
Re: Problém s brzdami (kotúče) na aute
Kotúče sú samozrejme chladené tie predné .
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Re: Ake mate auto?
Na zahrade mame :
Nissan Patrol GR SE 2.8 TD r.v.: 1992 uzasne auticko taky mensi hammer ))
Nissan Patrol GR 3.0 DDTi Comfort r.v.: tusim 2002 troska luxusejsie
a do mesta
Opel Corsa 1.2i City
PS: fotky nie su original od nasich aut ... ilustracne
Nissan Patrol GR SE 2.8 TD r.v.: 1992 uzasne auticko taky mensi hammer ))
Nissan Patrol GR 3.0 DDTi Comfort r.v.: tusim 2002 troska luxusejsie
a do mesta
Opel Corsa 1.2i City
PS: fotky nie su original od nasich aut ... ilustracne
When I die I'll go to heaven, because I've spent my time in hell.