V prvom kole aut ktore ma zaujimali ste mi v rozstrele Ford Fiesta Generation vs. Peugeot 207 poradili pomerne jednoznacne Ford.
Este ma zaujimaju tieto dva modely : Toyota AURIS 009 vs. KIA cee´d EX
Takze opat Vyhody/nevyhody, plusy/minusy, poruchovost a bezpecnost - ako by ste ich vzajomne porovnali?
Vdaka za odpovede.
Toyota AURIS 009 vs. KIA cee´d EX
Re: Toyota AURIS 009 vs. KIA cee´d EX
zajtra sa idem na novej ceede povozit, dam ti vediet
- gammaray
- Administrátor
- Príspevky: 7130
- Dátum registrácie: Po 23. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
Re: Toyota AURIS 009 vs. KIA cee´d EX
Jazdim na ceede kazdu chvilu, ma tvrdsi podvozok, nieje to vozitko na dlhe trate, to skor octavia je na dlhe trate. Ceed je celkom v pohode vozitko okrem toho podvozku no, ale asi jazdit dlhe trate nebudes vela. Sem tam sa zvykne kazit palubny PC, alebo radia sa kazili sem tam.
ZOSTAVA CPU: AMD 5600x MB: GIGABYTE B550M AORUS PRO-P (rev. 1.0) Cooler CPU: SilentiumPC Fera 5 RAM: Crucial Ballistix Black 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL16 M.2 SSD NVME system: Samsung 980 1TB M.2 SSD NVME data: Samsung 980 1TB DVD RW: Samsung SH-S183A GPU: GeForce RTX™ 3070 GAMING OC 8G (rev. 2.0) PSU: CORSAIR RM750x PSU 750W 80+ Gold 2021 Monitor: LG 32GK850F CASE: Fractal Design Define Mini Headset: KOSS SB/45 Repro: Fluid Audio F5 Myš: Logitech G Pro Klávesnica: Corsair K68 RGB OS: Windows 10 Pro 64bit
Re: Toyota AURIS 009 vs. KIA cee´d EX
tak dnes som siel na 1.4 LX testovacej a je to dost lenive, mierne tvrda brzda, ale to je len zvyk, prisla mi prekvapivo ticha
inak taka EX vybava a lepsi motor (1.6) na take auto imho dostacuje, aj vo vybave uz nemam co vytknut, celkovo sa mi paci az vzhladovo, mat volnych par tisic tak by to bol jeden z favoritov
inak taka EX vybava a lepsi motor (1.6) na take auto imho dostacuje, aj vo vybave uz nemam co vytknut, celkovo sa mi paci az vzhladovo, mat volnych par tisic tak by to bol jeden z favoritov
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3774
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Re: Toyota AURIS 009 vs. KIA cee´d EX
neviem ako tojota ale KIA co ta bude zaujimat ma vychytane muchy, nespravis urcite zly krok
pozeraj si auta s co namladsim datumom...idealne by bolo 8/2009
pise byvaly zamestnanec kia motors
tojotu neviem, kolega ma a nestazuje si zatial
pozeraj si auta s co namladsim datumom...idealne by bolo 8/2009
pise byvaly zamestnanec kia motors
tojotu neviem, kolega ma a nestazuje si zatial
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2318
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Toyota AURIS 009 vs. KIA cee´d EX
Mame Kiu Cerato, co je predchodca Cee'du. Cee'd ma o 4 cm dlhsi razvor kolies. Budem teda hodnotit Cerato, ale asi to bude velmi podobne aj v Cee'de. Mozem povedat, ze zrovna extra vela priestoru v aute nie je. Furt sa tam prehadzujem, vsake kde sa opries, tak tvrdy plast a za chvilu ta vsetko boli (laktom o dvere - tvrdy plast, druhym laktom o vtipne malu stredovu konzolu - maksi tvrdy plast, kolenom o kraj konzoly - klasicky vynil tvrdy). Sedaky tiez nie su prilis dlhe. Dlhsie boli na predoslom aute (Daewoo Espero), na com sa podstatne lepsie sedelo. O interieri skoda reci, klasicky unisex neosobny plastovy sikmooky.
Mame tam 1,5L diesel, dost vtip. Stvorvalec, takze to huci, chrci, chrochce, vrci, ale nejde. Pri 140 kmh sa to trasie ako male kozliatko a viac z toho nevymackas na pohodlnu jazdu. Podvozok je naozaj tvrdy, prejdes cez hrbolce a bucha to tam, hadze, natriasa. Pri predbiehani na dialnici si mozes vytiahnut notebook s MS Project a planovat predbiehanie na tyzden dopredu.
Ja som s tym autom nespokojny. Je male, bez vybavy, pomerne skarede, motor je fakt vysmech, pohodlie nie je.
Kedze na Toyotu nie som odbornik, porovname si aspon cenniky tych dvoch aut Aby to bolo spravodlive, budem uvazovat 1,6L benzinove motory pri oboch, aj ked sa mi to vidi malo a siel by som do toho 2,0L benzinu:
Cize ako prva KIA EX 1,6 CVVT: 14890,- €
Potrebna doplnkova vybava:
• Tempomat - 395,- €
• Navi system - 990,- €
• Zadne parkovacie senzory - 350,- €
• Metaliza - 430,- €
• Vyhrievane predne sedadla (fakt super vec) - 395,- €
• Volitelne, ale silne doporucena automaticka prevodovka - 1325,- €
SPOLU: 17450,- € (alebo 18775,- € s automatom)
Dalej tu mame tu Toyotu, ako zaklad beriem 1,6 Valvematic Navi: 15950,- €
Potrebna doplnkova vybava:
• Alarm - 225,- €
• VSC + TRC (riadenie stability + trakcna kontrola) - 650,- €
SPOLU: 16825,- € (automat asi nedostupny)
Navyse ta Toyota ma v zaklade oproti Kii:
• Zliatinove disky (u Kia +500,- €)
• Automaticka dvojzonova klima (Kia +430,- €)
• Tempomat (ten sme prikupili pri Kii)
• Navi system (detto)
• Vyhrievanie sedadiel (takisto)
• Zadne parkovacie senozry (tiez sme museli dokupit)
No a viac ma nenapada, ktovie ako to bude s celkovym ovladanim. Ak kupujes nove auto, tak na tvojom mieste, pokial nechces ojazdene, by som kupil nejake velmi malo jazdene auto priamo od predajcu Toyoty co maju tie zaruky rozne, ze 1 rocne auto s 10 tisic km a podobne. Budes si moct dovolit pekne auticko so zarukou.
Jedina vec na tej Toyote, co ma zaraza je, ze ten 1,6L motor ma 8,4L pisanu spotrebu v meste. Ja mam teda viac nez 3× vacsi a mam asi 2× taku spotrebu? Kde udelali soudruzi chybu? By sa snad viac oplatil nejaky dvojliter, ak to nebude rozdiel (napr. 3,5 a 4,0L motory pri BMW su velmi podobne s veeelmi podobnou spotrebou, ale 4,0L proste taha viac).
Mame tam 1,5L diesel, dost vtip. Stvorvalec, takze to huci, chrci, chrochce, vrci, ale nejde. Pri 140 kmh sa to trasie ako male kozliatko a viac z toho nevymackas na pohodlnu jazdu. Podvozok je naozaj tvrdy, prejdes cez hrbolce a bucha to tam, hadze, natriasa. Pri predbiehani na dialnici si mozes vytiahnut notebook s MS Project a planovat predbiehanie na tyzden dopredu.
Ja som s tym autom nespokojny. Je male, bez vybavy, pomerne skarede, motor je fakt vysmech, pohodlie nie je.
Kedze na Toyotu nie som odbornik, porovname si aspon cenniky tych dvoch aut Aby to bolo spravodlive, budem uvazovat 1,6L benzinove motory pri oboch, aj ked sa mi to vidi malo a siel by som do toho 2,0L benzinu:
Cize ako prva KIA EX 1,6 CVVT: 14890,- €
Potrebna doplnkova vybava:
• Tempomat - 395,- €
• Navi system - 990,- €
• Zadne parkovacie senzory - 350,- €
• Metaliza - 430,- €
• Vyhrievane predne sedadla (fakt super vec) - 395,- €
• Volitelne, ale silne doporucena automaticka prevodovka - 1325,- €
SPOLU: 17450,- € (alebo 18775,- € s automatom)
Dalej tu mame tu Toyotu, ako zaklad beriem 1,6 Valvematic Navi: 15950,- €
Potrebna doplnkova vybava:
• Alarm - 225,- €
• VSC + TRC (riadenie stability + trakcna kontrola) - 650,- €
SPOLU: 16825,- € (automat asi nedostupny)
Navyse ta Toyota ma v zaklade oproti Kii:
• Zliatinove disky (u Kia +500,- €)
• Automaticka dvojzonova klima (Kia +430,- €)
• Tempomat (ten sme prikupili pri Kii)
• Navi system (detto)
• Vyhrievanie sedadiel (takisto)
• Zadne parkovacie senozry (tiez sme museli dokupit)
No a viac ma nenapada, ktovie ako to bude s celkovym ovladanim. Ak kupujes nove auto, tak na tvojom mieste, pokial nechces ojazdene, by som kupil nejake velmi malo jazdene auto priamo od predajcu Toyoty co maju tie zaruky rozne, ze 1 rocne auto s 10 tisic km a podobne. Budes si moct dovolit pekne auticko so zarukou.
Jedina vec na tej Toyote, co ma zaraza je, ze ten 1,6L motor ma 8,4L pisanu spotrebu v meste. Ja mam teda viac nez 3× vacsi a mam asi 2× taku spotrebu? Kde udelali soudruzi chybu? By sa snad viac oplatil nejaky dvojliter, ak to nebude rozdiel (napr. 3,5 a 4,0L motory pri BMW su velmi podobne s veeelmi podobnou spotrebou, ale 4,0L proste taha viac).
Re: Toyota AURIS 009 vs. KIA cee´d EX
kolegyna ma auris 08 1.6 benzin, kupovala to vyslovene kvoli bezpecnosti, 9airbagov ci kolko
na spotrebu sa nestazuje a to chodi takmer iba v meste, no a 125koni je dobrych aj z hladiska bezpecnosti
ma ho uz rok, bola medzi prvymi majitelmi a je spokojna, ziadne chyby sa neprejavili
iba raz ju zavolali do toyoty na celoplosnu vymenu nejakej drobnosti v nastavovani volantu
09 bude este vyladenejsia
na spotrebu sa nestazuje a to chodi takmer iba v meste, no a 125koni je dobrych aj z hladiska bezpecnosti
ma ho uz rok, bola medzi prvymi majitelmi a je spokojna, ziadne chyby sa neprejavili
iba raz ju zavolali do toyoty na celoplosnu vymenu nejakej drobnosti v nastavovani volantu
09 bude este vyladenejsia
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3774
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Re: Toyota AURIS 009 vs. KIA cee´d EX
cerato a kia provnavat nemozes
ak uz cerato tak jedine 2liter benzin a s automatom parada
mne sa pacil ale malo som pobehal nato aby som ho hodnotil
ak uz cerato tak jedine 2liter benzin a s automatom parada
mne sa pacil ale malo som pobehal nato aby som ho hodnotil
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s
Re: Toyota AURIS 009 vs. KIA cee´d EX
Nemyslím, že má význam pozerať na papierovú spotrebu.zoom napísal:Jedina vec na tej Toyote, co ma zaraza je, ze ten 1,6L motor ma 8,4L pisanu spotrebu v meste. Ja mam teda viac nez 3× vacsi a mam asi 2× taku spotrebu? Kde udelali soudruzi chybu? By sa snad viac oplatil nejaky dvojliter, ak to nebude rozdiel (napr. 3,5 a 4,0L motory pri BMW su velmi podobne s veeelmi podobnou spotrebou, ale 4,0L proste taha viac).
Na Swifte 1,3 mám pisaný priemer niečo pod 7, napriek tomu, keď chcem, aby to aspoň trochu išlo, tak to je ďaleko cez 10 (naposledy keď som v tom sedel, tak za 160KM mi zmizlo 20L z nádrže), na druhú stranu na skoro 2x takom objeme vo Volve mám písaný priemer 10,4L a pri cca rovnakej dynamike ako na Swifte jazdím za 8,1L.
A inak tiež som za ojazdené auto. Chápem, že niekto potrebuje ten pocit novoty, ja práve naopak potrebujem pocit starej šunky, nebojím sa, že mi to niekto odrie (a keď hej, tak mám v pi...), keď to rozstrelím, tak to drbnem do šrotu a z 2, 3 výplat kúpim druhé (vravel som už, že Volvo rox? )
A už aj pri ročných autách sú brutálne zľavy, ideálne sú výstavné autá, výbava prakticky plná, najazdené (narozdiel od testovacích) nula nula nič a cena o XY% nižšia.
A som za Toyotu, nezávisle na cene či výbave, tam rátam s určitou kvalitou. Kamarát ma Ceeda nejaké dva roky, najazdených cca 50 000KM a koža na volante odratá, ošúpaná (a to jazdí prevažne dlhé cesty) vŕzga v palubke voľačo... Takto si ja kvalitu teda nepredstavujem (na Volve po 250 000KM a 15 rokoch mám jediné poškodenie na boku sedačky od kľúčov pri nastupovaní a volant ako nový...)
Re: Toyota AURIS 009 vs. KIA cee´d EX
jj, volvo ROCKs
take nevinne vyzerajuce Volvo V70 (pohrebak), s 220kW pod kapotou ... a naseres mladez na golfe, ktora si honi ego ...
a co sa tyka Auris vs Cee'd ?
Toyooota ...
tie cee'dy su este moc mlade auta, aby na tom boly vychytane muchy ... to si este treba este par rokov pockat ...
take nevinne vyzerajuce Volvo V70 (pohrebak), s 220kW pod kapotou ... a naseres mladez na golfe, ktora si honi ego ...
a co sa tyka Auris vs Cee'd ?
Toyooota ...
tie cee'dy su este moc mlade auta, aby na tom boly vychytane muchy ... to si este treba este par rokov pockat ...
lava, prava, lava, prava ...