nudím sa, tak reku že spíšem, ako sa vyvíja(ešte stále) moja reklamácia v tejto firme
všetko to začalo častými BSOD pri prehliadani netu cez wifi.....naštvalo ma to už totálne, tak som im to poslal na reklamačku s trošičkou obáv, lebo nechcem, aby sa mi niekto hrabal v systéme(viem ako to v servisoch chodí), tak som im formátol oba disky a nahodil backup visty...v podstate clear format....a tam boli BSOD troška nepravdepodobné....ale kašlať na to, hádže ich predsa tak či tak, tak nech to čert berie.
notebook bol teda zaslaný v spomenutom čistom stave, v 4 kalendárnom týždni, hurá, došiel mail že reklamáciu expedujú...
nálada mi klesla na bod mrazu, chýbali totiž ešte 3 dni a prekročili by 30 dňovú lehotu....
no nič, však tancujme a spievajme, domov ide opravený notebook.
notebook prišiel, a servisák mi nechal odkaz, že bola vymenená základná doska, CPU Turion X2 TL-60 za TL-62(o 200mhz vyšší takt) a takisto celé chladenie (heatsink ) cpu.
fajn, to je od nich pekné, tak predsa si všimli tie BSOD(alebo to vyriešili po svojom), v každom prípade tam bolo niečo vymenené...
ja pekne zapnem notebook, všetko krásne nabehlo, pozerám na stav batérie, vybitá...fajn, pohodička..nechal som nabiť, prídem večer, baterka na 100%..okej, idem si nahodiť w7, odpojil som notebook zo siete, idem s ním do inej izby, no odrazu blackout. všetko zhaslo, nič nesvieti....
cítim chybu v matrixu....něco se špatně zapsalo nebo skopírovalo....
ale fajn, možno bol nastavený po odpojení sleep alebo čo...stláčam tlačidlo power ako rozzúrený vodič oktávky trúbu na deti, čo bežia cez cestu...no nič sa nedeje.
kurník, čo to je?
skúsim to ešte 2x, zapojím, naštartuje...odpojím, zdochne.
f@k, to je impossible. baterka je v inom svete....
no nič no....book bez baterky mi je asi tak na dve veci....
telefón, staré známe číslo na callcentrum alza.sk....
vypýtal som si priamo vedúceho predajne, vysvetlil som situáciu...on že fajn, zašlite nám iba batériu s faktúrou a popisom chyby....
ostrým tónom som si vydobil UPS, nebudem predsa platiť poštovné za to, že v servise urobili chybu.
poslal som to teda upskom, a hurá, o týždeň mi bliká mail, baterka sa expeduje....vyrozumenie reklamácie:zamietnuté..
WTF?!?!
zapojím teda baterku, samozrejme že nejde....
telefón, callcentrum....
opäť vedúci pobočky, tentokrát som po vysvetlení situácie idiot opäť ja, lebo však "to je jasné, že vám to bolo zamietnuté, lebo batéria sama sa reklamovať nedá"
boha, adrenalín do mňa na 300, tak som poslednými zvyškami sebaovládania sa odmerane vysvetlil, že to mi poradila sama ich osvietenosť....po tomto mu došli argumenty....
tak zašlite notebook ešte raz, tentokrát už sím dodal, že ale objednajte si UPS na naše náklady....
ješiš....kuriérovi už stačí iba meno, chodí k nám ako na čaj o piatej.....
fajn, book odoslaný, čakáme.....
o 2 týždne, čo to nevidím? prišiel mailík....hurá, boo ksa expeduje.
vyrozumenie reklamácie: zamietnuté....NO COMMENT, môj book si vypočul asi všetky nadávky, aké poznám....
book došiel, a čo nevidím?
dôvod? batéria je spotrebný materiál a má záruku len 6 mesiacov....do pitche, to čo má znamenať?
každý sa tu zbavuje iba zodpovednosti....
telefón, callcentrum, na dôvod, prečo si pýtam vedúceho sa už ani nepýtajú...
opäť rozhovor s poslednými zbytkami chladnej hlavy.....
odpoveď: tak fajn, zašlite to ešte raz, priložte iba faktúru, zašleme to to benevolentnejšieho servisu, to je posledná možnosť....
tak som to poslal, book tam je už vyše týždňa, povedlai že sa mi tento týždeň ozvú...samozrejme, to sme už počuli, neozval isa, tak som sa ozval ja...."áno áno, kolegatam bude dnes volať a dnes alebo zajtra vám dáme vedieť"...samozrejme, streda bola tichá a štvrtok takisto, v piatok zas telefonátik, neozvali ste sa, volám ja...."nič sme nezistili, s swisse to stále testujú...akonáhle dostaneme vyrozumenie, zavoláme vám"...to je pekné, len to som už počul asi 4x.....
a tak je tam teraz book, som zvedavý čo zas vymyslia.
ťahá sa to od polovice augusta...
a popri tom všetkom bájky starej matere, že otvorili sme vzťah s novým servisom, slovenským swissom, ten vybavuje reklamácie promtne, a bla bla bla...pri každom jednom telefonáte....
a že zavoláme, zavoláme, sľuby sa sľubujú, blázni sa radujú....
tak čakáme a čakáme.....uvidíme,...
no už sa mi ozvali aj na môj mail zo supportu fujitsu siemens, vysvetlil som im svoj problém, a dali mi vcelku sympatickú odpoveď.
doteraz som mal s lanzou len dobré skúsenosti, no toto je už úplne v hajzli....je mozne vam zalozit pozadavek na zarucni servis. Nas servisni partner pri teto oprave posoudi, zda je závada baterie zpusobena jejím opotrebením pri bežném používání výrobku ci jinou zavadu.
Pokud by se jednalo o bezne opotrebeni, pak by vam narok na reklamaci byl zamitnut a bylo by nutne koupit novou baterii. Pokud by se vsak nejednalo o klasicka zárucní oprava baterie.